Nová Toyota Hilux představena také v evropském provedení

Nová generace Toyoty Hilux se představila už dříve, ale až teď přichází automobilka s oficiálním odhalením evropské verze. Novinka má být pohodlnější, v interiéru nemá být příliš vzdálená kategorii SUV, je prostornější a samozřejmě také úspornější.

Toyota Hilux: Nová generace byla oficiálně představena

Toyota Hilux: Nová generace byla oficiálně představena

Toyota Hilux přichází s novým designem, který si můžete podrobně prohlédnout v přiložené fotogalerii. Automobilka nabízí nové disky o velikosti 17 nebo 18 palců, pět klasických odstínů a tři nové barvy karoserie: Orange Spice, Volcano Red a Hydro Blue.

Nová Toyota Hilux testuje svou nerozbitnost ještě před začátkem prodeje

Nová Toyota Hilux testuje svou nerozbitnost ještě před začátkem prodeje

V interiéru najdeme nový větší přístrojový štít, sedmipalcový dotykový displej, lepší materiály a hlavně více prostoru. Vpředu je o osm milimetrů více místa pro hlavu, respektive o 15 mm více prostoru pro ramena. Pohodlnější jsou také sedadla. U dvojité kabiny se pak zadní cestující mohou těšit na centimetr navíc v oblasti kolen. Toyota slibuje rovněž výrazně lepší odhlučnění. Co se nákladového prostoru týká, jeho délka narostla na 1645 mm (původně 1544 mm).

Zájemci si mohou vybrat na evropských trzích jeden ze čtyř motorů. K dispozici je stávající diesel 2.5 D-4D (75 kW/102 k, 260 Nm) a dvojice nových naftových agregátů. Ten menší nabízí objem 2,4 litru a výkon 110 kW (150 k), točivý moment vrcholí hodnotou 400 Nm, silnější má velikost 2,8 litru a parametry 130 kW (177 k) a 450 Nm. Příznivci benzinu pak mohou sáhnout po motoru 2.7 Dual VVT-i (122 kW/166 k, 245 Nm).

Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

K dispozici je vylepšená šestistupňová manuální převodovka, která má o 10 % zkrácený první rychlostní stupeň a o 23 % delší šestku, alternativou je šestistupňový automat. Nechybí přiřaditelný pohon všech kol a redukce.

Nový Hilux nabídne asistent pro sjíždění kopců, asistent rozjezdu do kopce, stabilizaci přívěsu a mnoho dalšího. Celkově má být nastupující generace odolnější (o 20 % vyšší torzní tuhost), schopnější v terénu díky vylepšenému odpružení, užitečnější coby tahač přívěsů (zvládne až 3,2 tuny), ale zároveň pohodlnější.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků