Nová studie překvapila: Zlodějům práci ulehčují samotní řidiči

Podle americké studie doplácejí majitelé vozů při krádežích nejvíce na vlastní hloupost. Klíčky od automobilů zlodějům doslova nabízejí.
Nová studie překvapila: Zlodějům práci ulehčují samotní řidiči

Nové statistiky ukazují, že hloupost majitelů vozů je nejlepším přítelem zlodějů. Nové modely dostávají stále kvalitnější zabezpečení. Proč pak ale příliš neklesá počet ukradených vozů? S možným vysvětlením přišla zajímavá studie ze Spojených států amerických.

Ta poukazuje na fakt, že narůstající příčinou krádeží je hloupost majitelů. Ti nechají častokrát ležet klíčky například na stole v kavárně nebo dokonce přímo v autě. Pro zloděje je pak práce o poznání snažší. Bez jakékoliv námahy si auto jednoduše přivlastní. 

Jak se krade v Česku? Letí evropské značky a auta do 5 let

Jak se krade v Česku? Letí evropské značky a auta do 5 let

Podle studie případy této lidské stupidity v Americe neustále rostou. Mezi lety 2013 a 2015 se dokonce procento výskytu těchto situací zvýšilo o 31 %. Jen ve státě Kalifornia se během tříleté studie tímto způsobem odcizilo 22 580 vozů. Ponaučení je jasné. Zamknutý vůz a klíčky v bezpečí dávají zlodějům rozhodně menší šanci na krádež.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků