Nová studie: Mercedesy, BMW a Peugeoty jsou v reálu o 50 % žíznivější

Franta  |  01. 10. 2015 10:19

Německo má opravdu špatný rok,mají moc černo jak na nádražích tak u výfuků.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2015 13:44

Asi jim to kazí ten Peugeot

Odpovědět  |   | 
Dzambor  |  01. 10. 2015 11:21

Ty vole...objavili ameriku :D

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 10. 2015 11:33

NEDC přímo nutí výrobce k snižování kvality automobilu. Jenže tyto nařízení jsou napříč všemi obory. Skuteční odborníci si ťukají na čelo, co jsou schopni úředníci vymyslet. Pak se děje to, že se nařízení falšujou nebo obcházejí.

Odpovědět  |   | 
rock  |  01. 10. 2015 12:28

Poslední AutoTip, test Renault Espace 1.6 dCi EDC.
V textu: "V kombinaci se nám dařilo jezdit za až neuvěřitelných 6.3l"
V hodnocení mezi plusy: spotřeba
V tabulce technických údajů: normovaná spotřeba 4.7l

To je hezkých 34% nahoru - a nikdo neřeší rozdíl, nikdo nemluví o podvodu a ještě to zařadí mezi pozitiva?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 10. 2015 15:06

Tak na fyzickém zdraví to asi nikoho neohrožuje, nebude to ten rozdíl ?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2015 15:22

větší spotřeba = větší emise

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 10. 2015 20:08

S tím rovnítkem bych si nebyl tak jistý. Pokud by šlo o CO2, tak je rovnítko v pořádku. Jiný typ emisí může být naopak nízkou spotřebou výrazně navýšen díky nedokonalému prohoření paliva za vysokých tlaků. Proto stoupají u nových motorů problémy s oxidy dusíku a saze už i u dříve "čistého" benzínu

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2015 13:43

Fajn, a když jsem v diskuzi k World Car of the Year 2016 napsal že podvádějí úplně všichni, s emisema i se spotřebou, tak se na mě sesypala lavina mínusů

http://www.autorevue.cz/world-car-of-the-year-201... ...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  02. 10. 2015 08:35

Děkuji nesouhlasičům za podporu, každé vaše minus je v tomhle případě vlastně plus pro můj původní příspěvek

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 10. 2015 11:54

A skutečně podvádí všichni? Je rozdíl pracovat v mezích stanovené metodiky nebo využít nelegální prvek, který metodiku obchází.
Metodika NEDC byla v pořádku v době, kdy vyšla, tehdy dokonce dávala u mnohých aut vyšší spotřeby, než starý cyklus s konstantními rychlostmi. Její jediná chyba v dnešní době je zastaralost, což měla už dávno EU reflektovat. Kašlou na to, blbci.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  01. 10. 2015 14:43

Katastrofalny bullshit, zistovat spotrebu podla spritmonitoru.... Spritmonitor je ukazka, kto ma aku tazku nohu a porovnavanie stoviek rozdielnych jazdnych rezimov voci jedinemu konkretnemu rezimu testu. Vysledok nehovori vobec o nicom.

Ked porovname spotrebu sofera z prvej desiatky a poslednej desiatky, zistime, ze sa lisia aj viac ako 150% a to je estelen skandal !!

Odpovědět  |   | 
Jh  |  01. 10. 2015 15:06

Jenže pokud je vzorek dostatečně velký, lze brát sprintmonitor s poměrně malou odchylkou za průměrnou spotřebu vozidla. Statistika v tomto případě nelže

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  01. 10. 2015 21:08

Ano, věřím jen statistikám, které se zfalšuji sám.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  04. 10. 2015 11:23

...říkají především ti, kdo statistice nerozumí...
Kdo jí rozumí, umí si z ní vyzobat to, co po ní chce.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 15:01

Nikdo neříká, že je spritmonitor nějaká porovnatelná metodika. Ale je to metodika, která odráží reálný svět, kde každý jezdí jinak a výsledkem je nějaká statistika reálných spotřeb (průměry, kvantily, mediány). Ve světě NEDC naopak umíme porovnat, jak se chovají všechna auta v režimu, kterým nikdo nepoužívá.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  01. 10. 2015 19:01

Mě se nejvíc líbí, že do minulýho týdne nic a teď budou všichni , doposud nečinní , zveřejňovat nové převratné studie o skutečné spotřebě. A do minulýho týdne jste byli kde vy sráči ?

Odpovědět  |   | 
PET  |  01. 10. 2015 19:33

Skoda Felicia 1,3 Mpi spotreba dlhodoba 5,5 L...bezne dialnica 5,2 L a extrem dialnica a okresky v noci 4,2 L. A auto ma 215 000 km. PP j

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 10. 2015 19:58

Škoda Fabia, 1,4 MPi, rok 2000...spotřeba v TP 6,9 l/100km, má dlouhodobá spotřeba v řádech desetitisíců km - 6,3 litrů. Podle současné metodiky by bylo napsáno v TP 5,3 litrů

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 14:52

Metodika je stejná. Ale motory jsou jiné, místo 1.4 MPI začali vyrábět 1.2 HTP, které právě vynikaly v tom, jak uměly vykouzlit nízkou spotřebu v normované metodice.

Odpovědět  |   | 
s  |  03. 10. 2015 17:46

Tak to Vám PP ukazuje hezká čísla, ale realita je mnohdy jiná.... smutnější. PP dovede být pěkný optimista. Každopádně s tou Felicií není problém jezdit za nějakých 6 litrů. Favorit za 6,5. Je smutné, že co se týče reálné spotřeby, tak se v tomto ohledu moc nepokročilo.

Odpovědět  |   | 
Hanz  |  01. 10. 2015 20:20

Když jsme teď přišli na to, že ty starý motory byly vlastně lepší, méně kouří, spotřebu mají stejnou,... znamená to že se zase začnou dávat do trojkových bavoráků tří-litrové atmosferické V6-ky???

Odpovědět  |   | 
Márty  |  01. 10. 2015 20:54

Nooo v bmw V6 asi nee :/
Ale jinak souhlas, šestihrnek pod každou kapotu!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 10. 2015 21:32

Zakázat auta, co mají zrychlení z nuly na sto kmh pod 12 sec. Jsou nebezpečná, podívejte se kolik je všude nehod! Že budou mít větší emise? Tím že než působí nehody, nemusí vyjet složky jednotného záchranného systému. Tolik emisí se ušetří

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 10. 2015 21:38

Ty nehody nejsou v autech, ale v objektu mezi volantem a sedačkou. V rozumných rukách je výkonné auto bezpečnější. Když je řidič d*bil, silné auto se stává daleko nebezpečnější zbraní...

Odpovědět  |   | 
jo  |  02. 10. 2015 05:21

On někdo ještě kupuje auta co dají na 100km/h nad 12s? Možná nějaký masochysti.. Takovým autem se nedá bezpečně předjet ani kamion!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 10. 2015 11:57

No, máš pravdu, blbec s tím kamion nepředjede. Normální a rozumný řidič zcela bez problémů.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 14:54

Pro autíčko do města není ten údaj nijak důležitý.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  02. 10. 2015 14:46

u mojho auta - http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/189636.html... mam po cca 230 000km odsledovanych rozdiel asi 11%, co nie je zle. Ale ked vidim tie neuveritelne spotreby aut od 2012 (euro 5 / 6) tak si hovorim, ze mam hrozneho zruta. Ale v reale to bude asi vyrovnane papier fakt znesie vsetko

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2015 09:57

V práci máme několik Peugeotů 308 minulé generace, motor 1,6 HDi a všechny jezdí podle evidence spotřeby okolo 5 litrů (v techničáku je myslím 4,6), tudíž zde nějaké dramatické čarování se spotřebou nevidím. Není článek jen pokus odvést pozornost od dlouhodobě problematických TDI (nejen co se týká spotřeby)?

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 14:49

Škoda Fabia Combi 2.0 MPI. Normovaná spotřeba 7,8. Průměrná reálná spotřeba uživatelů na serveru spritmonitor.de 7,4. Moje reálná spotřeba dle dotankování byla 6,8 (pak jsem ho nechal přestavět na LPG).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A