Nová Toyota Corolla Verso: nejen rodinný vůz

Toyotě se daří. Její prodeje stoupají, již dříve jsme vás informovali, že prodala více automobilů než Ford. Japonská automobilka neusnula na vavřínech a pravidelně přichází s nějakou novinkou nebo konceptem. Do Ženevy přiveze Corollu Verso. Automobil zcela nové konstrukce by měl zamíchat kartami v C segmentu, do kterého míří. Dlužno podotknout, má k tomu všechny předpoklady.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Na designu se podepsalo studio ED2, které nakreslilo (mimo jiné) koncept Toyota CS&S vystavený ve Frankfurtu. Vzezření Corolly Verso v sobě snoubí moderní designové prvky s typickými prvky automobilů Toyota. Ani na chvíli nelze pochybovat o tom, do jaké rodiny Corrola Verso patří (přední světlomety odkazují k Avensisu). Pohled z boku odhalí ladné linie, mírně se svažující střechu a dynamickou záď.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Zajímavý zevnějšek doplňuje neméně zajímavý vnitřek. Konstruktéři vyslyšeli prosby zákazníků a darovali automobilu variabilní interiér, který umožní přepravit až sedm osob. Zadní sedadla lze jedním pohybem složit a vytvořit tak zcela rovnou ložnou plochu, sedadla jsou přitom velmi lehká, což operaci dále usnadňuje. Krok kupředu udělala také palubní deska a použité materiály.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Toyota kladla na jejich výběr a zpracování veliký důraz. Dřívější  zkušenosti dávají tušit, že neposloucháme pouze otřepanou frázi. Palubní deska hraje do noty všem, kteří upřednostňují přehlednost, zároveň požadují kvalitu a nesnášejí stereotyp. Uspořádání ovládacích prvků následuje klasiku a je tomu tak dobře. Pozornost upoutá imitace kovu, který pokryl středovou konzolu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Automobilka novému koni ze své stáje věří, do konce roku 2004 plánuje v Evropě prodat 62 000 kusů. Prodej se přitom rozběhne až v květnu 2004.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků