Nová Toyota Supra odhalena! Takto vypadá bez maskování

Toyota se dlouhou dobu snažila tajit konečné vzezření nové Supry a lákala nás maskovaným prototypem. Teď už však na internet uniká první fotografie plně odhaleného vozu.

Japonská automobilka si finální vzhled nové generace Supry přísně tajila, jenže nyní se na diskuzním fóru SupraMKV objevila fotka zveřejňující nemaskovanou příď očekávaného sporťáku. Co již naznačil testovací prototyp, tak uniklý záběr jen dále potvrzuje. Nová Supra ctí designový směr původního konceptu FT-1, ale pochopitelně vypadá o něco zdrženlivěji.

Bez maskování zde každopádně více vyniká tvarování předního nárazníku, boční otvory kolem diodových světlometů a dále můžete zahlédnout i otvory na předních blatnících. Z odrazu světla je patrná i vyboulená střecha vozu. Nesmíme pak zapomenout, že někde na přídi se ještě objeví umístění registrační značky.

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Co o Supře zatím víme? O vývoji a sdílení techniky s BMW a jeho roadsterem Z4 snad již slyšel každý. Ve vrcholné specifikaci by tak měla Supra používat třílitrový řadový šestiválec o výkonu kolem 250 kW (340 koní) a točivém momentu 450 Nm. Nedávno se pak vedení BMW zařeklo, že obě auta budou rozdílně naladěna, měla by se tedy projevovat jiným charakterem a v rámci automobilek zastávat jiné role.

Podle dostupných zpráv dostane Supra výlučně dvouspojkovou převodovku, která bude přenášet sílu pohonné jednotky výhradně na kola zadní nápravy. V zákulisí se špitá, že by vůz měl zvládnout akceleraci z místa na stovku za 4,5 sekundy. Hmotnost vozu se má pohybovat okolo 1500 kg. Ke všemu se prý v budoucnu dočkáme i přiostřené verze GRMN.

Toyota již oficiálně potvrdila, že novou Supru představí na lednovém autosalonu v Detroitu. Ke kompletnímu odhalení vozu tak dojde nejpozději kolem 14. ledna 2019.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 64 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 50 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků