Nová Toyota Yaris má slovenské ceny. A hned se slevou, přesto není zrovna levná

budu vyhlížet garáž.tv co na to Rosťa řekne, doufám, že mu dají hybrid.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 04. 2020 09:19

Myslis Chvalu? Ved na toho sa neda pozerat - este z cias jeho posobenia v SME.

Jeho prejav je mi vyslovne protivny - vyjadrovat sa nevie, ma slabu slovencinu, vo videach ma kopec faktickych chyb, je plny predsudkov, videa su amaterske, nepremyslene, prvoplanove, a neustale dokazuje, ze jeho ambicie za volantom vyrazne presahuju jeho realne schopnosti.

Odpovědět  |   | 

asi nebydlíš, nepracuješ a nestýkáš se s lidmi z podzámčí. Nerad se dívám na nějaký testy kdo má dražší košilu a doplnky na sobě jak cena auta. Ještě sleduji Anastasiu.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 24. 04. 2020 09:49

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 04. 2020 10:27

Nesouhlasim s nicim co rikas, ovsem posledni vetou jsi to zabil - vzdyt zavodil, tak se prober ...

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 04. 2020 11:28

Ne závodil, ale závodí. Šikovný kluk a výborná práce, kterou odvádí. Zatímco na ostatní autorecenzenty CZ/SK se nevydržím dívat a když, tak jim prostě nevěřím, Rasťo jednoznačně vládne.
Určitě není bezchybný, je vidět, že si sakra dává pozor, aby testovaná auta nepohanil. To je asi jeho největší mínus, byť ho v rámci malého trhu chápu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 04. 2020 14:03

Ano, preteka, v pivnicnych ligach regionalnych sutazi.

Automobilovy sport je plny ludi, ktorych ambicie za volantom presahuju ich schopnosti - vratane F1 ci MotoGP. Taky Abraham... vsak :)

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 04. 2020 14:46

Ty jsi nikdy k závodění podle mě ani nečichl, když si dovolíš napsat takovou kravinu.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  24. 04. 2020 22:47

To ale neznamená, že ich schopnosti výrazne nepresahujú, tvoje alebo moje šoférske schopnosti.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 04. 2020 11:25

Evidentně ti Chvala musel pošlapat plakát. Jde o nejlepšího testéra a videomakera v našich dvou státečcích. Ostatní si natírá na chleba a vtip o ambicích a nedostatku reálných schopností nehovoří vůbec o něm, ale o tobě.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 04. 2020 11:49

Jeden z mála co auta opravdu umí testovat a test něco skutečného řekne.

Odpovědět  |   | 

jak testoval první C-HR a ted tu hybridní C-HR-to sem si pouštěl třikrát na přeskáčku po sobě. Videa má pěkný, hlavně vyniknou na televizi.

Odpovědět  |   | 
Kryshna  |  25. 04. 2020 05:11

Smutný klaune...

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  26. 04. 2020 15:55

Keby mal tak rad auta..ako sa tvari..neodmietol by zverejnit rozhovor s ludmi z oboru..co vedia ze ekologia je 1velka blbost.pretoze za klimaticke zmeny moze nieco ine ako su auta..a on to urobit nechcel..on to ignoroval..Bude podporovat vsetko co mu na test daju..a v kazdom tabore bude tak nejak OK..Keby mal tak rad auta..zverejni vsetko a ludom dokaze za pomoci dalsich ktorych media ignoruju..preco ekologia nefunguje,co v tom je,kde je v tom skryty biznis atd..a ziaden automobilovy novinar na SK to urobit nechcel..takze rasta chvalu si mozete chvalit..ale je to clovek bez nazoru..O ekologii by to bolo na dlho..ak si niekto z vas mysli ze auta mozu za vsetko..silne vam odporucam pocuvat nie ekologov co beru peniaze z EU..ale ludi co su nad nimi a nemaju s toho nic..a pochopite ze auta netvoria nic..vacsie emisie ma pokosena trava ktora hnije...A toto keby chvala urobil..uz by nedostal toyotu na test kdesi v spanielsku u mora draheho hotela a pod..a cudujem sa..kolko ludi im to zere... :))))

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 04. 2020 20:24

Aha, takže míra kvality automobilového novináře se měří podle toho, jak moc dává sluchu kritikům elektromobility a ekologie? Zajímavé...

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  27. 04. 2020 00:07

trosku ta upravim a koncim tu debatu a nesledujem to tu viac,toto by bolo na osobnu debatu a chapal by si to.Niesu to odporcovia ekologie..Ale poukazuju na to kde ten skutocny problem je..auta to niesu.Su to vedci,co chapu ze emisie su bruselsky biznis .Cize pokial tomu uplne nerozumies,ale on ano..tak ako novinar nositel pravdy..by mal na to poukazat..nie vediet to..a do videa nepovedat..Kedze on to VIE...Pretoze emisie tu su boli aj budu a je jedno ci to bude s autami alebo bez nich..a tieto baterky,DPF,AD BLUE a ine srandy..su len zamienka na zlodejiny..a neriesi to nikto tak choro ako EU.Cize z dani ludi sa financuju tieto nezmysli pod zamienkou ekologie..Ak to neurobis a nepoukazes na to.Niesi novinar ale komercny nastroj..co tlmoci myslienky vyrobcu..ktore chcu pocut fandovia znacky..a tak nejak si to neposeres ani u jednych..A je uplne jedno ci v tom vidis samotne auto,ekologiu,motor,prevodovku,sedadla volant..to plati na vsetko....Snad vse.Maj sa fajn cau

Odpovědět  |   | 
Paly  |  24. 04. 2020 08:46

Priplatok 4000 euro,alebo 3000 vo vyššej vybave za hybrid,presvedči ku kupe minimum zakaznikov hlavne v tejto dobe,keď urady prace plnia sa exponencialne,stupaju osobne bankroty a ukazuju sa ďalšie "pozitívne" ekonomicke udaje. 

Odpovědět  |   | 

ale no tak, ten příplatek je v nejnižší výbavě za automatickou klimu, loketní opěrku, uložný místo, lepší inteligentní tempomat, automat, elektrickou ručku, kompresor na pneu a ten hybridní pohon, záruka 5let- počítáš už? nebo mám pokračovat......joo a bych ještě doplnil za větší motor.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 24. 04. 2020 09:43

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 04. 2020 15:46

V prípade Toyota nie je cena podstatná.
Toyota si vybudovala širokú fanúšikovskú základňu v minulosti, keď ostatne auta mali záruku 1 rok a Toyota ponuka kvalitne 3 roky.

Dodnes z toho žije, hoci ich auta sú v súčasnosti skôr priemerné a technicky zaostalé. A v spoľahlivosti ich už dávno predbehli korejci.

Aktuálne Toyota predáva technicky podpriemerne auta za vysoké ceny. Fanúšikovia si ich však radi kúpia.

To je aj prípad yarisu.
Takze kupcov si nájde.

Jedného kupujúceho, ktorý si kúpil yaris hybrid dokonca poznám osobne.

Yaris si kúpil kvôli nízkej spotrebe a spoľahlivosti.

Že je auto príšerne nekvalitne spracované,
s lacnými plastami,
že spotrebu má cez 5 litrov
a že vzhľadom na jeho nájazd menej ako 9000 km ročne mu záruka vyprší veľmi skoro a
Že investované peniaze sa mu nikdy nevrátia..

Na to nereflektoval.

Povedal by som, že je to fanaticky blb a takých budú medzi kupcami Toyota celé kopy.

Odpovědět  |   | 

jaký toyoty vlastnils? A ty máš jakou spotřebu, jezdiš stejný trasy nebou koubkuješ?

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 04. 2020 19:14

Vlastnil som Corollu, ale potom ako som do opravy investoval viac ako do fiatu bola predaná.

Predtým som kúpil tiež Corollu - jazdenu. Pokazila sa na tretí deň - kupec si ju vzal späť.

Vtedy som stále veril na spoľahlivosť Toyota, až druha chyba mi otvorila oči.

Kupoval som ju pre údajnú spoľahlivosť, hoci bola škaredá, slabá a neveľkú hospodárna.

Napokon sa ukázalo, že nie je ani spoľahlivá.

S výkonnejším motorom TDi jazdím úspornejšie a ako bonus mám lepšiu výbavu a viac miesta.

O genialnom dizajne od Kabaňa ani nehovorím - to je v porovnani s Toyota o sto rokov vpredu.

Do mesta dobre slúži Kia v benzíne so 7 ročnou zárukou.

Kupovať Toyotu sa nedá logicky vysvetlit v dnešnej dobe.

Ale, ako som písal, tak ako je v state kopec ľudí, ktorí sú schopní voliť Fica/Babisa/iného zlodeja, tak sa žiaľ nájdu aj ľudia, ktorí si kúpia toyotu.

Divne, ale čo už.

Odpovědět  |   | 

80% všech poruch aut je zaviněno řidičem, jestli do ní investovals, tak asi byla po záruce. A ta první se pokazila...promin, ale slovo pokazila je tak trochu ženský výraz, ty se autům asi nevyznáš a neděláš je profesně tak odborníkovi to slovo pokazila je proti srsti. Ještě napiš, že ta corolla byla červené barvy.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 04. 2020 20:37

Osocujes miesto faktov.
Podobne ako voliči fica/babisa.

Ale neboj, mám pre vás pochopenie, voľby ukazujú, že blbov je stále dosť.

PS : čo máš proti červenej farbe a ženskému rodu?

Odpovědět  |   | 

nemám nic, ale znám ženský co umí říci, že jim na autě nejde třeba světlo. že zapomněly vypnout rádio a mají vyštavenou baterku. A znám ženský, co si udělají i výměnu spojky a nefnukají, že se jim to pokazilo a hlavně do aut nevtahují politiku.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 04. 2020 20:40

Ad pokazenie - prvá tlakovala vodu do oleja (pôvodný majiteľ bol typicky Toyota blb, na diaľnici s tým asi nikdy nebol, nuž a problém sa prejavoval len nad 120 kmh)

Druhej sa pokazila prevodovka.

Vyraz “pokaziť sa” je úplne bežný a spisovný.

Možno v českom jazyku má iný význam.

Odpovědět  |   | 

A to je problém vyměnit těsnění pod hlavou, ten problém se neprojevuje rychlostí, ale otáčkama a zátěží. Kdybys netahal sem politiku a nevlastnil TDI, tak bych na tě nereagoval, protože sem alergický na souseda, jak křičí, že něco pálím a on si v klidu nastartuje diesla a couvá na naftu, kdežto kdyby měl hybridní toyotu, tak couvá na elektřinu. Zvaž tahání politiky a vlastnění diesla do diskuzí, kde se probírá hybrid.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 04. 2020 20:41

napada me jedina porucha zavinena ridicem - spalena spojka - nic jinyho na aute nezkurvi ani blondyna

Odpovědět  |   | 

No já to mám někde napsaný co jsem opravoval, to by ses divil co řidiči jsou schopni udělat.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  24. 04. 2020 22:44

Takže kupuješ šerble s pochybnou históriou a podľa toho odvodíš kvalitu. Tak neviem či sa mám smiať, alebo plakať. My ich točíme na firme už viac ako 10 rokov a boli tam len dve lacné závady na už starších kusoch.
Jediný problémoví benzínoví motor v tomto storoči bol v rokoch 2002-2006 a tam sa menili celé polomotory aj po záruke ak si mal servisnú históriu v Toyote.

Odpovědět  |   | 

My ve firmě máme jednu E10 a už asi 15 roků se čeká až zgabne, že se koupí nová.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 25. 04. 2020 08:31

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  25. 04. 2020 21:18

Ktorá firma má služobne Toyoty?

Venoval som sa aj fleet manažmentu a kúpa toyoty je finančný nezmysel.

Viem len o kofole, ale aj tých to rýchlo prešlo .

Firmy myslia buď politicky (a kupujú čo matka rozkaze), alebo ekonomicky - a v nijakom prípade z toho nevylezie ako vhodná kúpa Toyota

Odpovědět  |   | 

my máme jednu a nikdo nám nepřikazuje co koupit,nemáme odbory a nejsme komunistická firma. Mám ti ofotit knihu oprav té toyoty? a knihu oprav ředitelové OII? By tě asi kleplo, stejně popsaná je u mercedesu. Tak vlastně si manažér-garážmistr co to v hlavě nemá srovnaný a usoudils, že jenom TDI jsou pro podniky vhodná. Bože chran podniky před takovýma.

Odpovědět  |   | 

ta firma co kontroluje kamerama parkování

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  24. 04. 2020 09:19

Hybridní 1.5 má 3 válce? To je žumpa. Mazda zůstává posledním mohykánem.

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  24. 04. 2020 09:38

Čichám, čichám mínus od Joe Doe, snad se nebudeš zastávat třech válců!?

Odpovědět  |   | 

a mazda má jaký hybrid co jezdí i na elektřinu, myslíš ten co má ten kondenzátor?

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  24. 04. 2020 10:05

Zase píšeš z cesty. Mazda nemá hybrid, ale mild hybrid. Nabízí G90 1.5, má čtyři válce.

Odpovědět  |   | 

Já něco píši o druhů hybridů? Takže fajn, mazda má mikrohybrid s kondenzátorem a mild hybrid bez toho zázračnýho altíku, ale zase může podporovat s malou baterkou ten spalovák, joo nemůže jet čistě na elektřinu a musí mět v převodovce zpátečku. Sto let za opicama, na evropu se nechytá.

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  26. 04. 2020 02:27

Aby mal hybrid vyznam..a nebol za opicami..musel by mat turbo..ako ma F1,t tiez na elektriku neprejde ani meter..ale ten system je 1000X lepsi ako tento v toyote..ci toyota v le mans mala az 2turba.ved tu elektriku to berie aj z turba...ci v usa budu hybridne twin turba.. necudo.ze je tot tak slabe e neefektivne..ked to ma atmosferu..Tomuto hybridu ked clovek slapne..zerie viac ako nehybrid.. je to nemoderne drahe a neucinne..ale kto chce nech to ma..

Odpovědět  |   | 

proč hybridní toyoty vládnou světu? protože nemají turba. Až vyrosteš, tak to pochopíš. Ještě to nikdo netestoval a už ty máš o všem jasno. Kup si auto s deseti turby a chladiči pro každý turbo zvlášt, elektrický dochlazení aby to bylo i pro blondýny, tuším kdybys napsal, že koncern je špička, tak bys nemusel to psát oklikou.

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  26. 04. 2020 13:54

Ja sam mam toyotu..ale v turbo benzine..a toto co pises su klasicke kecanice toyoty a mudrujes tu kazdemu komentujes a hovno vies..kde vladnu tie hybridy? videl si trhy mimo EU? videl si co robi toyota v EU? v EU si nemozes u NEhybridov ani vybavu navolit plnu..chces turbo a vybavu..nemas sancu..vybavu plnu daju len do hybridu..co znamena ze nemas sancu ak chces auto aj vybavu ine nez hybrid..vid toyota corolla.. mimochodom ten predrazeny 2literhybrid v nej napr v japonsku nekupis..lebo neexistuje..vrchol vybavy tam je tiez turbo benzin..takze musis dorast ty..byt menej najivny.. a vidiet to realne..nie tak ako sa tebe paci ci ako si ty prajes..mna zaujima kolko auto zerie pri dynamickej jazde..nie stylom da sa.. sprostosti kolko hybridov sa predavaju..si otoc inak..kolko sa ich predavalo..pokial nebol dieselgate....ja neriesim auta podla znacky..ako fanatik..ty sa chovas ako chodiaca reklama..a ked ti niekto na toyotku nieco povie..utocis do ludi..ako keby si v hlave nemal mozog..ale len hybrid :... :)))

Odpovědět  |   | 

uklidni se, nemá to cenu, toyota má v japonsku jiné auta než se vyrábí tady. Jakou máš výbavu a za cos připlatil, mám na mysli ten paket a co ti chybí a nemyslím, že bych utočil, prostě ty lidi co mají zkušenosti s tím hybridním tříválcem přiřaduji do fetáků, cigánu a dalších nepřispůsobivých PROTOŽE stím nejeli, chápeš to a nikdo ani ty nemůžeš udělat závěr jak tos napsal.

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  26. 04. 2020 18:31

nejdříve nemáš peníze na hybrid, ??? coze??? preco odbocujes od faktov ako blbec..a neriesis tu podstatu o ktorej som pisal..Komentujes to vsetko ako chodiaca reklama..To nieje otazka penazi..to je otazka toho..ze je to zbytocna technologia..pre mna..kto chce nech to ma..takze neotravuj..JO? A kde to am vacsi vykon..v papieroch? ..2L? vsak atmosfera z 90rokov mala podobny vykon..toto je pre teba mozog hybrid pokrok za 20ROKOV? TO snad NIE.. Ale ako citam po tebe..je dost mozne ze ANO..

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  26. 04. 2020 14:15

Kde si mal hybrid ked boli v ponuke rozne motorizacie? no nikde..a dnes lexus aj toyota..normal motory aby sa pre istotu nepredavali..nemozes si do nich navolit vybavu..alebo u lexusov budu nezmyselne predrazene nad cenu hybridu co sa nikde MIMO EU nedeje.. cize za kazdu cenu len hybrid..vybava hybrid cena hybrid v UK ne hybrid uz ani nekupis..lebo emisie su bruselsky biznis.A potom pride toyota a povie 80% aut su hybridy..No ano..ale preco.. preto som corollu ani nechcel..pretoze mimo hybrid ti nedaju vybavu aku chces..a hybridy som si poskusal a tak nejak stacilo..a to yarisu ak by som chcel 1,6 turbo..z ktorej aj fernando alonso bol nadseny..

Odpovědět  |   | 

říká ti něco rozdělení trhu, třeba vy máte prius+, my ne Podívej se na ceník corolly best co má a napiš až se sklidníš co ti chybí, já fakty nemohu za to, žes nešel do hybridu, který je i za tu větší cenu(výkon) lépe vybavenou. Uklidni se anapiš cos vůbec koupil, nejdříve nemáš peníze na hybrid, potom píšeš o lexusu, corollu nechtěls...prostě nevím co chceš a hybrida ve městě poznáš podle modrýho znaku.

Odpovědět  |   | 
Tts234  |  26. 04. 2020 18:05

Mam auris.Chcel som po 4rokoch corollu.Ale situacia sa zmenila a to tak ze uz ju bez hybridu dostanes len v zakl.vybave.a z vybavou jedine hybrid.Juj ty si ale mozog..modry znak..este ze ta tu mame..... Ty si taka chodiaca otravna reklama..co len vyhladava kto co napise na hybrid..tak ti odporucim kde to nasmeruj..skus na gazoo racing..pretoze tam odmietli vyvijat hybridy..kedze tieto sucasne stoja za .... DOMYSLIME SI..ale ludom ako si ty stacia..ten hybrid 1,8 je slabsi ako uz dost slaba 1,6atmosfera ..cize vacsi objem baterky a slabsia.. nechapem co je tu tema..uz aj v motorsporte povedali ze jedine ucinne z hybridu je..rekuperovanie..ale bolo naozaj ucinne musis mat turbo motor..pretoze z atmosfer nemas nic..a zaroven neodpajat motor..ako robi toyota.takto je to len psychologicka mania..kde sa ludia tesia ze prejdu par metrov na elektriku..Cize za mna je to zbytocna neucinna technologia..staci ti to tak..? a ked toyota nebude mat turba..pojdem tam kde budu..ale to ich hybridu viem ze ja nepojdem..ako som pisal na zaciatku..kto chce nech to ma... to je vse.. je to tazke pre teba pochopit ci?

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu. A nevím co do tebe vjelo, žes mě napadl jak jsem menoval hybridy od mazdy, ale co už ty pakety si můžeš koupit i k nehybridní verzi, ale píšem jestli si rozrušený pořád, tak asi ten ceník nejsi schopen chápat, protože hybrid má už v sobě lepší výbavu, ale už jsem to psal, jsi rozrušen a tohle je pod článkem yarisu, tak si prozkoumej ceník sám. Yaris nemá hybrid 1.8, yaris má hybridní novou 1.5 tak nepomlouvej, že někdo ví lépe o co jde(hlavně ty)

Odpovědět  |   | 
setr  |  25. 04. 2020 19:04

I G75 má 4 válce. Bez hybridu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 04. 2020 14:06

Prva generacia M3 so SkyActiv sa v Japonsku predavala ako hybrid - FULL hybrid. Motor Mazda, elektromotor a prevodovka z Priusu.

Odpovědět  |   | 
Platyn75  |  24. 04. 2020 10:04

Skoro 350. tisíc za malé auto nemůže normálně smýšlející člověk dát.👎

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 04. 2020 10:11

A kolik stojí trochu vybavená Fobie, Polo, Fiesta, Clio??

Odpovědět  |   | 
Libros  |  24. 04. 2020 10:23

Toyotka umí, sestra má Yaris III s 1.3 a docela super, spolehlivost na jedničku. Plusy hlavně vnitřní prostor, polička u spolujezdce a pérování. Uvidíme jak se zadaří tady.

Odpovědět  |   | 

porovnej ceníky, tu bezpečnostní výbavu ma toyota bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  24. 04. 2020 11:34

Ten kto chce spolahlivosť kvalitu.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  24. 04. 2020 12:53

Yaris se prodával už před 20 lety 5 v základu bez elektriky, centrálu,1 Airbag za 306 000, v lepší výbavě za 343 000. A prodával se dobře. Tak proč by neměl teď?

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  26. 04. 2020 16:59

Prosil bych toho jednoho mínuskáře, aby mi to zdůvodnil. V letech 2000-2006 jsem Toyoty prodával. Ještě nejsem tak starý, abych si ty ceny a výbavy nepamatoval.

Odpovědět  |   | 
igráček  |  24. 04. 2020 10:16

Mi Yaris nikdy nevadil, možná by mě ale i více zaujala verze Yaris Cross

Odpovědět  |   | 
leluch opuch  |  24. 04. 2020 10:46

Prczek barz szympatyczny!

Odpovědět  |   | 
Lolek a Bolek  |  24. 04. 2020 20:14

Zdar, vyměň Malucha za Yarisa

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 04. 2020 07:33

Se smějete, ale do Polska občas jezdím a malých aut mají více než na Severní Moravě. Ale doba kdy Poláci jezdili Maluchem a prodávali mrkev a nekvalitní textil z velké části pominula. Tolik nových cest, staveb, opravených domů a restaurací se jen tak nevidí. Rozdíl z velké části dorovnali.

Odpovědět  |   | 

jo musíte zabrat šponu abychom měli tych hybridních jednotek dost do těch yarisů, když začínáte do yarisu za rok, myslíš, že v kolíně taky za rok vyjede yaris?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 04. 2020 14:30

Máti má III, ale bohužel jen s 1,0L motorem. Nedáme na to auto dopustit - držák jako hrom. Nová je docela drahá, ale když se člověk mrkne na výbavu hned je to lepší. Každopádně bych šel do 1,5 - ten litr je docela slabý - ale tacho 160 v jedné osobě taky dá.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 04. 2020 15:40

Skoro stejná cena 1.5 selection i výbava jak základní golf s litrem.

Odpovědět  |   | 
R  |  24. 04. 2020 18:46

Golf vs. Corolla, Yaris vs. Polo

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  24. 04. 2020 20:04

Když už to porovnáváš s Golfem, kolik by vyšel ve stejné výbavě a +- stejné motorizaci?

Odpovědět  |   | 
Fidó  |  24. 04. 2020 21:55

1.5 TSI Life stojí 549 tczk. A mám čtyřválec, což je něco o čem si Yaris může nechat zdát, mám vyšší výkon než jakákoliv verze Yarisu, mám řadu prvků, které Yaris vůbec nemůže mít a především mám daleko větší a dopělejší auto.

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  24. 04. 2020 22:42

Yaris je cenově neuvěřitelně napálen. To se nemůže prodat. Naopak si myslím, že golf uteče ostatním ještě více.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  25. 04. 2020 06:39

Treba počkať kým sa dopredá starý model. To isté spravili aj s Corollou, ktorá hneď po dopredaní Aurisu klesla o 2000 EUR.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  25. 04. 2020 10:23

Jenže tak to dělají vsichni, takže Yaris je totálně mimo mísu.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  25. 04. 2020 10:47

Je to přepálené, ale Golfa bych nezmiňoval. Kvalita/cena nic moc.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 04. 2020 23:00

A není to trochu zavádějící prsit se s tím čtyřválcem, když každou chvíli jede jen na dva válce? Nemá náhodou vypínání dvou válců?

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  24. 04. 2020 23:06

A čemu to vadí? Pumpují vždy vsechny válce, palivo jde jen do dvou. Ani to nepoznáž. V otáčkách máš vždy plné 4. Svez se s tím a třemi válci. Uvidíš, že to jedno rozhodně není.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  25. 04. 2020 06:45

S trojvalcami som jazdil a nikdy som z nich nebol nadšený, ale ja som s tých čo zaručene pozná aj TSI na dva valce a tiež sa mi ten prejav nepáči.
Pri hybride v tom až také problém nevidím, tam si o systém môže držať v otáčkach kde nebude otravný. Ale pri klasike mohli radšej zachovať súčasnú 1,5 s ktorou sa jazdí veľmi príjemne. Hlavne pri rozbehoch sa jej žiadny fúkaní liter nevyrovná.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  25. 04. 2020 10:27

I kdyz 4válec jede na dva válce, tak je pořád vyvážený jako 4válec. Odpojení 2 válců neznamená, že je někdo uřízne z bloku a nechá kmitat jenom dva písty, ale z hleska rotujících hmot jsou to pořád 4válce v pohybu.

Odpovědět  |   | 

FIDO-budíček srovnávej golfa s corollou a srovnej si tu výbavu, nebot corolla je za menší peníz jak golf a když si propočteš servis a menší záruku u golfa, tak vlastně si peněžne dost negramotný. A to nepíši, že toyota má akční modely BEST, GR sport. Joo a yaris si koupíš taky s čtyřválcem. prostě udělals blbost, žes koupil golfa a není problém jim to vrátit.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2020 10:34

Charouz bral jsem to proti základnímu litru 110koní od golfu.Stejný výkon skoro stejná výbava.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  25. 04. 2020 10:08

A já myslel, že Yaris je lidové auto. No nic, už chápu, že Dacia jde nahoru. Kdyby dali možnost osekání výbavy, tak by to bylo mnohem lepší. Dávat takovéhle částky za trochu větší městské prdítko je hloupost. A ty tříválce patří leda tak do Ayga.

Odpovědět  |   | 

a říká ti něco bezpečnostní výbava. A to je problém koupit yaris s čtyřválcem? když máš nechut k tříválci? Dácia má taky tříválec, nějak se neumíš vyjádřit, že ty nemáš svůj názor?

Odpovědět  |   | 
Lee  |  25. 04. 2020 12:58

Petříku, začni používat mozek. Dacia má sice tříválec, ale za jinou cenu. Dále jsem se jasně vyjádřil o možnosti osekání výbavy...

Odpovědět  |   | 

osekat výbavu? nikdy. A srovnávat toyotu yaris se sanderem probůh ty nejsi schopen porovnat výbavu a na mě abych používal mozek. Prostě někdo daciu nekoupí nebo ty bys chtěl aby yariska se vzdala třeba čidla světel, rozpoznání značek, klimy, adaptivního tempomatu ACC, rozpoznání unavy řidiče atd v základu. Dacia se nedá srovnat s toyotou to bys za chvilku nadával na porsche, proč neosekají výbavu a nedají cenu dácii. My nechceme osekanou výbavu a lidi umí počítat, spočítej si to.

Odpovědět  |   | 
setr  |  25. 04. 2020 19:22

Yaris rozhodně není lidové auto. Je malé, ale určitě ne univerzální. Má své určení pro svou cílovou skupinu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  26. 04. 2020 22:17

Yaris je nejen lidové, ale i globální auto. Že ČR patří mezi oblasti s menší kupní silou, proto si jej část lidí nemůže dovolit a musí paběrkovat na alternativách, to už je věc jiná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia