Nová Toyota Corolla Verso: nejen rodinný vůz

Toyotě se daří. Její prodeje stoupají, již dříve jsme vás informovali, že prodala více automobilů než Ford. Japonská automobilka neusnula na vavřínech a pravidelně přichází s nějakou novinkou nebo konceptem. Do Ženevy přiveze Corollu Verso. Automobil zcela nové konstrukce by měl zamíchat kartami v C segmentu, do kterého míří. Dlužno podotknout, má k tomu všechny předpoklady.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Na designu se podepsalo studio ED2, které nakreslilo (mimo jiné) koncept Toyota CS&S vystavený ve Frankfurtu. Vzezření Corolly Verso v sobě snoubí moderní designové prvky s typickými prvky automobilů Toyota. Ani na chvíli nelze pochybovat o tom, do jaké rodiny Corrola Verso patří (přední světlomety odkazují k Avensisu). Pohled z boku odhalí ladné linie, mírně se svažující střechu a dynamickou záď.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Zajímavý zevnějšek doplňuje neméně zajímavý vnitřek. Konstruktéři vyslyšeli prosby zákazníků a darovali automobilu variabilní interiér, který umožní přepravit až sedm osob. Zadní sedadla lze jedním pohybem složit a vytvořit tak zcela rovnou ložnou plochu, sedadla jsou přitom velmi lehká, což operaci dále usnadňuje. Krok kupředu udělala také palubní deska a použité materiály.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Toyota kladla na jejich výběr a zpracování veliký důraz. Dřívější  zkušenosti dávají tušit, že neposloucháme pouze otřepanou frázi. Palubní deska hraje do noty všem, kteří upřednostňují přehlednost, zároveň požadují kvalitu a nesnášejí stereotyp. Uspořádání ovládacích prvků následuje klasiku a je tomu tak dobře. Pozornost upoutá imitace kovu, který pokryl středovou konzolu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Automobilka novému koni ze své stáje věří, do konce roku 2004 plánuje v Evropě prodat 62 000 kusů. Prodej se přitom rozběhne až v květnu 2004.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků