Neverím že sa do tejto malej karosérie z Mazdy 2 zmestí hybridná technika s hybridnou batériou, pokiaľ Mazda 2 nebola na to vopred navrhnutá. A myslím si že nebola. A tiež neverím, že by sa Toyota preto vzdala hybridu v budúcej Yariske, keď sa hybridy predávajú čoraz lepšie. Logicky preto dúfam, že toto bude len nejaká lokálna americká verzia bez hybridu, ktorá sa do Európy nedostane. Inak dizajn - tá predná papula je fakt hnus a interiér z mazdy je divný.
https://toyotanews.pressroom.toyota.com/releases/all-new-2020-toy... ...
Z venku by Yarisu design Mazdy spíše prospěl, ovšem uvnitř si měl Yaris zachovat svou filozofii. Starší Mazdy i nová M6 super, i tady uvnitř vypadá na oko sice hezky, ale je snad kompletně převzatý právě z M2 a tady se to právě moc nepovedlo, po zkušenostech s "pohodlím" při řízení nové M2. Pokud bude mít navíc i stejně tvrdší podvozek, tak nebude na naše cesty o co stát.
Prodávat v Evropě snad ani ne. Ta megatlama je neskutečný hnus. Máme tady Mazdu a ta je celkem pěkné autíčko.
Mě to teda překvapilo. Neřek bych, že nějvětší (nebo 2.) automobilka světa bude přeznačkovávat modely konkurence. Nemám teda představu, jak velkej měl Yaris u Toyoty podíl, třeba potřebujou uvolnit kapacity....
Já myslím, že to překvapí hlavně nové majitele tohohle "yarise" až jim za 4 roky shnije jako každá mazda. :-|
Tak sprasit auto se ještě nepodařilo, to i diskuze na auto..cz je zdařilý počin. A nová RAVka naživo vypadá, jako by ji vandal vyřezal flexou blatníky.
No, vzhladom na fakt, ze Toyota predavala Yaris sedan, ktory bol preznackovanou Mazdou 2, uz dobre 4 roky, a fakt, ze Toyota vyuziva vyrobne kapacity mexickeho zavodu Mazdy, tak az taka novinka to nie je. A prekvapenie uz vobec nie.
Jízdně si Yaris rozhodně polepší.
Velice nemile mne prekvapilo, ze pod clankem "Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!" je diskuse zakazana. Chapu to tak, ze se nejedna o nazory redaktoru Autorevue.cz, nybrz o komercni sdeleni. Tedy nelze v tom textu verit ani hacku nad r.
Je to komercak. A MIZERNE napisany. Pretoze aj komercny clanok sa da napisat tak, ze citatelovi nieco da. Z toho clanku sa clovek nic nedozvie, ani jedno tvrdenie nie je podlozene."U Scaly prostě tak nějak tušíte, že to bude dobré a pohodové auto.""Pocit za volantem a vazba v řízení mi ale spíš připomněla Audi A1 Sportback""Vždyť má delší rozvor než Rapid či Golf a kokpit je uspořádán tak, aby neomezoval nejenom řidiče, ale ani zbytek posádky. "Vždyť má hydraulické silentbloky jako větší a dražší Octavia a ty umějí dělat divy.""limity Scaly jsou daleko za tím, co je společensky přípustné. Jsme ale teprve na začátku."Som dost stary na to, aby som si pamatal reportaze z uspechu zvazakov na letnych zemiakovych brigadach.Mentalny komunizmus kombinovany s zurnalistickou neschopnostou je stale zivy.
To chce klid, na tvé 20 let stare každý to stejne nema
Dobrý den,diskuse už je aktivní. Omlouvám se za výpadek.Honza
Dekuji pane Micka. Preji Vam i cele redakci hezky den. :-)P.S.: Ve spouste nazoru s Vami nesouhlasim, ovsem to jeste neznamena, ze si musime nadavat, tak jak to zde dela cela rada prispevatelu. ;-)
Dobrý den,děkuji, Vám také :-). S tím se musí v diskusích počítat. Kolega vidí Scalu pozitivně a já nemám právo mu do celkového vyznění zasahovat. Jsem na ni každopádně zvědavý, protože konkurence je po cenové i jízdní stránce hodně silná.Honza
Anglicania maju na tento typ slohu termin 'waxing lyrical'.Vy sa schovavate za 'nemam pravo zasahovat'' - ale od vas nikto nechce zasahovat do nazorov... Ak 'pravo zasahovat' z titulu svojho postavenia v redakcii takto redukujete, a je vam dam benefit of doubt, tak je to s cielom obhajit komercne zadanie. Co je OK. Ak by ste to otvorene priznali.
Pod komercnymi clankami diskusie vacsinou nebyvaju, pan Micka.Mimochodom, ak mate zaujem o pomoc s editovanim narocnejsich clankov, tak dajte vediet.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.