Nová Toyota Yaris je převlečenou Mazdou 2. Dorazí takhle i do Evropy?

Herr Wachmeister  |  02. 04. 2019 09:50

Velice nemile mne prekvapilo, ze pod clankem "Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!" je diskuse zakazana. Chapu to tak, ze se nejedna o nazory redaktoru Autorevue.cz, nybrz o komercni sdeleni. Tedy nelze v tom textu verit ani hacku nad r.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

diskuse už je aktivní. Omlouvám se za výpadek.

Honza

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 04. 2019 10:04

Pod komercnymi clankami diskusie vacsinou nebyvaju, pan Micka.

Mimochodom, ak mate zaujem o pomoc s editovanim narocnejsich clankov, tak dajte vediet.

Odpovědět  |   | 
Herr Wachmeister  |  02. 04. 2019 10:10

Dekuji pane Micka. Preji Vam i cele redakci hezky den.

P.S.: Ve spouste nazoru s Vami nesouhlasim, ovsem to jeste neznamena, ze si musime nadavat, tak jak to zde dela cela rada prispevatelu.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

děkuji, Vám také . S tím se musí v diskusích počítat. Kolega vidí Scalu pozitivně a já nemám právo mu do celkového vyznění zasahovat. Jsem na ni každopádně zvědavý, protože konkurence je po cenové i jízdní stránce hodně silná.

Honza

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 04. 2019 12:36

Anglicania maju na tento typ slohu termin 'waxing lyrical'.

Vy sa schovavate za 'nemam pravo zasahovat'' - ale od vas nikto nechce zasahovat do nazorov... Ak 'pravo zasahovat' z titulu svojho postavenia v redakcii takto redukujete, a je vam dam benefit of doubt, tak je to s cielom obhajit komercne zadanie. Co je OK. Ak by ste to otvorene priznali.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 04. 2019 10:02

Je to komercak. A MIZERNE napisany. Pretoze aj komercny clanok sa da napisat tak, ze citatelovi nieco da. Z toho clanku sa clovek nic nedozvie, ani jedno tvrdenie nie je podlozene.

"U Scaly prostě tak nějak tušíte, že to bude dobré a pohodové auto."
"Pocit za volantem a vazba v řízení mi ale spíš připomněla Audi A1 Sportback"
"Vždyť má delší rozvor než Rapid či Golf a kokpit je uspořádán tak, aby neomezoval nejenom řidiče, ale ani zbytek posádky.
"Vždyť má hydraulické silentbloky jako větší a dražší Octavia a ty umějí dělat divy."
"limity Scaly jsou daleko za tím, co je společensky přípustné. Jsme ale teprve na začátku."

Som dost stary na to, aby som si pamatal reportaze z uspechu zvazakov na letnych zemiakovych brigadach.

Mentalny komunizmus kombinovany s zurnalistickou neschopnostou je stale zivy.

Odpovědět  |   | 
tom  |  03. 04. 2019 07:38

To chce klid, na tvé 20 let stare každý to stejne nema

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 04. 2019 09:51

Jízdně si Yaris rozhodně polepší.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 04. 2019 10:06

No, vzhladom na fakt, ze Toyota predavala Yaris sedan, ktory bol preznackovanou Mazdou 2, uz dobre 4 roky, a fakt, ze Toyota vyuziva vyrobne kapacity mexickeho zavodu Mazdy, tak az taka novinka to nie je. A prekvapenie uz vobec nie.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  02. 04. 2019 13:03

Tak sprasit auto se ještě nepodařilo, to i diskuze na auto..cz je zdařilý počin. A nová RAVka naživo vypadá, jako by ji vandal vyřezal flexou blatníky.

Odpovědět  |   | 
Skuby  |  02. 04. 2019 14:14

Mě to teda překvapilo. Neřek bych, že nějvětší (nebo 2.) automobilka světa bude přeznačkovávat modely konkurence. Nemám teda představu, jak velkej měl Yaris u Toyoty podíl, třeba potřebujou uvolnit kapacity....

Odpovědět  |   | 
koumoto akari  |  03. 04. 2019 12:00

Já myslím, že to překvapí hlavně nové majitele tohohle "yarise" až jim za 4 roky shnije jako každá mazda.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  02. 04. 2019 14:57

Prodávat v Evropě snad ani ne. Ta megatlama je neskutečný hnus. Máme tady Mazdu a ta je celkem pěkné autíčko.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  02. 04. 2019 19:02

Z venku by Yarisu design Mazdy spíše prospěl, ovšem uvnitř si měl Yaris zachovat svou filozofii. Starší Mazdy i nová M6 super, i tady uvnitř vypadá na oko sice hezky, ale je snad kompletně převzatý právě z M2 a tady se to právě moc nepovedlo, po zkušenostech s "pohodlím" při řízení nové M2. Pokud bude mít navíc i stejně tvrdší podvozek, tak nebude na naše cesty o co stát.

Odpovědět  |   | 
Pe3k  |  02. 04. 2019 21:49

Neverím že sa do tejto malej karosérie z Mazdy 2 zmestí hybridná technika s hybridnou batériou, pokiaľ Mazda 2 nebola na to vopred navrhnutá. A myslím si že nebola. A tiež neverím, že by sa Toyota preto vzdala hybridu v budúcej Yariske, keď sa hybridy predávajú čoraz lepšie. Logicky preto dúfam, že toto bude len nejaká lokálna americká verzia bez hybridu, ktorá sa do Európy nedostane. Inak dizajn - tá predná papula je fakt hnus a interiér z mazdy je divný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 45 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 188 N/A