Nová Toyota Prius již má české ceny. Stojí solidních 1.150.000 Kč a už v základu má super výbavu

115 komentářů

2. června • 11:42

Raději bych si koupil Teslu Y.

Kuk Vykuk
20. dubna • 0:45

Kdo si tu zastaralou předpotopnost koupí, když je to o 100 litrů dražší než Tesla? Ha ha ha.

AnJa
21. dubna • 12:44

Třeba ten kdo nebude chtít řešit nabíjení na delší cestě.
Nebo ten kdo denně dojíždí cca 70km do práce a zpět nebo obdobné km najezdí např po městě a okolí, kde si vystačí čistě s elektro a na noc to doma šoupne na 230V.
Ono je to pro baterie rozhodně lepší nabíjet "pomalu než na hypechargeru.
Prostě kratší jízdy dá na elektro a delší na hybrid - jezdím neřeším.
Krom toho je to i o designu, kdy např mě se nelíbí interiéry Tesel, stejně jako jsem nepřišel na chuť VW IDčku, Jsem konzerva a a je mi bližší např Enyaq

Ludovít
17. dubna • 2:32

Pěkná kára

Black
17. dubna • 1:10

Něco s pásy do Libereckého kraje by nebylo? Tohle ty jámy nedá a začne to zkratovat :-)

Slávek
16. dubna • 5:06

Tak hlavně ta veganská kůže ... to je základ! To je asi jako bezmasý steak ... Chtěl bych vidět ten typ lídí, pro které je takováto ptákovina důležitá ... vím, že se skrývají pod zkratkou s pluskem na konci, ale když to napíšu, tak mě zase smažou ... hrozná doba ... fuj!

Ludovít
17. dubna • 2:38

70% zemědělské půdy se využívá pro stravu zvířat, aby se lidi nažrali. Velké procento naprosto zbytečně. Nemluvě o tom kolik vyprodukuje skot skleníkových plynů.

Honimir
16. dubna • 9:52

Veganska kůže je jen fancy název pro koženku ...ještě by tomu mohli říkat třeba eco kůže:)

petr r. (petrumr)
16. dubna • 16:52

eco je když jsou tam petky, řasy atd.

emkejx
15. dubna • 21:41

Tak zrovna 330e velmi nie je to prave pre porovnanie, ved je to osadene v "spatnej" kasni.

Kuk Vykuk
15. dubna • 21:29

Za tu cenu máš Teslu M3 a ještě ti zbude 100 litrů. Kdo by si to kupoval??? Ha ha. :D
https://www.tesla.com/cs_cz/model3/design...

Honimir
17. dubna • 23:04

zkus se podivat na cenik na Slovensku ... zakladni Tesla 3 za 35.5k EUR ... long range se zakladnim autonomnim rizenim za 47k EUR.I ta long range s vybavou je tedy levnejsi nez zakladni plug-in. Jako mit nejakou mensi baterku a 40l nadrz taky uplne nenabizi komfort na delsich cestach. Ta Tesla ma 2x vetsi kufr, takze misto kabinaku a tasky se da jet na vylet i treba s celou rodinou.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 8:43

na moravě máš servis tesla kde?

Q
16. dubna • 7:38

V tomto souhlas. Plugin hybrid dražší než elektromobil je nesmysl. Celé je to dáno tím, že plugin hybridy nevznikly na základě požadavků zákazníků, ale jako důsledek dotační a regulační politiky.

netik
15. dubna • 22:14

Třeba ten, kdo potřebuje auto na EL značkách ale nemá možnost doma nabíjet.

Honimir
16. dubna • 9:40

Člověk co nemůže nabíjet doma si nekoupi plugin, kolem kterýho musí tahat kabel pro každé příležitosti

Freddka
15. dubna • 18:41

Wow drazsi jak Tesla, tak to teda cumim

petr r. (petrumr)
15. dubna • 19:03

dacia je taky levnější.

Honimir
15. dubna • 14:58

Plugin za tu cenu je blbost - člověk musí mít kde na nabíjet a každý den kabel v ruce. Za tu cenu už tu jsou normální elektro... Tesla 3 za mega, long range za 1.2 ... Kia Niro EV je za ty peníze taky.Ten malickej kufr to taky hodně srazí.Za ty peníze mi to nedáva smysl.

ACE
15. dubna • 18:33

Kdo nemá svůj plac se zásuvkou, tak je pro něj čisté elektro nesmysl.

Honimir
15. dubna • 22:36

Je to přesně naopak...kdo nema svoje místo s nabíjením, pro toho není plugin. EV je ale úplně v pohodě ... Nabije v práci, na jidle, na nákupech. U pluginu to tak snadný není, málokdo tam dává rozumnou výkonnou nabíječku,na cestach to nedává smysl nabíjet - jen to blokuje ostatní.A delší cesty? Pluginy maji často jako bonus menší nádrž, takže s dálniční spotřebou 7-8l není tak snadny dat na otočku z Prahy Vídeň či Bratislavu.Prius jako relativně velký auto má malej kufr, to jako jezdit sám někam dál s kabinovým kufrem?Navíc, co tak v okolí kdo měl plugin jako služebak, tak málokdo pak pravidelně dobíjel. Další auto pak byl buď klasický hybrid a nebo EV.Jo, jsou asi hodně specifický případy na plugin, kde má někdo svoje místo a dům... denně dojíždí do 50km a jednou za čas někam přívěsem, takže EV fakt ne. Ale to není mnoho lidi. Navíc i třeba PHEV Tucson či Sportage...a vlastně i skoro Santa Fe vychází líp/stejně jako ten Prius.Měli nechat jen HEV a pak EV.

ACE
15. dubna • 23:00

Nesmysl jak dlouho budeš nabijet na nákupu u jejich díry? 6 hodin? Elektro prostě nedává pro většinu lidí smysl. To prostě nejde vokecat. Jak to vystohl majitel Tesly, je to nesmysl, ale já jí chtěl, taková póza.

petr r. (petrumr)
17. dubna • 17:49

ty jezdíš na nákupy kam? já mám v okruhu 4km 6 obchodů a ty si fakty myslíš, že elektro musíš dobíjet po každým zastavením?

Prase
15. dubna • 20:38

Neztrapňuj se tady takovejma hovnama 😄😄😄😄 Ty vůbec nevím co píšeš ty vole

petr r. (petrumr)
16. dubna • 16:50

správně, ty nevíš, nevím jak psals, prostě neumíš diskutovat a furt nevím, neznám......

petr r. (petrumr)
15. dubna • 19:01

Bude doba, kdo nemá svůj plac, tak žádný auto.

ACE
15. dubna • 22:56

Bude doba kdy nebude žádnej tvůj plac

petr r. (petrumr)
16. dubna • 8:39

správně, jen kdo je zapsán v katastru a já podporuji ve městě aby město koupilo odtahovku a naučilo řidiče co se nenaučili v autoškole. Není možné, aby každý byt v paneláku měl třeba tři auta nebo si bral před bytovku služební auto a parkoval na blondýnku. Prostě kdo nemá svůj pozemek, tak by nárok vlastnit auto neměl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. dubna • 15:27

A já zase chci, aby ti, co mají IQ menší než 50 neměli na nic právo a nesměli tedy psát ani hlouposti do diskuzí. To se týká například tebe.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 16:48

já chodím na testy a pod 50 nemám, ty máš řidičák na rok, 5let nebo 10? Chodíš kde na testy?

Mirek
16. dubna • 20:51

Ty chodíš každý rok na IQ testy? Proč mám pocit, že ani netušíš, co to je, natož abys na to chodil. Nebo jsi v blázinci a každý rok tě testují, jestli tě už konečně můžou pustit mezi normální lidi?

petr r. (petrumr)
17. dubna • 17:43

Mirečku, já sem něco psal o roku? Nejvíce internet baví ti, co říkají o druhých a o sobě nepoví nic. Co tvoje exka? Co vůbec dělá kdy testuješ mimo domov svoje IQ? Má se ráda s někým jiným co neprohlašuje, že je king jak ty? Ty možná umíš psát, pomlouvat a povolávat ovečky, ale kdybys byl raději doma a zametl sis pod svojí rohožkou to už ne.

ACE
16. dubna • 23:51

Hele 50 je asi málo, ale těch 70-80 bude u něj reálnejch.

Mirek
17. dubna • 20:56

Nechci se s tebou hádat o výši jeho IQ, ale když si přečteš, co vypotil pode mnou, tak s těmi 50 jsem mu ještě fandil.

petr r. (petrumr)
19. dubna • 16:33

proč nenapíšeš poradil jsem se s manželkou, přítelkyní, známou, na obědě jsme to probrali atd, proč ACE? je to tvůj pes, milenec nebo proč mu to píšeš. Já sem odpovídal tobě a tvojí ex, milence ....co ti nevaří, nepolaská, nepokecá.....

ACE
16. dubna • 12:21

A já zase chci aby každej kdo má svůj pozem, ho musel povinně nabídnout tomu kdo nemá kde parkovat. To by tak hrálo, aby si každej soukromník na svém pěstoval zeleninu nebo měl bazén

Prase
15. dubna • 20:39

Hej tady se sešlo ty vole zase vědců a vizionářů. Se poseru😄😄😄😄😄👌

G+
15. dubna • 15:40

Jenze vyhoda pluginu je v tom ze tech 50-70 km na elektriku staci vetsine lidi na bezny denni zivot a kdyz se ted rozmyslim jet 1000 km tak tam dojedu za 7 hodin na jednu prestavku na tankovani bez blbnuti hledanim nabijecek…

Prase
15. dubna • 20:34

Hledáním nabíječek.Seš tak hloupej až to hezké není.
Popíšu ti jak se používá El vůz. Jedeš máš za sebou např 200 nebo 400 km a chceš si nabít. Máš u sebe mobil v něm aplikaci v mobilu tu si otevřeš a v ní je mapa celé Evropy vč. ČR a každé veřejné nabíječky včetně cen, vlastníka stojanů obsazenosti a ADRESY. Stejný seznam má inkaždý El vůz ve své navigací kdy ti zobrazí nabíječky co jsou na trase, kterou jedeš.
TEDY PŘÍKLAD. Blížíš se 50 km k Olomouci vybereš si jednu z 10ti veřejných rychlonabíječek v Olomouci a do navigace si zadáš adresu. Vůz tě dovede až ke stojanu. Nebo klikneš v autě na display. Tam si zaJdeš na oběd v mobilu ti to ukazuje u oběda, jak venku nabíjíš, kolik máš v Aku, za kolik jsi nabil atd.atd
Pokud tam pojedeš podruhé garantují ti, že už si to budeš pamatovat po paměti. Já už znám téměř všechny na mojích cestách po čr a D. A garantují ti, že pokud se naučích chápat smysl nabíjení, tak to není o tom, že "musiš zastavit tankovat". Ale natankuješ (nabiješ si během oběda 30 -40 minut) nebo během přestávky kdy si zajdeš koupit pití a za 15 minut valíš dál. Jo hochu už takové technologie jsou. A takové aplikace mám v mobilu 3. Ale používám EonDrive. Ta je nejlepší.
Ale v jedničkové Fabii Junior chápu, že se musíš spolehnout, že uvidíš pumpu u hlavní silnice a dáš si tam tak oslchlou předraženou bagetu za kilo

Q
16. dubna • 7:23

Řidiči elektromobilů budou za pár let vykrmení tlouštíci, když na cestách furt obědvají. Navíc si myslím, že řídit s plným břichem ani není bezpečné.
Ale ano, moderní aplikace používání elektromobilů dost zjednodušují. Je to jen pár let zpět, kdy třeba škodovka tlačila CNG. Najít čerpací stanici kdekoliv v cizině, třeba v Německu, byl docela problém.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 8:32

sice mám hybrid, ale byl jsem v thermálu a recepční se mě ptala jestli chci nabíjet a kdybych měl(bude) teslu, tak bych tych 250km z domu ujel v pohodě a to jsme se stavovali na oběd a v hotelu byla polopenze. Jen vypatlanec si koupí škodu na cng a tak diskuze a příspěvky jsou vlastně dány zrcadlem aut, za tohle může automobilka, že neumí do navigace dát čerpačky na co to auto jezdí. Enyaq má stejný problém, on má tak velkou spotřebu, že navrháři navigací to ani nevědí a stalo se v norsku, že ten enyaq nedojel na zkušební testy.

emkejx
15. dubna • 21:46

To je fajn, ale do ciela dojde niekolko hodin skor ako ty, pripadne si spravi zachadzku na ceste a dojde tam rovnako.

G+
15. dubna • 20:55

Jop. Nejezdit elektrem tak bych ti i uveril. Tak v 30-40% nabijecky nejedou na deklarovany vykon. Tak v 20-30% nejedou vubec. Tak ve 20-30% tam nekdo je a cekam 20-40 minut nez prijde rada a mohl bych pokracovat. Davat si 3 obedy za den mne nebavi. Stat na 500 km trase hodinu nedelam ani s benzinem a nevidim duvod oroc to delat s elektrem. Je rok 2023 a misto toho abCh komfortne jel 1000-2000 km vracime se zpet di roku 1980 kdy ceka cesta je jen o hledani kde nabiju a o kolik casu orijdu. Kdyz zapoctu mizerne topeni, tretinivy dojezd v zime v pripade pouziti vleku tak fakt genialni. Takze si tu pohadku nech na kamose.

D
15. dubna • 20:48

Celý je to nějaký složitý mobilování a mapování. Já mám diesel a za 6 minut i s WC naleju 80 litrů a jedu 1100 km. A vůbec neřeším kde a kdy budu až mi to dojde. Auto jede fantasticky, je mi fuk jestli je venku plus 20 nebo mínus 20. Neměnil bych. Snad jednou až budu muset. Když nemusím, tak si to chvála Bohu dělám po svém. Asi je to staromódní. Nikdy bych ale člověka s elektrikou nebo benzínem nebo lpg neosočoval. Ani tady na anonymním internetu, ani na ulici...

Prase
16. dubna • 10:40

Vidíš ty tankuješ 6 min ( no realita10-15 minut 😉 bez lhaní)
Já dobíjím v době kdy vůz nepoužívám. Tak, jako ty. Během oběda, návštevy obchodů atd. Bohužel to ty nepochopíš.
Takže reálně jsi se ty 10-15 minut zdržel u čerpací stanice. Nemluvím o hodinách a dnech strávených po servisech skrze údržbu a opravy.😄👌

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. dubna • 10:58

85% VLASTNÍKŮ DIESLŮ TANKUJE DOMA KRADENOU NAFTU. A proto se drží dieslů jak bezmosci.

Prase
16. dubna • 10:42

Ale 90% doma když spím 😉 na cestách pouze pokud musím a nevyjde mě palivo(energie na cestu i zpět).

Prase
16. dubna • 10:36

No vidíš. Tak si to užívej a neser se do elektromobilů. Co to je za módu. Serou se majitélé El aut do vás majitelů dieselů? Neserou!
Natankuj si svých 80 litrů na 15000 km se spotřebou 2L/100 km a jezdi. Mnoho štastných km přeji. A do kufru si dej ještě sud na 200 L zvýšíš si dojezd. Budeš mít rekord.Osobně si myslím, že by jsi tajně El auto ihned bral, ale nemáš na to koule, aby jsi ty bourák všem kolem nemusel vysvětlovat, že ty diesel fanatik najednou změnil názor. A tak raději pomlouváš a šíříš zlo a budeš jezdit s dieselem. Tvoje volba.
Hele já měl desítky aut i např. VOLVO XC 90 poslední model. 2,4 5 válec . Mě nemusíš říkat co je diesel. 😉👍 10-11L /100 servisy údržba tisíce jen to lítalo. El auto mám 2 roky servis nula. 100 km mám za 74Kč. Tiché výkonné úžasné!!

Mirek
15. dubna • 19:09

V čem vidíš výhodu? Jako příklad vezmu Octavii 1,5 TSI. Nebudu rozebírat, jestli některému z těchto aut chybí nějaká opičárna typu 360° pohledu kamery, ale Octavia kombi ve výbavě Style stojí 839 900 Kč a bude mít výrazně lepší užitné vlastnosti a provozem nikdy nedožene cenu Priusu v základní výbavě.
Nějak mi cenová politika Toyoty nedává smysl. A pokud opravdu někdo touží po Priusu, tak nejen kvůli potravinám (kvůli těm bych se tam opravdu nehnal), ale i pro Prius do Polska, ten rozdíl v ceně není opravdu zanedbatelný.
https://pdf.sites.toyota.pl/spec_nowy_prius.pdf...

Mirek
15. dubna • 20:16

A pokud to některým bylo málo, jako že asi je, tak nebudu-li bazírovat na předražené Octavii, můžu se spokojit s i30 kombi (v současnosti akční verze 1,5 T-GDI Mild Hybrid za 564 990 Kč) a cena mi klesne na přibližně polovinu Priusu. A pokud budu chtít opravdu srovnávat mezi hybridy, můžu se podívat na Hondu Civic, která startuje na 819 900 Kč a jistě budu mít ,nejen z jízdy, mnohem lepší zážitek.

AnJa
21. dubna • 12:53

Nezlobte se na mě, ale porovnáváte hrušky s jabkama.
Nový Prius je plugin hybrid který čistě na elektřinu ujede až 100km zatímco Honda Civic je full hybrid , který na elektřinu ujede max jednotky km. Je to dáno kapacitou baterie.
S výše uvedeným souvisí i spotřeba a emise, kde Prius hravě dáte na EL značky.
Záleží co kdo preferuje. Mě se třeba designem líbí a určitě bych si jej dokázal představit jako daily car.

petr r. (petrumr)
15. dubna • 17:41

máš pravdu, ale zase tesla když není v chill modu, tak je raketa a nemá na ni ani prezident s bramborou.

David
15. dubna • 14:30

Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaký našlapaný Prius nepřijde. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba Prius prime co si dovoluje jezdit na elektřinu.

EV, Plugin
15. dubna • 14:24

No co jsem tak zjistil v okolí za 3 roky používání El auta. Moji kolegové, kolegyně, rodina, kamarádi, sousedé.. 90 % si El. auto nekoupí proto jelikož by se s ním neumělo ani rozjet.(slova která říkají) Že se bojí, že se jim to někde vyvine a nebudou to umět nabít. Že by to neuměli nabít. Neumí si stáhnout do mobilu aplikaci nabíječek, aplikaci Eonu, aplikaci auta atd Bohužel jsem z hrůzou zjistil i to, že lidi nejsou absolutně vůbec informováni o tom kde nabíječky najdou( dopravní značky u silnic atd. Jaké jsou ceny nabíjení. Jak to na bíjet doma. Informovanost je katastrofální a nulová. Káždý je jízdou uchváceno hlavně tichostí a že nemusí řadit a proč to nemá žádný hluk a zvuk.
Plno lidí by auto El. hned chtělo.
Bohužel jediné co lidi slyší je lež, špína, nenávist k majitelům takových aut, urážení takových aut dehonestace životnosti bateríí což jsou jen lži. Moje El auto má po 5ti letech a 86000 km baterií v kondici 97%. A 3 roky ještě záruku na baterii.
Stačí ty sračky co veřejně hlásá ten kretén v pořadu Autosalon na Primě. To je fakt síla.
Já jako majitel staršího elektricjkého vozu co má SPZ na autě EL už jsem si zažil své na silnicích co zamindrákovanejch pánů dokáže předvádět a jakou nenávist lidí dokážou. Zejména starších vozů Škoda. Najíždí do vás. V neskutečných siuacích vás v obcích přeďjíždí snaží se vás provokovat. Což je velice zajímavý jev pouze v ČR. Jedete v Rakousku v Německu a nic.
No Karma je zdarma.

Q
16. dubna • 7:34

Myslím si, že spoustě lidí vadí to, že musí majitelům elektromobilů přispívat na jejich elektromobily, ať už přes výhody EL SPZ, nepřímé dotace v rámci mechanismu tzv. emisních pokut za flotilové emise CO2, dotace na stavbu nabíječek apod. Asi by se vám taky nelíbilo, kdyby vám nabíjecí stanice poslala účtenku, že k částce 1000 Kč za elektřinu účtuje 100 Kč určených na dotaci modernizaci infrastruktury ropovodů a rafinérií.

Hulmi Ukolen
16. dubna • 11:12

Emisní pokuty ba naopak výroba El vozů a hybridů snižují. Jelikož by stovky automobilk dál zaplavovalo planetu miliony spalováků co by nemělo ani blbej katalozátor. Pro ně je to jen kšeft! Pokuty se platí právě u aut z důvodu toho, že mají spalovací neekologický motor, který ničí ovzduší, který dýcháme a májí spalovací motor. Dávno se to mohlo řešit a vybavit auta LPG nebo CNG. Např podporou při nákupu. El auta a plug-in, LPG,CNG pohony alespoň něco pro přírodu přináší a je dobře, že státy se snaží to změnit. Stačí se podívat v zimě, že už není ani sníh..

Mirek
16. dubna • 15:22

A to chceš říci, že výrobou a provozem elektroaut je ovzduší čistší? U nás i v mnoha dalších zemích jsou elektrárny na fosilní paliva a to chceš říct, že to je OK? Mnohokrát už bylo uveřejněno, že výroba a provoz elektroaut není vůbec o nic lepší, než auta spalovací, jen že se to svinstvo do ovzduší vypouští na jiném místě, případně ekologie kvůli baterkám trpí na jiném místě. Co takové Polsko, prakticky všechna elektřina z uhlí, Německo, které zastavilo jaderné elektrárny a elektrárny na fosilní paliva jedou vesele dál. Je tam provoz elektroaut čistý? Česko 36% elektřiny z uhlí, Polsko přes 90% elektřiny z uhlí, Německo přes 50%.
A za sníh rozhodně nemůžou auta, největší znečišťovatelé se neřeší a řeší se jen to, co se dá udělat s nejmenším odporem. Co tak ty elektrárnu, námořní lodě.

David J.
16. dubna • 10:20

No ty seš ale Č.RÁK.🙏 Klasickej závistivej českej zamindrákovanej zmrd!!!
Takže chceš říct, že já jako majitel staršího vozu s elektromotorem, který používám každý den a který jsem si koupil za své vydělané peníze bez koruny dotace a který si nabíjím z 90% doma za elektřinu , kterou si kupuji u mého distributora. Stejně tak můj přenosný Wallbox jsem si koupil za své bez koruny dotace i výměnu elektroměru. Mohl jsem využít dotace a NECHTĚL JSEM !!!
Pokud si nabíjím u veřejných stojanů řádně za energii platím DPH.
Ano dálnici mám zdarma. Používám ji asi 3x za rok. Nevidím to jako výhodu. Klidně bych si ji zaplatil.
Mrdko platím na výstavbu dálnic daň z příjmu celý život a celý život makám a odvádím daně a daň z nemovitostí pro město. Nejsem Péťa Kvitová a podobní co mají půl miliardy a trvalé bydliště v Monaku, aby neodváděla daně zde v ČR !!!
A jen takové porovnání....
Takže ty který máš spalovák doma kotel na dotace z EU na střeše fotovoltaiku z 50% hrazenou dotací z EU na zahradě nádrž na dešťovku hrazenou z EU a tankuje u benzínek firem, které čerpají miliardy dotací na výstavbu a rekonstrukce z EU je bourák?😄😄😄😄😄😄😄😄🙏 Ty si jako myslíš, že jsi borec? Takže ty , který využíváš opravené silnice a objekty z dotací EU a potraviny od zemědělců co berou dotace z EU na tebe mosí doplácet všichni lidi co auto nemají. Takže ty seš vlastě taky ten co vysává seniory a lidí bez auta. a lidi co kupují potraviny a výrobky bez dotací!!! Jen přirovnání co seš za MEGAČUR.KA !!!!

,,,
15. dubna • 15:28

Jo, ve starých Škodofkách jezdí největší primitivové. Většina Škodovek byla služební. Koupit si takový ojetý vrak, na to už musí být extra inteligence.

Prase
15. dubna • 20:16

😄👍👌

Petr
15. dubna • 14:48

Moc ti preju aby tvuj tata to elektro k vam domu koupil. Zatim budes muset v pondeli do tridy zase pesky…

Jirka
15. dubna • 14:19

np300 má 100% pravdu....
ale pro pravdu zemřelo daleko více lidí než pro lež....

🙏
15. dubna • 14:04

Tady se zase sešla banda kreténů. Ty vole někdy se stydím za to, že žiju v ČR.

np300
15. dubna • 14:08

no to se stydis pravem.... jeste abys byl na to hrdej.... 50 mest na planete ma vic obyvatel nez Česko.... to jen pro ty kašpary, co tuhle zemi plnou udavacu a blbcu vychvalujou...

Někdo
15. dubna • 22:32

Umři, blbe.

G+
15. dubna • 12:53

Po roce s pluginem rav4 je dobre lidi varovat jak to u toyoty nefunguje.Ecvt je super. Pokud clovek miluje jizdu ve skutru a chce ten mega vytoceny motor mit porad i v aute je to idealni volbaExtremni hluk pri dalnicni jizde je super bonus. Spotreba pres 9-10 litru po zapocteni benzinu a elektriky je naprosto bezna. Kdyz k tomu pridame vnitrni rozmery jako Kamiq. Dve tuny co nefunguji. Kufr kam se vlezou maximalne dva palubaky. Je to prima kara za 1,6. Je jasne ze lidi kteri o tom aute jen sni a nemaji jej maji jine prani a lze to videt i zde v diskuzi jak naivne a bez zkusenosti to popisuji. Ale kazdy kdo to auto ma na to ma stejny objektivni pohked jako ja. To jsem si u dalsich majitelu overil. A kdo rika opak tak holt s tim nejel.

Pavel
4. srpna • 18:24

Jezdím s Toyotou RAV4 Hybrid víc než rok. Na základě zkušeností s hybridem jsme si koupili i hybridní Yarisku. Ale tady se píše o RAV4. Tak tedy motor 2,5litru má velmi slušné zrychlení a pokud by se našel i nějaký mentál a dal plyn na podlahu, tak rozhodně uslyší vyšší hlučnost jen pár vteřin. Neboť to už bude mít na tachometru 170km/h a co dál? To jako pořád drží plyn na podlaze, aby dál slyšel, jak mu ECVT řve? Dotyčný pisatel je lhář, protože to ani technicky nelze dosáhnout, aby silný 2,5l motor řval jako u skůtru. Naopak je auto velmi tiché a komfortní. Příspěvek psal nějaký hlupák, který v RAV4 nikde nejel, nebo je to neuvěřitelně špatný řidič, co neustále dává plyn a vzápětí brzdu na podlahu a tak stále dokola. V tom případě se mu možná podaří absolvovat neuvěřitelně nepříjemnou jízdu, ale to jen díky jeho mentálním schopnostem. Mimochodem máme najeto 24tisíc km a průměrná spotřeba 5,8l/100km. V květnu Itálie a zpět za 5,5l/100km. U nás napříč republikou při průměrné rychlosti přes 100km/h spotřeba maximálně do 6,2l/100km. To jsou praktické zkušenosti a ne nějaké bláboly.

*[^|^]*
16. dubna • 17:25

Po roce s Camry lze jen doporucit. Prumerna spotreba (zahrnuje vsechny typy provozu) 6.2 l/100 km, prijatelna dynamika, solidni jizni vlastnosti. A navic je i prostorna, pohodlna a ticha. Ano ticha, tedy vyjma situace, kdy debil seslapne plyn na podlahu a resi, zda to tahne "dost vod podlahy". A ono tahne. Nemam uplne nizke naroly, protoze za etalon beru sve druhe auto: BMW 5, 200kW, 6-valec xDrive.

mikinki
16. dubna • 7:52

Také klamstvá som už dlho nevidel - vlastním hybridnu RAV4 a Aurisa....

petr r. (petrumr)
16. dubna • 8:17

nech je, jsou to polykači kilometrů, vidí ze dne jenom dálnice, žádnou teplou večeři nevidí, neznají lásku a něhu. Kdyby kupovali autobusy na mhd, tak musí mět přeci rychlost přes 200, wc, televizi a hlavně musí mět převodovku se zpátečkou.

xtalker
15. dubna • 16:27

To asi jezdíš hodně rychle nebo máš těžkou nohu nebo nevím. Já jezdím přes rok v o třídu větším Highlanderu a za dosud ujetých 36tkm mám průměr 7,8l/100km. Ne že by mi na spotřebě nějak extra záleželo, ale ta přijde mi solidní.

G+
15. dubna • 18:04

Proc by ne. Znam dost lidi co jezdi 40/70/100 na kilo se rozjizdi 5 minut a pak samo jezdi za tyto hodnoty. To uznavam

petr r. (petrumr)
15. dubna • 17:34

už se to tady řešilo, mrtvička znehybní levou ruku a pravou nohu. Lidi co nemají cit v noze ani nepoužívají v elektru jeden pedál. Mají problém i jezdit se zahradním traktůrkem. Nějaký firmy se specializují na ruční ovládání.

np300
15. dubna • 13:57

To G+ : Prima prispevek od mysliciho chlapa, kterej navic snad i prizna, ze s tim nakupem prestrelil... Taky jsem o ni uvazoval a kdyz jsem se ale potkaval s temi davy tupcu co vsichni chteli hybrid a ja vedel, ze jsou to jen zbohatlicky nemyslici paka.... oni ani nyni nepriznaji, ze se sekli, budou dokonce veku lhat sobe i iinym do kapsy a dal oblbovat vsechny kolem. Je to stejny, jako kdyz 99 prct.rika, že je dobrej ridic... Se jen tesim, co budou vsichni ti retardi současnýho pošahanýho zelenýho imbecilního chcípáckýho multikulturního a buzerantskýho sveta delat, az jim vypnou proud, a nebude vitr a bude zatazeno... Chlape, drz se a zustan vlkem. Zradla bude dost... :-)

Moik
17. dubna • 11:21

Tisíc lidí tisíc chutí. Dva roky mi EV vyhovovalo a pokrylo všechny moje potřeby, bez problémů. Stačí změna zaměstnání a už ho mít nemůžu. Lhal jsem před tím?

Peter(Charouz)
15. dubna • 14:40

Zvláštní, máme už 3¾ roku RAV4 2,5 sice "jen" v hybridu, ale za tu dobu už má najeto 97 000 km a spotřeba se pohybuje mezi 5,2 v létě až 6,5 v zimě. Denně v provozu, včetně dálnice. Plugin by měl brát ještě pár deci méně. Takže to svědčí o tom, s tím neumíš jezdit a pravděpodobně to tak bude i u jiných motorizací. Legrační vždy je,jak se nás snaží vždycky majitelé těch lepších ( rozuměj Škoda , VW, BMW) předjet, protože hybrid přece nejede a řidič musí šetřit a pak jen stačí polechtat plynový pedál a chlapcům spadne brada.

G+
15. dubna • 14:47

Inta moje plugin ma kilo za 6 jen kdyz je plne nabita jinak 8,5. Hybrid je ja tom jeste hure. Ano to je dynamika na kterou bmw a audi nemaA jeste k tomu vidim ty zhrzene majitele nemecke produkce jak dedkovska ravka jim nedava spat. Chapu tve nadseni ale zpet na zem…

netik
15. dubna • 14:05

OMG, to jsou zase "moudra"...

Áda
15. dubna • 13:50

Lidi by se meli varovat spis pred tema tvyma vypotkama🤣Nekdo by tomu nahodou jeste mohl uverit.

Áda
15. dubna • 13:47

Aha,tak asi proto je ravka pravidelne jedno z nejprodavanejsich suv na Svete.Ty miliony zakazniku jsou vsichni uplny blbci,ze?🤣To stalo asi hodne namahy tu vyzvracet tolik nesmyslu👍

Op
15. dubna • 15:00

Ale ne zástrčka ! Připlatit si půl melounu oproti hybridu už chce hodně zvědavosti

G+
15. dubna • 13:57

Ale no tak. Tomu sam neveris

Přeháníš
15. dubna • 13:42

Promiň, ale jsi kopyto co s tím neumí jezdit. S tím motorem je třeba splynout, pak má slušnou dynamiku, je tichý a úsporný. Když slyším, jak s tím někteří jezdí, to je na pár facek. Lidé si neumí vůz vyzkoušet a zjistit, zda je pro jejich účely vhodný

petr r. (petrumr)
15. dubna • 17:28

rav4 má 2,5l hybrid bez turba a jestli mu to pořád šlo do otáček, tak mu někdo přepnul mod na zkoušení emisí.

G+
15. dubna • 13:56

Diky zes potvrdil zes v tom nejel

majkom
15. dubna • 13:26

Hele, goesi, tam je 2.0 atmo? Pripada mi divne ze fordu to funguje napohodu (tedy s 2.5 l atmo). Nebo sem jen nenarocny ridic;)

Moik
15. dubna • 17:20

Pozor Fordu to skutecne funguje jinak. Minimalne ta cvt je tam naprosto v pohode a navic je ford na rozdil od toy solidne odhlucneny. Osobni zkusenost.

G+
15. dubna • 13:57

Nebo…

netik
15. dubna • 13:57

Jeho nemůžeš vůbec brát vážně. Co nemá zrychlení pod 3s a maximálku pod 300, to podle něj "nejede".

G+
15. dubna • 14:44

To mas mozna pravdu. Ale ocividne mas nejaky mondrak protoze jsem nic o dynamice nepsal. Tak hokt priste

Cassidy
15. dubna • 11:57

No dávat jako konkurenci 330e je jak jít s kanónem na vrabce. Konkurence je třeba Octavia RS iV, levnější, výkonnější, s vyšší Vmax, prostornější, s možností kombíku a levnější. Tohle čudo si v prodejích u nás za tyhle prachy ani neškrtne už jenom proto, že kdo si nekoupí levnější RS iV tak má za stejné prachy tu 330e, což je úplně jiná liga.

Áda
15. dubna • 13:43

🤣Mohl byste mi prosim poslat odkaz na tu levnejsi SkoduRS iV?Ja ji teda nasel za 1.2mil.Kc.Mozna se mylim, rad se poucim....Vy budete asi velky fanda Skody😃

Cassidy
15. dubna • 17:07

Nahoře v tom odkazu máš liftback RS iV za 1.059.000 nehledě na to, že existuje i verze normální v Ambition iV za 904.900 a ve style iV 969.900

KITTbx
15. dubna • 18:41

Aha to je zvláštní, já ho tam nevidím a v ofi nabídce ta shade ani není.
Ale třeba srovnávat skladovku s NEW károu je OK...

petr r. (petrumr)
15. dubna • 17:24

je rozdíl mět ceník na prodejně a dodávat ty auta co jsou ne ceníku...kolik ti je let?

Kamil
15. dubna • 18:07

Trošku si se ztrapnil :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. dubna • 16:41

je to tak.

petr r. (petrumr)
15. dubna • 18:54

aá další si myslí, že přijde do prodejny a řekne plug inovou octávii a prodejce ji objedná ze skladu, do výroby nejdou, protože ten turbomotor neplní emise v našem státě.

Někdo
15. dubna • 22:30

Lžeš, ubožáku.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 16:42

máš něco s mozkem? píše se tady o plug inové octávii, která má baterku v kufru a posunutý zadní opěradlo, tak nesmíš to srovnávat s obyčejnou octávií. Plug in octavie není v žádným autosalonu, není ve výrobě a nesmí se u nás prodávat.

petr r. (petrumr)
15. dubna • 12:34

a napíšeš odkaz, kde se ta plug-inová levnější octavie kupuje? Škodovka je jak tady diskutéři, píší o autech, ale když člověk zajde do krámu, tak ji nemají, neví kdy budou a jestli vůbec ji vyrábějí......a préj prostornější, napiš, pošlu ti metr.

Někdo
15. dubna • 13:47

Hele, kupodivu v autosalonech, zmrde.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 16:38

incest? prius v autosanu není.

Cassidy
15. dubna • 13:00

Metr není potřeba, vnitřní rozměry jsou dávno známé, nový Prius má méně prostoru v podélném směru, na šířku (skoro o 10cm) i na výšku nad sedákem. A o kufru se nemá cenu vůbec bavit, ten má větší i fabka v HB.
Ano, teď mají jen skladovky, ale brzy bude facelift a bude zase k objednání.
https://www.auto-horejsek.cz/images/skoda/modely/octav... ...

petr r. (petrumr)
15. dubna • 17:20

a kde jsi to srovnával? Víš vůbec o čem je ten článek?

np300
15. dubna • 11:18

solidnich ...... v clanku pred tim - ani v nejvyssi vybave neprekroci... ty grazle umounenej, prestan uz cpat do lidi tyhle svy manipulativni sracky uz v nazvech a nech je aby si udelali svuj nazor...

Někdo
15. dubna • 13:46

Chcípni, špíno.

np300
15. dubna • 13:58

shut up , green bastard!!!!

Někdo
15. dubna • 22:29

Zabij se, debile.

D
15. dubna • 9:29

Co je to ten plugin hybrid? To musím doma dobíjet šňůrou a ještě k tomu jezdit k pumpě? Nebo se ta baterie nabíjí tím benzínovým motorem? S tím se asi pěkně blbě jede...

ACE
15. dubna • 10:14

Když jezdíš 20 denně do práce nemusíš k pumpě, když jedeš 1000-1500 na dovolenou nemusíš nabíjet....

petr r. (petrumr)
15. dubna • 9:40

ano, jezdíš k pumpě pro benzín, strkáš to do zásuvky nebo......dobíjíš motorem, rekuperací a u Priusu když nejezdíš často, ti to dobíjí slunce. Jestli jezdíš pořád po dálnici každý den třeba tak, kde lidi dávají přednost vlaku, tak pro tě tohle auto není. V případě vhodně volitelnýho ježdění, může se stát, že ten benzín u pumpy budeš tankovat jednou ročně.

Ocashontas
17. dubna • 22:12

Jak to nabiji slunce?

petr r. (petrumr)
15. dubna • 9:23

Na jedno toyota.cz nemyslela, že web bude přetížen a tych dvacet kousků bylo vyprodané během sekundy. Kdo by to čekal taky, že plug-in větší jak octavie bude levnější a tak už si toyotu kupují zhrzení ex majitelé škodovek. Tohle se fakty zdá jako dobrá koupě a doufáme, že bude podrobný test jak se najde kdo se nebojí jezdit po městě a mezi vesnicama. Hlavně ať to netestuje ten, kdo si myslí, že každý jezdí jen po dálnici.

renesis
15. dubna • 18:59

Tak urcite, ty trihrnkova pilo! :D

Doporučujeme

Články odjinud