Nová Toyota Verso: na pohled menší, uvnitř větší (nové foto)

V souvislosti s blížícím se odhalením zveřejnila Toyota sadu oficiálních fotografii svého nového rodinného MPV Verso. Oproti svému předchůdci Corolla Verso má nabídnout větší variabilitu a vyšší prostornost, což naznačuje i jeho prodloužení o 70 a rozšíření o 20 mm. Hned na první pohled můžeme vidět i výraznou vzhledovou obměnu. Zdrojem inspirace se jistě nejvíce stala Toyota Avensis, která obecně naznačuje designový směr, jímž se automobilka nyní hodlá ubírat.

Konkurent Volkswagenu Touran a Renaultu Scenic se na trhu objeví s dobře známými benzínovými i dieselovými agregáty, mezi nimiž nebude chybět třeba 2,0 l D-4D s výkonem 92 kW/126 koní, nebo zážehový čtyřválec Valvematic objemu 1,8 litru s výkonem 106 kW/145 koní.
O nové Toyotě Verso toho však prozatím až tak moc nevíme, a tak si musíme počkat na její oficiální ženevské představení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek  
Nová Toyota Verso: uvnitř má nabídnout až sedm míst

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků