Nová Toyota Supra na dalších fotkách. Teď už nás čeká jen oficiální premiéra

Další den, další únik fotek nové generace Toyoty Supra. Tentokrát je na vině mexické zastoupení Toyoty, které na svůj Twitter předčasně zveřejnilo propagační video na nový sporťák.

Toyota již v podstatě nemá po designové stránce nové Supry vlastně co skrývat. Ačkoliv automobilka nechává oficiální premiéru na detroitský autosalon příští týden, novou generaci japonského sporťáku jsme si už mohli řadou úniků prohlédnout úplně ze všech stran. K dosavadním fotkám se nyní přidávají i snímky z propagačního videa Supry.

Video sice bylo kvapem odstraněno, někdo však stihl pohotově vytvořit obrázky a pochopitelně je sdílet dále se světem (video se nakonec objevilo i na YouTube, viz níže). Co již naznačil maskovaný testovací prototyp, tak uniklé záběry jen dále potvrzují. Nová Supra ctí designový směr původního konceptu FT-1, ale pochopitelně vypadá o něco zdrženlivěji.

Další únik fotek Toyoty Supra! Zvenku už skutečně nemá co skrývat

Další únik fotek Toyoty Supra! Zvenku už skutečně nemá co skrývat

Co o Supře zatím víme? O vývoji a sdílení techniky s BMW a jeho roadsterem Z4 snad již slyšel každý. Ve vrcholné specifikaci by tak měla Supra používat třílitrový řadový šestiválec o výkonu kolem 250 kW (340 koní) a točivém momentu 450 N.m. Nedávno se pak vedení BMW zařeklo, že obě auta budou rozdílně naladěna, měla by se tedy projevovat jiným charakterem a v rámci automobilek zastávat jiné role.

Podle dostupných zpráv dostane Supra výlučně dvouspojkovou převodovku, která bude přenášet sílu pohonné jednotky výhradně na kola zadní nápravy. V zákulisí se špitá, že by vůz měl zvládnout akceleraci z místa na stovku za 4,5 sekundy. Hmotnost vozu se má pohybovat okolo 1500 kg. Ke všemu se prý v budoucnu dočkáme i přiostřené verze GRMN.

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Od oficiální premiéry nové Toyoty Supra nás tak zřejmě dělí pouhý víkend. Detroitský autosalon totiž začíná již v pondělí 14. ledna. Kompletní informace o voze samozřejmě přineseme, zatím si v přiloženém videu poslechněte, jak zní.

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků