Nová Toyota Yaris Cross GR Sport má českou cenu. Stojí 735 tisíc a minimálně jednomu příplatku se nevyhnete

53 komentářů

Prochj1
7. října • 6:29

Já šel do karmínově červené s černou střechou, Adventure, barvu vybírala manželka, výbavu já.. A jen tak mimochodem, v aktuálním ceníku je o 100k dražší a cena začíná 8(to pro ty, co mají problém s jeho prodejem). J.

Franta
10. října • 2:31

Dnes jsem tuhle barvu objednal a dodání prý v dubnu, tj za 6 měsíců. Čekal jsem to horší.

Prochj1
10. října • 8:52

Tak leda že by rozjeli výrobu, já čekám od 8.3. J.

petr r. (petrumr)
7. října • 18:32

Ve městě je u nás první kousek a má ji exkolega, barva bronzovozelená. Kdyby to nemělo přes čtyři metry, tak by to vyráběl Kolín. Tímto autem se opravdu strefili do vkusu kupujících a jak se začne na plno nabízet corolla cross, tak to budou kupovat uražení škodovkáři místo karoqa, že jim odstěhovali škodovku na východ.

Prochj1
7. října • 21:01

Jo, jde to pořád kupředu, Corola Cross je zase dále..Mne spíš zaráží nová politika Toyoty ve stylu ber co je nebo čekej. Při koupi v březnu byla dodací lhůta 3 až 6 měsíců, teď rok. Ale snad dodrží cenu. J.

petr r. (petrumr)
8. října • 8:20

no na toyotáckým foru je, že chcou i doplatek za nový rok modelu.

Prochj1
6. října • 17:47

Musím se usmívat u těchto diskuzi. Převážná většina diskutujících na auto v této ceně nemá a ano nikdy mít nebude. Tak to alespoň "odborně" pomluví. Ono je důležité, aby auto mělo maximální rychlost nejméně 200 a zrychlení na 100 do 10s. Nechte, prosím, na kazdem, aby si svoje peníze utratil jak sám uzná za vhodné. Jinak jsem v této debatě ve střetu zájmů, Cross mám od března objednaný(aniž bych spal ve frontě) a letos se ho asi nedočkáme. J.

Aja Jelinkova
6. října • 18:20

Já ho mám též od května objednáno. Těším se na jaro .

homer
8. října • 9:26

Pak nemá být inflace: koupit nesmysl za raketu.

petr r. (petrumr)
6. října • 18:48

jakou barvu? Je o to zájem nejen u nás.

Hulmi Ukolen
5. října • 19:43

Tak to jsou strašné prachy za nakoplé městského sráče.🙏🙏 Ty automobilky budou ceny, tak natahovat až budou lidi kupovat jen ojetiny.

petr r. (petrumr)
7. října • 18:37

to ti říkal kdo? Chce to dietu chlapče.

JK
5. října • 14:01

Yaris Cross je "jen" dojná trendu. A jde mu to docela slušně. Za mě to auto nedává smysl. Buď vezmu klasickej Yaris, nebo rovnou Corollu, protože Yaris Cross není ani "něco mezi". Nicméně, prodává se to, protože Toyota hybrid a protože na chůdách. Sám sem někdy překvapenej, kolik jich potkávám, takže Toyotě se asi povedlo uplácat pravděpodobně ziskové prdítko s minimální námahou a to se taky počítá. Supra, GR86, nebo Mirai se z něčeho zaplatit musí.

.
4. října • 8:48

No kdyby v tom byl alespoň motor a ne tato tříválcová zdechlina, tak by se cena možná dala akceptovat, ale nejmenší auto ve třídě se slaboučkým pohonem za takovou pálku znamená jediné, prodeje blížící se limitně nule.

Franta
4. října • 19:01

"prodeje blížící se limitně nule" - tak pokud tohle čte nějaký prodejce od Toyoty, tak se směje, až ho bolí břicho.
Zkuste si namátkou zjistit realitu.

homer
5. října • 9:41

Lidi spěj před autosalonama aby mohli utratit trictvrte milionu za takovou fritézu. Věřit něco prodejcům to musí být hodně prostá duše.

Pikus
5. října • 12:33

Jeste SDA nema publikovany data za zari, ale 671 hybridu z 922 prodanych Yarisu Cross. 26. nejprodavanejsi auto. Jo, je to 1/10 toho ma hulibrk Fabka, ale 900 jen na CZ trhu je pekny.

!
5. října • 13:35

Prodané zákazníkům nebo si to museli vzít povinně prodejci a teď se toho budou zoufale snažit několik let zbavit?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Franta
5. října • 16:00

Tak místo příspěvku o vašem přesvědčení zvedněte telefon a zavolejte jednoho dva prodejce a uvidíte. Časově vás to vyjde podobně a nebudete uvádět své domněnky, nýbrž opravdu budete vědět realitu.
Jelikož mám k tématu bližší informace, tak doporučuji vynechat inzertní server, neboť některé nabídky mají v realitě další podmínky, např předem definované financování, které dost výrazně mění podmínky

!
5. října • 18:44

Toyota Modřany jich tam měla na parkovišti dnes asi 10. Takže povinně fasovali.

Pikus
5. října • 16:41

sauto ma koukam jen 16 Yaris Cross ... kdybych jich prodal pres 900 jen tem par prodejcum co jsou v CR, tak bych mozna cekal mirne vyssi cislo, nez 16 :)

Franta
5. října • 19:08

16 ks na sAuto, z toho je 13 ks ve výrobě a dva kusy si koupíte jen s nařízeným financováním, což je RPSN od 10% p.a. až 29% p.a. Zbývá jen jeden kus, který se tváří, že by mohl být skladem. To mi přijde jako hezká ukázka toho, že o to auto není zájem a je tak neskutečně předražené.

petr r. (petrumr)
4. října • 19:07

Jo taky sem chtěl napsat, že je to tragéd, ale neměl jsem jistotu, že píše o hybridním yarisu.

!
4. října • 9:15

A s torzkou. Cena je absolutní blbost. Lepší svezení nabídne i Kona nebo jen o 60 tis dražší cx-30.

VladaS75
4. října • 11:58

Jen o 60 tis dražší 🤣😂. Jasně a jen o dalších pár desítek tisíc dražší je ještě něco lepšího a za milion úplně, viď 🤣

!
4. října • 19:45

No tak jestli ti přijde prcek s torzkou, třívalcem, levným planetovým soukolím a levňoučkým interiérem za 750tis normální což je i cena Corolly s dražším interiérem, víceprvkem, čtyřválcem o větším objemu, tak ok. Rozdîl do 10% z ceny ke jedno, důležitější je co za ty peníze dostaneš. A tady je mizerný poměr výkon/cena. A s vyjádřením nesouhlasu nemusíš tapetovat smajlíky, jak nějaký polodebil (neber osobně).

Pepa
4. října • 9:28

Twl. no uz jsem cekal kdy se ozve nekdo ze Kia a Hnuj jsou nejlepsi pac jsou nejlepsi. :D

JAC
4. října • 9:58

CX30 není ani Kia ani Hnůj a je opravu nejlepší. :-)
Maďdáááá. :-)

Zlej pán
4. října • 11:39

Je tam zmíněna Kona a to je Hnůj. Tak jdi už do prdele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
,,,
4. října • 12:57

Co je na Koně špatně? Vlastnil jste ji někdy?

petr r. (petrumr)
5. října • 19:18

kona není konkurent toyoty, má jiný systém hybridu, nerekuperuje do zastavení, neumí rekuperovat na omezovač a neumí na tempomat zastavit a rozjet se, řidič toyoty jen řídí směr a když tak mění tlačítkem odstup.

Pepa
4. října • 17:59

Vsechno.

JAC
4. října • 11:50

Posílání do prdele jde zlému pánu celkem dobře. Horší už je to s pochopením psaného textu a kontextu.

homer
4. října • 7:43

Čtyrmistná předokolka bez kufru bez image za třičtvrtě míče? I na západní Evropu drahý.

Pikus
4. října • 9:41

zapomnel jsi, ze to ma jeste 1.5l atmosferu a trivalec!

Shimi
4. října • 9:58

1,5 R3 je v principu naprosto v pořádku (0,5 R1 - 1,0 R2 - 1,5 R3 - 2,0 R4 atd.), ideálních 500 kubíků na válec. To, že to někteří lumeni nechápou, je jiná věc.

homer
4. října • 10:21

No v principu to v pořádku není kvůli namáhaní a vyvážení klikovky ale jede to krásně (s turbem teda).

Shimi
4. října • 11:02

V Toyotě, a nejen v ní, s namáháním a vyvážením evidentně problém nemají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
4. října • 11:50

Tak proč není turbo v základu?

petr r. (petrumr)
4. října • 19:03

turbo je vhodný tak na dálnici, tohle auto je pro ty co umí jezdit i ve městě a rádi v kolonách klimatizují a popojíždějí na elektřinu.

homer
5. října • 9:38

To je na mě moc složitý, tříválec se zbytečným objemem místo turba. Japonci neumějí okopčit takovou trivialitu?

ACE
5. října • 13:05

Ano to sedí, je to na tebe moc složitý. Třeba jedno zjistíš, že turbo není zcela vhodné tam kde se spalovací motor neustále zapíná a vypíná.

homer
5. října • 15:10

To dělaj všechny startstopy ve městě a odtahovek tedy jezdí víc než taxiků?

ACE
6. října • 9:22

Kazdej koho znam to vypíná, ale neva ss to dělá jen pri zastaveni a jen retard to kulí aby vzápětí u turba vypnul motor, hybr. to dělá v jednom kuse i za jízdy, proto pul M je zcela běžné a ani M neni extra vyjimka

homer
6. října • 11:11

Psal si ze turbo je nevhodný do města a vzápětí že stačí nejezdit 200 aby se uchladilo před vypnutím. U vás ve městě se takhle jezdí?

ACE
7. října • 9:25

Kde mluvím o městě? To sis nějak vsugeroval, já mluvil o situaci za jaké pracuje spalovák v hybridu. Že ty nemáš ani šajn, jak to funguje?

homer
8. října • 9:14

Pristavame na Marsu a neumíme chladit turbo. Motor v hebridu určitě nevypiná v maximální zátěži aby z turba lezla barva. Je to jenom neschopnost a výmluva.

ACE
9. října • 9:14

Neschopnost? Prodávají nejvic, funguje jim to nejlépe, ve spolehlivosti dominuji. Než pár koni navic z problematického turba, získají radsi elektromotorem bez prodlev. Asi tomu rozumí znatelně vic než ty 🤣

homer
10. října • 0:21

Není to pár koní a zejména jsou to newtonmetry. Takže místo jednoduchyho bazmeku za pár stovek prekomplikovanej elektromechanickej systém za které priplácíš statisíce a ještě za to hýkáš! Dobře ti tak.

petr r. (petrumr)
6. října • 18:43

třeba DPB má žalující program a kdo vypne iveco turbo ihned po jízdě má(měl) padáka...no právě se ve městě tak nejezdí a jenom uklizečky a pečovatelkyjezdí po městě s turbem na motoru.

petr r. (petrumr)
5. října • 19:13

a ještě sanitek,ten řidič zkolabuje i po cestě z důvodu, že si neklimatizoval když měl ten startstop.

ACE
4. října • 13:10

Protože turbo neni vhodné.

ACE
4. října • 13:10

Protože turbo neni vhodné.

Doporučujeme

Články odjinud