Nová Toyota Prius má moderní platformu i pohon všech kol. Ročně může ujet až 1250 km jen na solární energii

54 komentářů

lubocesarin
20. ledna • 12:44

To je krása. Tak z pohľadu dizajnu má Toyota za mňa -palec hore! Konečne krásny model hybridu. Prius svojho času začínal ako škaredé káčatko, ale tento model z neho robí krásnu labuť!

Karel.
17. listopadu • 18:11

Dokonalá esence anti-řidičského auta pro eko-ovce.

Assasin
18. listopadu • 11:13

Anti řidičské auto...S víceprvkem vzadu...to neznamená, že to musí mít pod kapotou minimálně 300 PS a manuální převodovku. Úplně pomíjím skutečnost, která ti nejspíš nedošla, že toto určitě není vozidlo primárně určené pro kreslení úsměvu ve tváři řidiče. Ještě před 5 lety bych se těmto názorům divil. Dnes už je mi jasné, kteří lidé se takto profilují. Nemusíš si to kupovat, nemusí se ti to líbit, ale najevo to můžeš dát slušným způsobem. Netušíš, kolik dřiny, přemýšlení, vývoje, peněz, podobné auto stojí.

webpaja
17. listopadu • 13:30

SRA4KA!

No problem
17. listopadu • 16:58

Tak si vem endiaron a pojď diskutovat o Toyotě.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 17:56

on a toyota? Dává přednost nehybridní technice s vodou chlazeným turbem a německou školou z ameriky. Prostě ovečka co jde s davem a ještě hejká.

Prius
17. listopadu • 0:53

Krásné auto. Zde je krásně vidět to co dělá Škodovka za podřadné koncepcí zastaralá auta.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 8:11

škodovka dělá auta jaké ministerstva chtějí, u nás to už nechtějí ani firmy a škoda jim dává fleetové ceny, které si vezme na servisu. Škodovka neumí vyrobit hybrid, jen plug-in a majitelé toho plugina poslali ku světu, že to žere i trávu kolem cesty a viz nahoře diskutéři to posílají vzkaz lidem, ale zapomněli, že toyota není VW a má ty hybridy uspornější a trvanlivější, tam servis spojku nenajdou, jak u dsg po 50tkm..

Zlej pán
17. listopadu • 11:53

Škoda dělá auta, který se prodávají především v Evropě, zmrde. Ministerstva do toho vůbec netahej, ale to bys nesměl být komančskej ubožák.
Škoda nepotřebuje podřadnej hybrid, když umí o světelný roky lepší EV a plug-in, na který se tvoje píčusácká Kojota ani náhodou nechytá.

ACE
17. listopadu • 14:21

Vždyť tu škodu si už skoro žádnej člověk nekoupí možná občas nějakej důchodce svoji vysněnou Fobii, až to přestanou brát firmy, budou zcela v ......

Zlej pán
22. listopadu • 8:27

Zase lžeš, jak jinak.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 14:13

Můžu zjistit odkud to píšeš? Já to píši z evropy.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 14:11

Myslíš ten enyaq, který nedojel ani v norsku na testovací okruh? Joo ten bych si nekoupil, když toyota nabízí elektromobil 3/4 spotřebou, tepelným čerpadlem v základu a elektrárnou na střeše a k tomu plug-in škodovka má fakty vymakaný, motor s turbem, spotřeba 10l na sto když ujede max.48km na elektriku a už jsou případy, že 5let a baterka hyn, ale má taky EV golfa, ten nedojel ani Praha -Brno. Ne, tohle se ti nepovede převědčit, že prius je horší jak octávia iv.....

Zlej pán
22. listopadu • 8:28

Proč tě furt baví tak lhát, zmrde?

josephko
16. listopadu • 22:17

Ze všech Priusů tenhle vypadá nejlíp - je pěkně udělaný jak zvenku, tak zevnitř. Jeho předchůdci měli buď jedno nebo druhé. :-)
Jen nechápu to extrémně skloněné čelní sklo. Takové snad mají jenom u Lamborghini. Bude zajímavé vědět a hlavně vidět, jak se řidič do tohto Priusu "poskládá". Možná to bude chtít nejdřív krátké strečingové cvičení... :-)

Mirek
17. listopadu • 6:17

Pro řidiče a spolujezdce to nebude s prostorem až takový problém, zato vzadu to bude trestná lavice tak akorát pro děti, možná malé Japonce. Nastupování je otázkou.
https://1url.cz/IrTWd...

17. listopadu • 9:24

To je v pořádku, volím design. Na zadních sedačkách dospělí nejezdí, výjimečně na kratičké cesty. Kdo to má jinak, je tu pro něj RAV-4 nebo Highlander.

Mirek
17. listopadu • 11:16

Ještě jsem zapomněl, od kdy na zadních sedačkách nejezdí dospělí? Můj syn byl v necelých patnácti letech vysoký, jako já, cca 180 cm, ten by si tam také nesedl a nebyl dospělý. Podívej se, jak jsou děti na základních školách vysoké, možná potom změníš názor.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 14:02

výška sedáku ku stropu vzadu najdu kde?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
17. listopadu • 16:54

To je s tebou potom těžké, když jsi i slepý a nevidíš to na té fotce, jak se věci mají.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 17:40

já chci fakta, ty jsi ten člověk co bude tvrdit každé babě podle vlasů, že je blondýna?

Mirek
17. listopadu • 20:55

No a ty jsi hlupák. Jestli to někde najdeš, tak napiš. Zatím ti můžu říci, že Prius bude nižší o 5 cm, než předchozí verze, blondýno.

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 12:03

já si to přijedu změřit, nejsem ten co začne kitizovat něco co vůbec neupotřebí a ještě nadávky, výlevky hloupostí a blbosti a ventilování krizí ze života.

Mirek
18. listopadu • 12:33

Ty jsi opravdu blb. Používáš slova, kterým nerozumíš a hodnotíš lidi a prd o tom víš. No zkrátka blb. Těch 5 cm je informace oficiální, tedy 2" a sezení o 1" níže, blbá blondýno.

Jirka Vejražka
24. listopadu • 13:30

Aha, takze z tech 5cm je najednou jeden palec, tj. cca 2,5 cm?

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 14:24

blba označuj kdo stebou žije a né na diskuzi o autech, co ti udělal, že ti není dobře?

Mirek
18. listopadu • 20:08

Blb jsi odjakživa. Niko jiný neplete do aut, při komunikaci, osobní život a debilní narážky na život druhých, když nikoho neznáš. To jen ty tady předvádíš a předváděls tyhle pitomé narážky a nejen tady, jsi vyhlášený asi i na jiných fórech, když tě zná i můj syn, který se o auta nezajímá a uvádí, že se tak debilně chováš všude.

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 10:11

joo, já jsem začal a jak může mě znát tvůj syn, když nejsem gay? Spočítej si kolikrát jsi nadával, já za to nemůžu, že jsi rozvedený a tvoje manželka pro násilí utekla, tvůj syn taky píše pravdu a nemá tě rád.

Mirek
17. listopadu • 11:12

Tak to jsou potom zbytečné sedačky, v zadní část, když je vidět, že jsou sedáky o dost výš, než přední, a střecha již jde znatelně dolů. Tam si normální dospělý člověk vůbec nesedne. To je v podstatě jen pro malé děti, nebo manželský pár, kdy už nikoho nepotřebuji vzadu vozit, tedy ani vnoučata. To si zajde raději naprostá většina lidí pro Corollu. Kdo chce koncepci klasického auta, ten nepůjde pro SUV.

Viktor
16. listopadu • 18:13

Je dobře, že Jeremy a spol. bude mít dostatek materiálu na stavbu svých soch.
https://www.wuv.de/var/wuv/storage/images/we... ...

...
16. listopadu • 12:22

Výborné auto. Moderní spalovák s pořádným motorem a nízkou spotřebou.

Mirek
16. listopadu • 17:24

Kdyby to Toyota pojala stylem nová Honda Civic, tak by to bylo výborné, ale takhle to bude asi stále splašený vysavač.

Mirek
16. listopadu • 18:08

Vidím, že je zde nějaký neználek, tak pro něj:
https://www.youtube.com/watch...

Rambo 3
16. listopadu • 11:50

Pecka. Pouze bych ho bral, jako čisté elektro s rekuperací a dolarem na střeše pro samodobíjení přo parkování.
Příští rok loupím Geely GeometryC

Moik
16. listopadu • 13:28

Tu čínu ještě zvaž...nepodporuj soudruhy...i když zrovna my Češi na to laciný máme - vzhledem k platům - největší nárok ze států vyspělé Evropy.

Rambo 3
17. listopadu • 1:05

Vše kolem v mém životě (vsadím se, že i v tvém) až na několik málo drobností je vyrobeno v Číně.
Funguje a slouží dobře. Mobil, oblečení, spotřebiče, notebook, sekačka všechno. Včetně vybavení domu. Dokonce i přenosný Wallbox od ostravské firmy Sectron je vyráběný v Číně a je nejlepší na trhu. Nemám problém koupit si i čínské auto. Co určitě nepodporuji jsou výrobky firem Agrofert. To do mého domu nesmí!
Geely Geometry C je nádherné a skvěle technický vybavené. Čekám kdy ho uvedou na český trh. Budu ho vyměňovat za současné EV BMW. Těžko se mě s tímto úžasným autem bude loučit. Ale chci nové za rozumnou cenu.

Zlej pán
17. listopadu • 11:51

Divil by ses, kolik věcí už dnes ve skutečnosti není vyráběno v Číně, ale pokud máš kolem sebe jen deset let starý sračky, nejspíš to tak pořád bude.
Ale jo, já ti ty čínský křápy přeju. Technicky horší, míň kvalitní, hnusnější a celkově zaostalý o dvacet let za Evropou... zaplatíš to dvakrát, protože to nic nevydrží, a brzo budeš kupovat nový. Dobře ti tak.

homer
17. listopadu • 8:36

Agrofertu patří všechna ZZN dodávající mouku všem pekárnám. Nejíš obilné výrobky?

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 13:59

U nás ,že to spolk agrofert a koupili ještě KMOTR, tak klelsa nezaměstnanost. On si může koupit obilné výrobky od jurečky které se řadí k těm dražším. I kámoš vozí obilí k babišu, prostě dá mu nejvíce. Nás vlastně babiš zachránil a nevím jak lepí ty plakáty v praze, tak u nás by se to nestalo, neboť GDPR by to nepovolilo, v praze fialova milice to přehlíží a podporuje. Kdyby u nás dal někdo banány třeba na havlovu lavečku, tak na druhý den by spáchal sebevraždu na železničním mostě. Prostě fialové diskutéři si volili zlo, ale pijí víno ačkoliv by neměli.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 8:01

není lepšího si udělat tousty, ogrilovat cigáro nebo klobásku z pece- tu osobně doporučuji, udělat si čínu s vodňanskýho kuřete a ještě doporučuji místo brambůrků od jurečky nakrájet lovecký sýr a k tomu si dát nějaký kmotrovky nebo miniparty wasabi...Stav se u kmotra v kroměříži v agrofert prodejně na hulínské a zapoměn na fialovu drahotu. Já vždy tam couvám tureckým autem s vypnutým spalovákem.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 17:23

plně ho chápu, ceny jdou nahoru ve všem, třeba moje C-HR by byla včil o 210tkč drašší, ale stejnak bych se podíval na bZ4X a spočítal i ten servis.

np300
16. listopadu • 10:18

krasny. drahy. k nicemu.
tak jako šašci, kteri jsou pro green dea,l letos mrznou, tak budou ťuhýci kupujici si tyhle sracky plakat v radech mesicu.
karma je zdarma

Zlej pán
17. listopadu • 11:49

Nemám pocit, že by v týhle zemi kdokoli letos mrznul, pokud se pro to nerozhodne sám. Tak ze sebe nedělej ještě většího debila, než obvykle.

Moik
16. listopadu • 10:05

Pro Prius jsem měl vždycky slabost...ale když už můžu mít čisté EV, přestává to dávat smysl.

ACE
16. listopadu • 14:20

Já to vidím jako dalko lepší variantu než čisté EV, na jízdu kolem komína to stačí dobíjet doma a na delší cesty není nutné zdržování a hledání zásuvek.

Pikus
16. listopadu • 11:13

Vidim to podobne. Plug in nema smysl kdyz nema clovek kde dobijet - musi dobije hodne pravidelne.Naklady na servis jsou vyssi, protoze spalovaci cast porad potrebuje menit kde co.A pak jsou tu finance, kde plug-in je malokdy nejak vyrazne levnejsi nez plne EV. Na nejaky delsi cesty plug-in taky uplne neni, maji vetsinou malou nadrz, pomale nabijeni atd.Fakt bych to videl tak, ze HEV a nebo pak uz rovnou EV.

Komik
18. listopadu • 10:39

Plugin má největší smysl pro systémy jo nyní dělá Honda - tedy spalovak převážně jako generátor + vysoké rychlosti. Ještě by se měl udělat nějaký standart přímého propojení na solární panely, aby se to ne převádělo na střídavý a pak nabíječku zpět na stejnosměrný.

Moik
16. listopadu • 13:26

Ano, tak jsem skončil u EV já. Plugin je mezistupeň pro ty, co se bojí že s EV nikam nedojedou. V době, kdy EV za 800tis dojede 350km už nemá Prius opodstatnění.

...
16. listopadu • 13:36

Třeba nechceš trnout, jestli bude volná rychlá dobíječka, aby jsi v podvečer, kdy se vracíš z pracovní cesty krom obvyklé půl hodinky čekal další hodinu ? Třeba nechceš skrz navigaci vůbec hledat rychlé dobíječky? Možná, když přijedeš dom, tak je příjemné odejít od vozu domů a ne každý večer ještě zapojovat kabel? Mám rád uživatelsky přívětivé vozy. Nehodlám kolem auta stále skákat. Prius, jakožto to auto s nízkou spotřebou a tichým pohonem (benzín) má naopak velké opodstatnění. Z mého pohledu ztralili opodstatnění EV a to kvůli zdražování energií.

Chytrak
16. listopadu • 14:55

Tys viděl v čechách někdy u nějaký nabíječky frontu? Já teda ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
16. listopadu • 15:27

Naschvál jsem zmiňoval pojem rychlou nabíječku. Třeba na mapách fdrive.cz máš konkrétně v Liberci (tam občas jezdím) 1 stojan 75kw a 2 stojany 50kw, což už je tragicky málo. Nekontroluji, zda jsou volné nebo ne, ale zatím má elektromobil jen pár geeků a ještě používají zároveň spalovák. Při rostoucím počtu EV ty fronty budou. Nebudu se spoléhat na 1 funkčí stojan pro aglomeraci 150tis obyvatel (LBC + okolí) Zbytek republiky není o moc lepší. Vyrazit s EV na Klatovsko, tak rovnou mohu zajistit odtahovku.Jinak ze zahraničí, kde narozdíl od nás investují do infrastruktury, tam ty fronty jsou. Viděl jsem na twitteru vtipné fotky z garáží v centru Osla, totálně zasekané a fronty na několik hodin (tp bylo dáno levnější cenou za dobíjení). A nebyla to jediná situace.Infrastruktuře v ČR nevěřím.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 17:14

to je stejný jak já v diskuzi na cng jsem kritizoval u nás jednu plničku, ještě nízkotlak kde se plní autobus 45min-asi...a řada aut caddy atd. A řada diskutérů nevěřila a stejně je to v kroměříži horší jak v liberci.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 15:22

nevšimnul jsem jak jsem byl na dovolené, ale u nás je to běžný, fronta asi tří aut, většinou zásilkovny, řidičů kteří mají auta doma a nemají zásuvku.

Marcelino
16. listopadu • 13:49

Pardon, omylom som dal že nesúhlasím. Tak isto sa mi toto riešenie podobne ako nová Honda Civic páči najviac zo súčasných možností. Na EV je ešte priskoro. PHEV je úplná zbytočnosť ...

Doporučujeme

Články odjinud