Nová Toyota Auris už zná české i slovenské ceny

Slovenský aj český importér Toyoty zverejnili platné cenníky pre svoj nový model, ktorý nahrádza veleúspešnú Corollu. Najlacnejší 5-dverový Auris s motorom 1,4 VVTI a výkonom 71 kW kúpite od 504 900 Sk (409 900 Kč). Silenjšiu jedna-šestku (91 kW) dostanete od 569 900 Sk (459 900 Kč).

Za diesely si ale musíte pekne priplatiť. Najlacnejší agregát 1,4 D4-D 66 kW vás vyjde na 574 900 Sk (464 900 Kč), nový dvojliter s výkonom 93 kW môžete mať od 689 900 Sk (554 900 Kč). Nasilnejší nafťák 2,2 D-Cat (130 kW) dostanete len v najvyššej výbave X Lux a zaplatíte za neho už nemalých 899 900 Sk (709 900 Kč).

Za prevodovku MultiMode si pri oboch motorizáciách (1,6 i 1,4 D4-D) Toyota účtuje 35 000 Sk (25 000 Kč).

Tip: Podrobné predstavenie Toyoty Auris si môžete prečítať tu.

Auris 5D (ceny v Sk)

motor

Terra

Terra Cool

Sol

Sol +

Lux

X Lux

1,4 VVT-I

504 900  

529 900  

569 900  

-

-

-

1,6 VVT-I

-

569 900  

599 900  

639 900  

695 900  

-

1,6 VVT-I MM

-

-

634 900  

-

730 900  

-

1,4 D4-D 90

574 900  

599 900  

639 900  

-

-

-

1,4 D4-D 90 MM

-

-

674 900  

-

-

-

2,0 D4-D 125

-

689 900  

719 900  

759 900  

815 900  

-

2,0 D4-D 180

-

-

-

-

-

899 900  

 

Auris 3D (ceny v Sk)

motor

Terra

Terra Cool

1,4 VVT-I

489 900  

514 900  

1,6 VVT-I

-

554 900  

1,4 D4-D 90

559 900  

584 900  


Auris 5D (ceny v Kč)

motor

Terra

Terra Cool

Sol

Sol +

Lux

X Lux

1,4 VVT-I

409 900  

429 900  

459 900  

-

-

-

1,6 VVT-I

-

459 900  

479 900  

509 900  

549 900  

-

1,6 VVT-I MM

-

-

504 900  

-

574 900  

-

1,4 D4-D 90

464 900  

484 900  

514 900  

-

-

-

1,4 D4-D 90 MM

-

-

539 900  

-

-

-

2,0 D4-D 125

-

554 900  

574 900  

599 900  

639 900  

-

2,0 D4-D 180

-

-

-

-

-

709 900  

Auris 3D (ceny v Kč)

motor

Terra

Terra Cool

1,4 VVT-I

399 900  

419 900  

1,6 VVT-I

-

449 900  

1,4 D4-D 90

454 900  

474 900  

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků