Musím nutné podotknout ze tady zapomínáte na podstatu věci , Musk se nechal inspirovat a svoje sny proměnil ve skutečnost , třeba de Lorean , ten udělal vyklapeci dveře vzhůru a Musk to na TMX dotáhl ještě dal , udělala tohle nějaká automobilka , nebo samočinně řízení ? Nebylo to náhodou u knightridera? No hlavně ze se všichni automobilky opici a teď to dohání ale Teslu nikdy nedohoni, stejne jako Apple se svým iphonem , to je také ikona
Konečně někdo pochopil, že je zbytečné plýtvat energií a materiálem na páčky na blinkry... když se dnes člověk podívá na silnici, spousta lidí je vůbec nepotřebuje a je to pro ně zbytečnost navíc :-/:-/:-/
Proč tam vlastně jsou i ty 2 pedály? Copak by se auto nemohlo rozhodnout samo, jestli má zrychlovat nebo brzdit? Nestačila by řidiči pro nouzové zastavení ruční brzda aktivovaná buď přes menu na dotykovém displeji, anebo hlasový příkazem "prrrr" jako u zvířecích potahů?
No třeba volič převodovky tam nebude, auto si má samo rozmyslet podle okolností, kam jako asi chce řidič jet... a řidič mu to maximálně může rozporovat na dotykové obrazovce... To bude teprve žrádlo...
Takže se to možná částečně dostane i na úroveň těch zvířecích potahů. Koně trefili domů i s opilým kočím, a když se splašili, tak s tím kočí stejně moc dělat nemohl. A kromě toho bylo při delších cestách nutné přepřahat, protože si koně potřebovali odpočinout, a tak zapřáhli nové. Což je v podstatě ekvivalent pro dobíjení či výměnu baterií. Sice to asi nebude smrdět a trousit v místě provozu, ale na druhou stranu jsou použité baterie nebezpečný odpad.
Dúfam, že s tým volantom sa po Tesle nezačnú opičiť ďalšie automobilky...
Tesla nie je automobilka.
Tesla je ekosystém všeho ty joudo
Ten zadni displej mezi sedackama je supr! Skoda ze na nej nebude videt 🙂
Tesla má tržní kapitalizaci asi 16 bilionů Kč, přičemž vyrobí cca 500tis aut. Podělením těchto dvou čísel zjistíme, jaká je to pitomost.
Ale tesla nerobi len auta, tesla je v energetickom sektore ktory stupa 200% kazdy rok a este k tomu vyvija vlastny software a vlastne baterie ktore sa pravdepodobne v buducnosti budu licencovat. Taktiez vlastni svoju siet nabijaciek ktore su skoro vsade a ak nie tak su strategicky rozmiestnene. Ma Toyota svoje vlastne pumpy? Toyota vyraba len auta to je vsetko...
Chápu, že Tesla chce být něco jako Apple, jenomže to má háček. Zatímco dvojnásob předražený telefon prodáte s trochou marketingu snadno, dvojnásob předražené auto neprodáte nikdy, protože to už je prostě příliš drahá věc jako taková. Proto se z Tesly nikdy nestane takový hegemon jako z Applu, protože ve výrobě aut i baterií má prostě příliš silnou konkurenci.
Takze ty tvrdíš, že trh z jazdnými Teslami neexistuje. Pobavilo.
Za prve tesla je vydelecna (nastuduj si informacie najprv kym nieco zacnes tvrdit), uz vydelava presne rok, za druhe je to stale povazovane ako startup ktory musi investovat vela penazi do infrastruktury a tovarni. Mimochodom stale stavia novu siet nabijaciek a tovarne a aj tak je ziskova.Apple je predrazeny telefon kvoli tomu ze ma spickovy software, a na sowtware mas skoro 100% marze pretoze uz si investoval do jeho vyvoja. Iba nainstalujes do zariadenia a je to, vacsina ludi si kupuje apple kvoli ekosystemu a vybornemu operacnemu systemu, kde apple ma svoj procesor aj svoj vlastny chip. Tesla ma vlastny software a vlastny hardware, preto to funguje spickovo pretoze mas uzavrety ekosystem, vlastnu siet nabijaciek a tak dalej. Software bude hlavny vydelek v buducnosti. Kde ostatni nakupuju baterky od LG a tak ako napriklad volkswagen ktory nakupi diely a iba ich posklada, tam tesla vyraba svoje vlastne baterie sedacky interiery a tak dalej. Sila tesly je vo vertikalnej integracii. Je tazke generovat obrovsky zisk ked rasties. Kde to volkswagen uz ma postavene fabriky a len doji kravu. Akonahle pride velka elektrifikacia ich zisk zo servisu bude skoro nulovy (momentalne cca 20% ziskov je zo servisov) a marza na auto bude skoro nic kedze nakupuju baterky (pri spalkovakoch ma marzu mozno do 10%), kde pri spalovakoch aspon vyvijali motory doma. Neostane im nic ine len vydelavat na SW, pretoze udrzbu pri EV mas skoro nulovu. Brzdy menis po 120k kilometroch kedze brdzis vacsinou motorom (rekuperacia).
Hodně účelově napsáno. Tesla investuje, VW ne, Tesla už je zisková, protože vykázala první roční zisk atp. A proto tahle debata nemůže nikam vést.
Klíčem k zisku pro Teslu nadále zůstává prodej nejrůznějších emisních povolenek ostatním výrobcům. Jen ve čtvrtém čtvrtletí z nich firma podle svého finančního ředitele Zacharyho Kirkhorna získala 401 milionů, celoročně pak dokonce 1,5 miliardy. Kirkhorn ale tvrdí, že Tesla do budoucna nechce svůj byznys stavět na podobných příjmech a že chce být udržitelně zisková.
Tesla se s velkou slavou dostala nad nulu. Diky prodeji ekologickych odpustku Fiatu. Jinak je to porad bida s nouzi. Tady o tom pise nejakej Elon:https://www.seznamzpravy.cz/clanek/musk-napsal-mail-z... ...
Ano jistě a teď se vrať na pokoj a dej si prášky .
Silne pochybuji, ze by udrzovani vlastni nevydelecne site nabijecek zvysovalo hodnotu firmy.
Kdo ví jak to bude..pochybuju že tam takový volant bude standardem. Nedávno jsem narazil na starší článek o tom, jak bude mít Tesla model 3 cx pod 2 a pod ním horlivou debatu teslistů o tom, jak to bude 0,19 a nebo 0,17 a jak to bude výborný a jak je ta Tesla super. Realita je 0,24 stejně jako Hyundai Ioniq. Stačí tuto iluzi neustále přiživovat a rázem z vás je technologická špička s běžnými produkty.
Tak pozri koľko má nový Model S.
Pokud budete brát Teslu jako počítač na kolech, tak je v tuto chvíli bezkonkurenční. Pokud jako auto, tak je to velice průměrný a v kontextu ceny až podprůměrný produkt. Vždy jde o priority.
cx ,24 je zcela běžná hodnota dnešních autToyota Prius,Octavia 4TESLA 3 CX ,23
Bože to je doba... zvýšení pixelů na monitoru v osobním autě.
A už si najali nějakého kompetentního lakýrníka?B-]
Kdyby jen lakýrníka ty redneck lemplové měli problém i s utahováním šroubků, nebo spíš chozením pravidelně do práce.Ale zase se tím zalíbili nacionalistům, který byli rádi, že to je "americké" auto. Který vyrábí ti správně "čistí" američané. Je to asi nebude případ většiny kupců....
Pokud to bude z čínské fabriky, tak kvality se nebojím.
v mimořádné příplatkové výbavě pravidelné dávkování čínského viru..
Další dílek do skládanky.https://www.forbes.com/sites/sergeiklebnikov/202...
Spajat Muskov majetok s Donaldom Trumpom, to chce silne drogy, aby clovek videl taketo paralely...
Velmi silne :-D
To nie je spajanie s Trumpom ,ale s vladou USA . Trump jako prezident pouze pokracoval v nastavenem trendu predchudcu . Tam je klic ke vsem tem zahadam.
Cim Trump pokracoval konkretne? Myslis tym, ze ked zakazikom Tesly a GM skoncilo pravo na vyuzitie federalneho danoveho bonusu v hodnote 7500 USD (kedze predali 200 000 aut) tak im tento limit nenavysil? Lebo konkurencia z Azie a Europy momentalne predava auta s tymto bonusom, Tesle sa ale nastastie dari aj bez neho...
Tesle se možná daří celosvětově, hlavně teď v Číně. Ale v Evropě, což je EV trh, který meziročně nejvíce rostl, prodala Tesla v 2020 méně aut než v 2019. Není to nijak dramatický pokles, ale na prudce rostoucím trhu je to na pováženou. Ono je to ale přirozené, na evropský trh přichází EV od jiných značek, nabídka je širší jak od evropských, tak asijských výrobců. takže je jasné, že Tesla v Evropě logicky nemohla růst dlouhodobě. Otázka jak to změní náběh GF v Berlíně a jestli vůbec bude poptávka po 500 tis EV ročně od Tesly (nebo kolik chtějí vyrábět v Berlíně) na evropském trhu.
Jak již psal ., nevíme co za tím vším je....
A co je na tom zvláštního? Agrofert má příjem z dotací 3x větší než daně, které odvádí. Ve všech státech jsou podnikatelé napojeni na stát. Politici jednou pomáhají těm a podruhé těm, podle toho, kdo e zrovna u kormidla. To je teda haló...
V pohodě, stát je entita, která jednou přestane existovat. Je neefektivní a každou chvíli jej "uchvátí" nějaká parta, která má pocit, že ví, co je pro všechny nejlepší. My se toho bohužel nedožijeme, ještě si párkrát dáme skákání ze sociku k totalitě a zpět ke kapitalismu, aby pak měl socík, zase chvíli co rozkrádat.
len dotacie na elektricke auta existuju pre vsetky automobilky, nie len pre vyvolenych...
Tesla je prodělečný podnik od začátku a pouze vládní dotace ji držely při životě.I teď je lež, že Tesla vydělává,je to lež.Nákup a to neustálý nákup akcií vládou USA a jejich partnerů zaručuje ten neskutečný boom akcií Tesly.Tesla je krycí manévr pro něco zcela jiného, většího,co potřebuje neskutečně peníze na uskutečnění a proto se děje,co se děje.Tesla je žalostná garážová záležitost,která jen prezentuje technické a technologické možnosti. Jinak je to nekvalitní šunt. A ty megafactory jsou jen přípravnou pro něco,co ještě neznáme.Tesla opravdu nepotřebuje takové továrny pro tu svou mini produkci.Většinu dílů nakupuje a jen smontuje dohromady velice špatně smontuje.Budoucnost ukáže,co vlastně se připravovalo celá ta dlouhá léta pod zástěrkou Tesla.
Nevím, co to hulíš za materiál, ale bude to sakra kvalitní model.
Klíčem k zisku pro Teslu nadále zůstává prodej nejrůznějších emisních povolenek ostatním výrobcům. Jen ve čtvrtém čtvrtletí z nich firma podle svého finančního ředitele Zacharyho Kirkhorna získala 401 milionů, celoročně pak dokonce 1,5 miliardy. Kirkhorn ale tvrdí, že Tesla do budoucna nechce svůj byznys stavět na podobných příjmech a že chce být udržitelně zisková.
Muší houno vomotej si hlavu a přirození staniolem nebo ti vysajou myšlenky a tvoje můžo. :-DB-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.