Zastaralá 400V architektura, baterka malá, rychlé dobíjení pomalé k završení celé té mizérie předohrab. Toyota zaspala dobu a v EV jí totálně ujel vlak.
tak určitě... najväčšia automobilka sveta zaspala dobu... a to tvrdí kto? jedna nula y ČS internetu.... nabíjam doma - nepotrebujem rýchlonabíjanie..... využívam na dochádzanie - nepotrebujem 500km dojazd, aj 200km mi úplne dostačuje, 4x4? - všade sa dostanú aj dvojkolky...
Pretože Toyota nevidí budúcnosť v čisto elektrické ani v plug-in technológií. Len kôli EU vyrábajú tieto sra*ky aby mohli predávať, preto už im zakážu vyrábať a dodávať do EU ich full-hybrid technologiu. Vodík je pre Toyotu budúcnosť či sa ti to páči alebo nie.
opravdu to bude chtít ekonoma, aby ukázal výrobcům, kolik aut se prodá v cenové kategorii do 500 tisíc, kolik do 650 tis, do 800 a pak nad 1 mio. Mi přijde, že pokud to takto půjde dále, tak budou výrobci plnit sklady nebo propouštět zaměstnance. Jinou eventualitu nevidím.
Těch dražších (kupní cena) aut se porad prodá relativně dost, ale na operak. Operak na stejné drahé elektroauto je však o 50-100% dražší a to je větší problém.
Tak ono ani těch aut milion+ se i v Česku neprodává málo - viz Škoda Kodiaq, VW Tiguan, vozy Audi, BMW, MB. Miliónovou hranici je velmi snadné přeskočit. A za druhé, ti výrobci nevyrábí jen pro české zákazníky.
Souhlasím, ovšem ani v té slavné EU už prachy na stromě nerostou a i tam zdražuje všechno kolem. V Hitlerostánu jsou dotace, ale ty s ukrajinskou krizí,myslím, skončí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.