Nová Toyota Camry s karoserií kombi? Mohla by vypadat takto, naděje si ale nedělejte

Toyotu Camry si určitě představíte jako úspěšný sedan, který se každoročně objevuje v popředí žebříčků nejprodávanějších vozů planety. Co kdyby se ale značka rozhodla nabízet u nové generace i praktičtější kombík?

Za minulý rok byla Toyota Camry v pořadí 9. nejprodávanějším autem na světě. Automobilka se u nové generace rozhodla vrátit úspěšný sedan také na evropský trh a novinku jsme už stihli i projet. V souvislosti je poté Camry rovněž nejprodávanějším modelem Toyoty v Rusku, a právě odsud přichází nové neoficiální rendery jeho karosářské verze kombi.

První jízda s novou Toyotou Camry: Získala si naše srdce. Získá i to vaše?

První jízda s novou Toyotou Camry: Získala si naše srdce. Získá i to vaše?

Jak už víme, Toyota nemá u současné generace plány na uvedení praktičtějšího kombíku, i když by tímto zřejmě mohla v širším měřítku konkurovat rivalům od Volkswagenu, Škody či Opelu (alespoň tedy v Evropě). Prozatím tedy zůstává u klasického sedanu a ilustrace od ruského webu Kolesa jsou pouhou myšlenkou, co kdyby Toyota dala nové Camry v kombíku šanci.

Inspirovat by se mohla například v minulosti, kdy některé generace Camry tuto karosářskou variantu nabízely. Přestože ale render vypadá celkem k světu, je dnes vskutku pochopitelné, že absenci kombíku Toyota vyplňuje nabídkou SUV, které se obecně v současnosti těší větší oblibě. Jestli dychtíte po kombíku od Toyoty, musíte o třídu níž pro Corollu Touring Sports.

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Ani sedany to však nyní nemají lehké a jejich popularita každým rokem klesá. Během roku 2018 musela Toyota omezit produkci Camry, jelikož poptávka nedosáhla předpokládaných plánů. I přesto lze ale očekávat, že v žebříčcích nejprodávanějších modelů světa bude Camry ještě nějakou tu chvíli zastávat místo kolem první desítky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 146 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků