Nová Toyota Hilux představena také v evropském provedení

Nová generace Toyoty Hilux se představila už dříve, ale až teď přichází automobilka s oficiálním odhalením evropské verze. Novinka má být pohodlnější, v interiéru nemá být příliš vzdálená kategorii SUV, je prostornější a samozřejmě také úspornější.

Video | Premiéry | Off-roady | Užitková auta | Toyota

Toyota Hilux: Nová generace byla oficiálně představena

Toyota Hilux přichází s novým designem, který si můžete podrobně prohlédnout v přiložené fotogalerii. Automobilka nabízí nové disky o velikosti 17 nebo 18 palců, pět klasických odstínů a tři nové barvy karoserie: Orange Spice, Volcano Red a Hydro Blue.

Zajímavosti | Video | Off-roady | Toyota

Nová Toyota Hilux testuje svou nerozbitnost ještě před začátkem prodeje

V interiéru najdeme nový větší přístrojový štít, sedmipalcový dotykový displej, lepší materiály a hlavně více prostoru. Vpředu je o osm milimetrů více místa pro hlavu, respektive o 15 mm více prostoru pro ramena. Pohodlnější jsou také sedadla. U dvojité kabiny se pak zadní cestující mohou těšit na centimetr navíc v oblasti kolen. Toyota slibuje rovněž výrazně lepší odhlučnění. Co se nákladového prostoru týká, jeho délka narostla na 1645 mm (původně 1544 mm).

Zájemci si mohou vybrat na evropských trzích jeden ze čtyř motorů. K dispozici je stávající diesel 2.5 D-4D (75 kW/102 k, 260 Nm) a dvojice nových naftových agregátů. Ten menší nabízí objem 2,4 litru a výkon 110 kW (150 k), točivý moment vrcholí hodnotou 400 Nm, silnější má velikost 2,8 litru a parametry 130 kW (177 k) a 450 Nm. Příznivci benzinu pak mohou sáhnout po motoru 2.7 Dual VVT-i (122 kW/166 k, 245 Nm).

Testy | Off-roady | Toyota

Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

K dispozici je vylepšená šestistupňová manuální převodovka, která má o 10 % zkrácený první rychlostní stupeň a o 23 % delší šestku, alternativou je šestistupňový automat. Nechybí přiřaditelný pohon všech kol a redukce.

Nový Hilux nabídne asistent pro sjíždění kopců, asistent rozjezdu do kopce, stabilizaci přívěsu a mnoho dalšího. Celkově má být nastupující generace odolnější (o 20 % vyšší torzní tuhost), schopnější v terénu díky vylepšenému odpružení, užitečnější coby tahač přívěsů (zvládne až 3,2 tuny), ale zároveň pohodlnější.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků