Jako na co omezovac rychlosti? Na co na tachometru 299 misto 300?? Co to je za kravinu? Kdyz se jezdec roseka v 299 stejne to dopadne jako kdyz se roseka v 170....proste na s.r.á.č.. Takze je vlastne jedno jestli jede 350, nebo "jenom" 250..kdyz se rozbije je z neho fašírka a hodí se tak maximálně do čínské kuchyně...Mašinu nemam, ale docela by mne sralo, kdybych tam nekompromisně nakop 6 prevodovej stupen a cejtil, jak s chutí akceleruje a jak ručička otáčkoměru drtí další tisícovky...pak by zasahl omezovac nekde v 8000 ot./min a mne by nezbejvalo nic jineho nez si ve stodole hodit mašli....
Nevim proc, ale ty neve futuro designy se mi u motorek ubec nelibej, teda krom skutru, tam to vypada obcas i jako concept dobre. Jeste ze se mi libej hlavne nahaci typu Monster a FZ6 (ty zustavaj porad stejne), sou levne, takze me nezruinujou a i s tema malo konikama se na 100ku dostanou pod 5 vterin .
aaaaaaa stovka. tu dělám na jedničku pod3
nekecej... :))
Nikdy jsem bike nevlastnil a ani ted ho nemam, ale mam znamyho, ktery na motorkach uz par let zavodi a svezl me xkrat (F900RR s radou uprav). Svet na motorce vypada totalne jinak nez z auta, dobre si pamatuju ze na 1cku to jede hoooodne pres kilo a rychlost 160+ je dilem okamziku asi kdekoliv, skoro bych rekl, ze o tom rozhoduje jen kvalita asfaltu...Takze chapu ze kazdej konik navic se hodi. Samozrejme ze jizda na motorce neni bezpecna, ale kvuli pocitu bezpeci se na nich nejezdi.Takze Vam vsem co mate biky tise zavidim, ale nejsem starej, tak k tomu snad taky casem dospeju...
Jezdim na posledni ZX12R a v zadnem pripade neni pravda ze nad 160 je to hazard, nebezpecne, nezvladatelne ci snad nepohodlne.Bezne jezdim max rychlosti, tj. 300 na dalnici tam kde to jde a byt se to zda neuveritelne, castokrat si rikam ze by nejaky ten konik navic nebyl naskodu. Z 0 na 100 pod 3s, na 200 za 7 s.Naopak, zcestna je poznamka ze by si s tim jezdil jen na okruhu, toto nejsou motorky vhodne na okruh.Sam jsem ji v Brne polozil.Je pravda ze na rovinkach ci vyjezdech jsem nejrychlejsi ze vsech, ale zatacky diky vaze jsou pomalejsi.V USA znam kluky co maji ZX12R nebo Busky dopovane turbem a maji az 300k, jezdi 350, to je teprve zazitek....a pak Vas predjede ve 350 Corvetta se 750 konikama...to fakt nasere
tak nevím, sám mám Busu, a myslím si, že jsi sebevrah jezdit více než 250 na dnešních cestách a při dnešním provozu se dá opravdu vyjímečně, ale budiž, proti gustu žádný dyšputát
Pod 3s to zvládne i R6. Souhlasím že 160 není hazard. Uplně normální cestovní rychlost. Manévrovat se dá mnohem více než s autem a motorka taky brzdí mnohem líp. Vžádnym případě jim nevadnou brzdy. Nehledě na to, že když letíš 200 zvedneš se, tak pohý brždění odporem vzduchu je dost účinný
Neřekl bych - v TopGearu dělali test na okruhu, a na brzdy je prostě auto lepší, bylo to vidět do zatáček, kde motorka při brždění ztrácela, na rovinkách samozřejmě ujížděla díky spoustě výkonu na malou hmotnost. Nakonec těsně vyhrálo auto (nějaké Porsche). Prostě plochou dlaně nejde brzdit tak účinně, jako čtyřmi sudy.
Akorat tady srovnavame bezna auta na dalnici s beznyma motorkama na dalnici. :)
JJ, to znám... kdo získá zkušenosti po řadě odjetých kilometrech (ať už za volantem nebo za řiditky), rád by zkusil něco víc ;) Se zkušenostmi, rychlostí a zážitky roste chuť
Elektronické omezení maximálky u současných litrových strojů je nesmysl, jak mylně uvádí autor článku. Ačkoliv tachometr těchto motorek ukazuje max. do 299km/h, skutečná rychlost motocyklu může dále nárůstat. Odchylka tachometrové rychlosti od skutečné je však při maximálních rychlostech cca 15-30 km/h (tachometrová je samozřejmě vyšší než skutečná). Skutečné max. rychlosti změřené u GSXR (295km/h), ZX10R (295km/h) a R1 (285km/h)-(Motorrad/2005).
Víš co, to jsou sice krasné hodnoty, ať už jsou naměřené kýmkoliv, mě by zajímaly oficiální údaje od výrobce. Ty bohužel nikdo nepublikuje
Si puc od nekoho technicak. :o) Ja tam mam 276, ale je to 8 let starej vrak, ktery na analogu ukaze nejvic 285, jinym lidem stejny model jezdi tachometrove 300. :-D
Nemyslim si o sobe, ze bych byl srab, ale na tohle bych tedy jako amatersky motorbiker uz nevlez (a uz vubec ne mimo okruh). Taky vubec si myslim, ze jakakoliv vyssi rychlost nez je asi 160km/h s motorkou na beznych cestach (dalnice) uz fakt neumerne zavani hrbitovem... Asi mesic zpet jsem videl na dalnici polozenou motorku a vedle toho kluka prikrytyho plachtou... Pozdeji jsem se nahodou dozvedel, jak zrovna tohle bylo: mala olejova skvrnka, asi z kamionu...
Jojo, souhlasim. Nektery veci asi holt prenecham ghostriderovi:)
to myslíš jako tohohle, jo : http://videos.streetfire.net/hottestvideos/1/FCDBE54C-3698-48FA-9787-A5A7842442C4.htm wheelie ve 300, a tak .... Bodový systém na ně
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.