Nová Toyota Yaris poprvé v Česku: Prcek z Kolína míří hodně vysoko. A má na to!

105 komentářů

Janča
14. června • 1:02

Yarísek je skvělý kus auta. Podle mého názoru už pár let nejlepší v kategorii malých aut. S tímhle autem dostanete komfortní a prostornější malý vůz, což je úplně super. Díky spolehlivosti a kvalitě auta žádné problémy a cenu si plně ospravedlní. Jsem s ním moc spokojená.

eCVThater
14. června • 12:43

Děkujeme marketingovému oddělení toyota.cz za hodnotný příspěvek.

Joe Doe
15. června • 13:04

SOD OFF, you effing prick.

Janča
14. června • 14:04

Tam nepracuji :-D

eCVThater
14. června • 17:42

Nevěřím, protože Toyota je "komfortní a prostornější" leda tak ve srovnání s Velorexem. :-D

petr
14. června • 15:46

je to hlupák co nadává na Toyotu, je dobře že se dělají i malé auta..

eCVThater
14. června • 17:40

pro hloupého každý hloupý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
14. června • 20:06

Jitka Jechová
PR Manager
+420 731 626 250
+420 222 992 209E-mail: jitka.jechova@toyota-ce.com

Petr Vaněk
16. června • 2:54

:-D :-D :-D :-D :-D

Joe Doe
13. června • 8:22

Stvrte miesto v predajnosti je pozoruhodne vzhladom na fakt, ze vacsina predanych Yarisov su hybridy, teda v cenovej kategorii o 100-tisic vyssej nez v regione, kde konkurencia operuje systemom ‘cena od’.Jednoznacne najlepsie auto v triede.Zakladna cena je OK, ako je u Toyoty zvykom, tak vo vyssich vybavach budu rozne paketove a akcne zlavy 15-25 tisic.

EL2020
13. června • 13:25

Když už tímto směrem, tak Honda Jazz (byť je to trochu jinak kocnpipované auto) se jeví jako lepší nabídka v kategorii městský hybrid s ceníkovou cenou 500tis.

petr r. (petrumr)
13. června • 17:37

toyotí hybrid je vyzkoušen a pořád vylepšován, ten jazz to má na jaké technice. Nejhorší hybrid má koncern, elektromotor před převodovkou to je katastrofa a obrázek rychle a zběsile.

EL2020
14. června • 12:42

JAZZ je v podstatě elektromobil s pomocným pohonem (jako CRV), není to tak úsporné jako systém s ecvt, ale jízdně je to pecka, prostě skoro jako elektromobil.

petr r. (petrumr)
14. června • 20:02

té objasněné techniky je málo a když se tady sejdou ještě lidé co mají tři nicky během hodiny, je protitechnicky zaděláno. Vždyt se tady aji bojí zveřejnit koncernový hybrid, nenapíší ani proč je tak kompresor na klínák.

Vrum vrum
13. června • 18:32

Tak si pusť na yt Corollu 1.8 na dálnici. Chlastá a při akceleraci to posílá k 5tis ot. Jako pro zacpaná města absolutně nepřekonatelný ideál. U auta za 700tis chci, aby s přehledem frčel do 150, vč. akcelerace.

Joe Doe
15. června • 13:08

A) Nechlasta.
B) Otacky su pri hybridnej corolle (resp. HSD systeme ako takom) relativny pojem, kedze rychlost motora (otacky) a rychlost a smer otacania kolies su na sebe nezavisle.Ano, ICE v HSD moze tocit 5000 otacok na dialnici ale rovnako dobre moze na tej istej dialnici tocit aj 1500.

Jimmyx
14. června • 20:06

Corolla 1.8 má atmosférický motor. U tohoto typu motoru výkon stoupá s otáčkami motoru (cca lineárně). Tedy když na když na dálnici dupnu na plyn a dám tedy motoru najevo že od něj zrovna teď požaduji PLNÝ VÝKON, tak je zcela správný výsledek, že se motor roztočí na otáčky, kde má MAXIMÁLNÍ výkon, což je 5200 ot/min (a ještě si k tomu přidá elektriku z baterky).Na druhou stranu, když pojedu po rovině ustálenou rychlostí 90-100km/h a díky dobré aerodynamice požaduji jen minimální výkon, motor točí klidně jen 1400ot/min a nebo se občas i úplně zastaví a jede jen z baterky (ne dlouho).Prostě otáčky spalovacího motoru u hybridních toyot nemají žádnou vazbu na rychlost auta, ale vazba je jen na okamžitý požadovaný výkon (trochu jako skútr). A není to úplně přímá volba, např. u úplně studeného motoru to točí jen cca 1500ot/min než se trochu ohřeje a zbytek tahá z baterky a nebo naopak při úplně nabité baterce to nechá spalovací motor vypnutý déle než za normální stavu.Mám Corollu kombík 1,8, najeto 7000 km a 150 km/h s tím jet není problém.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
cudzinec11
15. června • 12:03

Tento prejav som si skusal a pre mna je to vyslovene neprijemne az rusive. To klasicka 1.6 v corolle je omnoho tichsia nez ta 1.8 s Atkinsonom. Niekomu ako tebe to nevadi, niekoho to vytaca do nepricetnosti...

Jimmyx
15. června • 13:52

1,6ka při 130 km/h točí (pokud jsem dobře počítal) téměř přesně 3000 ot/min (přesně 3010). Při těchto otáčkách má motor asi 45-47kW. To stačí na mírné stoupání nebo mírné zrychlování (aerodynamický odpor bude asi 30kw). Mimochodem na tento výkon potřebuje hybrid asi o 500 ot/min více, pokud si nepomůže baterkou. V žádném případě nemůžete s 1,6kou točit při 130km/h méně.Pokud budete potřebovat pořádně zrychlit (tedy ekvivalent dupnutí na plyn u hybridu), tak si podřadíte a i u 1,6ky otáčky poletí nahoru až skončíte při maximu 97kw při 6400ot/min, což je o 1200ot/min víc než hybrid. Pokud skončíte na 90kW, což je maximum 1,8 hybridu, tak budete potřebovat cca 5500ot/min, což je pořád víc než točí ten hybrid.Takže zatímco u 1,6ky si budete uživat cca konstatního hluku, na který si po chvíli zvyknete, u hybridu bude úroveń hluku od motoru kolísat víc (a spodní i horní hranice bude níže) dle profilu trati a noze na pedálu.Mimochodem kdo plánuje častěji jezdit po dálnici a chce hybrid, pořídí si 2.0 l a vzhledem k jeho výkonu 132 kw se bude na dálnici chovat mnohem lépe.

petr r. (petrumr)
15. června • 15:08

aještě corolla už nemá 1,6, má turbo 1,2 a hybridy 1,8 a 2,0. A kdo je dálniční jezdec camry s 2,5L hybridem.

petr r. (petrumr)
13. června • 20:12

táhni fetáku pryč z našich silnic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. je blb
14. června • 15:44

ty táhni, nikdo tě tu neche, ani redakce, nemá tě nikdo rád, běž, díky a sbohem..

Michal
13. června • 10:52

Základní cena je hrozná.Komfort s 1,5 je jen o 40tisíc dražší vč slevy.Teď všichni čekají velké slevy a výrobci/dealeři ne a ne je dat..

EL2020
13. června • 13:27

Nakonec dají. Logika zákazník koupit může, výrobce/prodejce prodat musí, je prostě daná.

fifo
12. června • 23:18

To je paráda. Jsem rád, že i my Češi můžeme konečně montovat nějaké slušné auto. I když není naše. Bravo Yaris, Bravo Kolín ;-)

Petr Vaněk
16. června • 2:49

Yaris je výborný vůz pane kolego. Naštěstí je pro mě malý, takže jsem dal přednost výborné Škodě Kamiq. Ale kdyby byl Yaris větší, kdoví, jak by to dopadlo.

Adraj
13. června • 7:18

Ale to už Češi resp. Slezané i Moravané vyrábějí. Je to hlavně Hyundai i30N Project C, ale i další modely tohoto výrobce.
https://www.autorevue.cz/minitest-hyundai-i30-n-pr... ...

koncernový antipíčus
14. června • 17:47

Povoz hodný krále Kundajů.

Adraj
15. června • 20:44

Ne. Krále odborníků na kvalitu.

Mike
13. června • 10:43

:-D tonoucí se stébla chytá, ale zavírá se nad tebou voda darebáku. Na TOYOTU ty vaše pseudo pomůcky namají. TOYOTA je totiž nejlepší, pusuuu muc :-))

Adraj
14. června • 9:41

Už to nehul, leze ti to na mozek!

Mike
14. června • 16:38

Běž někdy do práce, ať si také našetříš alespoň na malou Toyotu :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adraj
15. června • 20:40

No, rozhodně ti nebudu prozrazovat, kolik těch tvých Toyot bych si mohl pořídit a nejen takhle malých. Ale to bych nesměl být max. spokojený s daleko lepší značkou Hjondé.
PS: Jsem bývalý majitel aut od BMW, Volva. Nic jiného tehdy nepřipadalo ke koupi. Dnes už vím, že nic jiného než Hyundai mi nesmí do baráku.

Mike
13. června • 1:24

Yaris není slušněj, Yaris je nejlepší B-]

Adraj
13. června • 7:19

Není nejlepší.

Charouz
12. června • 22:45

Cena nového Yarisu je úplně stejná jako před 20lety, kdy 5D stál 306.000,- bez posilovace, centrálního zamykání s jedním airbagem. Lépe vybavený s 2 airbagy, centrálním zamykáním a el. okny stál 343.000,-.

Charouz
14. června • 1:14

Velmi prosím mínuskáře aby napsali v čem nemám pravdu. Já jsem ta auta před těmi 20 lety prodával.

OTTO
14. června • 17:37

Před 20 lety, když stálo euro 36 Kč, bylo možné ledacos. Pak je tu ale taky doba před 8-10 lety, kdy se za 350tis (včetně DPH) koupil VW Golf a takový Citroen C4 stál tak 280tis (včetně DPH). Auta o třídu níž byla ještě úměrně levnější.

Charouz
14. června • 18:02

Tak to tě někdo pěkně natáhl. Nikdy jsem neměl € za víc než 30Kč.

OTTO
15. června • 18:34

Máš google?

cudzinec11
14. června • 1:27

mas pravdu, ale je to ako u spotrebnej elektoniky - vela priestoru na zlacnenie technologii aj vyroby. Dnes je viac automatizacie, viac outsorcingu, su zmykani dodávatelia, vyroba sa presuva do lacnych lokalit, setri sa kde sa da, auto uz nie je taky symbol statusu ako kedysi, mame silnejsiu menu... velmi tazko to porovnavat. Co nedavno stala navigacia - a dnes je zdarma v mobile... vyvoj ide dopredu...

Charouz
14. června • 10:44

Souhlasí, ale ta auta mají dnes nesrovnatelně vyšší výbavu a i přes množstevní zlevnění výroby doplňkové funkce zkrátka něco stojí. Pokud jsem si všiml, tak stoupají ceny u všech značek včetně té domácí. Stačí porovnat ceny Fabií a Octavií z před 20 lety a dnes. Ale tady se to akceptuje. Já bych třeba za Octavii ¾ milionu nikdy nedal, za to mám úplně jiné auto.

cudzinec11
15. června • 11:52

to mas ako s danami, prilis ich zvysis, vyberies menej...yaris podla mna bude mat nejake celoplosne akcie typu "Best", predsa len, je to novinka, toyota po par mesiacoch/roku vzdy s niecim prichadza, takze to sice nie je lacne auto, ale zaujimave...

Charouz
12. června • 22:45

Cena nového Yarisu je úplně stejná jako před 20lety, kdy 5D stál 306.000,- bez posilovace, centrálního zamykání s jedním airbagem. Lépe vybavený s 2 airbagy, centrálním zamykáním a el. okny stál 343.000,-.

Ondra
12. června • 20:16

On se Yaris vyrábí v Kolíně? Kdysi byl Made in France, ale třeba jsem to někde v textu přehlédl

Miša
13. června • 0:07

Mi se Yaris vždycky líbil. Made in Japan by byl nejlepší. Ale pokud nebude francouzský, ale trochu i český, tak tím líp :-):-):-)

petr r. (petrumr)
12. června • 20:27

V kolíně je nábor nových lidí a jak byla odstávka, tak se připravuje to na yaris, cross se tam nebude vyrábět nebot má přes 4m a ta linka je do 4m. Od června poláci začali vyrábět tu 1,5, psal jsem o tym v diskuzi pod hiluxem.

petr r. je blb
14. června • 15:43

ty psát neumíš :-D:-D:-D

Ondra
12. června • 20:18

tak už to čtu, Francie i TPCA :-D

...
12. června • 17:16

Dizajnovy skok dopredu oproti predchodcovi.
Z nudnej Toyoty sa stava firma plna zaujimavych a dizajnovych aut.

petr r. (petrumr)
12. června • 18:45

jo a jak přijde cross, tak v bolce budou propouštět.

eCVThater
12. června • 18:50

Vysavači mezi automobily ani lepší kolečka a větší oplastování nemůže pomoci.

HRD
12. června • 19:08

čemu pořád dokola říkáš vysavač, ty idiote? Ty nemáš vůbec ánung o průběhu krouťáku u tříválce, protože ho neznáš. Chrápej si v pravěku a nepleť se do věcí, kterým nerozumíš. P.S.: Vysavač se říkalo trabantu, protože jeho chladící ventilátor zvedal ze země suché listí a prach. Wartburg byl tříválec, a vysavač mu nikdo nikdy neříkal. Tři válce při obsahu 1000 mají větší krouťák a výkon než čtyřválec 1000 ccm. Než budeš zase rozdávat rozumy (nebo spíš zvracet hovna) tak v tom najeď aspoň 300 km. Potom budeš valit voči, ty hloupej. :-/

eCVThater
12. června • 19:36

Jsi vážně tak blbej a nebo to předstíráš? Takže pro pitomce polopaticky: Tady vůbec nejde o tříválec, ale o CVT, potažmo eCVT, které se v Toyotách prostě projevuje jako vysavač. Motor řve jako tur, auto se sotva pohybuje. Že to jde s danou technologií i lépe dokazuje aktuální plug-in Kuga a možná to v plug-inu RAV4 lépe zvládne i Toyota (konečnš zapojí do akce i elektromotory), ale zatím jsou (e)CVT Toyoty prostě vysavače. To není můj výmysl, stačí zhlédnout jakýkoliv objektivní test. Nevadí to pouze skalním fandům, ti si prostě lžou do kapsy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
12. června • 20:58

Kolem vysavače jsi zjevně prošel, a vycuclo ti to mozek. Pak se z tebe stal hloupý hater.

petr r. (petrumr)
12. června • 19:41

IDIOTE, četls vůlbec článek, že to má v základu manuální šestku to už ti do noty se škodou nepasuje a už tady byla diskuze, nauč se jezdit, prostě ty neumíš ovládat plyn a ještě jsme zjistili, že potřebuješ kontrolku v zrcátku. Máš vadnou motoriku svalů?

eCVThater
12. června • 19:47

Manuál? Nejsou devadesátá léta, demente. V roce 2020 očekávám technologie na úrovni doby a ne že budu v městském mini kvrdlat pákou, ty motoriko svalů.

Joe Doe
15. června • 13:01

Ocakvas technologie na urovni doby, ale radsej vezmes Skodovku z dielne VAG, ktory napr. v technologiach dneska straca na malu firmicku menom Tesla dve generacie.

eCVThater
15. června • 18:32

Já jsem nepsal, že beru Škodovku, ale že, když už bych řešil, kde se do vyrábí, beru (z toho, co se vyrábí v Česku) Škodovku. Tesla je jistě fantasticky promyšlená coby elektromobil, škoda, že promyšlenost auta jako takového už trochu vázne a výroba je taková katastrofa, že by si to žádná zaběhlá automobilka nemohla dovolit. Jinak pokud jde o to, jak je kdo pozadu, tak tím bych se zrovna v debatě o Toyotě moc neoháněl, ty jsou taky pěkně retro (doteď tahají 45kg baterii o využitelné kapacitě 1 kWh - mít takovou baterii Tesla, váží 4 tuny) a interiér je taky tak 10 let za konkurencí (větší retro už je snad jen Outlander).

petr r. (petrumr)
12. června • 20:23

hele, tohle není článek o aygu, yaris je velikostí fábie, ty máš svaly i oči, ale tu motoriku svalů asi máš pokaženou, tobě nejde souhra nohy, ruky a hlavy. Kdybys jezdil bez synchronu, tak asi bys to vzdal a ještě půlit kvalty to by bylo po tobě. Někdo nechce v garáži robota.

petr r. je blb
14. června • 15:42

:-D:-D:-D:-D

AAAmotorka
12. června • 17:15

Jinými slovy, lidová auta v té naší CO2 fóbistické Unii nemají místo. Cena je srandovní, ale chápu Toyotu, že holt EU trh je zdeformovaný paskvil.

Rado
13. června • 15:34

Cena je ozaj šialená, ale toyote neklesajú predaje, tak si trúfa.

petr r. (petrumr)
12. června • 18:44

v té toyotě máš bezpečnostní prvky v základu, kde u škodovky bys musel doplatit 250Tkč.

eCVThater
12. června • 19:28

V Toyotě nemáš ani hlídání mrtvého úhlu, ty bezpečnostní prvku.

KUK
12. června • 20:48

Vždyť to říkám, že je Hyundai před Toyotou, ale i ostatními...
https://www.autorevue.cz/korejci-maji-mozna-nejlep... ... ... což je systém Hyundaie.

petr r. (petrumr)
12. června • 21:04

tak to nesmíš brát, hyundai jede po vzoru japonské techniky a hodně lidí se rozhoduje právě meziněma.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. je blb
14. června • 15:42

:-D:-D:-D blábol

petr r. (petrumr)
12. června • 19:36

jenom se tojinak jmenuje, už o tym byla diskuze, každý nemá od chlastu a drog zužený zornice a tak tu kontrolku nepotřebuje.

petr r. je blb
14. června • 15:42

:-D:-D:-D nemáš mozek

Honimir
12. června • 17:30

Hyundai i20 cenove tolik neustreluje a take je to nove moderni auto.

Slávek
12. června • 19:12

Cena zde odpovídá kvalitě. Ale to ještě korejci nevědí, co to je...

Jozef
12. června • 17:43

Prosím 🙏 neporovnávajte kvalitu Tyoty s Korejcem

Mirek
13. června • 9:00

Jo, Toyota Vs Hyundai...ale tady se nebavime o 20 let starych autech, ale o novych. Tam zasadni rozdily nebudou.

k22
13. června • 8:14

Prosím, podívej se na forum Toyota,mají tam stejné problémy jako jinde...

Mike
14. června • 16:41

To bych vůbec netvrdil. Toyota funguje a to všichni říct nemůžou. :-) Problém by maximálně mohl být nekvalita některých servisů v ČR. :-D

eCVThater
12. června • 18:53

To se moc srovnávat opravdu nedá. Vysavač (rozuměj Toyota) to s Korejcem prohrál snad ve všech srovnávacích testech, co se kdy uskutečnily, často velice brutálně.

KUK
12. června • 20:36

Naprostá pravda! Hyundai je dnes o miliardy světelných let před Toyotou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk
12. června • 21:19

No jasně ty čurák B-]

petr r. (petrumr)
12. června • 19:34

vy máte doma vysavač, my jsme vždy luxovali, nejsi nějaký potomek komunisty, co dostal vysavač? nebo proč toyotě říkáš vysavač?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. je blb
14. června • 15:41

pitomec :-D:-D:-D

eCVThater
12. června • 19:39

vysvětlení pro pitomce je níže.

Hrd
12. června • 19:11

Jo jo, až na tu spolehlivost a kvalitu. Tam je toyota před hnujdajem o světelné roky vpředu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
12. června • 19:27

To platilo naposled snad někdy před dvaceti lety a marketingové oddělení Toyoty na tom staví dodnes.

Tom
17. června • 10:09

no ty si nám ale drnda :-D:-D:-D miluji tyto internetové kecálky bez jména :-D:-D

Driver
17. června • 13:51

Jenže on má naprostou pravdu. Dnes je Hyundai mnohem dál. Nejen kvalitou, ale i technologiemi.

eCVThater
12. června • 17:13

ty japonské Dacie jsou nějaké drahé. To už radši Hondu, kde cena odpovídá nabízené hodnotě.

Rudy
13. června • 11:12

Máme doma Yaris 2 generace s 1.0 v 5dv variantě a je to zlaté autíčko. Nic moc nechce funguje, spotřeba 6,2L pořád jak hodinky. Hádejte co bude další vůz? Jsem rád že se bude dělat ke všemu i u nás v Kolíne.

Hyundai- simply the best!
14. června • 8:45

Toyota taky nic moc, ale pořád milionkrát lepší než naklonovaný VW - německá škodovka.

Rado
13. června • 15:33

Spotreba 6,2 to ju asi preháňate po diaľnici 130+. Mne to žralo kolo päť a teraz som to dal mame, tá ide max 70 ale zase max na štvorke a má tiež spotrebu do päť. A to podľa tankovania, podľa palubného len 4,5 ale palubný je o pol litra optimistickejsi než realita.

petr r. (petrumr)
13. června • 17:30

on to počítá třeba od stk po stk/km.

petr r. je blb
14. června • 15:40

to jo :-D:-D:-D

Z
13. června • 8:56

Jsi jen blbý potrat staré smradlavé kurvy a debilního prasete. Tak tu jen zvracíš výplody svého chorého mozkového nedochůdčete. Tak zvracej dál, ať jseš ještě víc k smíchu socko.

Petr Vaněk
16. června • 2:46

Pokud nehovoříte o současném panu premiérovi, tak prosím používejte jiné výrazy pro vyjádření nesouhlasu. Taková mluva se mezi čtenáře Autorevue nehodí. Odkopal jste tím navíc sebe, nikoliv charakter toho, na koho jste to myslel.

petr r. (petrumr)
12. června • 18:47

honda se vyrábí v čr?

eCVThater
12. června • 18:51

Ne. Když už bych řešil co se kde vyrábí, pak beru Škodovku a ne vysavač z montovny.

Libor K.
12. června • 20:18

Škodovka je montovna VW nic víc. Je to +/- stejná montovna jako u ostatních značek.

koncernový antipíčus
12. června • 22:07

Ne to není. Nošovice a Kolín jsou 100% montovny. Škoda je montovna tak ze 75%. Nemontují tam Golfy a Tiguany, nýbrž Octavie a Kodiaqy, že!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Libor K.
12. června • 22:59

Takže to montovna je, protože Octavie = Golf a Kodiaq = Tiguan.

koncernový antipíčus
13. června • 0:43

Ne to nejsou. Golf a Octavii od sebe rozezná i moje babička, z čehož je zřejmé, že odlišnost je značná!

Adraj
13. června • 7:39

Audi A3 , Audi Q3 , Audi TT , VW Golf , VW Jetta , VW Eos , VW Tiguan , VW Touran , VW Scirocco , SEAT León , Seat Toledo , Seat Altea , Škoda Octavia jsou stejná platforma...https://cs.qwe.wiki/wiki/List_of_Volkswagen_G... ...

neodborník
13. června • 16:19

Kdyby jste si to někde nepřečetl, tak to nevíte spousta teček

Sovík
13. června • 9:26

Stejná platforma neznamenå stejné auto. Třeba Mini a 1er nebo Camry a Lex ES nebo další hromady příkladů jsou také na stejné platformě a přesto jsou to různå auta.

HRD
12. června • 19:15

škodovku z montovny. Jsi pobavil :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud