Nová Toyota Corolla Cross má české ceny! Už jsme si ji prohlédli, takové auto se bude prodávat samo

42 komentářů

Max
24. května • 7:35

Toyota hybrid je novy diesel. Ted uz i hodne vykonu, spickova spotreba a spolehlivost. Tohle je podle mne problem pro VW. Btw. porad je VW hybrid kombinovany s predpotopni 1.4?

Emkejx
23. května • 5:37

Tak co toyota, este si nechavas priplacat za navigaci?!

Ján
19. května • 6:35

Dobrý deň, aj ja som čakal na zverejnenie cien a som sklamaný. V tomto odkaze: https://www.motortrend.com/news/toyota-corolla-vs-co... je porovnanie áut od Toyoty vrátane Corolly Cross a tam je cena za najvyššiu výbavu cca 27000 dolárov. Pozrite si tabuľku úplne na konci článku, kde sú ceny za rôzne výbavy. Prečo je u nás najvyššia výbava drahšia o viac ako 11000 eur??? Kde je ten rozdiel???? Kontroloval som cenu aj na stránke Toyoty v USA a sedí to. Tak ak sa nájde niekto, kto vie vysvetliť tretinový rozdiel ceny budem rád.

Pikus
19. května • 17:37

US ceny by nemusely mít pokutu za emise.

20. května • 18:36

US ceny hlavně nemají započtenou daň. Stejně tak není porovnatelná výbava a kvalita zpracování. Auta pro USA jsou materiálově stále o něco jednodušší, než pro EU, hlavně v interiéru.

CO?
21. května • 11:58

Mají poradne motory a pevnější podvozek! USA , Canada verze jsou vůbec lepší a kvalitnější

dgf
19. května • 15:15

V USA je velký trh a panuje tam daleko větší konkurence, proto si prodejci dovolí menší marže.
Ceny jsou navíc uváděné bez daně. Ty jsou obecně federální, státní a dokonce i lokální. Pár státu žádne sales tax nemá, ale průměr bude někde kolem 5%.
https://worldpopulationreview.com/state-rankings/car-sales-... ...
Američani auta také mění dříve než je běžné v Evropě, i to má ve výsledku vliv na cenu.
Corolla Cross vyráběná v USA pro tamní trh, nejspíš bude mít trochu ošizenější materiály v interiéru a jiné drobnosti, i když výbava bude lepší.
Pro američany je auto spotřební záležitost a podle toho auta vyráběná přímo pro jejich trh vypadají. Prostě jiný přístup.
Když se k tomu všemu přičte DPH, tak ten rozdíl už nebude takový.
Clo můžeme zanedbat. Za dovoz z Japonska do EU se neplatí a v USA se cross přímo vyrábí.

homer
19. května • 10:55

Ponivadž asijská a hispánská minority zná svoje mantinely.

Vladimír  Kadera (Autorevue.cz)
19. května • 8:51

Dobrý den, oficiální ceník by měl být zveřejněný na začátku června.
Hezký den,
Vladimír Kadera

Peter(Charouz)
19. května • 8:27

Budeš si muset počkat na oficiální ceník, kde budou k porovnání 3-4 výbavy. Něco stojí panoramatická střecha, něco stojí JBL, něco stojí kůže atd. Stačí porovnat základní a vybavené model VW, Škoda atd.

Peter(Charouz)
19. května • 8:26

Budeš si muset počkat na oficiální ceník, kde budou k porovnání 3-4 výbavy. Něco stojí panoramatická střecha, něco stojí JBL, něco stojí kůže atd. Stačí porovnat základní a vybavené model VW, Škoda atd.

neodborník
19. května • 5:09

Jo, a cena bude dobrovolná, co kdo vhodí do kasičky.

neodborník
19. května • 4:40

.... a prodavači nebudou mít co žrát.

Anonymizovaný
18. května • 18:49

Gramaticka vlozka pro redakci: Postavy do 180 cm by ale neměli mít problém

setr
18. května • 19:24

Postavy by nemělY....říká se tomu shoda podmětu s přísudkem (gramatická vložka)

Anonymizovaný
18. května • 19:48

Fakt? No jeste ze tw tu mame. Zkus jen popremyslet proc na to redakci upozornuji…

VDC
18. května • 18:27

Tam teda nebude pan prodavač?

komik
18. května • 17:23

Baterka 4kwh??? Nemá tam být 1.4? Rav4 má 1.6kwh.

HLJ
18. května • 22:37

Jop, to vypadá divně, ale pokud by to tak bylo jedině dobře, 1 kwh je naplno i při sjezdu kopce za městem. Co je ale taky zvláštní je výkon 197 koní, 2litrový hybrid doteď měl ve všech iteracích 184 koní jak u Toyoty tak i Lexusu ( tam i v provedení 4x4), takže je možné že to dostane inovovanou 4 generaci 2litrového hybridu a to by mohlo být o kousek hned zajímavější.

Peter(Charouz)
19. května • 8:39

Není to verze 4.1, ale hybridní systém 5.generace.

Mirek
18. května • 16:11

Tak na ten samoprodej jsem opravdu zvědavý.

Pikus
18. května • 18:03

Stranky Toyoty zatim nic ... ceny sebevedome, ale kdyz nekdy v ty tride prodava za 700k i 1.0TSI, tak asi jo. Maly suv za mega, i kdyz vybavene je trochu moc. Nicmene, nedavno tu byl test Ateca za 900k a mela 1.5tsi a bez 4x4?U samoprodeje bych se spise bal, kolik je kupcu kolem 40k EUR cenove hladiny, nez ze by to auto bylo mimo ceny konkurence.

Mirek
19. května • 6:16

Rav4 občas potkám, opravdu jen občas, nevěřím, že při této ceně se to bude prodávat samo. Nejsou jen auta která jsou pod VW a s 1.0 TSI. A kolik Seatu na cestě potkáváš? Seatu potkávám také minimum. Ne velkém parkovišti před firmou nestojí ani jeden, ale např. nové Tucsony tam jsou.

CO?
21. května • 11:55

Ubožák jehož svět je parkoviště a cesta do a z práce. Toyota je nejprodávanější značka na planetě
Je to nejkvalitnejsi co jezdi
Corolla nejprodávanější auto vůbec
Rav4 nejprodávanější SUV NA PLANETĚ!!!
Ty jsi blb, co se narodí jednou za sto let. Ubožák, co nechápe , jen slinta nesmysly

miandys
26. května • 15:18

Ano je. Ještě je. Bohužel vůbec nezachytila elektromobily, čeká ji osud NOKIE v kontextu s mobily.

Peter(Charouz)
19. května • 8:20

Co je občas? Když jsme u nás na vesnici (Znojmo) před 2 roky kupovali, byla tu jedna 2litrová v základní výbavě. Teď jich tu jezdí co vím 6, zrovna tak C-hr a také pár Lexusů. Samozřejmě nepočítám starší modely.

Mirek
19. května • 11:42

Občas je docela málo ( jednou za několik dnů) já vím u nás, pokud budu brát nové za poslední dva roky, jen o jediné RAV 4. Staré ojetiny nepočítám. Nemotej do toho ostatní Toyoty, které vzpomínáš, to nejsou srovnatelné SUV. Lexus do toho také nemotej, řeší se nová Toyota. Pro tvou lepší představu, nové Tucsony potkám každý den a vícekrát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
19. května • 17:06

Tak pokud by nebyly dodací lhůty jaké jsou, tak jich tu jezdí jednou tolik. My máme domů objednanou už druhou ( ne na IČO). Bude příští rok.

Mirek
19. května • 18:47

Tomu nevěřím, jedna RAV4 široko daleko za asi dva roky, to si opravdu myslíš, že není schopna Toyota dodat těchto aut více? Já si myslím, že to lidi spíše nekupují. To bys mi potom mohl vysvětlit, jak je možné, že C-HR vidím docela často a je jich v okolí docela dost na poměry od ostatních aut Toyoty. Jestli to náhodou není i cenou, když začíná na 744 900 Kč. RAV4 začíná na 814 900 Kč a tahle nová, jestli mě paměť neklame, tak nižší verze, tedy pod RAV4, má začínat na 869 900 Kč, to si fakt myslíš, že to půjde na dračku?

Peter(Charouz)
19. května • 19:57

C-hr se začalo prodávat 2017, RAV 4 5Gen 2019. C-hr má o něco kratší dodací lhůty. C-hr se pro Evropu dodává z Turecka(3 vyr.zavody), RAV se dodává z Japonska ( 2 závody J a USA). Na RAVky se opravdu čeká rok( celosvětově) a v případě, že zákazník zruší objednávku, tak ji má prodejce okamžitě prodanou. Dokonce byla i prodloužena doba, po kterou se nesmí prodat předváděčka, aby se s tím nekšeftovalo. Z půl roku na rok.

Mirek
19. května • 20:12

Tak se podívej na ostatní automobilky, jaké jsou čekací lhůty. To je hloupost, s těmi předváděčkami. Všechny automobilky prodávají předváděčky, ale to by jich museli mít mraky, aby byl takový rozdíl v prodejích. To jako myslíš vážně, že když budu chtít RAV4, tak si půjdu koupit jiné auto, nižší kategorie, jen když bude kratší čekací lhůta?

Peter(Charouz)
20. května • 16:34

Tvé názory ti neberu, ale 1) před lety jsem byl prodejcem Toyota. 2) první RAV jsme kupovali 2019 , byla to předváděcí ( i když objednaná podle našich specifikací). Čekali jsme 6 měsíců, než jsme si ji mohli fyzicky i papírově převzít. Tento týden se objednávala další, opět v plné výbavě a barvě pro nás. Tady už ale budeme po dodání k dealerovi čekat rok. Ono je to tak , že dealer má sice povinnost mít předváděcí vozy v určitých specifikacích a případně barvách, ale zároveň je dáno, jak dlouho je nesmí prodat. 3) samozřejmě každá značka to může mít nastaveno jinak.

Mirek
20. května • 21:50

Ale nikdo ti nemůže za to, že kupuješ kvůli ceně předváděcí auta a proto musíš tak dlouho čekat. Evidentně to není klasická čekací doba u nového auta. Tedy dodání nového auta u Toyoty není problém, není jich nedostatek, jak jsi se snažil naznačovat.

Peter(Charouz)
20. května • 22:05

Ano, já budu čekat rok na předváděcí a ušetříme cca ¼M. Další zákazníci neušetří skoro nic, ale čekat budou taky. Jsem na FB ve skup Toyota ČR a čtu ty dotazy na čekačku často. A samozřejmě od bývalých kolegů prodejců to mám z první ruky. Třeba termín zahájení prodeje a cenu nové Corolly CROSS už jsem znal na podzim.

Mirek
21. května • 20:04

A tímto jsi chtěl co omluvit? Sám přiznáváš, že čekačka je předváděčky rok, tedy ne na nové objednané auto. Kolik ušetříš je tvoje věc, ale nepodsouvej, že rok se čeká ne nové auto u Toyoty. A co jsi věděl již na podzim nic na věci nemění. Já také vím dlouho dopředu, jak budou vypadat auta některých koncernových značek, a mění to něco na něčem?

JK
23. května • 11:10

My teď taky po putování po salonech řešíme Toyotu a čekačka na nové je dle modelu až 15/16 měsíců. Na předváděčky je to adrenalin, protože sotva se jedna objeví, v telefonu se do hodiny dozvíte, že jste už čtvrtý zájemce. Pravděpodobně budeme brát Corollu sedan v hybridu, je to příjemný posunovadlo a drobným benefitem je kratší čekačka, protože v EU jsou poptávky po sedanech na ústupu, ale i tak to bude cca 7 měsíců.

ondrik
18. května • 16:57

Kort za těch minimálně 870tis kč.

Praktické auto
18. května • 17:05

Souhlas nevypadá to jako špatně auto, ale svoji techniku si nechá zaplatit. Trochu to působí jako Subaru xv a to taky není auto kterých by jezdily mraky. Za tu cenu může mít zakaznik slušný Tuscon nebo základní Santa Fe;). Takže samo se to prodávat nebude. Ale holt dnešní novinařina, musí se vytvářet emoce a senzace.

Peter(Charouz)
19. května • 8:37

Ano, za tuto cenu může mít člověk i benzínovou RAVku v základním provedení. Ale tohle je hybrid a rozměrově se liší o centimetry. Krásné porovnání je na YouTube.

Mirek
19. května • 22:29

Když bude auto o metr delší, tak je to jinak řečeno také o centimetry, je jich sice 100, ale je to o centimetry. Tady je to 14 cm na délku. Myslíš, že to není poznat? Skoro to vypadá, že stavíš auto nižší třídy na stejnou úroveň s RAV4. A máš to i ve článku napsané "Toyota jednoduše potřebovala svůj Karoq ..."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
20. května • 16:22

Ale na šířku a na výšku 4a6 cm. Ta Corolla je srovnatelná s RAV 1 a 2 generace.

Praktické auto
19. května • 11:03

Jasný pro někoho kdo chce hybrid to dává smysl. Jen to prostě nejspíš v ČR žádný prodejní hit nebude. Než bych to Toyotě nepřál. Jen nechápu jak to to redakce přišla ;).

Doporučujeme

Články odjinud