Malá sleva 20k,Měli nasadit cenu 700tis a slevit 200 :-D:-D Tyhle jakoby slevy na předraženou spotřebku jsou jen pro IQ nižší 60.Takový krám má reálnou cenu 200-230k
Yaris = nejlepší auto v B segmentu, zkušenost s ročníky 2009, 2015. Vždy 1.0 KRFE motor. Auto je odolné, hlavně nápravy, nerezne, má vyvážené jízdní vlastnosti, rychle topí, nízkou spotřebu (5 l mimo, 6 město) a servisní náklady, vnitřní prostor v rámci třídy super. V podstatě se lije jen benzín a mění náplně a filtry. Nějaké klepání náprav nebo svítící kontrolky na palubce a pazvuky interieru auto nezná. Ale hlavně, skvěle se řídí, je pohodlné a vše je po ruce - auto vás ničím nes.re...Díky tomu všemu autu rádi odpustíte nižší výkon. Když jedu sám a členitější silnici, radši si vezmu YIII než OIII. Při uvedení na trh byl dražší vždy, ale zase si drží cenu a dobře se ví se proč. Pokud se ceníková cena dostane po pár letech pod 300 tis., je to opět jasná volba. Auta jsou teď dražší díky emisním povolenkám, bohužel zelená totalita.
a od včerejška v prodeji GR s tříválcem s turbem na kuličkových ložiskách, z mezichladičem, 4x4 s dvěma diferáky samosvory torsen 260koní a zrychlení na stovku za 5,2s.
Wau Yaris, to je paráda. Úplná hudba na mé uši :-) :-) :-)
Jo Yaris je jedno z mála malých aut co si drží laťku a je docela cool :-)
Přes půl milionu za nic moc obyč. mainstream v segmentu B v aktuání Covídkové krizi? V Toyotě asi nepochopili, že aprílové žertíky mají prezentovat prvního dubna, ne posledního! :-D
tak si kup fábii za 550tkč bez výbavy, bez automatu s přímým vstřikem do města uplná lahůdka, má vůbec fábia taková bezpečnostní vybavení? Jaká je krize, peněz je více jak před krizí a tak lidi si rádi za nový model připlatí.
Hoši nebuďte tak zabejčený proti těm tříválcům. Velkej průser bylo HTP a pokazilo tak renomé ostatním. To protože škodofilů je až nezdravě moc, a proto taky se prodalo moc těhle šmejdů. Je to konstrukčně naprostý nepodarek, ale podle toho nemůžete soudit. Víte vůbec, že tříválce se vyráběly už v devadesátých letech (opel corsa, daihatsu, atd) a vůbec jste o tom nevěděli. Protože ty auta NORMÁLNĚ jezdily a nikdo ani nepoznal rozdíl. A mezi náma, hotový motor je jednoválec - tak také vznikl. Potom se začal zvedat počet válců a jejich objem, protože nebyla jiná cesta ke zvyšování výkonu. Nebyly k tomu technologie ani technika. Zašlo to až do obludných objemů motorů (často i šestilitrových) a obludných počtů válců (běžně až dvanáct). Přesto měly výkony jako současné patnáctistovky, max. svoulitry se čtyřmi válci. Každý jeden válec sám o sobě dokáže dnes odvádět práci, o které se dříve nikomu nezdálo. Takže tři nebo čtyři - je docela jedno. Ano, tři mohou mít více vibrací (což lze odstranit a také se to dělá). Ale má při stejném objemu větší krouťák, a menší vnitřní tření a méně vratných částí, menší hmotnost i mrtvé hmoty. Proč má větší krouťák? Protože třeba při objemu 1000 pracují střídavě válce o objemu 333 ccm - každý. U čtyřválce ale je to jen 250 ccm. Takže o jeden válec míň neznamená menší výkon. Z vlastní zkušenosti vím, že se s tříválcem jezdí lépe - je pružnější. Ovšem je zbytečné o tom polemizovat s někým, kdo to nemá vyzkoušeno a jen papouškuje, co kdo říká v hospodě. Ani Japonci, ani BMW nejsou žádní blbci, a tříválce mají taky. Japonci už několik desítek let. To se ale neřeší jako u škodovky, že uříznete jeden válec. Musí to být sofistikovaná konstrukce.
Děkuji za krásně napsanou recenzi.Mám objednán nový Yaris hybrid a jsem na rozpacích jak bude jezdit .Je to v automatu.Snad jsem vybral dobře.
... mám Yaris 1.5 cvt 01/2020 (poslední z minulých bývá lepší než první z nich nových... ověřeno) a jednoznačně je lepší svezení s tím automatem (pádla pod volantem) oproti manuálu a celkem slušným výkonem... pokud(?) bych měl v této chvíli volit tak určitě 1.5+cvt... nehybrid...v tom malém drobků to bude milé...
ctyrvalcove HTP pokazily renome trivalcu?
1.2 HTP nebyl dobrý motor z hlediska životnosti :-/ Výkonově to na to bídu celkem jelo. 3 válce má třeba Wartburg 353 a oproti Š105/120 je žihadlo. Když vidím dnešní motoristy tak si troufnu říct, že větší půlka jich počet válců ani nepozná. Kdo ano, má stejně R6 nebo si alespoň nehoní triko. Do města na rychlý ohřev a poskakování jsem 3 válce v malém autě ochotný akceptovat. Rodinný kombík pak už ne.
Žihadlo 😄. Jelo to líp, protože 2takt.
Ty jantar
já sem měl HTP dvouvačku s těma vyvažovacíma hřidelama.made in poland, kolega co učí v autoškole má ještě f1 s jednovačkou made in čr a vše ok, průser nebyl v konstrukci, ale v idiotech co neměnili po roce olej a nalévali tam vodu z označením long life do města určených motorů a aut. Co sem se setkal s tříválcama, tak nic nebylo špatný ani ten od lamba a to bylo jak se ještě platilo markama.
Škoda. Kdyby ta patnáctka byla čtyřválec, myslím, že by yarisu nebylo co vytknout. I když věřím, že ten tříválec taky ujde, přesto ale ..Sympatické malé auto pro dva plus dítě. Normální nezamindrákované autíčko pro 90 procent situací, v době rozprasených, nechutně velkých, těžkých a neohrabaných obrněných transportérů zvaných SUV, jejichž skutečná využitelnost je tak 10 procent a možná ani to ne. Až tu zase budou reagovat nějací chytráčci, ne, nemyslím, že je yaris dobrá volba pro osmičlennou rodinu žijící ve velehorách, ani pro tahání koní či jachet, tím méně pro provozování stěhovací firmy. :-P
Proč škoda? Zrovna tříválce jdou Toyotě docela hezky, litr v Yarisu je hodně příjemný motor.
neznáme podrobnosti, ale asi ten tříválec je z důvodu tové hybridní převodovky, předchozi yaris má vše z priusu 2 a 4 generace převodovek jsou delší., tak zmenšili délkou motor.
Nový 1.5 trojvalec konštrukčne vychádza z 2.0 motora Dynamic Force, tak mu skrátka usekli jeden valec, pričom zachovali konštrukčnú charakteristiku väčšieho motora a zároveň sa dostali na optimálnych 500 cm3 / valec.
Jo nějak tak to bude, ale řada dynamic force zahrnuje i šestiválec.
1,5 s 6M bude dobrá volba. Popravdě asi jediná z toho výběru. Na poposkakování kolem komína bude stačit i litr. Ale 1,5 89Kw už bude umět s manuálem i trochu pobavit řidiče.
Tříválec skutečně nepobaví. Možná magora, ale řidiče určitě ne.
Stačí, že jste pobavil vy;-)
Pokud k tomu bude svolný i podvozek... Současný Yaris není v základu moc sportovní. Ale mohl by to být dobrý základ pro nějakou sportovní verzi.
A GR verze?
Čemu na slovech "v základu" nerozumíš, tupče?
že nejsi schopen pochopit, to co píši. I starí verze to měla. Nevím čím ses rozčílil, neumíš diskutovat, kdybys napsal, že odcházející verze už není v gr sportu, ale ty jsi nějakéj divnéj.
Ty budeš ještě blbější, než to vypadá.
ty jako se ptáš, jestli zvládne seriový podvozek závodění a já jako zkušenější ti píši, že kromě tebe to nikdo nechce a budeš muset i když se budeš vztekat počkat na sportovní verzi-třídveřák a nejsi bychař? bychaři v diskuzích nadávají druhým sprostě a odráží se to na chování i na silnicích. Jaké vlastníš auta?
Mnohem hloupější, jak vidím. Číst neumíš, pochopit text už vůbec ne.
Yaris se bude v dohledné době montovat v ČR (myslím že v Kolíně), tak může být, že cena klesne.
Nějaký relevantní důvod, proč by měla klesnout?
Asi kvôli dopravným nákladom :-)Skoda, že to neplatí na bentaygu z Bratislavy :-)
A teď si představ, že ty dopravní náklady v tom nehrají žádnou roli. Když se kdysi začal Yaris vyrábět ve Fr měl stejnou cenu jako z Jap. Nebo myslíš, že třeba Škoda má jiný ceník v Boleslavi a jiný v Českém Těšíně?
Má, ale obvykle dopravu a přípravu bere na bedra prodejce. Prozkoumej si fakturu podrobně. Jak začal yaris ve francii, tak euro vůči koruně bylo v nevýhodným kurzu a to skladiště v kolíně se taky projevuje na ceně.
Byl jsem 5 let prodejcem u Toyoty. Vždy se započítávalo pouze cca 1500,- za přepravu z celního skladu v Dobrovicích. A bylo úplně fuk jestli auto přijelo z Japonska, Francie, UK,Turecka nebo Kolína.
GEFCO? ti vyřizují i celní formality a vše platí dovozce, prodejce řeší jen cenu sklad-prodejce a tu předprodejní přípravu si dělá prodejce v servisu.
To by se mi líbilo, kdyby byl Yaris malinko víc náš a logiku by to mít mohlo. Ale myslím si, že zůstanou jen prťata. Uvidíme, odkud máš informace že se uvažuje s Yarisem do Kolina? To mě teda popravdě zajímá.
Nějakej měsíc zpátky jsem to taky někde četl, ale kde to bylo.....?
všichni to četli, PSA to přenechá toyotě a ta linka je stavěná jen do čtyř metrů. Od května 2021 nám poláci budou dodávat ty hybridní převodovky pro tu 1,5. Rozhodnutí je jen na PSA jak ukončí prcky.
Jo? Hm tak ok no, pro mě novinka, ale neva. Tak snad to tak bude B-]
Sice to moc nejede a nadělá to spoustu randálu, ale zase je to dražší :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Splet sis vlákno, článek o fabii HTP je jinde :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
ale HTP se s eCVT a ani s CVT nikdy nekombinovalo.
Takový ceny za trapácké tříválce. Kultura chodu a dávkování výkonu nemůže být nikdy tak dobré jako u technologicky srovnatelného čtyřválce.
Slyšeli jsme slovo vola, který v tom (ani v jiném tříbouchu od toyoty a Daihatsu) NIKDY nejel. Tak aspoň drž hubu zoufalče.
Neurážej chudáku. S tříválcem jsem jel, ale to není vůbec důležité, protože jen technický analfabet může pochybovat o tom, že kdyby tyhle motory měly o válec víc, tak by byly jednoznačně lepší.
Kolko km. si s Yarisem najazdil 🤔?!?
Ty auta nám za poslední rok nějak zdražila. Prcky za 400, nižší střední za 700. Asi je na tom Evropa dobře.
Yarísek je cool B-]
Yarísek se třemi válečky je nej!!!
To už radši jeho staršího bratříčka Mazdu 2 že který Yaris vychází...tam je 1.5l 4 válec. Slabší, ale jak je to atmosféra tak se v běžné používaných otáčkach moc neliší. Do 6tisic Yaris nikdo běžne neteči...leda když zapomene vyradit.
Tohle není Yaris pro americký trh. Tohle je kompletně nová generace založená na nové platformě GA-B od Toyoty.
Máš v tom silný zmatek, Yaris z Mazdy 2 byl určen jen pro Ameriku, tady se v této podobě vůbec neprodával.
A ještě pouze provedení sedan. HB je čistokrevná Toyota.
Yaris pre US trh a EU trh sú dve rôzne autá. Európsky Yaris je kompletne nová konštrukcia, US Yaris vychádza z Mazdy 2.
Já tu dvojku mám, ale stejně bych se šel nejdřív projet a pak bych se teprve rozhodoval, i když s Mazdou jsem mimořádně spokojen.
Když mají 3 válce dneska většinou auta o trřídu větší, těžko tohle Yarisu vyčítat. Ale jistě, kdyby bylo na výběr a ve stejné ceně, také bych primárně preferoval 4 válec, jj nebojte ;-)
Pozor na to, stejné jméno na jiném kontinentě může znamenat úplně jiné auto. S Mazdou 2 bych to dohromady nedával. Yaris je proti Mazdě 2 uvnitř o něco větší a vzdušnějí a pohodlnější. Mazda 2 je uvnitř dost obtažená a nepohodlná, jízdní vlastnosti a motoricky bude mít ale řidičštější. Obojí jsou to dobrá auta, ale vzhledem k malým rozměrům auta budu volit cestu vzdušnosti a pohodlí. Mazdu bych si zvolil v případě 6 oproti nudnějšímu Avensisu.
Yaris zejména když přicházela nová generace, tak nikdy nebyla levná. Asi se nemusí podbízet, nevím. Mrzí mě, že jsme loni přikoupili druhý vůz do rodiny, když se nad tím zamyslím možná bych vzal raději novou generaci. No nevadí, pěkné a šikovné to má Toyota jojo líbí :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.