Nová Toyota RAV4 Adventure má českou cenu. Kráska nejde pod milion ani v akci

20 komentářů

setr
25. října • 19:35

"kráska"?? Tady se někdo asi nechal esteticky vygumovat.... Kráska mezi autama vypadá naprosto, ale úplně jinak. Ledaže má autor rád traktory...

Pikus
25. října • 12:22

By se mi docela libil srovnavaci test RAVky a Tucson Hybrid ... jak si vede vyzivatel proti nekomu, kdo boucha hybridy uz 20 let. Nejake srovnani z US ukazuji, ze jsou to docela vyrovnani souperi.

goes
25. října • 14:14

Ravka je daleko funkcnejsi. Lepsi dynamika. Dojede dale na elektrinu. Umimjezdit vyssi rychlosti na elektrinu. Rozdil pomerne zasadni. V podstate double. Zbytek neresim tam je toyota porad o dva parniky napred.

petr r. (petrumr)
25. října • 15:08

A ještě rekupureje elektřinu až do zastavení, U hyundai se rozepne spojka při určité rychlosti a přestane to rekuperovat.

Pikus
25. října • 16:07

Hmm, to je fakt killer feature, kvuli ktere bych ozelil adaptivni podvozek a nebo dalkove ovladane vyjizdeni z rady zaparkovanych aut.

petr r. (petrumr)
25. října • 16:15

ty neumíš vyjet sám a na co adaptivní podvozek, jsi seladon nebo už stárneš?

goes
25. října • 10:03

“Kraska” … to asi dost vysvetluje

setr
25. října • 19:39

V podstatě všechno. Určitě dobrý auto, ale těžce poplatný módě. Neforemný, těžký, pro naprostou většinu budoucích provozovatelů zbytečný

petr r. (petrumr)
25. října • 20:30

s velkým výkonem, malou spotřebou, bez močoviny, bez turba, bez spojek, bez řemenů.

Peter(Charouz)
25. října • 20:10

Nevím jestli už jsi s tím jel, ale to neforemné a těžké auto je zatraceně živé. Mám ho už 2 roky.

matt
25. října • 10:01

Stvorkolka akurat dovtedy, kym sa nevybije bateria...:-D

petr r. (petrumr)
25. října • 15:04

to ti říkali kde? Vědí, že Rav4 má motor na benzín a je tam hybridní soustrojí, který tu baterku nabíjí. To je stejný, jak bys řekl, že toyota jak se vybije baterka tak necouvá.

matt
25. října • 15:28

Naozaj motor nabija alebo sa nabija ken rekuperaciou ?

petr r. (petrumr)
25. října • 15:57

motor nabíjí baterku jak uzná počítač za vhodný, třeba i do kopce, třeba v neděli buchláky, přes stovku to nabíjelo, jak jsou ty vracečky, tak po rekuperaci zase při výjezdu elektromotor pomůže z výjezdem. To poznáš ten tok na displeji a potom na samotě jen na elektřinu. Tok elektřiny a benzínu změníš i přepnutí jízdního režimu a je jiný u ECO nebo SPORT a Normálu.

matt
25. října • 16:54

A kolko km typicky zvladne baterka, kym je uplne na nule ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
25. října • 17:38

na nulu nikdy to manažement nedovolí, ale když jedeš třeba jestli to poznals otrokovice- staré město, tak každou vesnici projedeš na baterku. U toyot není žádný cukání, tak ty nepoznáš co je v záběru. Jízda toyotou je návyková, čím déle jedeš po městě, tak máš menší spotřebu.

matt
25. října • 18:52

OK, len to je stale take cestno-mestske pouzitie.
A co sa stane, ked takmer s prazdnou bateriou pojdem cestu, kde treba nahon na vsetky styri - v snehu alebo blate ?

petr r. (petrumr)
25. října • 20:25

jak budeš brzdit elektrikou před odbočkou na tu polní, tak budeš mět určitě štávu a když pojedeš pilu, tak určitě generátor ti to pro ten zadní vyrobí. Pozri na Rasťu, ten Ravku testuje i mimo silnici.

Peter(Charouz)
25. října • 20:08

Tak se vůbec nic nestane. Vyráběný proud jde jak do baterie, tak do motoru. Navíc zase tak dlouho nabití netrvá.

goes
25. října • 19:28

Toyota da v pohode 100 km na elektriku pri jizde okreska dalnice 90/130 kmh.

Doporučujeme

Články odjinud