Připravovaná Toyota Supra vzniká ve spolupráci s německou automobilkou BMW. Použije dokonce shodnou podvozkovou platformu s připravovaným BMW Z5, auta se ale budou vzájemně hodně lišit, a to nejen designem.
Nová Supra by měla používat prodlouženou verzi platformy, zároveň tak bude celkově o poznání rozměrnější než sourozenec z Mnichova. Další odlišnosti budou pochopitelně vycházet z toho, že BMW bude kabriolet s plátěnou střechou, zatímco Toyota klasické kupé.
Příliš podobnosti byste nenašli ani v otázce techniky, Toyota u Supry použije hybridní jednotku. Spalovací motor bude primárně pohánět zadní kola, s pohonem těch předních by měl pomáhat elektromotor. Spekuluje se, že Toyota přidá elektromotor i k pohonu zadních kol.
Samozřejmostí je také funkce rekuperace, která uleví brzdám a zároveň energii uchová pro další akceleraci. Nová Supra by přitom měla být vůbec prvním modelem značky, který bude disponovat dvouspojkovou automatickou převodovkou.
Navzdory hybridní technice by se měla hmotnost udržet pod 1400 kilogramy. Tajemství hledejte v lehkých materiálech a kompaktních akumulátorech, které neohromí dojezdem, ale pomůžou zejména s krátkodobou akcelerací. Představení obou modelů by se mělo odehrát v horizontu několika měsíců, nejpozději zkraje příštího roku.