Škoda Fabia Combi 2.0 MPI. Normovaná spotřeba 7,8. Průměrná reálná spotřeba uživatelů na serveru spritmonitor.de 7,4. Moje reálná spotřeba dle dotankování byla 6,8 (pak jsem ho nechal přestavět na LPG).
V práci máme několik Peugeotů 308 minulé generace, motor 1,6 HDi a všechny jezdí podle evidence spotřeby okolo 5 litrů (v techničáku je myslím 4,6), tudíž zde nějaké dramatické čarování se spotřebou nevidím. Není článek jen pokus odvést pozornost od dlouhodobě problematických TDI (nejen co se týká spotřeby)?
u mojho auta - http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/189636.html... mam po cca 230 000km odsledovanych rozdiel asi 11%, co nie je zle. Ale ked vidim tie neuveritelne spotreby aut od 2012 (euro 5 / 6) tak si hovorim, ze mam hrozneho zruta. Ale v reale to bude asi vyrovnane :-D papier fakt znesie vsetko
Když jsme teď přišli na to, že ty starý motory byly vlastně lepší, méně kouří, spotřebu mají stejnou,... znamená to že se zase začnou dávat do trojkových bavoráků tří-litrové atmosferické V6-ky???
Nooo v bmw V6 asi nee :/ Ale jinak souhlas, šestihrnek pod každou kapotu! :-D
Zakázat auta, co mají zrychlení z nuly na sto kmh pod 12 sec. Jsou nebezpečná, podívejte se kolik je všude nehod! Že budou mít větší emise? Tím že než působí nehody, nemusí vyjet složky jednotného záchranného systému. Tolik emisí se ušetří :-D
On někdo ještě kupuje auta co dají na 100km/h nad 12s? Možná nějaký masochysti.. Takovým autem se nedá bezpečně předjet ani kamion!
Pro autíčko do města není ten údaj nijak důležitý.
No, máš pravdu, blbec s tím kamion nepředjede. Normální a rozumný řidič zcela bez problémů.
Ty nehody nejsou v autech, ale v objektu mezi volantem a sedačkou. V rozumných rukách je výkonné auto bezpečnější. Když je řidič d*bil, silné auto se stává daleko nebezpečnější zbraní...
Skoda Felicia 1,3 Mpi spotreba dlhodoba 5,5 L...bezne dialnica 5,2 L a extrem dialnica a okresky v noci 4,2 L. A auto ma 215 000 km. PP j
Tak to Vám PP ukazuje hezká čísla, ale realita je mnohdy jiná.... smutnější. PP dovede být pěkný optimista. Každopádně s tou Felicií není problém jezdit za nějakých 6 litrů. Favorit za 6,5. Je smutné, že co se týče reálné spotřeby, tak se v tomto ohledu moc nepokročilo.
Škoda Fabia, 1,4 MPi, rok 2000...spotřeba v TP 6,9 l/100km, má dlouhodobá spotřeba v řádech desetitisíců km - 6,3 litrů. Podle současné metodiky by bylo napsáno v TP 5,3 litrů
Metodika je stejná. Ale motory jsou jiné, místo 1.4 MPI začali vyrábět 1.2 HTP, které právě vynikaly v tom, jak uměly vykouzlit nízkou spotřebu v normované metodice.
Mě se nejvíc líbí, že do minulýho týdne nic a teď budou všichni , doposud nečinní , zveřejňovat nové převratné studie o skutečné spotřebě. A do minulýho týdne jste byli kde vy sráči ?B-]
Katastrofalny bullshit, zistovat spotrebu podla spritmonitoru.... Spritmonitor je ukazka, kto ma aku tazku nohu a porovnavanie stoviek rozdielnych jazdnych rezimov voci jedinemu konkretnemu rezimu testu. Vysledok nehovori vobec o nicom.Ked porovname spotrebu sofera z prvej desiatky a poslednej desiatky, zistime, ze sa lisia aj viac ako 150% a to je estelen skandal !! :-))
Nikdo neříká, že je spritmonitor nějaká porovnatelná metodika. Ale je to metodika, která odráží reálný svět, kde každý jezdí jinak a výsledkem je nějaká statistika reálných spotřeb (průměry, kvantily, mediány). Ve světě NEDC naopak umíme porovnat, jak se chovají všechna auta v režimu, kterým nikdo nepoužívá.
Jenže pokud je vzorek dostatečně velký, lze brát sprintmonitor s poměrně malou odchylkou za průměrnou spotřebu vozidla. Statistika v tomto případě nelže
Ano, věřím jen statistikám, které se zfalšuji sám. B-]
...říkají především ti, kdo statistice nerozumí...Kdo jí rozumí, umí si z ní vyzobat to, co po ní chce.
Fajn, a když jsem v diskuzi k World Car of the Year 2016 napsal že podvádějí úplně všichni, s emisema i se spotřebou, tak se na mě sesypala lavina mínusůhttp://www.autorevue.cz/world-car-of-the-year-201... ...
A skutečně podvádí všichni? Je rozdíl pracovat v mezích stanovené metodiky nebo využít nelegální prvek, který metodiku obchází.Metodika NEDC byla v pořádku v době, kdy vyšla, tehdy dokonce dávala u mnohých aut vyšší spotřeby, než starý cyklus s konstantními rychlostmi. Její jediná chyba v dnešní době je zastaralost, což měla už dávno EU reflektovat. Kašlou na to, blbci.
Děkuji nesouhlasičům za podporu, každé vaše minus je v tomhle případě vlastně plus pro můj původní příspěvek :-)
Poslední AutoTip, test Renault Espace 1.6 dCi EDC.V textu: "V kombinaci se nám dařilo jezdit za až neuvěřitelných 6.3l"V hodnocení mezi plusy: spotřebaV tabulce technických údajů: normovaná spotřeba 4.7lTo je hezkých 34% nahoru - a nikdo neřeší rozdíl, nikdo nemluví o podvodu a ještě to zařadí mezi pozitiva?
Tak na fyzickém zdraví to asi nikoho neohrožuje, nebude to ten rozdíl ?
větší spotřeba = větší emise
S tím rovnítkem bych si nebyl tak jistý. Pokud by šlo o CO2, tak je rovnítko v pořádku. Jiný typ emisí může být naopak nízkou spotřebou výrazně navýšen díky nedokonalému prohoření paliva za vysokých tlaků. Proto stoupají u nových motorů problémy s oxidy dusíku a saze už i u dříve "čistého" benzínu
NEDC přímo nutí výrobce k snižování kvality automobilu. Jenže tyto nařízení jsou napříč všemi obory. Skuteční odborníci si ťukají na čelo, co jsou schopni úředníci vymyslet. Pak se děje to, že se nařízení falšujou nebo obcházejí.
Ty vole...objavili ameriku :D
Německo má opravdu špatný rok,mají moc černo jak na nádražích tak u výfuků.
Asi jim to kazí ten Peugeot :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.