Nová studie: Mercedesy, BMW a Peugeoty jsou v reálu o 50 % žíznivější

Franta  |  01. 10. 2015 10:19

Německo má opravdu špatný rok,mají moc černo jak na nádražích tak u výfuků.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2015 13:44

Asi jim to kazí ten Peugeot

Odpovědět  |   | 
Dzambor  |  01. 10. 2015 11:21

Ty vole...objavili ameriku :D

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 10. 2015 11:33

NEDC přímo nutí výrobce k snižování kvality automobilu. Jenže tyto nařízení jsou napříč všemi obory. Skuteční odborníci si ťukají na čelo, co jsou schopni úředníci vymyslet. Pak se děje to, že se nařízení falšujou nebo obcházejí.

Odpovědět  |   | 
rock  |  01. 10. 2015 12:28

Poslední AutoTip, test Renault Espace 1.6 dCi EDC.
V textu: "V kombinaci se nám dařilo jezdit za až neuvěřitelných 6.3l"
V hodnocení mezi plusy: spotřeba
V tabulce technických údajů: normovaná spotřeba 4.7l

To je hezkých 34% nahoru - a nikdo neřeší rozdíl, nikdo nemluví o podvodu a ještě to zařadí mezi pozitiva?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 10. 2015 15:06

Tak na fyzickém zdraví to asi nikoho neohrožuje, nebude to ten rozdíl ?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2015 15:22

větší spotřeba = větší emise

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 10. 2015 20:08

S tím rovnítkem bych si nebyl tak jistý. Pokud by šlo o CO2, tak je rovnítko v pořádku. Jiný typ emisí může být naopak nízkou spotřebou výrazně navýšen díky nedokonalému prohoření paliva za vysokých tlaků. Proto stoupají u nových motorů problémy s oxidy dusíku a saze už i u dříve "čistého" benzínu

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2015 13:43

Fajn, a když jsem v diskuzi k World Car of the Year 2016 napsal že podvádějí úplně všichni, s emisema i se spotřebou, tak se na mě sesypala lavina mínusů

http://www.autorevue.cz/world-car-of-the-year-201... ...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  02. 10. 2015 08:35

Děkuji nesouhlasičům za podporu, každé vaše minus je v tomhle případě vlastně plus pro můj původní příspěvek

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 10. 2015 11:54

A skutečně podvádí všichni? Je rozdíl pracovat v mezích stanovené metodiky nebo využít nelegální prvek, který metodiku obchází.
Metodika NEDC byla v pořádku v době, kdy vyšla, tehdy dokonce dávala u mnohých aut vyšší spotřeby, než starý cyklus s konstantními rychlostmi. Její jediná chyba v dnešní době je zastaralost, což měla už dávno EU reflektovat. Kašlou na to, blbci.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  01. 10. 2015 14:43

Katastrofalny bullshit, zistovat spotrebu podla spritmonitoru.... Spritmonitor je ukazka, kto ma aku tazku nohu a porovnavanie stoviek rozdielnych jazdnych rezimov voci jedinemu konkretnemu rezimu testu. Vysledok nehovori vobec o nicom.

Ked porovname spotrebu sofera z prvej desiatky a poslednej desiatky, zistime, ze sa lisia aj viac ako 150% a to je estelen skandal !!

Odpovědět  |   | 
Jh  |  01. 10. 2015 15:06

Jenže pokud je vzorek dostatečně velký, lze brát sprintmonitor s poměrně malou odchylkou za průměrnou spotřebu vozidla. Statistika v tomto případě nelže

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  01. 10. 2015 21:08

Ano, věřím jen statistikám, které se zfalšuji sám.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  04. 10. 2015 11:23

...říkají především ti, kdo statistice nerozumí...
Kdo jí rozumí, umí si z ní vyzobat to, co po ní chce.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 15:01

Nikdo neříká, že je spritmonitor nějaká porovnatelná metodika. Ale je to metodika, která odráží reálný svět, kde každý jezdí jinak a výsledkem je nějaká statistika reálných spotřeb (průměry, kvantily, mediány). Ve světě NEDC naopak umíme porovnat, jak se chovají všechna auta v režimu, kterým nikdo nepoužívá.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  01. 10. 2015 19:01

Mě se nejvíc líbí, že do minulýho týdne nic a teď budou všichni , doposud nečinní , zveřejňovat nové převratné studie o skutečné spotřebě. A do minulýho týdne jste byli kde vy sráči ?

Odpovědět  |   | 
PET  |  01. 10. 2015 19:33

Skoda Felicia 1,3 Mpi spotreba dlhodoba 5,5 L...bezne dialnica 5,2 L a extrem dialnica a okresky v noci 4,2 L. A auto ma 215 000 km. PP j

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 10. 2015 19:58

Škoda Fabia, 1,4 MPi, rok 2000...spotřeba v TP 6,9 l/100km, má dlouhodobá spotřeba v řádech desetitisíců km - 6,3 litrů. Podle současné metodiky by bylo napsáno v TP 5,3 litrů

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 14:52

Metodika je stejná. Ale motory jsou jiné, místo 1.4 MPI začali vyrábět 1.2 HTP, které právě vynikaly v tom, jak uměly vykouzlit nízkou spotřebu v normované metodice.

Odpovědět  |   | 
s  |  03. 10. 2015 17:46

Tak to Vám PP ukazuje hezká čísla, ale realita je mnohdy jiná.... smutnější. PP dovede být pěkný optimista. Každopádně s tou Felicií není problém jezdit za nějakých 6 litrů. Favorit za 6,5. Je smutné, že co se týče reálné spotřeby, tak se v tomto ohledu moc nepokročilo.

Odpovědět  |   | 
Hanz  |  01. 10. 2015 20:20

Když jsme teď přišli na to, že ty starý motory byly vlastně lepší, méně kouří, spotřebu mají stejnou,... znamená to že se zase začnou dávat do trojkových bavoráků tří-litrové atmosferické V6-ky???

Odpovědět  |   | 
Márty  |  01. 10. 2015 20:54

Nooo v bmw V6 asi nee :/
Ale jinak souhlas, šestihrnek pod každou kapotu!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 10. 2015 21:32

Zakázat auta, co mají zrychlení z nuly na sto kmh pod 12 sec. Jsou nebezpečná, podívejte se kolik je všude nehod! Že budou mít větší emise? Tím že než působí nehody, nemusí vyjet složky jednotného záchranného systému. Tolik emisí se ušetří

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 10. 2015 21:38

Ty nehody nejsou v autech, ale v objektu mezi volantem a sedačkou. V rozumných rukách je výkonné auto bezpečnější. Když je řidič d*bil, silné auto se stává daleko nebezpečnější zbraní...

Odpovědět  |   | 
jo  |  02. 10. 2015 05:21

On někdo ještě kupuje auta co dají na 100km/h nad 12s? Možná nějaký masochysti.. Takovým autem se nedá bezpečně předjet ani kamion!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 10. 2015 11:57

No, máš pravdu, blbec s tím kamion nepředjede. Normální a rozumný řidič zcela bez problémů.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 14:54

Pro autíčko do města není ten údaj nijak důležitý.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  02. 10. 2015 14:46

u mojho auta - http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/189636.html... mam po cca 230 000km odsledovanych rozdiel asi 11%, co nie je zle. Ale ked vidim tie neuveritelne spotreby aut od 2012 (euro 5 / 6) tak si hovorim, ze mam hrozneho zruta. Ale v reale to bude asi vyrovnane papier fakt znesie vsetko

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2015 09:57

V práci máme několik Peugeotů 308 minulé generace, motor 1,6 HDi a všechny jezdí podle evidence spotřeby okolo 5 litrů (v techničáku je myslím 4,6), tudíž zde nějaké dramatické čarování se spotřebou nevidím. Není článek jen pokus odvést pozornost od dlouhodobě problematických TDI (nejen co se týká spotřeby)?

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  03. 10. 2015 14:49

Škoda Fabia Combi 2.0 MPI. Normovaná spotřeba 7,8. Průměrná reálná spotřeba uživatelů na serveru spritmonitor.de 7,4. Moje reálná spotřeba dle dotankování byla 6,8 (pak jsem ho nechal přestavět na LPG).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A