Prosím uvádět u Škody, že je to Česko - německá automobilka, když Volvo je Švédsko - čínská. Děkuji ( jste s tím trapní )
je to mrnave... něco místo Ylsnd Cruiseru v120 by nebylo?
Svět zachvátila horečka zvaná SUV, provázená blouzněním, halucinacemi a radostnými výkřiky šílenství. Ale každá horečka jednou odezní a zůstanou po ní bazary plné nafouklých oblud, které nikdo nebude chtít.
No nevím. Po 20 autech a cca 2 mil. km mám první SUV, najeto přes 8 tis. a návrat do "placatáho" auta už nevidím.
Třeba je zaráží, že Vám to trvalo (20 aut) tak dlouho. Ale zase těch 2 mil km není tak moc.Já přešel na velká 4x4 auta po ročním ježdění v ČR v Ladě 1600. A během žití v USA jsem si kupoval pouze velká a silná auta. Dnes bych malé "slabé auto" nikdy nechtěl.
Mne by zajímalo, kdo jsou ti kteří např. se mnou nesouhlasí. Je mi nakonec fuk, že to odkliknou, nenaštvou mne. Ale nějak nejsem schopen pochopit, v čem vlastně se mnou nesouhlasí. Kdybych si ty údaje které jsem uvedl vymyslel a oni to věděli, tak budiž. Ale oni mne neznají, tak nemohou vědět jak to vlastně je.
Mám to taky tak, po více než 20 letech ježdění v nízkých plechovkách a bránění se vyššímu posezu jsem zabrousil do kategorie SUV (Nissan X-T) a k nízkým autům už se nevrátím.
Ono to nadávání na SUV je tak trochu blafání o tom, co neznají. Většina SUV nabízí více místa než stejně velký kombík - myšleno na půdorys. A většinou se s nimi i lépe parkuje na menší místo v podélné řadě aut. Mám moc rád, ty kteří pohon 4x4 odsuzují a při tahání jejich auta z příkopu jen děkují.tedy nemá SUV, ale dle správného značení SUW (sport utility wagon) SUBARU. Alespoň tak tuto třídu Subaru založilo - jen by tam bylo bez konkurence, tak se místo wagon - dalo vehicel - a já vehykl nechci mít.Raději si připlatím na benzínu, než abych úpěl při každém nasedání a vysedání z auta - pokrok ani léta nezastavíš.
Landrover by mohl najmout lepsi grafiky. Ta fotomontaz je otresna.
No jak se dívám na značky aut tak naše Škoda to bude mít těžké,protože ostatní už maji x leté zkušenosti a je to vidět na propracovanosti ,tvaru,výkonu a vybávení ,dle mého můžem odsunout do pozadi pouze Rumunský Duster
Naše Škoda??? Si se uklep ne? :-D
On se sice uklep, ale faktem je, že i kdyby byla technicky mezi nejhoršími, jako, že asi nebude, tak se bude prodávat u nás nejlépe, a to proto, protože Škoda. :-D
Ale vôbec nie, pretože skúsenosti sa dajú kúpiť a zvyšok spraví marketing. A o tom je dnešný svet. Pojem ako tradícia sa tiež dá kdejako zneužiť...
Už by mohli trochu přiškrtit naftu v osobácích a lidi začnou zase kupovat nízká auta v benzínu a bez 4x4.
naopak, do poriadneho suv patri naftak 8valec
Některé evropské automobilky přiznávají, že nafta v osobácích z jejich portfolia zmizí kolem roku 2020, což je za chvíli.Třeba v Renaultu v posledních pár letech prodávali prakticky jen turbochrochty, navíc ještě downsizované. Po vypuknutí dieselgate zjistili, že jsou v prdeli, vyhodili šéfa vývoje motorů, protože ten jejich nejmodernější dCi mimo laboratoř překračuje laboratorní limity 25x a nebudou s tím schopni vůbec pokračovat. Veškerý vývoj směřují do benzínu a hybridů a kolem 2020 s naftou prakticky končí (alespoň o tvrdí)http://fortune.com/2016/09/06/renault-diesel... ... http://fortune.com/2016/12/06/renault-nissan... ...
Když se pozorně podíváš tak to je snad u každého evropského výrobce.
Většina evropských výrobců má plnohodnotnou benzínovou nabídku, někteří mají CNG a hybridy. Francouzi prodávali hlavně diesely, řada modelů v benzínu vůbec nešla koupit. Krom toho, EURO 6 diesel od němců, pokud má implementováno SCR, plní limity i v reálném provozu. Motory Renaultu je překračujou 25, a v podstatě nemají v osobácích motor, se kterým by splnili normu, až se přejde na testy v reálném provozu.
nízké auto už si nikdy nekoupím.
Myslíš, že to bude tak rychlé? Vždyť média i "znalci" do lidí ze všech stran hustí, jak musí mít za každou cenu čtyřkolku, protože je lepší, bezpečnější a úžasnější, než vše ostatní... Obávám se, že tyhle změny zase potrvají pár dlouhých let.
Rad bych koupil lehce jety kombik od BMW a 99% nabidek je s XDrivem, ktery je mi k nicemu. Jedine, co maji v zadokolce jsou nejslabsi ctyrvalcove diesly. Je to humus velebnosti...
xdrajf je zejména k ničemu po ránu v zimě na jakékoliv vrstvě sněhu nedotčené údržbou i kdyby to bylo jednou za rok jako kabriolet se staženou střechou v GB
A máš s tou zadokolkou zkušenosti? Já bych to jako plnohodnotné auto mít nemohl. Měl jsem to jen půjčené, bohužel zrovna do hor. Jízdní vlastnosti 100%, to ano. Ale v zimě na horách jsem byl marný. Jak je prazdný kufr, tak je horor něco vyjet.
Myslim, ze mam. Ted mam treti zadokolku (ctvrtou, kdyz pocitam i starickou Skodu 120LS :)) a za cely zivot jsem nevyjel jen jeden kopec, kdyz napadlo cerstvych 35cm a kopec byl HODNE prudky a pod nim nebylo jak rozjet auto. Jinak vozim i na hory retezy a nikdy jsem je nepouzil, ani v Italii ani v Rakousku ani v Krkonosich. Proto tvrdim, ze ctyrkolku nepotrebuju, ma pro me jen nevyhody - chovani, vaha/spotreba, dalsi kurvitko navic (coz mimochodem potvrdili i v ofic. BMW servisu v Brne). Bohuzel zadokolek od BMW v kombiku je na trhu jako safranu, vetsinou se slabou vybavou :(
A proč si tedy nekoupíš místo "lehce jetého" přímo nový? Tam si můžeš nakonfigurovat co chceš.
Rozdil 40% ceny...
Rekni si o slevu. Bmw umi dat zajimave slevy na nove auto. Kor typ, ktery se vyrabi uz delsi dobu. Cim starsi typ, tim vyssi sleva. Bmw ma nekolik dealeru a ti se nejsou schopni domluvit na rozumne cenove politice aut. Kor ve fletu je Bmw pozehnani kupovat jejich auta.
Tak kup něco lepšího než BMW ;-) když ti jde o cenu.
Když na to nemám, tak si to nekupuji, že... B-] Nejlepší jsou frajeři v "lehce olítaném" BMW :-D
kErb: To není o tom jestli na to má či nemá, to je o ekonomické gramotnosti. Ale to se těžko vysvětluje někomu, kdo posuzuje sociální statut člověka podle plechovky na 4 kolech.
Ten pokles hodnoty za rok až dva je brutus. Taky bych radši kupoval lehce jetý auta, ale jelikož nevík kdo v nich jezdil, tak holt musím strpět propad ceny a kupovat jen nový.:-(
Úplně chápu, za výbavu člověk utratí klidně tolik, že za to je nový Superb.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.