Yarísek je skvělý kus auta. Podle mého názoru už pár let nejlepší v kategorii malých aut. S tímhle autem dostanete komfortní a prostornější malý vůz, což je úplně super. Díky spolehlivosti a kvalitě auta žádné problémy a cenu si plně ospravedlní. Jsem s ním moc spokojená.
Děkujeme marketingovému oddělení toyota.cz za hodnotný příspěvek.
SOD OFF, you effing prick.
Tam nepracuji :-D
Nevěřím, protože Toyota je "komfortní a prostornější" leda tak ve srovnání s Velorexem. :-D
je to hlupák co nadává na Toyotu, je dobře že se dělají i malé auta..
pro hloupého každý hloupý.
Jitka JechováPR Manager+420 731 626 250+420 222 992 209E-mail: jitka.jechova@toyota-ce.com
https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461832... :-D:-D:-D
:-D :-D :-D :-D :-D
Stvrte miesto v predajnosti je pozoruhodne vzhladom na fakt, ze vacsina predanych Yarisov su hybridy, teda v cenovej kategorii o 100-tisic vyssej nez v regione, kde konkurencia operuje systemom ‘cena od’.Jednoznacne najlepsie auto v triede.Zakladna cena je OK, ako je u Toyoty zvykom, tak vo vyssich vybavach budu rozne paketove a akcne zlavy 15-25 tisic.
Když už tímto směrem, tak Honda Jazz (byť je to trochu jinak kocnpipované auto) se jeví jako lepší nabídka v kategorii městský hybrid s ceníkovou cenou 500tis.
toyotí hybrid je vyzkoušen a pořád vylepšován, ten jazz to má na jaké technice. Nejhorší hybrid má koncern, elektromotor před převodovkou to je katastrofa a obrázek rychle a zběsile.
JAZZ je v podstatě elektromobil s pomocným pohonem (jako CRV), není to tak úsporné jako systém s ecvt, ale jízdně je to pecka, prostě skoro jako elektromobil.
té objasněné techniky je málo a když se tady sejdou ještě lidé co mají tři nicky během hodiny, je protitechnicky zaděláno. Vždyt se tady aji bojí zveřejnit koncernový hybrid, nenapíší ani proč je tak kompresor na klínák.
Tak si pusť na yt Corollu 1.8 na dálnici. Chlastá a při akceleraci to posílá k 5tis ot. Jako pro zacpaná města absolutně nepřekonatelný ideál. U auta za 700tis chci, aby s přehledem frčel do 150, vč. akcelerace.
A) Nechlasta. B) Otacky su pri hybridnej corolle (resp. HSD systeme ako takom) relativny pojem, kedze rychlost motora (otacky) a rychlost a smer otacania kolies su na sebe nezavisle.Ano, ICE v HSD moze tocit 5000 otacok na dialnici ale rovnako dobre moze na tej istej dialnici tocit aj 1500.
Corolla 1.8 má atmosférický motor. U tohoto typu motoru výkon stoupá s otáčkami motoru (cca lineárně). Tedy když na když na dálnici dupnu na plyn a dám tedy motoru najevo že od něj zrovna teď požaduji PLNÝ VÝKON, tak je zcela správný výsledek, že se motor roztočí na otáčky, kde má MAXIMÁLNÍ výkon, což je 5200 ot/min (a ještě si k tomu přidá elektriku z baterky).Na druhou stranu, když pojedu po rovině ustálenou rychlostí 90-100km/h a díky dobré aerodynamice požaduji jen minimální výkon, motor točí klidně jen 1400ot/min a nebo se občas i úplně zastaví a jede jen z baterky (ne dlouho).Prostě otáčky spalovacího motoru u hybridních toyot nemají žádnou vazbu na rychlost auta, ale vazba je jen na okamžitý požadovaný výkon (trochu jako skútr). A není to úplně přímá volba, např. u úplně studeného motoru to točí jen cca 1500ot/min než se trochu ohřeje a zbytek tahá z baterky a nebo naopak při úplně nabité baterce to nechá spalovací motor vypnutý déle než za normální stavu.Mám Corollu kombík 1,8, najeto 7000 km a 150 km/h s tím jet není problém.
Tento prejav som si skusal a pre mna je to vyslovene neprijemne az rusive. To klasicka 1.6 v corolle je omnoho tichsia nez ta 1.8 s Atkinsonom. Niekomu ako tebe to nevadi, niekoho to vytaca do nepricetnosti...
1,6ka při 130 km/h točí (pokud jsem dobře počítal) téměř přesně 3000 ot/min (přesně 3010). Při těchto otáčkách má motor asi 45-47kW. To stačí na mírné stoupání nebo mírné zrychlování (aerodynamický odpor bude asi 30kw). Mimochodem na tento výkon potřebuje hybrid asi o 500 ot/min více, pokud si nepomůže baterkou. V žádném případě nemůžete s 1,6kou točit při 130km/h méně.Pokud budete potřebovat pořádně zrychlit (tedy ekvivalent dupnutí na plyn u hybridu), tak si podřadíte a i u 1,6ky otáčky poletí nahoru až skončíte při maximu 97kw při 6400ot/min, což je o 1200ot/min víc než hybrid. Pokud skončíte na 90kW, což je maximum 1,8 hybridu, tak budete potřebovat cca 5500ot/min, což je pořád víc než točí ten hybrid.Takže zatímco u 1,6ky si budete uživat cca konstatního hluku, na který si po chvíli zvyknete, u hybridu bude úroveń hluku od motoru kolísat víc (a spodní i horní hranice bude níže) dle profilu trati a noze na pedálu.Mimochodem kdo plánuje častěji jezdit po dálnici a chce hybrid, pořídí si 2.0 l a vzhledem k jeho výkonu 132 kw se bude na dálnici chovat mnohem lépe.
aještě corolla už nemá 1,6, má turbo 1,2 a hybridy 1,8 a 2,0. A kdo je dálniční jezdec camry s 2,5L hybridem.
táhni fetáku pryč z našich silnic.
ty táhni, nikdo tě tu neche, ani redakce, nemá tě nikdo rád, běž, díky a sbohem..
Základní cena je hrozná.Komfort s 1,5 je jen o 40tisíc dražší vč slevy.Teď všichni čekají velké slevy a výrobci/dealeři ne a ne je dat..
Nakonec dají. Logika zákazník koupit může, výrobce/prodejce prodat musí, je prostě daná.
To je paráda. Jsem rád, že i my Češi můžeme konečně montovat nějaké slušné auto. I když není naše. Bravo Yaris, Bravo Kolín ;-)
Yaris je výborný vůz pane kolego. Naštěstí je pro mě malý, takže jsem dal přednost výborné Škodě Kamiq. Ale kdyby byl Yaris větší, kdoví, jak by to dopadlo.
Ale to už Češi resp. Slezané i Moravané vyrábějí. Je to hlavně Hyundai i30N Project C, ale i další modely tohoto výrobce.https://www.autorevue.cz/minitest-hyundai-i30-n-pr... ...
Povoz hodný krále Kundajů.
Ne. Krále odborníků na kvalitu.
:-D tonoucí se stébla chytá, ale zavírá se nad tebou voda darebáku. Na TOYOTU ty vaše pseudo pomůcky namají. TOYOTA je totiž nejlepší, pusuuu muc :-))
Už to nehul, leze ti to na mozek!
Běž někdy do práce, ať si také našetříš alespoň na malou Toyotu :-P
No, rozhodně ti nebudu prozrazovat, kolik těch tvých Toyot bych si mohl pořídit a nejen takhle malých. Ale to bych nesměl být max. spokojený s daleko lepší značkou Hjondé. PS: Jsem bývalý majitel aut od BMW, Volva. Nic jiného tehdy nepřipadalo ke koupi. Dnes už vím, že nic jiného než Hyundai mi nesmí do baráku.
Yaris není slušněj, Yaris je nejlepší B-]
Není nejlepší.
Cena nového Yarisu je úplně stejná jako před 20lety, kdy 5D stál 306.000,- bez posilovace, centrálního zamykání s jedním airbagem. Lépe vybavený s 2 airbagy, centrálním zamykáním a el. okny stál 343.000,-.
Velmi prosím mínuskáře aby napsali v čem nemám pravdu. Já jsem ta auta před těmi 20 lety prodával.
Před 20 lety, když stálo euro 36 Kč, bylo možné ledacos. Pak je tu ale taky doba před 8-10 lety, kdy se za 350tis (včetně DPH) koupil VW Golf a takový Citroen C4 stál tak 280tis (včetně DPH). Auta o třídu níž byla ještě úměrně levnější.
Tak to tě někdo pěkně natáhl. Nikdy jsem neměl € za víc než 30Kč.
Máš google?
mas pravdu, ale je to ako u spotrebnej elektoniky - vela priestoru na zlacnenie technologii aj vyroby. Dnes je viac automatizacie, viac outsorcingu, su zmykani dodávatelia, vyroba sa presuva do lacnych lokalit, setri sa kde sa da, auto uz nie je taky symbol statusu ako kedysi, mame silnejsiu menu... velmi tazko to porovnavat. Co nedavno stala navigacia - a dnes je zdarma v mobile... vyvoj ide dopredu...
Souhlasí, ale ta auta mají dnes nesrovnatelně vyšší výbavu a i přes množstevní zlevnění výroby doplňkové funkce zkrátka něco stojí. Pokud jsem si všiml, tak stoupají ceny u všech značek včetně té domácí. Stačí porovnat ceny Fabií a Octavií z před 20 lety a dnes. Ale tady se to akceptuje. Já bych třeba za Octavii ¾ milionu nikdy nedal, za to mám úplně jiné auto.
to mas ako s danami, prilis ich zvysis, vyberies menej...yaris podla mna bude mat nejake celoplosne akcie typu "Best", predsa len, je to novinka, toyota po par mesiacoch/roku vzdy s niecim prichadza, takze to sice nie je lacne auto, ale zaujimave...
On se Yaris vyrábí v Kolíně? Kdysi byl Made in France, ale třeba jsem to někde v textu přehlédl
Mi se Yaris vždycky líbil. Made in Japan by byl nejlepší. Ale pokud nebude francouzský, ale trochu i český, tak tím líp :-):-):-)
V kolíně je nábor nových lidí a jak byla odstávka, tak se připravuje to na yaris, cross se tam nebude vyrábět nebot má přes 4m a ta linka je do 4m. Od června poláci začali vyrábět tu 1,5, psal jsem o tym v diskuzi pod hiluxem.
ty psát neumíš :-D:-D:-D
tak už to čtu, Francie i TPCA :-D
Dizajnovy skok dopredu oproti predchodcovi.Z nudnej Toyoty sa stava firma plna zaujimavych a dizajnovych aut.
jo a jak přijde cross, tak v bolce budou propouštět.
Vysavači mezi automobily ani lepší kolečka a větší oplastování nemůže pomoci.
čemu pořád dokola říkáš vysavač, ty idiote? Ty nemáš vůbec ánung o průběhu krouťáku u tříválce, protože ho neznáš. Chrápej si v pravěku a nepleť se do věcí, kterým nerozumíš. P.S.: Vysavač se říkalo trabantu, protože jeho chladící ventilátor zvedal ze země suché listí a prach. Wartburg byl tříválec, a vysavač mu nikdo nikdy neříkal. Tři válce při obsahu 1000 mají větší krouťák a výkon než čtyřválec 1000 ccm. Než budeš zase rozdávat rozumy (nebo spíš zvracet hovna) tak v tom najeď aspoň 300 km. Potom budeš valit voči, ty hloupej. :-/
Jsi vážně tak blbej a nebo to předstíráš? Takže pro pitomce polopaticky: Tady vůbec nejde o tříválec, ale o CVT, potažmo eCVT, které se v Toyotách prostě projevuje jako vysavač. Motor řve jako tur, auto se sotva pohybuje. Že to jde s danou technologií i lépe dokazuje aktuální plug-in Kuga a možná to v plug-inu RAV4 lépe zvládne i Toyota (konečnš zapojí do akce i elektromotory), ale zatím jsou (e)CVT Toyoty prostě vysavače. To není můj výmysl, stačí zhlédnout jakýkoliv objektivní test. Nevadí to pouze skalním fandům, ti si prostě lžou do kapsy.
Kolem vysavače jsi zjevně prošel, a vycuclo ti to mozek. Pak se z tebe stal hloupý hater.
IDIOTE, četls vůlbec článek, že to má v základu manuální šestku to už ti do noty se škodou nepasuje a už tady byla diskuze, nauč se jezdit, prostě ty neumíš ovládat plyn a ještě jsme zjistili, že potřebuješ kontrolku v zrcátku. Máš vadnou motoriku svalů?
Manuál? Nejsou devadesátá léta, demente. V roce 2020 očekávám technologie na úrovni doby a ne že budu v městském mini kvrdlat pákou, ty motoriko svalů.
Ocakvas technologie na urovni doby, ale radsej vezmes Skodovku z dielne VAG, ktory napr. v technologiach dneska straca na malu firmicku menom Tesla dve generacie.
Já jsem nepsal, že beru Škodovku, ale že, když už bych řešil, kde se do vyrábí, beru (z toho, co se vyrábí v Česku) Škodovku. Tesla je jistě fantasticky promyšlená coby elektromobil, škoda, že promyšlenost auta jako takového už trochu vázne a výroba je taková katastrofa, že by si to žádná zaběhlá automobilka nemohla dovolit. Jinak pokud jde o to, jak je kdo pozadu, tak tím bych se zrovna v debatě o Toyotě moc neoháněl, ty jsou taky pěkně retro (doteď tahají 45kg baterii o využitelné kapacitě 1 kWh - mít takovou baterii Tesla, váží 4 tuny) a interiér je taky tak 10 let za konkurencí (větší retro už je snad jen Outlander).
hele, tohle není článek o aygu, yaris je velikostí fábie, ty máš svaly i oči, ale tu motoriku svalů asi máš pokaženou, tobě nejde souhra nohy, ruky a hlavy. Kdybys jezdil bez synchronu, tak asi bys to vzdal a ještě půlit kvalty to by bylo po tobě. Někdo nechce v garáži robota.
:-D:-D:-D:-D
Jinými slovy, lidová auta v té naší CO2 fóbistické Unii nemají místo. Cena je srandovní, ale chápu Toyotu, že holt EU trh je zdeformovaný paskvil.
Cena je ozaj šialená, ale toyote neklesajú predaje, tak si trúfa.
v té toyotě máš bezpečnostní prvky v základu, kde u škodovky bys musel doplatit 250Tkč.
V Toyotě nemáš ani hlídání mrtvého úhlu, ty bezpečnostní prvku.
Vždyť to říkám, že je Hyundai před Toyotou, ale i ostatními...https://www.autorevue.cz/korejci-maji-mozna-nejlep... ... ... což je systém Hyundaie.
tak to nesmíš brát, hyundai jede po vzoru japonské techniky a hodně lidí se rozhoduje právě meziněma.
:-D:-D:-D blábol
jenom se tojinak jmenuje, už o tym byla diskuze, každý nemá od chlastu a drog zužený zornice a tak tu kontrolku nepotřebuje.
:-D:-D:-D nemáš mozek
Hyundai i20 cenove tolik neustreluje a take je to nove moderni auto.
Cena zde odpovídá kvalitě. Ale to ještě korejci nevědí, co to je...
Prosím 🙏 neporovnávajte kvalitu Tyoty s Korejcem
Jo, Toyota Vs Hyundai...ale tady se nebavime o 20 let starych autech, ale o novych. Tam zasadni rozdily nebudou.
Prosím, podívej se na forum Toyota,mají tam stejné problémy jako jinde...
To bych vůbec netvrdil. Toyota funguje a to všichni říct nemůžou. :-) Problém by maximálně mohl být nekvalita některých servisů v ČR. :-D
To se moc srovnávat opravdu nedá. Vysavač (rozuměj Toyota) to s Korejcem prohrál snad ve všech srovnávacích testech, co se kdy uskutečnily, často velice brutálně.
Naprostá pravda! Hyundai je dnes o miliardy světelných let před Toyotou.
No jasně ty čurák B-]
vy máte doma vysavač, my jsme vždy luxovali, nejsi nějaký potomek komunisty, co dostal vysavač? nebo proč toyotě říkáš vysavač?
pitomec :-D:-D:-D
vysvětlení pro pitomce je níže.
Jo jo, až na tu spolehlivost a kvalitu. Tam je toyota před hnujdajem o světelné roky vpředu.
To platilo naposled snad někdy před dvaceti lety a marketingové oddělení Toyoty na tom staví dodnes.
no ty si nám ale drnda :-D:-D:-D miluji tyto internetové kecálky bez jména :-D:-D
Jenže on má naprostou pravdu. Dnes je Hyundai mnohem dál. Nejen kvalitou, ale i technologiemi.
ty japonské Dacie jsou nějaké drahé. To už radši Hondu, kde cena odpovídá nabízené hodnotě.
Máme doma Yaris 2 generace s 1.0 v 5dv variantě a je to zlaté autíčko. Nic moc nechce funguje, spotřeba 6,2L pořád jak hodinky. Hádejte co bude další vůz? Jsem rád že se bude dělat ke všemu i u nás v Kolíne.
Toyota taky nic moc, ale pořád milionkrát lepší než naklonovaný VW - německá škodovka.
Spotreba 6,2 to ju asi preháňate po diaľnici 130+. Mne to žralo kolo päť a teraz som to dal mame, tá ide max 70 ale zase max na štvorke a má tiež spotrebu do päť. A to podľa tankovania, podľa palubného len 4,5 ale palubný je o pol litra optimistickejsi než realita.
on to počítá třeba od stk po stk/km.
to jo :-D:-D:-D
Jsi jen blbý potrat staré smradlavé kurvy a debilního prasete. Tak tu jen zvracíš výplody svého chorého mozkového nedochůdčete. Tak zvracej dál, ať jseš ještě víc k smíchu socko.
Pokud nehovoříte o současném panu premiérovi, tak prosím používejte jiné výrazy pro vyjádření nesouhlasu. Taková mluva se mezi čtenáře Autorevue nehodí. Odkopal jste tím navíc sebe, nikoliv charakter toho, na koho jste to myslel.
honda se vyrábí v čr?
Ne. Když už bych řešil co se kde vyrábí, pak beru Škodovku a ne vysavač z montovny.
Škodovka je montovna VW nic víc. Je to +/- stejná montovna jako u ostatních značek.
Ne to není. Nošovice a Kolín jsou 100% montovny. Škoda je montovna tak ze 75%. Nemontují tam Golfy a Tiguany, nýbrž Octavie a Kodiaqy, že!
Takže to montovna je, protože Octavie = Golf a Kodiaq = Tiguan.
Ne to nejsou. Golf a Octavii od sebe rozezná i moje babička, z čehož je zřejmé, že odlišnost je značná!
Audi A3 , Audi Q3 , Audi TT , VW Golf , VW Jetta , VW Eos , VW Tiguan , VW Touran , VW Scirocco , SEAT León , Seat Toledo , Seat Altea , Škoda Octavia jsou stejná platforma...https://cs.qwe.wiki/wiki/List_of_Volkswagen_G... ...
Kdyby jste si to někde nepřečetl, tak to nevíte spousta teček
Stejná platforma neznamenå stejné auto. Třeba Mini a 1er nebo Camry a Lex ES nebo další hromady příkladů jsou také na stejné platformě a přesto jsou to různå auta.
škodovku z montovny. Jsi pobavil :-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.