Toyotě se daří. Její prodeje stoupají, již dříve jsme vás informovali, že prodala více automobilů než Ford. Japonská automobilka neusnula na vavřínech a pravidelně přichází s nějakou novinkou nebo konceptem. Do Ženevy přiveze Corollu Verso. Automobil zcela nové konstrukce by měl zamíchat kartami v C segmentu, do kterého míří. Dlužno podotknout, má k tomu všechny předpoklady.
Na designu se podepsalo studio ED2, které nakreslilo (mimo jiné) koncept Toyota CS&S vystavený ve Frankfurtu. Vzezření Corolly Verso v sobě snoubí moderní designové prvky s typickými prvky automobilů Toyota. Ani na chvíli nelze pochybovat o tom, do jaké rodiny Corrola Verso patří (přední světlomety odkazují k Avensisu). Pohled z boku odhalí ladné linie, mírně se svažující střechu a dynamickou záď.
Zajímavý zevnějšek doplňuje neméně zajímavý vnitřek. Konstruktéři vyslyšeli prosby zákazníků a darovali automobilu variabilní interiér, který umožní přepravit až sedm osob. Zadní sedadla lze jedním pohybem složit a vytvořit tak zcela rovnou ložnou plochu, sedadla jsou přitom velmi lehká, což operaci dále usnadňuje. Krok kupředu udělala také palubní deska a použité materiály.
Toyota kladla na jejich výběr a zpracování veliký důraz. Dřívější zkušenosti dávají tušit, že neposloucháme pouze otřepanou frázi. Palubní deska hraje do noty všem, kteří upřednostňují přehlednost, zároveň požadují kvalitu a nesnášejí stereotyp. Uspořádání ovládacích prvků následuje klasiku a je tomu tak dobře. Pozornost upoutá imitace kovu, který pokryl středovou konzolu.
Automobilka novému koni ze své stáje věří, do konce roku 2004 plánuje v Evropě prodat 62 000 kusů. Prodej se přitom rozběhne až v květnu 2004.