Nová Toyota Yaris je převlečenou Mazdou 2. Dorazí takhle i do Evropy?

18 komentářů

Pe3k
2. dubna • 21:49

Neverím že sa do tejto malej karosérie z Mazdy 2 zmestí hybridná technika s hybridnou batériou, pokiaľ Mazda 2 nebola na to vopred navrhnutá. A myslím si že nebola. A tiež neverím, že by sa Toyota preto vzdala hybridu v budúcej Yariske, keď sa hybridy predávajú čoraz lepšie. Logicky preto dúfam, že toto bude len nejaká lokálna americká verzia bez hybridu, ktorá sa do Európy nedostane. Inak dizajn - tá predná papula je fakt hnus a interiér z mazdy je divný.

Marex
2. dubna • 19:02

Z venku by Yarisu design Mazdy spíše prospěl, ovšem uvnitř si měl Yaris zachovat svou filozofii. Starší Mazdy i nová M6 super, i tady uvnitř vypadá na oko sice hezky, ale je snad kompletně převzatý právě z M2 a tady se to právě moc nepovedlo, po zkušenostech s "pohodlím" při řízení nové M2. Pokud bude mít navíc i stejně tvrdší podvozek, tak nebude na naše cesty o co stát.

Jim
2. dubna • 14:57

Prodávat v Evropě snad ani ne. Ta megatlama je neskutečný hnus. Máme tady Mazdu a ta je celkem pěkné autíčko.

Skuby
2. dubna • 14:14

Mě to teda překvapilo. Neřek bych, že nějvětší (nebo 2.) automobilka světa bude přeznačkovávat modely konkurence. Nemám teda představu, jak velkej měl Yaris u Toyoty podíl, třeba potřebujou uvolnit kapacity....

koumoto akari
3. dubna • 12:00

Já myslím, že to překvapí hlavně nové majitele tohohle "yarise" až jim za 4 roky shnije jako každá mazda. :-|

Kankunen
2. dubna • 13:03

Tak sprasit auto se ještě nepodařilo, to i diskuze na auto..cz je zdařilý počin. A nová RAVka naživo vypadá, jako by ji vandal vyřezal flexou blatníky.

Joe Doe
2. dubna • 10:06

No, vzhladom na fakt, ze Toyota predavala Yaris sedan, ktory bol preznackovanou Mazdou 2, uz dobre 4 roky, a fakt, ze Toyota vyuziva vyrobne kapacity mexickeho zavodu Mazdy, tak az taka novinka to nie je. A prekvapenie uz vobec nie.

ACE
2. dubna • 9:51

Jízdně si Yaris rozhodně polepší.

Herr Wachmeister
2. dubna • 9:50

Velice nemile mne prekvapilo, ze pod clankem "Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!" je diskuse zakazana. Chapu to tak, ze se nejedna o nazory redaktoru Autorevue.cz, nybrz o komercni sdeleni. Tedy nelze v tom textu verit ani hacku nad r.

Joe Doe
2. dubna • 10:02

Je to komercak. A MIZERNE napisany. Pretoze aj komercny clanok sa da napisat tak, ze citatelovi nieco da. Z toho clanku sa clovek nic nedozvie, ani jedno tvrdenie nie je podlozene."U Scaly prostě tak nějak tušíte, že to bude dobré a pohodové auto."
"Pocit za volantem a vazba v řízení mi ale spíš připomněla Audi A1 Sportback"
"Vždyť má delší rozvor než Rapid či Golf a kokpit je uspořádán tak, aby neomezoval nejenom řidiče, ale ani zbytek posádky.
"Vždyť má hydraulické silentbloky jako větší a dražší Octavia a ty umějí dělat divy."
"limity Scaly jsou daleko za tím, co je společensky přípustné. Jsme ale teprve na začátku."Som dost stary na to, aby som si pamatal reportaze z uspechu zvazakov na letnych zemiakovych brigadach.Mentalny komunizmus kombinovany s zurnalistickou neschopnostou je stale zivy.

tom
3. dubna • 7:38

To chce klid, na tvé 20 let stare každý to stejne nema

Jan Mička
2. dubna • 10:01 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,diskuse už je aktivní. Omlouvám se za výpadek.Honza

Herr Wachmeister
2. dubna • 10:10

Dekuji pane Micka. Preji Vam i cele redakci hezky den. :-)P.S.: Ve spouste nazoru s Vami nesouhlasim, ovsem to jeste neznamena, ze si musime nadavat, tak jak to zde dela cela rada prispevatelu. ;-)

Jan Mička
2. dubna • 10:28 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,děkuji, Vám také :-). S tím se musí v diskusích počítat. Kolega vidí Scalu pozitivně a já nemám právo mu do celkového vyznění zasahovat. Jsem na ni každopádně zvědavý, protože konkurence je po cenové i jízdní stránce hodně silná.Honza

Joe Doe
2. dubna • 12:36

Anglicania maju na tento typ slohu termin 'waxing lyrical'.Vy sa schovavate za 'nemam pravo zasahovat'' - ale od vas nikto nechce zasahovat do nazorov... Ak 'pravo zasahovat' z titulu svojho postavenia v redakcii takto redukujete, a je vam dam benefit of doubt, tak je to s cielom obhajit komercne zadanie. Co je OK. Ak by ste to otvorene priznali.

Joe Doe
2. dubna • 10:04

Pod komercnymi clankami diskusie vacsinou nebyvaju, pan Micka.Mimochodom, ak mate zaujem o pomoc s editovanim narocnejsich clankov, tak dajte vediet.

Doporučujeme

Články odjinud