Nová Toyota Yaris poprvé v Česku: Prcek z Kolína míří hodně vysoko. A má na to!

eCVThater  |  12. 06. 2020 17:13

ty japonské Dacie jsou nějaké drahé. To už radši Hondu, kde cena odpovídá nabízené hodnotě.

Odpovědět  |   | 

honda se vyrábí v čr?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 18:51

Ne. Když už bych řešil co se kde vyrábí, pak beru Škodovku a ne vysavač z montovny.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  12. 06. 2020 19:15

škodovku z montovny. Jsi pobavil

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  12. 06. 2020 20:18

Škodovka je montovna VW nic víc. Je to +/- stejná montovna jako u ostatních značek.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  12. 06. 2020 22:07

Ne to není. Nošovice a Kolín jsou 100% montovny. Škoda je montovna tak ze 75%. Nemontují tam Golfy a Tiguany, nýbrž Octavie a Kodiaqy, že!

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  12. 06. 2020 22:59

Takže to montovna je, protože Octavie = Golf a Kodiaq = Tiguan.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  13. 06. 2020 00:43

Ne to nejsou. Golf a Octavii od sebe rozezná i moje babička, z čehož je zřejmé, že odlišnost je značná!

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  13. 06. 2020 07:39

Audi A3 , Audi Q3 , Audi TT , VW Golf , VW Jetta , VW Eos , VW Tiguan , VW Touran , VW Scirocco , SEAT León , Seat Toledo , Seat Altea , Škoda Octavia jsou stejná platforma...https://cs.qwe.wiki/wiki/List_of_Volkswagen_G... ...

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  13. 06. 2020 09:26

Stejná platforma neznamenå stejné auto. Třeba Mini a 1er nebo Camry a Lex ES nebo další hromady příkladů jsou také na stejné platformě a přesto jsou to různå auta.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 06. 2020 16:19

Kdyby jste si to někde nepřečetl, tak to nevíte spousta teček

Odpovědět  |   | 
Z  |  13. 06. 2020 08:56

Jsi jen blbý potrat staré smradlavé kurvy a debilního prasete. Tak tu jen zvracíš výplody svého chorého mozkového nedochůdčete. Tak zvracej dál, ať jseš ještě víc k smíchu socko.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 06. 2020 02:46

Pokud nehovoříte o současném panu premiérovi, tak prosím používejte jiné výrazy pro vyjádření nesouhlasu. Taková mluva se mezi čtenáře Autorevue nehodí. Odkopal jste tím navíc sebe, nikoliv charakter toho, na koho jste to myslel.

Odpovědět  |   | 
Rudy  |  13. 06. 2020 11:12

Máme doma Yaris 2 generace s 1.0 v 5dv variantě a je to zlaté autíčko. Nic moc nechce funguje, spotřeba 6,2L pořád jak hodinky. Hádejte co bude další vůz? Jsem rád že se bude dělat ke všemu i u nás v Kolíne.

Odpovědět  |   | 
Rado  |  13. 06. 2020 15:33

Spotreba 6,2 to ju asi preháňate po diaľnici 130+. Mne to žralo kolo päť a teraz som to dal mame, tá ide max 70 ale zase max na štvorke a má tiež spotrebu do päť. A to podľa tankovania, podľa palubného len 4,5 ale palubný je o pol litra optimistickejsi než realita.

Odpovědět  |   | 

on to počítá třeba od stk po stk/km.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:40

to jo

Odpovědět  |   | 
Hyundai- simply the best!  |  14. 06. 2020 08:45

Toyota taky nic moc, ale pořád milionkrát lepší než naklonovaný VW - německá škodovka.

Odpovědět  |   | 
AAAmotorka  |  12. 06. 2020 17:15

Jinými slovy, lidová auta v té naší CO2 fóbistické Unii nemají místo. Cena je srandovní, ale chápu Toyotu, že holt EU trh je zdeformovaný paskvil.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  12. 06. 2020 17:30

Hyundai i20 cenove tolik neustreluje a take je to nove moderni auto.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  12. 06. 2020 17:43

Prosím 🙏 neporovnávajte kvalitu Tyoty s Korejcem

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 18:53

To se moc srovnávat opravdu nedá. Vysavač (rozuměj Toyota) to s Korejcem prohrál snad ve všech srovnávacích testech, co se kdy uskutečnily, často velice brutálně.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  12. 06. 2020 19:11

Jo jo, až na tu spolehlivost a kvalitu. Tam je toyota před hnujdajem o světelné roky vpředu.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 19:27

To platilo naposled snad někdy před dvaceti lety a marketingové oddělení Toyoty na tom staví dodnes.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 06. 2020 10:09

no ty si nám ale drnda miluji tyto internetové kecálky bez jména

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 06. 2020 13:51

Jenže on má naprostou pravdu. Dnes je Hyundai mnohem dál. Nejen kvalitou, ale i technologiemi.

Odpovědět  |   | 

vy máte doma vysavač, my jsme vždy luxovali, nejsi nějaký potomek komunisty, co dostal vysavač? nebo proč toyotě říkáš vysavač?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 19:39

vysvětlení pro pitomce je níže.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:41

pitomec

Odpovědět  |   | 
KUK  |  12. 06. 2020 20:36

Naprostá pravda! Hyundai je dnes o miliardy světelných let před Toyotou.

Odpovědět  |   | 
Kuk  |  12. 06. 2020 21:19

No jasně ty čurák

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 06. 2020 08:14

Prosím, podívej se na forum Toyota,mají tam stejné problémy jako jinde...

Odpovědět  |   | 
Mike  |  14. 06. 2020 16:41

To bych vůbec netvrdil. Toyota funguje a to všichni říct nemůžou. Problém by maximálně mohl být nekvalita některých servisů v ČR.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 06. 2020 09:00

Jo, Toyota Vs Hyundai...ale tady se nebavime o 20 let starych autech, ale o novych. Tam zasadni rozdily nebudou.

Odpovědět  |   | 
Slávek  |  12. 06. 2020 19:12

Cena zde odpovídá kvalitě. Ale to ještě korejci nevědí, co to je...

Odpovědět  |   | 

v té toyotě máš bezpečnostní prvky v základu, kde u škodovky bys musel doplatit 250Tkč.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 19:28

V Toyotě nemáš ani hlídání mrtvého úhlu, ty bezpečnostní prvku.

Odpovědět  |   | 

jenom se tojinak jmenuje, už o tym byla diskuze, každý nemá od chlastu a drog zužený zornice a tak tu kontrolku nepotřebuje.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:42

nemáš mozek

Odpovědět  |   | 
KUK  |  12. 06. 2020 20:48

Vždyť to říkám, že je Hyundai před Toyotou, ale i ostatními...
https://www.autorevue.cz/korejci-maji-mozna-nejlep... ... ... což je systém Hyundaie.

Odpovědět  |   | 

tak to nesmíš brát, hyundai jede po vzoru japonské techniky a hodně lidí se rozhoduje právě meziněma.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:42

blábol

Odpovědět  |   | 
Rado  |  13. 06. 2020 15:34

Cena je ozaj šialená, ale toyote neklesajú predaje, tak si trúfa.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 06. 2020 17:16

Dizajnovy skok dopredu oproti predchodcovi.
Z nudnej Toyoty sa stava firma plna zaujimavych a dizajnovych aut.

Odpovědět  |   | 

jo a jak přijde cross, tak v bolce budou propouštět.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 18:50

Vysavači mezi automobily ani lepší kolečka a větší oplastování nemůže pomoci.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  12. 06. 2020 19:08

čemu pořád dokola říkáš vysavač, ty idiote? Ty nemáš vůbec ánung o průběhu krouťáku u tříválce, protože ho neznáš. Chrápej si v pravěku a nepleť se do věcí, kterým nerozumíš. P.S.: Vysavač se říkalo trabantu, protože jeho chladící ventilátor zvedal ze země suché listí a prach. Wartburg byl tříválec, a vysavač mu nikdo nikdy neříkal. Tři válce při obsahu 1000 mají větší krouťák a výkon než čtyřválec 1000 ccm. Než budeš zase rozdávat rozumy (nebo spíš zvracet hovna) tak v tom najeď aspoň 300 km. Potom budeš valit voči, ty hloupej.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 19:36

Jsi vážně tak blbej a nebo to předstíráš? Takže pro pitomce polopaticky: Tady vůbec nejde o tříválec, ale o CVT, potažmo eCVT, které se v Toyotách prostě projevuje jako vysavač. Motor řve jako tur, auto se sotva pohybuje. Že to jde s danou technologií i lépe dokazuje aktuální plug-in Kuga a možná to v plug-inu RAV4 lépe zvládne i Toyota (konečnš zapojí do akce i elektromotory), ale zatím jsou (e)CVT Toyoty prostě vysavače. To není můj výmysl, stačí zhlédnout jakýkoliv objektivní test. Nevadí to pouze skalním fandům, ti si prostě lžou do kapsy.

Odpovědět  |   | 

IDIOTE, četls vůlbec článek, že to má v základu manuální šestku to už ti do noty se škodou nepasuje a už tady byla diskuze, nauč se jezdit, prostě ty neumíš ovládat plyn a ještě jsme zjistili, že potřebuješ kontrolku v zrcátku. Máš vadnou motoriku svalů?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  12. 06. 2020 19:47

Manuál? Nejsou devadesátá léta, demente. V roce 2020 očekávám technologie na úrovni doby a ne že budu v městském mini kvrdlat pákou, ty motoriko svalů.

Odpovědět  |   | 

hele, tohle není článek o aygu, yaris je velikostí fábie, ty máš svaly i oči, ale tu motoriku svalů asi máš pokaženou, tobě nejde souhra nohy, ruky a hlavy. Kdybys jezdil bez synchronu, tak asi bys to vzdal a ještě půlit kvalty to by bylo po tobě. Někdo nechce v garáži robota.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:42

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 06. 2020 13:01

Ocakvas technologie na urovni doby, ale radsej vezmes Skodovku z dielne VAG, ktory napr. v technologiach dneska straca na malu firmicku menom Tesla dve generacie.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  15. 06. 2020 18:32

Já jsem nepsal, že beru Škodovku, ale že, když už bych řešil, kde se do vyrábí, beru (z toho, co se vyrábí v Česku) Škodovku. Tesla je jistě fantasticky promyšlená coby elektromobil, škoda, že promyšlenost auta jako takového už trochu vázne a výroba je taková katastrofa, že by si to žádná zaběhlá automobilka nemohla dovolit. Jinak pokud jde o to, jak je kdo pozadu, tak tím bych se zrovna v debatě o Toyotě moc neoháněl, ty jsou taky pěkně retro (doteď tahají 45kg baterii o využitelné kapacitě 1 kWh - mít takovou baterii Tesla, váží 4 tuny) a interiér je taky tak 10 let za konkurencí (větší retro už je snad jen Outlander).

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 06. 2020 20:58

Kolem vysavače jsi zjevně prošel, a vycuclo ti to mozek. Pak se z tebe stal hloupý hater.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  12. 06. 2020 20:16

On se Yaris vyrábí v Kolíně? Kdysi byl Made in France, ale třeba jsem to někde v textu přehlédl

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  12. 06. 2020 20:18

tak už to čtu, Francie i TPCA

Odpovědět  |   | 

V kolíně je nábor nových lidí a jak byla odstávka, tak se připravuje to na yaris, cross se tam nebude vyrábět nebot má přes 4m a ta linka je do 4m. Od června poláci začali vyrábět tu 1,5, psal jsem o tym v diskuzi pod hiluxem.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:43

ty psát neumíš

Odpovědět  |   | 
Miša  |  13. 06. 2020 00:07

Mi se Yaris vždycky líbil. Made in Japan by byl nejlepší. Ale pokud nebude francouzský, ale trochu i český, tak tím líp

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  12. 06. 2020 22:45

Cena nového Yarisu je úplně stejná jako před 20lety, kdy 5D stál 306.000,- bez posilovace, centrálního zamykání s jedním airbagem. Lépe vybavený s 2 airbagy, centrálním zamykáním a el. okny stál 343.000,-.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  12. 06. 2020 22:45

Cena nového Yarisu je úplně stejná jako před 20lety, kdy 5D stál 306.000,- bez posilovace, centrálního zamykání s jedním airbagem. Lépe vybavený s 2 airbagy, centrálním zamykáním a el. okny stál 343.000,-.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  14. 06. 2020 01:14

Velmi prosím mínuskáře aby napsali v čem nemám pravdu. Já jsem ta auta před těmi 20 lety prodával.

Odpovědět  |   | 
cudzinec11  |  14. 06. 2020 01:27

mas pravdu, ale je to ako u spotrebnej elektoniky - vela priestoru na zlacnenie technologii aj vyroby. Dnes je viac automatizacie, viac outsorcingu, su zmykani dodávatelia, vyroba sa presuva do lacnych lokalit, setri sa kde sa da, auto uz nie je taky symbol statusu ako kedysi, mame silnejsiu menu... velmi tazko to porovnavat. Co nedavno stala navigacia - a dnes je zdarma v mobile... vyvoj ide dopredu...

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  14. 06. 2020 10:44

Souhlasí, ale ta auta mají dnes nesrovnatelně vyšší výbavu a i přes množstevní zlevnění výroby doplňkové funkce zkrátka něco stojí. Pokud jsem si všiml, tak stoupají ceny u všech značek včetně té domácí. Stačí porovnat ceny Fabií a Octavií z před 20 lety a dnes. Ale tady se to akceptuje. Já bych třeba za Octavii ¾ milionu nikdy nedal, za to mám úplně jiné auto.

Odpovědět  |   | 
cudzinec11  |  15. 06. 2020 11:52

to mas ako s danami, prilis ich zvysis, vyberies menej...

yaris podla mna bude mat nejake celoplosne akcie typu "Best", predsa len, je to novinka, toyota po par mesiacoch/roku vzdy s niecim prichadza, takze to sice nie je lacne auto, ale zaujimave...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 06. 2020 17:37

Před 20 lety, když stálo euro 36 Kč, bylo možné ledacos. Pak je tu ale taky doba před 8-10 lety, kdy se za 350tis (včetně DPH) koupil VW Golf a takový Citroen C4 stál tak 280tis (včetně DPH). Auta o třídu níž byla ještě úměrně levnější.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  14. 06. 2020 18:02

Tak to tě někdo pěkně natáhl. Nikdy jsem neměl € za víc než 30Kč.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  15. 06. 2020 18:34

Máš google?

Odpovědět  |   | 
fifo  |  12. 06. 2020 23:18

To je paráda. Jsem rád, že i my Češi můžeme konečně montovat nějaké slušné auto. I když není naše. Bravo Yaris, Bravo Kolín

Odpovědět  |   | 
Mike  |  13. 06. 2020 01:24

Yaris není slušněj, Yaris je nejlepší

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  13. 06. 2020 07:19

Není nejlepší.

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  13. 06. 2020 07:18

Ale to už Češi resp. Slezané i Moravané vyrábějí. Je to hlavně Hyundai i30N Project C, ale i další modely tohoto výrobce.
https://www.autorevue.cz/minitest-hyundai-i30-n-pr... ...

Odpovědět  |   | 
Mike  |  13. 06. 2020 10:43

tonoucí se stébla chytá, ale zavírá se nad tebou voda darebáku. Na TOYOTU ty vaše pseudo pomůcky namají. TOYOTA je totiž nejlepší, pusuuu muc

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  14. 06. 2020 09:41

Už to nehul, leze ti to na mozek!

Odpovědět  |   | 
Mike  |  14. 06. 2020 16:38

Běž někdy do práce, ať si také našetříš alespoň na malou Toyotu

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  15. 06. 2020 20:40

No, rozhodně ti nebudu prozrazovat, kolik těch tvých Toyot bych si mohl pořídit a nejen takhle malých. Ale to bych nesměl být max. spokojený s daleko lepší značkou Hjondé.
PS: Jsem bývalý majitel aut od BMW, Volva. Nic jiného tehdy nepřipadalo ke koupi. Dnes už vím, že nic jiného než Hyundai mi nesmí do baráku.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  14. 06. 2020 17:47

Povoz hodný krále Kundajů.

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  15. 06. 2020 20:44

Ne. Krále odborníků na kvalitu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 06. 2020 02:49

Yaris je výborný vůz pane kolego. Naštěstí je pro mě malý, takže jsem dal přednost výborné Škodě Kamiq. Ale kdyby byl Yaris větší, kdoví, jak by to dopadlo.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 06. 2020 08:22

Stvrte miesto v predajnosti je pozoruhodne vzhladom na fakt, ze vacsina predanych Yarisov su hybridy, teda v cenovej kategorii o 100-tisic vyssej nez v regione, kde konkurencia operuje systemom ‘cena od’.

Jednoznacne najlepsie auto v triede.

Zakladna cena je OK, ako je u Toyoty zvykom, tak vo vyssich vybavach budu rozne paketove a akcne zlavy 15-25 tisic.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 06. 2020 10:52

Základní cena je hrozná.Komfort s 1,5 je jen o 40tisíc dražší vč slevy.Teď všichni čekají velké slevy a výrobci/dealeři ne a ne je dat..

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  13. 06. 2020 13:27

Nakonec dají. Logika zákazník koupit může, výrobce/prodejce prodat musí, je prostě daná.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  13. 06. 2020 13:25

Když už tímto směrem, tak Honda Jazz (byť je to trochu jinak kocnpipované auto) se jeví jako lepší nabídka v kategorii městský hybrid s ceníkovou cenou 500tis.

Odpovědět  |   | 

toyotí hybrid je vyzkoušen a pořád vylepšován, ten jazz to má na jaké technice. Nejhorší hybrid má koncern, elektromotor před převodovkou to je katastrofa a obrázek rychle a zběsile.

Odpovědět  |   | 
Vrum vrum  |  13. 06. 2020 18:32

Tak si pusť na yt Corollu 1.8 na dálnici. Chlastá a při akceleraci to posílá k 5tis ot. Jako pro zacpaná města absolutně nepřekonatelný ideál. U auta za 700tis chci, aby s přehledem frčel do 150, vč. akcelerace.

Odpovědět  |   | 

táhni fetáku pryč z našich silnic.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:44

ty táhni, nikdo tě tu neche, ani redakce, nemá tě nikdo rád, běž, díky a sbohem..

Odpovědět  |   | 
Jimmyx  |  14. 06. 2020 20:06

Corolla 1.8 má atmosférický motor. U tohoto typu motoru výkon stoupá s otáčkami motoru (cca lineárně). Tedy když na když na dálnici dupnu na plyn a dám tedy motoru najevo že od něj zrovna teď požaduji PLNÝ VÝKON, tak je zcela správný výsledek, že se motor roztočí na otáčky, kde má MAXIMÁLNÍ výkon, což je 5200 ot/min (a ještě si k tomu přidá elektriku z baterky).

Na druhou stranu, když pojedu po rovině ustálenou rychlostí 90-100km/h a díky dobré aerodynamice požaduji jen minimální výkon, motor točí klidně jen 1400ot/min a nebo se občas i úplně zastaví a jede jen z baterky (ne dlouho).

Prostě otáčky spalovacího motoru u hybridních toyot nemají žádnou vazbu na rychlost auta, ale vazba je jen na okamžitý požadovaný výkon (trochu jako skútr). A není to úplně přímá volba, např. u úplně studeného motoru to točí jen cca 1500ot/min než se trochu ohřeje a zbytek tahá z baterky a nebo naopak při úplně nabité baterce to nechá spalovací motor vypnutý déle než za normální stavu.

Mám Corollu kombík 1,8, najeto 7000 km a 150 km/h s tím jet není problém.

Odpovědět  |   | 
cudzinec11  |  15. 06. 2020 12:03

Tento prejav som si skusal a pre mna je to vyslovene neprijemne az rusive. To klasicka 1.6 v corolle je omnoho tichsia nez ta 1.8 s Atkinsonom. Niekomu ako tebe to nevadi, niekoho to vytaca do nepricetnosti...

Odpovědět  |   | 
Jimmyx  |  15. 06. 2020 13:52

1,6ka při 130 km/h točí (pokud jsem dobře počítal) téměř přesně 3000 ot/min (přesně 3010). Při těchto otáčkách má motor asi 45-47kW. To stačí na mírné stoupání nebo mírné zrychlování (aerodynamický odpor bude asi 30kw). Mimochodem na tento výkon potřebuje hybrid asi o 500 ot/min více, pokud si nepomůže baterkou. V žádném případě nemůžete s 1,6kou točit při 130km/h méně.

Pokud budete potřebovat pořádně zrychlit (tedy ekvivalent dupnutí na plyn u hybridu), tak si podřadíte a i u 1,6ky otáčky poletí nahoru až skončíte při maximu 97kw při 6400ot/min, což je o 1200ot/min víc než hybrid. Pokud skončíte na 90kW, což je maximum 1,8 hybridu, tak budete potřebovat cca 5500ot/min, což je pořád víc než točí ten hybrid.

Takže zatímco u 1,6ky si budete uživat cca konstatního hluku, na který si po chvíli zvyknete, u hybridu bude úroveń hluku od motoru kolísat víc (a spodní i horní hranice bude níže) dle profilu trati a noze na pedálu.

Mimochodem kdo plánuje častěji jezdit po dálnici a chce hybrid, pořídí si 2.0 l a vzhledem k jeho výkonu 132 kw se bude na dálnici chovat mnohem lépe.

Odpovědět  |   | 

aještě corolla už nemá 1,6, má turbo 1,2 a hybridy 1,8 a 2,0. A kdo je dálniční jezdec camry s 2,5L hybridem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 06. 2020 13:08

A) Nechlasta.
B) Otacky su pri hybridnej corolle (resp. HSD systeme ako takom) relativny pojem, kedze rychlost motora (otacky) a rychlost a smer otacania kolies su na sebe nezavisle.

Ano, ICE v HSD moze tocit 5000 otacok na dialnici ale rovnako dobre moze na tej istej dialnici tocit aj 1500.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  14. 06. 2020 12:42

JAZZ je v podstatě elektromobil s pomocným pohonem (jako CRV), není to tak úsporné jako systém s ecvt, ale jízdně je to pecka, prostě skoro jako elektromobil.

Odpovědět  |   | 

té objasněné techniky je málo a když se tady sejdou ještě lidé co mají tři nicky během hodiny, je protitechnicky zaděláno. Vždyt se tady aji bojí zveřejnit koncernový hybrid, nenapíší ani proč je tak kompresor na klínák.

Odpovědět  |   | 
Janča  |  14. 06. 2020 01:02

Yarísek je skvělý kus auta. Podle mého názoru už pár let nejlepší v kategorii malých aut. S tímhle autem dostanete komfortní a prostornější malý vůz, což je úplně super. Díky spolehlivosti a kvalitě auta žádné problémy a cenu si plně ospravedlní. Jsem s ním moc spokojená.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  14. 06. 2020 12:43

Děkujeme marketingovému oddělení toyota.cz za hodnotný příspěvek.

Odpovědět  |   | 
Janča  |  14. 06. 2020 14:04

Tam nepracuji

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 06. 2020 15:46

je to hlupák co nadává na Toyotu, je dobře že se dělají i malé auta..

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  14. 06. 2020 17:40

pro hloupého každý hloupý.

Odpovědět  |   | 

Jitka Jechová
PR Manager
+420 731 626 250
+420 222 992 209

E-mail: jitka.jechova@toyota-ce.com

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 21:50
Petr Vaněk  |  16. 06. 2020 02:54

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  14. 06. 2020 17:42

Nevěřím, protože Toyota je "komfortní a prostornější" leda tak ve srovnání s Velorexem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 06. 2020 13:04

SOD OFF, you effing prick.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A