Nová Toyota Yaris má ceny pro český trh. Díky akci teď ušetříte více než 20.000 Kč

Trener  |  30. 04. 2020 12:56

Ty auta nám za poslední rok nějak zdražila. Prcky za 400, nižší střední za 700. Asi je na tom Evropa dobře.

Odpovědět  |   | 
Liaz Mates  |  30. 04. 2020 13:04

Yaris zejména když přicházela nová generace, tak nikdy nebyla levná. Asi se nemusí podbízet, nevím. Mrzí mě, že jsme loni přikoupili druhý vůz do rodiny, když se nad tím zamyslím možná bych vzal raději novou generaci. No nevadí, pěkné a šikovné to má Toyota jojo líbí

Odpovědět  |   | 
fifo  |  30. 04. 2020 13:18

Yarísek je cool

Odpovědět  |   | 
Trener  |  30. 04. 2020 13:33

Yarísek se třemi válečky je nej!!!

Odpovědět  |   | 
fifo  |  30. 04. 2020 15:48

Když mají 3 válce dneska většinou auta o trřídu větší, těžko tohle Yarisu vyčítat. Ale jistě, kdyby bylo na výběr a ve stejné ceně, také bych primárně preferoval 4 válec, jj nebojte

Odpovědět  |   | 
fifo  |  30. 04. 2020 21:06

Pozor na to, stejné jméno na jiném kontinentě může znamenat úplně jiné auto. S Mazdou 2 bych to dohromady nedával. Yaris je proti Mazdě 2 uvnitř o něco větší a vzdušnějí a pohodlnější. Mazda 2 je uvnitř dost obtažená a nepohodlná, jízdní vlastnosti a motoricky bude mít ale řidičštější. Obojí jsou to dobrá auta, ale vzhledem k malým rozměrům auta budu volit cestu vzdušnosti a pohodlí. Mazdu bych si zvolil v případě 6 oproti nudnějšímu Avensisu.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  30. 04. 2020 17:29

To už radši jeho staršího bratříčka Mazdu 2 že který Yaris vychází...tam je 1.5l 4 válec. Slabší, ale jak je to atmosféra tak se v běžné používaných otáčkach moc neliší. Do 6tisic Yaris nikdo běžne neteči...leda když zapomene vyradit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 04. 2020 17:55

Já tu dvojku mám, ale stejně bych se šel nejdřív projet a pak bych se teprve rozhodoval, i když s Mazdou jsem mimořádně spokojen.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  30. 04. 2020 18:45

Yaris pre US trh a EU trh sú dve rôzne autá. Európsky Yaris je kompletne nová konštrukcia, US Yaris vychádza z Mazdy 2.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 04. 2020 19:29

Máš v tom silný zmatek, Yaris z Mazdy 2 byl určen jen pro Ameriku, tady se v této podobě vůbec neprodával.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  01. 05. 2020 12:09

A ještě pouze provedení sedan. HB je čistokrevná Toyota.

Odpovědět  |   | 
Jetraw  |  30. 04. 2020 21:29

Tohle není Yaris pro americký trh. Tohle je kompletně nová generace založená na nové platformě GA-B od Toyoty.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  30. 04. 2020 13:23

Takový ceny za trapácké tříválce. Kultura chodu a dávkování výkonu nemůže být nikdy tak dobré jako u technologicky srovnatelného čtyřválce.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  30. 04. 2020 14:36

Kolko km. si s Yarisem najazdil 🤔?!?

Odpovědět  |   | 
HRD  |  30. 04. 2020 15:17

Slyšeli jsme slovo vola, který v tom (ani v jiném tříbouchu od toyoty a Daihatsu) NIKDY nejel. Tak aspoň drž hubu zoufalče.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  30. 04. 2020 21:36

Neurážej chudáku. S tříválcem jsem jel, ale to není vůbec důležité, protože jen technický analfabet může pochybovat o tom, že kdyby tyhle motory měly o válec víc, tak by byly jednoznačně lepší.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  30. 04. 2020 14:05

Sice to moc nejede a nadělá to spoustu randálu, ale zase je to dražší

Odpovědět  |   | 
HRD  |  30. 04. 2020 15:19

Splet sis vlákno, článek o fabii HTP je jinde

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  30. 04. 2020 22:45

ale HTP se s eCVT a ani s CVT nikdy nekombinovalo.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  30. 04. 2020 15:27

Yaris se bude v dohledné době montovat v ČR (myslím že v Kolíně), tak může být, že cena klesne.

Odpovědět  |   | 
fifo  |  30. 04. 2020 15:50

To by se mi líbilo, kdyby byl Yaris malinko víc náš a logiku by to mít mohlo. Ale myslím si, že zůstanou jen prťata. Uvidíme, odkud máš informace že se uvažuje s Yarisem do Kolina? To mě teda popravdě zajímá.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 04. 2020 16:52

Nějakej měsíc zpátky jsem to taky někde četl, ale kde to bylo.....?

Odpovědět  |   | 
fifo  |  30. 04. 2020 16:59

Jo? Hm tak ok no, pro mě novinka, ale neva. Tak snad to tak bude

Odpovědět  |   | 

všichni to četli, PSA to přenechá toyotě a ta linka je stavěná jen do čtyř metrů. Od května 2021 nám poláci budou dodávat ty hybridní převodovky pro tu 1,5. Rozhodnutí je jen na PSA jak ukončí prcky.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  01. 05. 2020 12:12

Nějaký relevantní důvod, proč by měla klesnout?

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  01. 05. 2020 13:38

Asi kvôli dopravným nákladom
Skoda, že to neplatí na bentaygu z Bratislavy

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  01. 05. 2020 14:52

A teď si představ, že ty dopravní náklady v tom nehrají žádnou roli. Když se kdysi začal Yaris vyrábět ve Fr měl stejnou cenu jako z Jap. Nebo myslíš, že třeba Škoda má jiný ceník v Boleslavi a jiný v Českém Těšíně?

Odpovědět  |   | 

Má, ale obvykle dopravu a přípravu bere na bedra prodejce. Prozkoumej si fakturu podrobně. Jak začal yaris ve francii, tak euro vůči koruně bylo v nevýhodným kurzu a to skladiště v kolíně se taky projevuje na ceně.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  02. 05. 2020 18:42

Byl jsem 5 let prodejcem u Toyoty. Vždy se započítávalo pouze cca 1500,- za přepravu z celního skladu v Dobrovicích. A bylo úplně fuk jestli auto přijelo z Japonska, Francie, UK,Turecka nebo Kolína.

Odpovědět  |   | 

GEFCO? ti vyřizují i celní formality a vše platí dovozce, prodejce řeší jen cenu sklad-prodejce a tu předprodejní přípravu si dělá prodejce v servisu.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  30. 04. 2020 16:17

1,5 s 6M bude dobrá volba. Popravdě asi jediná z toho výběru. Na poposkakování kolem komína bude stačit i litr. Ale 1,5 89Kw už bude umět s manuálem i trochu pobavit řidiče.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 04. 2020 17:35

Pokud k tomu bude svolný i podvozek... Současný Yaris není v základu moc sportovní. Ale mohl by to být dobrý základ pro nějakou sportovní verzi.

Odpovědět  |   | 

A GR verze?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 04. 2020 20:16

Čemu na slovech "v základu" nerozumíš, tupče?

Odpovědět  |   | 

že nejsi schopen pochopit, to co píši. I starí verze to měla. Nevím čím ses rozčílil, neumíš diskutovat, kdybys napsal, že odcházející verze už není v gr sportu, ale ty jsi nějakéj divnéj.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 04. 2020 22:31

Ty budeš ještě blbější, než to vypadá.

Odpovědět  |   | 

ty jako se ptáš, jestli zvládne seriový podvozek závodění a já jako zkušenější ti píši, že kromě tebe to nikdo nechce a budeš muset i když se budeš vztekat počkat na sportovní verzi-třídveřák a nejsi bychař? bychaři v diskuzích nadávají druhým sprostě a odráží se to na chování i na silnicích. Jaké vlastníš auta?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 05. 2020 16:04

Mnohem hloupější, jak vidím. Číst neumíš, pochopit text už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  30. 04. 2020 19:55

Tříválec skutečně nepobaví. Možná magora, ale řidiče určitě ne.

Odpovědět  |   | 
Calibra  |  30. 04. 2020 23:38

Stačí, že jste pobavil vy

Odpovědět  |   | 
Jindra Žáček  |  30. 04. 2020 16:54

Škoda. Kdyby ta patnáctka byla čtyřválec, myslím, že by yarisu nebylo co vytknout. I když věřím, že ten tříválec taky ujde, přesto ale ..Sympatické malé auto pro dva plus dítě. Normální nezamindrákované autíčko pro 90 procent situací, v době rozprasených, nechutně velkých, těžkých a neohrabaných obrněných transportérů zvaných SUV, jejichž skutečná využitelnost je tak 10 procent a možná ani to ne. Až tu zase budou reagovat nějací chytráčci, ne, nemyslím, že je yaris dobrá volba pro osmičlennou rodinu žijící ve velehorách, ani pro tahání koní či jachet, tím méně pro provozování stěhovací firmy.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 04. 2020 17:48

Proč škoda? Zrovna tříválce jdou Toyotě docela hezky, litr v Yarisu je hodně příjemný motor.

Odpovědět  |   | 

neznáme podrobnosti, ale asi ten tříválec je z důvodu tové hybridní převodovky, předchozi yaris má vše z priusu 2 a 4 generace převodovek jsou delší., tak zmenšili délkou motor.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  30. 04. 2020 18:50

Nový 1.5 trojvalec konštrukčne vychádza z 2.0 motora Dynamic Force, tak mu skrátka usekli jeden valec, pričom zachovali konštrukčnú charakteristiku väčšieho motora a zároveň sa dostali na optimálnych 500 cm3 / valec.

Odpovědět  |   | 

Jo nějak tak to bude, ale řada dynamic force zahrnuje i šestiválec.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  30. 04. 2020 19:22

Hoši nebuďte tak zabejčený proti těm tříválcům. Velkej průser bylo HTP a pokazilo tak renomé ostatním. To protože škodofilů je až nezdravě moc, a proto taky se prodalo moc těhle šmejdů. Je to konstrukčně naprostý nepodarek, ale podle toho nemůžete soudit. Víte vůbec, že tříválce se vyráběly už v devadesátých letech (opel corsa, daihatsu, atd) a vůbec jste o tom nevěděli. Protože ty auta NORMÁLNĚ jezdily a nikdo ani nepoznal rozdíl. A mezi náma, hotový motor je jednoválec - tak také vznikl. Potom se začal zvedat počet válců a jejich objem, protože nebyla jiná cesta ke zvyšování výkonu. Nebyly k tomu technologie ani technika. Zašlo to až do obludných objemů motorů (často i šestilitrových) a obludných počtů válců (běžně až dvanáct). Přesto měly výkony jako současné patnáctistovky, max. svoulitry se čtyřmi válci. Každý jeden válec sám o sobě dokáže dnes odvádět práci, o které se dříve nikomu nezdálo. Takže tři nebo čtyři - je docela jedno. Ano, tři mohou mít více vibrací (což lze odstranit a také se to dělá). Ale má při stejném objemu větší krouťák, a menší vnitřní tření a méně vratných částí, menší hmotnost i mrtvé hmoty. Proč má větší krouťák? Protože třeba při objemu 1000 pracují střídavě válce o objemu 333 ccm - každý. U čtyřválce ale je to jen 250 ccm. Takže o jeden válec míň neznamená menší výkon. Z vlastní zkušenosti vím, že se s tříválcem jezdí lépe - je pružnější. Ovšem je zbytečné o tom polemizovat s někým, kdo to nemá vyzkoušeno a jen papouškuje, co kdo říká v hospodě. Ani Japonci, ani BMW nejsou žádní blbci, a tříválce mají taky. Japonci už několik desítek let. To se ale neřeší jako u škodovky, že uříznete jeden válec. Musí to být sofistikovaná konstrukce.

Odpovědět  |   | 

já sem měl HTP dvouvačku s těma vyvažovacíma hřidelama.made in poland, kolega co učí v autoškole má ještě f1 s jednovačkou made in čr a vše ok, průser nebyl v konstrukci, ale v idiotech co neměnili po roce olej a nalévali tam vodu z označením long life do města určených motorů a aut. Co sem se setkal s tříválcama, tak nic nebylo špatný ani ten od lamba a to bylo jak se ještě platilo markama.

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  30. 04. 2020 20:00

Ty jantar

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 04. 2020 21:18

ctyrvalcove HTP pokazily renome trivalcu?

Odpovědět  |   | 
Ivan Leixner  |  30. 04. 2020 21:45

1.2 HTP nebyl dobrý motor z hlediska životnosti Výkonově to na to bídu celkem jelo. 3 válce má třeba Wartburg 353 a oproti Š105/120 je žihadlo. Když vidím dnešní motoristy tak si troufnu říct, že větší půlka jich počet válců ani nepozná. Kdo ano, má stejně R6 nebo si alespoň nehoní triko. Do města na rychlý ohřev a poskakování jsem 3 válce v malém autě ochotný akceptovat. Rodinný kombík pak už ne.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 04. 2020 23:58

Žihadlo 😄. Jelo to líp, protože 2takt.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  04. 08. 2020 17:20

Děkuji za krásně napsanou recenzi.Mám objednán nový Yaris hybrid a jsem na rozpacích jak bude jezdit .Je to v automatu.Snad jsem vybral dobře.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  30. 04. 2020 21:49

Přes půl milionu za nic moc obyč. mainstream v segmentu B v aktuání Covídkové krizi? V Toyotě asi nepochopili, že aprílové žertíky mají prezentovat prvního dubna, ne posledního!

Odpovědět  |   | 

tak si kup fábii za 550tkč bez výbavy, bez automatu s přímým vstřikem do města uplná lahůdka, má vůbec fábia taková bezpečnostní vybavení? Jaká je krize, peněz je více jak před krizí a tak lidi si rádi za nový model připlatí.

Odpovědět  |   | 
Miro  |  30. 04. 2020 21:55

Wau Yaris, to je paráda. Úplná hudba na mé uši

Odpovědět  |   | 
Pajošek  |  02. 05. 2020 09:54

Jo Yaris je jedno z mála malých aut co si drží laťku a je docela cool

Odpovědět  |   | 
will83  |  02. 05. 2020 13:37

Yaris = nejlepší auto v B segmentu, zkušenost s ročníky 2009, 2015. Vždy 1.0 KRFE motor. Auto je odolné, hlavně nápravy, nerezne, má vyvážené jízdní vlastnosti, rychle topí, nízkou spotřebu (5 l mimo, 6 město) a servisní náklady, vnitřní prostor v rámci třídy super. V podstatě se lije jen benzín a mění náplně a filtry. Nějaké klepání náprav nebo svítící kontrolky na palubce a pazvuky interieru auto nezná. Ale hlavně, skvěle se řídí, je pohodlné a vše je po ruce - auto vás ničím nes.re...Díky tomu všemu autu rádi odpustíte nižší výkon. Když jedu sám a členitější silnici, radši si vezmu YIII než OIII. Při uvedení na trh byl dražší vždy, ale zase si drží cenu a dobře se ví se proč. Pokud se ceníková cena dostane po pár letech pod 300 tis., je to opět jasná volba. Auta jsou teď dražší díky emisním povolenkám, bohužel zelená totalita.

Odpovědět  |   | 

a od včerejška v prodeji GR s tříválcem s turbem na kuličkových ložiskách, z mezichladičem, 4x4 s dvěma diferáky samosvory torsen 260koní a zrychlení na stovku za 5,2s.

Odpovědět  |   | 
majky  |  14. 06. 2020 09:16

Malá sleva 20k,Měli nasadit cenu 700tis a slevit 200 Tyhle jakoby slevy na předraženou spotřebku jsou jen pro IQ nižší 60.Takový krám má reálnou cenu 200-230k

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala