Mozna by, pane Brozo, nebylo od veci, kdybyste se pustil do trosku detailnejsiho rozboru cen. Ono popsat zaklad je celkem jednoduche.. Pravdepodobne to je levna varianta pro lidi, kteri chteji pekne auto, ctyrkolku a nechteji mit vsechny vymozenosti....V dalsich vybavach, napr. Sol, která stoji 899k (tzn. uplne stejne jako u OPRAVDOVYCH SUV - CR-V, X-Trail) je vybava temer kompletni.. a srovnavat RAV4 s Grand Vitarou a tvrdit o ni, ze je lepsi volbou??? Osobne jsem si myslel, ze jste obe auta mel moznost videt a predevsim se v nich SVEZT.. Nesrovnavejte prosim nesrovnatelne.. A napsat o vyssi specifikaci X, ze je v zakladu? Muzete mi prosim vyjmenovat (s vyjimkou volby navigace) nejakou polozku vybavy, ktera snad u teto vybavy chybi? Celkove si myslim, ze by bylo dobre popsat, proc je RAV4 drazsi nez napr. Grand Vitara a spol. Diky variabilite interieru a predevsim diky integrated active drive system..
Pro vsechny zajemce o Toyotu podivejte se na stranky Toyoty v Nemecku a porovnejte tamni ceny a vybavy s cenama u nas. Ceske zastupeni Toyoty si nevidi do huby!!! Plne vybavene vozy jsou vyrazne levnejsi. U nas to dohani akorat obasne akcni modely, ale i tak je cena spise vyssi nez obvykle ceny v Nemecku. Tuto nesmyslno politiku kritizuji i nekteri prodejci Toyot u nas, protoze jiz rada zajemcu o drazsi modely si sva auta dovezla z Nemecka. Halt v Nemecku je Toyota barna jako levna alternativa domacich vozu, nic vic, nic min.
Ano. Když je např. naftový Avensis stejně drahý jako Lexus IS (výbava víceméně stejná), je to volajaké čudné. Už proto, že na Lexus se platí 10% clo a na Avensis ne (výroba EU).
Ano Toyoya je pořád sebevědomější. Hlavně cenově. Zatím jí to vychází a lidi to kupujou. Ale jak dlouho? Aby se hoši japonský nedostali do podobné situace jako VW. Lehce nadprůměrná kvalita za hodně nadprůměrnou cenu.
akosi si toyota veri, posplaca nemastny neslany SUV za ktorym sa o rok uz nikto neobzrie ktory je viac dvojkolka ako stvorkolkva a da do neho vybavu ako z roku 1995 a to mame o 11 rokov viac pani!!!Ako vsetko som cakal ale toto...no ved preto su to najspolahlivejsie auta...nieje tam takmer nic co by sa dalo pokazit =)A nielen suzuki je natom lepsie, coskoro pride moj favorit Forester co to rozdupe, a napr. novy Hyunday Santa Fe...cena rovnaka AUTO UPLNE INDE! Kto videl (nemyslim na fotkach) ten uveril. Proste take ceny ci vybavy si moze dovolit BMW, ci VW alebo HONDA ale prepanajana NIE TOYOTA!Uz vidim tie akcie, 100 tacov dole, inak by to bol len zly aprilovy zart!
Tak panove musim se vlozit do vasi debaty jestli nova Ravka stoji za to ci ne.Ja jsem ji testoval asi cca 5000km v USA (Arizona, Utah a Nevada) a musim rici, ze skok kupredu poroti "stare" Ravce je teda paradni. Jezdil jsem 2.4 benzin (4x4) - u nas jsem ho v nabidce nevidel ale ...Jednak ve stare nebylo temer zadne misto jak pro ridice tak pro spolujezdce na zadnich sedadlech. mam pres 2 metry a musim rici ze uz jenom prostorove je to krok kupredu, da se rici ze se prostorove dotahla highlander.Na pohodli cestovani a dalsi taky super, nebudu zabihat d detalu ale je to parada.Navic volitelna treti rada sedacek a hlavne CENA.Nevim proc u nas stoji auta ty nekrestanske penize, ale verze limited sestivalec v temer plne vybave, kozene sedacky... se da koupit od 27000 USD, muj model za 22000 USD (jinak internetova cena zacina kolem 19-20tis) - a nemel jsem si na co stezovat jen na absenci navi a kozenych sedacek(ktere mam v oblibe). Sakum prask muj model vysel na cca 530000 s cca 10% US DPH. takze nase ceny pro srovnatelny model 800000 + jek kroutim ocima - Ze je u nas Ravka draha za to muze i mimo jine asi mastne provize dealeru i dovozcu.Zatim J
A můžeš mi prozradit, proč si HONDA může dovolit vyskoý ceny a TOYOTA ne??? Tomu fakt nerozumím. Čím je podle tebe Honda taková bomba? A co teprve VW - opravdu si myslíš, že jejich produkty si můžou dovolit takový ceny? Já teda ne a myslím, že nejsem jedinej
VW si moze dovolit ceny lebo sme na jeho chore ceny zvyknuty ! Prestreluje ich uz DLHEEE roky a vysoke ich bude mat na DLHEEEE co pridu.Ale i tak nemozes upriet nespornu kvalitu tejto znacky a image ktory si stale drzi, hoci je to 'len' VW a uplne moja najneoblubenejsia znacka. 4x4 Haldex 2 generacie je vsak daleko pred tym co ma tato RAV4 a co bude mat u VW tusim ten cestovatel puste beduin ci ako mu meno. A tiez vybava je u VW na slusnom a velmi slusnom zaklade. Proste na ten predrazeny VW sme si akosi zvykli, no ale zvykli sme si ze bezne vyhrava testy (s dosti nemeckymi redaktormi zadostucinenim ) takze preto.A HONDA preto, lebo je to cece premiova znacka. Najdi slovnik a zistis co to je. A este raz...pocuvaj...mam HONDUUUUUpocul si ?este razHONDAAAAAAAAno ako to znie? HONDAAAAA uz asi chapes co je to Z N A C K A! Tak pochop ze vsetko ma byt umerne cene a ked mi v r2006 z fabriky vychadza vykradnute auto tm (zakladna to vybava RAV4) za ceny za ktore by mohlo vyjst ked bolo u nas EUR 43 a nie 37 ako je teraz tak je nieco s tym kostolnym poriadkom zle! Ale naco sa rozculovat, dnes je na vyber MNOZSTVO inych alternativ, nie ako v casoch ked RAV4 kraloval lebo bol PIONIEROM trhu. A ten Hyundai nieje jediny priklad.
Mas Hovnu?To te lituji prostacku...me ty tockove motory ze sekacek uz davno nebavi.Padny duvod je ze jsem musel delat GO motoru u Hondy.Pridrita na klice.A vis co mi rekl znamy ve znackovem servisu?Tohle se u Hond obcas stava!Takze se asi nesmi vytacet...ale tim padem to nejedeTak proc delaji tockove motory,kdyz to neumi???Stvou me tim padem kecy Honda nej!Ja takovy taky byl?ale zjistil jsem pravdu.Otevri si oci!
CR-V je super volba, ale nesmis jezdit do zatacky... NEbo mi snad popises, co se ti stane, kdyz jedes zatacku trochu rychleji a chces se pomocí plynu dostat ven bezpecne??? A ten nechutnej interier - takhle vypadaji premiovy znacky??? v tvym chapani asi jo
suhlasim, CRV je jedina napodarena honda :), ale zato ma aj jedina z HONDY aj celkom nizku cenu (cize tuna to aspon odpoveda kvalite, aspon u nas!). Ako vazne, u nas je CRV ako v dobrej vybave tak i v zakladnej pomaly najdostupnejsi rozumny SUV (kedze aj ten 140 k diesel so 6 kvaltami je proste vynikajuci!)A to niekedy je i na kozi so superpakom, kde ostatni pridavaju zatial len airbagy! CRV je proste staresina to uznavam, hoci sa facelift nesikovne snazil co to nadsadit. Ale ja som hovoril o cenach nie o kvalite auta.Akoze zoberiem BMW a ukazem ti, ze ZBYTOCNE na svk platim o 300 tisic viac a mozem mat napr. slusnejsie vybavene auto rovnakej kategorie (ci rovnakych kvalit) a k tomu 300-500-700 (zavisi od triedy) tisic vo vrecku. Lenze ja mam BMW, a tym to hasne.
Nemusím se koukat do slovníku, vím, co je premiová značka. Ale že by tam patřila Honda ho ho hoA jestli jsem to dobře pochopil, tak máš Hondu motorku,že? Protože tam maj asi jiný postavení než u aut, protože auta dělat neumí. Nebo CRV je super volba? Když tak mě pouč.
na 99% jsi ani jednim z tech aut nikdy nejel....SUzuki, resp. jeho grand vitara, je pouhou napodobeninou minulé generace RAVky a kdyby vyjela pred peti lety, tak to mohlo byt uspesne. Mel jsem moznost jezdit obema vozy, pokud se dostanete s grand vitarou do krizove situace, ztvrdne rizeni, brzdy -- >> auto se stava totalne neovladatelnym.. nemluve o tom, ze RAV4 je mnohem prostornejsi...Forester jsi jeste ani nevidel, nejel jsi s nim, ale uz vis, ze bude lepsi - slusna logika...az se RAVkou projedes a vyzkousis jizdni vlastnosti, tak sem prijd a jsem zvedavej, co budes rikat.
a pan nam novou RAV4 isiel? by ma zaujimalo kde...logika chyba na inej strane, kedze sucasny FORESTER v MNOHOM predci sucasnu RAV4(proste subaru nieje dvojkolka), tak samozrejme NOVA GENERACIA Forestera RAV4 musi zadupat. Kapito?Jazdne vlastnosti? No u SUV hladam 4x4 a to tato Toyota nema, navyse cenovo je uplne ale UPLNE v prdeli takze nevidim jeden dovod na kupu. Inak povedane ak vyjde subac a nechaju mu ceny ake ma teraz, tak za tu toyotu budem mat nejaky ten boxer na turbe s 7s zrychlenim, spickovym 4x4 a imageovym lookom od koze po drevo, na ktory bude tato toyota pozerat bez autoradia so 136k dieslom. Asi tak.
kde jsem novou RAVkou jel? treba u dealera, co myslis? auta se prodavaji u prodejcu a tam muzes absolvovat testovaci jizdu.. myslim, ze to by mel udelat kazdy a pak o tom vypravet. navic mam u jednoho prodejce pomerne dobry znamy a RAVku s tim silnym dieselem ve vybave X jsem mel na vikend.. muzu ti potvrdit, ze takovou kombinaci fantastickeho podvozku, pohonu 4x4 (v zadnym pripade se to proboha neda srovnavat s CR-V natoz s Octavii) a hlavne bezpecnosti NIKDE JINDE nedostanes. Tak jestli hledas u SUV pohon 4x4, kolik si jich nasel? asi jen toho forestera, co? nebo snad grand vitaru? ale nebudem se snizovat k autum, ktera jsou konkurenci pro Tucson nebo Sportage.Na druhou stranu chapu, ze 4x4 od Subaru je nejlepsi (mozna proto Toyota cast SUbaru koupila - je to nejbohatsi automobilka na svete vis? mohla by diky sve hodnote koupit vsechny ostatni automobilky na svete - to jen na okraj, ze ty ceny asi nebudou prekazkou..) a pokud hledas auto kvuli stale a dobre 4x4 pak jsi u Subaru spravne - jen nechapu volbu Forestera...OVsem to, ze do Forestera das jeden batoh a dva lidi a mozna maly dite je bohuzel pro tebe pravda.. Na druhou stranu se stalou ctyrkolkou a spotrebou boxeru budes mit dost casu se na dlouhych cestach protahnout, protoze budes porad u pumpy.. a potom te nemusi trapit malo mista..Zatimco ja si s dieselem pojedu dve kila po dalnici za tebou, ale budu stavet 3x min... a navic tam dam deti, kocarek, psa a jeste veci... a hlavne bude na moji RAVku na 18 fantastickej pohled (btw. zkus si postavit RAV4 a Forestera vedle sebe, myslim, ze to nemusim rozebirat dal..)
tak to ma tesi ze 4x4 system u Toyoty je paradny, by ma zaujimalo ako funguje. Je tam moznost zapnut trvaly 4x4? Pri akej rychlosti? Na ako dlho? Ci sa to len 'klasicky' zopina? Tak v tom pripade som nic lepsie ako (sorac) OCTAVIA2 ci HALDEX2 nevidel. I ked BMW by bolo proti, sme zase inde. V tejto kategorii sme radi ak nemame vyskoznu spojku, takze fakt neviem, nestudoval som, ale zaujima ma system tejto novej RAVky.K tomu subaru, no niekto tu fakt nema rad forestera. Osobne ak by si ho videl (tento novy facelift, cire krycie skla a pod.), tak pocitis ze je to celkom solidne auto. Som asi divny ale zboznujem subaru design a krabice vo vseobecnosti (ta nafuknutost a zaoblenost novych SUV ma trosku vykolajuje), a nejako nepocitujem tie vymenovane zapory forrestera.Kufor? Celkom pekny, rovny, a priemerne velky. Priestor vdaka razvoru v zadu nic moc, ale stale da sa, ja som ale sofer A spotreba? Ja neviem, normalna, na benzin a vykony dokonca spickova. 160 k zaklad je proste vyslovene slusny boxer agregat, snad najlepsi benzinovy 2liter s ktorym som jazdil a spotreba je vdaka trvalemu pohonu 4x4 uplne normalna. A u turba vie byt niekedy i nizsia.Proste zakazdym ked si pozriem subaru ci uz nazivo, v teste, v casopisoch alebo hocikde inde, vaznejsie chyby nenachadzam. Dostatocny priestor, imagovy look (pre mna, milujem bezramove skla), slusne benzinove agregaty, nizka vaha auta (legacy ma snad najnizsiu vahu z triedy s pohonom 4x4), jazdne vlastnosti, a uzitkova hodnota a spolahlivost. A cenou vedia klesnut i o 200 tisic. Ja len dufam ze tu pride uplne novy forrester cim skor, od dob Legacy sa nam to tu iba faceliftuje (i ked Impreza kombi 160k sport vybava hoci po facelifte je VELMI ale VELMI pekne auto s bezkonkurencnou cenou, napr. ku OCTAVII2 4x4).Mohli by ale spravit test toho noveho Santa Fe vs Rav4 za ZROVNATELNE ceny. Ratam ze v diesly by mala Toyota navrch, potom uz ale nevidim kde by mohla bodovat...
No, ten motor RAVky je zajimavy, myslim ten 130kW diesel, ale bojim se jeho spolehllivosti po xletech, z toho pohledu se mi jevi jako dlouhodobe lepsi volba Forester 2.5XT.. kdyz si to spocitam, bez DPH, tak mi Forester 2.5XT vyjde asi o 150tis, Kc min., takze mi to zcasti zaceli jeho vyssi spotrebu(cena benzinu a nafty je stejna, Foresteru staci N95) a hlavne muzu byt v klidu, ze se tam jen tak neco nepodela jako u dieselu... Nic proti dieselum nemam, sam jezdim v TDI, takze mam trochu predstavu co bude obnaset udrzba az bude mit ten diesel toyoty 5-6let a mnoho km...neco jinyho bude pokud si nekdo koupi Toyotu na 3-4 roky a pak ji proda, tak to je v pohode...
Když jsi jí měl na víkend, tak proč o tom nenapíšeš krátký amatérský test vč. foto na Autorevue?
A to sem do diskuse nebo to jde umistit nekam jinam?
Můžeš se přece domluvit s redakcí Autorevue, nebo ne? V minulosti také nějaké takové články/testy vydávali - jako názor čtenáře
Hlavně že to turbo Forester je za 1.034.800,-Kč, takže taky žádná láce. Akorát budeš věčně u pumpy
No je to cenovej mazec.....Kdy bude konečně test toho dieselu 2,2.???Pan Janda to už v loni testoval a kde nic tu nic.
Ať za ty prachy si to nacpou do prdele šikmovokouni
A vnitrek je take jedno velke zklamani, na fotkach to vypada jeste slusne, ale v realu je to velka bida na auto stredni tridy! Konkretni myslim stredovy panel.
Soudruzi mají na webu www.rav4.cz chybku - pod nabídkou "Žádost o katalog" se neobjeví žádný dotazník, jak by člověk očekával, ale docela obyčejný ceník, který je už pod samostatnou nabídkou "Ceník" - patrně způsob, jak se dá ušetřit - zákazníkovi se něco dostane a Toyota CZ ušetří za katalog a poštovné ... kdyby se tam ten katalog dal aspoň stáhnout ! A verze "X" za ty šílený prachy nemá ani xenonový světlomety, ačkoliv se srovnává s "luxusními SUV" (podle belgického katalogu) ... ubohost
Koukam, ze soudruzi pracuji rychle, chybu jsem uz nenalezl a katalog si objednal (i kdyz mam jeden doma, ale to nevadi ty stranky vypadaji zajimave. Obavam se, ze jste jen dalsi z rady, kteremu jde vice o efekt xenonovych svetel, nez o to, jak auto sviti. Byl jsem se novou RAVkou projet u dealera, bylo to jeste pred posunem casu, temer za tmy. musim rict, ze takhle jsem snad jeste zadne auto svitit nevidel.. jsou to pry nove projektorove svetlomety, ale jak potkavaci, tak hlavne dalkove byl teda narez...
Kdy na to uděláte test? Nejlépe verzi "X" ...
za tu základní cenu specifikace X např. v UK dostanete i navigaci aj.
a navic volant napravo - myslim, ze slusna nabidka
Nemluvě o tom, že už ten příplatek 60000 za poněkud průměrný diesel 2.2/100kW je docela silné kafe. Tolik by se mělo připlácet za 130kW verzi.
Ty jsi taky silný kafe Toyota určitě vymyslela technologii D-Cat. aby byl příplatek 5.000,-, chlapče, nic není zadarmo. A pokud chceš levný auta, tak se zaměř jinam, třeba Dacia,Hyundai,Chevrolet, rozluč se ale s kvalitou (všeho) a připrav si peněženku (naditou), kterou budeš po záruce opravdu potřebovat
nevím kde si na tom byl , ale třeba hyundai není nejlevnější, měl jsem ravku minule generace a tak kazivé auto jsem v životě neviděl...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.