Nová Toyota Auris už zná české i slovenské ceny

Slovenský aj český importér Toyoty zverejnili platné cenníky pre svoj nový model, ktorý nahrádza veleúspešnú Corollu. Najlacnejší 5-dverový Auris s motorom 1,4 VVTI a výkonom 71 kW kúpite od 504 900 Sk (409 900 Kč). Silenjšiu jedna-šestku (91 kW) dostanete od 569 900 Sk (459 900 Kč).

Za diesely si ale musíte pekne priplatiť. Najlacnejší agregát 1,4 D4-D 66 kW vás vyjde na 574 900 Sk (464 900 Kč), nový dvojliter s výkonom 93 kW môžete mať od 689 900 Sk (554 900 Kč). Nasilnejší nafťák 2,2 D-Cat (130 kW) dostanete len v najvyššej výbave X Lux a zaplatíte za neho už nemalých 899 900 Sk (709 900 Kč).

Za prevodovku MultiMode si pri oboch motorizáciách (1,6 i 1,4 D4-D) Toyota účtuje 35 000 Sk (25 000 Kč).

Tip: Podrobné predstavenie Toyoty Auris si môžete prečítať tu.

Auris 5D (ceny v Sk)

motor

Terra

Terra Cool

Sol

Sol +

Lux

X Lux

1,4 VVT-I

504 900  

529 900  

569 900  

-

-

-

1,6 VVT-I

-

569 900  

599 900  

639 900  

695 900  

-

1,6 VVT-I MM

-

-

634 900  

-

730 900  

-

1,4 D4-D 90

574 900  

599 900  

639 900  

-

-

-

1,4 D4-D 90 MM

-

-

674 900  

-

-

-

2,0 D4-D 125

-

689 900  

719 900  

759 900  

815 900  

-

2,0 D4-D 180

-

-

-

-

-

899 900  

 

Auris 3D (ceny v Sk)

motor

Terra

Terra Cool

1,4 VVT-I

489 900  

514 900  

1,6 VVT-I

-

554 900  

1,4 D4-D 90

559 900  

584 900  


Auris 5D (ceny v Kč)

motor

Terra

Terra Cool

Sol

Sol +

Lux

X Lux

1,4 VVT-I

409 900  

429 900  

459 900  

-

-

-

1,6 VVT-I

-

459 900  

479 900  

509 900  

549 900  

-

1,6 VVT-I MM

-

-

504 900  

-

574 900  

-

1,4 D4-D 90

464 900  

484 900  

514 900  

-

-

-

1,4 D4-D 90 MM

-

-

539 900  

-

-

-

2,0 D4-D 125

-

554 900  

574 900  

599 900  

639 900  

-

2,0 D4-D 180

-

-

-

-

-

709 900  

Auris 3D (ceny v Kč)

motor

Terra

Terra Cool

1,4 VVT-I

399 900  

419 900  

1,6 VVT-I

-

449 900  

1,4 D4-D 90

454 900  

474 900  

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků