Já šel do karmínově červené s černou střechou, Adventure, barvu vybírala manželka, výbavu já.. A jen tak mimochodem, v aktuálním ceníku je o 100k dražší a cena začíná 8(to pro ty, co mají problém s jeho prodejem). J.
Dnes jsem tuhle barvu objednal a dodání prý v dubnu, tj za 6 měsíců. Čekal jsem to horší.
Tak leda že by rozjeli výrobu, já čekám od 8.3. J.
Ve městě je u nás první kousek a má ji exkolega, barva bronzovozelená. Kdyby to nemělo přes čtyři metry, tak by to vyráběl Kolín. Tímto autem se opravdu strefili do vkusu kupujících a jak se začne na plno nabízet corolla cross, tak to budou kupovat uražení škodovkáři místo karoqa, že jim odstěhovali škodovku na východ.
Jo, jde to pořád kupředu, Corola Cross je zase dále..Mne spíš zaráží nová politika Toyoty ve stylu ber co je nebo čekej. Při koupi v březnu byla dodací lhůta 3 až 6 měsíců, teď rok. Ale snad dodrží cenu. J.
no na toyotáckým foru je, že chcou i doplatek za nový rok modelu.
Musím se usmívat u těchto diskuzi. Převážná většina diskutujících na auto v této ceně nemá a ano nikdy mít nebude. Tak to alespoň "odborně" pomluví. Ono je důležité, aby auto mělo maximální rychlost nejméně 200 a zrychlení na 100 do 10s. Nechte, prosím, na kazdem, aby si svoje peníze utratil jak sám uzná za vhodné. Jinak jsem v této debatě ve střetu zájmů, Cross mám od března objednaný(aniž bych spal ve frontě) a letos se ho asi nedočkáme. J.
Já ho mám též od května objednáno. Těším se na jaro .
Pak nemá být inflace: koupit nesmysl za raketu.
jakou barvu? Je o to zájem nejen u nás.
Tak to jsou strašné prachy za nakoplé městského sráče.🙏🙏 Ty automobilky budou ceny, tak natahovat až budou lidi kupovat jen ojetiny.
to ti říkal kdo? Chce to dietu chlapče.
Yaris Cross je "jen" dojná trendu. A jde mu to docela slušně. Za mě to auto nedává smysl. Buď vezmu klasickej Yaris, nebo rovnou Corollu, protože Yaris Cross není ani "něco mezi". Nicméně, prodává se to, protože Toyota hybrid a protože na chůdách. Sám sem někdy překvapenej, kolik jich potkávám, takže Toyotě se asi povedlo uplácat pravděpodobně ziskové prdítko s minimální námahou a to se taky počítá. Supra, GR86, nebo Mirai se z něčeho zaplatit musí.
No kdyby v tom byl alespoň motor a ne tato tříválcová zdechlina, tak by se cena možná dala akceptovat, ale nejmenší auto ve třídě se slaboučkým pohonem za takovou pálku znamená jediné, prodeje blížící se limitně nule.
"prodeje blížící se limitně nule" - tak pokud tohle čte nějaký prodejce od Toyoty, tak se směje, až ho bolí břicho. Zkuste si namátkou zjistit realitu.
Lidi spěj před autosalonama aby mohli utratit trictvrte milionu za takovou fritézu. Věřit něco prodejcům to musí být hodně prostá duše.
Jeste SDA nema publikovany data za zari, ale 671 hybridu z 922 prodanych Yarisu Cross. 26. nejprodavanejsi auto. Jo, je to 1/10 toho ma hulibrk Fabka, ale 900 jen na CZ trhu je pekny.
Prodané zákazníkům nebo si to museli vzít povinně prodejci a teď se toho budou zoufale snažit několik let zbavit?
Tak místo příspěvku o vašem přesvědčení zvedněte telefon a zavolejte jednoho dva prodejce a uvidíte. Časově vás to vyjde podobně a nebudete uvádět své domněnky, nýbrž opravdu budete vědět realitu.Jelikož mám k tématu bližší informace, tak doporučuji vynechat inzertní server, neboť některé nabídky mají v realitě další podmínky, např předem definované financování, které dost výrazně mění podmínky
Toyota Modřany jich tam měla na parkovišti dnes asi 10. Takže povinně fasovali.
sauto ma koukam jen 16 Yaris Cross ... kdybych jich prodal pres 900 jen tem par prodejcum co jsou v CR, tak bych mozna cekal mirne vyssi cislo, nez 16 :)
16 ks na sAuto, z toho je 13 ks ve výrobě a dva kusy si koupíte jen s nařízeným financováním, což je RPSN od 10% p.a. až 29% p.a. Zbývá jen jeden kus, který se tváří, že by mohl být skladem. To mi přijde jako hezká ukázka toho, že o to auto není zájem a je tak neskutečně předražené.
Jo taky sem chtěl napsat, že je to tragéd, ale neměl jsem jistotu, že píše o hybridním yarisu.
A s torzkou. Cena je absolutní blbost. Lepší svezení nabídne i Kona nebo jen o 60 tis dražší cx-30.
Jen o 60 tis dražší 🤣😂. Jasně a jen o dalších pár desítek tisíc dražší je ještě něco lepšího a za milion úplně, viď 🤣
No tak jestli ti přijde prcek s torzkou, třívalcem, levným planetovým soukolím a levňoučkým interiérem za 750tis normální což je i cena Corolly s dražším interiérem, víceprvkem, čtyřválcem o větším objemu, tak ok. Rozdîl do 10% z ceny ke jedno, důležitější je co za ty peníze dostaneš. A tady je mizerný poměr výkon/cena. A s vyjádřením nesouhlasu nemusíš tapetovat smajlíky, jak nějaký polodebil (neber osobně).
Twl. no uz jsem cekal kdy se ozve nekdo ze Kia a Hnuj jsou nejlepsi pac jsou nejlepsi. :D
CX30 není ani Kia ani Hnůj a je opravu nejlepší. :-)Maďdáááá. :-)
Je tam zmíněna Kona a to je Hnůj. Tak jdi už do prdele.
Co je na Koně špatně? Vlastnil jste ji někdy?
kona není konkurent toyoty, má jiný systém hybridu, nerekuperuje do zastavení, neumí rekuperovat na omezovač a neumí na tempomat zastavit a rozjet se, řidič toyoty jen řídí směr a když tak mění tlačítkem odstup.
Vsechno.
Posílání do prdele jde zlému pánu celkem dobře. Horší už je to s pochopením psaného textu a kontextu.
Čtyrmistná předokolka bez kufru bez image za třičtvrtě míče? I na západní Evropu drahý.
zapomnel jsi, ze to ma jeste 1.5l atmosferu a trivalec!
1,5 R3 je v principu naprosto v pořádku (0,5 R1 - 1,0 R2 - 1,5 R3 - 2,0 R4 atd.), ideálních 500 kubíků na válec. To, že to někteří lumeni nechápou, je jiná věc.
No v principu to v pořádku není kvůli namáhaní a vyvážení klikovky ale jede to krásně (s turbem teda).
V Toyotě, a nejen v ní, s namáháním a vyvážením evidentně problém nemají.
Tak proč není turbo v základu?
turbo je vhodný tak na dálnici, tohle auto je pro ty co umí jezdit i ve městě a rádi v kolonách klimatizují a popojíždějí na elektřinu.
To je na mě moc složitý, tříválec se zbytečným objemem místo turba. Japonci neumějí okopčit takovou trivialitu?
Ano to sedí, je to na tebe moc složitý. Třeba jedno zjistíš, že turbo není zcela vhodné tam kde se spalovací motor neustále zapíná a vypíná.
To dělaj všechny startstopy ve městě a odtahovek tedy jezdí víc než taxiků?
Kazdej koho znam to vypíná, ale neva ss to dělá jen pri zastaveni a jen retard to kulí aby vzápětí u turba vypnul motor, hybr. to dělá v jednom kuse i za jízdy, proto pul M je zcela běžné a ani M neni extra vyjimka
Psal si ze turbo je nevhodný do města a vzápětí že stačí nejezdit 200 aby se uchladilo před vypnutím. U vás ve městě se takhle jezdí?
Kde mluvím o městě? To sis nějak vsugeroval, já mluvil o situaci za jaké pracuje spalovák v hybridu. Že ty nemáš ani šajn, jak to funguje?
Pristavame na Marsu a neumíme chladit turbo. Motor v hebridu určitě nevypiná v maximální zátěži aby z turba lezla barva. Je to jenom neschopnost a výmluva.
Neschopnost? Prodávají nejvic, funguje jim to nejlépe, ve spolehlivosti dominuji. Než pár koni navic z problematického turba, získají radsi elektromotorem bez prodlev. Asi tomu rozumí znatelně vic než ty 🤣
Není to pár koní a zejména jsou to newtonmetry. Takže místo jednoduchyho bazmeku za pár stovek prekomplikovanej elektromechanickej systém za které priplácíš statisíce a ještě za to hýkáš! Dobře ti tak.
třeba DPB má žalující program a kdo vypne iveco turbo ihned po jízdě má(měl) padáka...no právě se ve městě tak nejezdí a jenom uklizečky a pečovatelkyjezdí po městě s turbem na motoru.
a ještě sanitek,ten řidič zkolabuje i po cestě z důvodu, že si neklimatizoval když měl ten startstop.
Protože turbo neni vhodné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.