Nová Toyota Tundra se ukazuje i zevnitř. Pořád ale nechává prostor pro fantazii

Zatím co vnějšek už není žádným velkým tajemstvím, interiér velkého pick-upu ještě obestírá tajemství. Nové fotografie nechávají prostor pro fantazii.

Tvary karoserie už nejsou díky úniku informací od jistého dealera předmětem spekulací. Toyota Tundra se drží současného designového jazyka značky a na silnice tak vyrazí s ostře řezanou čelní maskou, která je u verze TRD Pro ozvláštněna přídavnými světelnými prvky. Tajemství si automobilka prozatím drží ohledně vnitřku a navzdory novým zveřejněným fotografiím si lepší představu zřejmě uděláme až při plnohodnotném odhalení.

Nová Toyota Tundra předčasně odhalena. Reakce na chybu dealera přišla rychle

Nová Toyota Tundra předčasně odhalena. Reakce na chybu dealera přišla rychle

Co lze tedy z trojice tajůplných snímků odvodit? Pro lepší představu jsme vám je spojili do jednoho celku, výsledek najdete v galerii. Jakožto drsnému teréňáku Tundře samozřejmě nechybí madla na A sloupcích, díky kterým se posádka snadněji vyhoupne do sedaček. Evidentně jde opět o verzi TRD Pro kvůli volantu z perforované kůže s červenou linkou v horní části. Vidíme zde také velkou, horizontálně orientovanou obrazovku infotainmentu, která má zřejmě jinou grafiku, než ta u nedávno představeného Land Cruiseru.

Toyota se do elektromobilů nehrne. Sází hlavně na hybridy a vodík, zákazník si vybere

Toyota se do elektromobilů nehrne. Sází hlavně na hybridy a vodík, zákazník si vybere

Spekulovat zatím můžeme také ohledně pohonu, i když dobrou představu nám může dát právě již odhalený Land Crusier. Osmiválce končí, ale šestiválcové motory, které je nahradí, nabídnou vyšší výkony. Tříapůllitrový benzín by měl dávat 305 kW, naftová jednotka s objemem 3,3 litru pak 227 kW.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků