Nová Toyota bZ4X má české ceny: Může být dražší než Land Cruiser, ale výbavu má skvělou

7 komentářů

Hamarel
9. března • 13:41

Zastaralá 400V architektura, baterka malá, rychlé dobíjení pomalé k završení celé té mizérie předohrab. Toyota zaspala dobu a v EV jí totálně ujel vlak.

miki
18. března • 16:25

tak určitě... najväčšia automobilka sveta zaspala dobu... a to tvrdí kto? jedna nula y ČS internetu.... nabíjam doma - nepotrebujem rýchlonabíjanie..... využívam na dochádzanie - nepotrebujem 500km dojazd, aj 200km mi úplne dostačuje, 4x4? - všade sa dostanú aj dvojkolky...

Pedro
9. března • 22:28

Pretože Toyota nevidí budúcnosť v čisto elektrické ani v plug-in technológií. Len kôli EU vyrábajú tieto sra*ky aby mohli predávať, preto už im zakážu vyrábať a dodávať do EU ich full-hybrid technologiu. Vodík je pre Toyotu budúcnosť či sa ti to páči alebo nie.

šofér
9. března • 7:41

opravdu to bude chtít ekonoma, aby ukázal výrobcům, kolik aut se prodá v cenové kategorii do 500 tisíc, kolik do 650 tis, do 800 a pak nad 1 mio. Mi přijde, že pokud to takto půjde dále, tak budou výrobci plnit sklady nebo propouštět zaměstnance. Jinou eventualitu nevidím.

Nornik
9. března • 13:48

Těch dražších (kupní cena) aut se porad prodá relativně dost, ale na operak. Operak na stejné drahé elektroauto je však o 50-100% dražší a to je větší problém.

Peter(Charouz)
9. března • 8:25

Tak ono ani těch aut milion+ se i v Česku neprodává málo - viz Škoda Kodiaq, VW Tiguan, vozy Audi, BMW, MB. Miliónovou hranici je velmi snadné přeskočit. A za druhé, ti výrobci nevyrábí jen pro české zákazníky.

šofér
9. března • 9:00

Souhlasím, ovšem ani v té slavné EU už prachy na stromě nerostou a i tam zdražuje všechno kolem. V Hitlerostánu jsou dotace, ale ty s ukrajinskou krizí,myslím, skončí.

Doporučujeme

Články odjinud