Nová Škoda Vision 7S poprvé naživo: Revoluční SUV upozadí okřídlený šíp a naznačí směřování značky

41 komentářů

šofér
31. srpna • 13:21

Odborníci bijí na poplach ,že ve městech je stále více aut, ty jsou stále větší a větší a nikde se nevejdou nebo brání v provozu.....a škoda přijde s touto ohyzdnou krabicí! Navíc tvrdí, že je to pro ty, kdo chtějí vést aktivní život, jezdit do přírody a podobně. To jako s tím autobusem o váze 2,5-3 tuny míní jezdit mimo nezpevněné komunikace? A na co tak tam je 7 míst, když doba jde spíše opačným směrem? Prý chtějí zvýšit prodeje v VB, F, IT, tak zrovna v té Itálii se na to zvýšení moc těším!

Twitter: @Kareltvrt2
31. srpna • 14:47

Než to vrhnou na trh, bude Itálie v bankrotu a mít zcela jiné starosti.

homer
31. srpna • 13:46

je to pověstné muzicirovani na palubě potapejiciho Titaniku: ceny energií a splátek dostanou obyvatele nejdřív do platební neschopnosti a pak do ulic. Zmrzlí a zoufalí budou drancovat a vypalovat. Jmenuje se to hladové bouře a smete všechno.

..
31. srpna • 14:26

Každá krize je pouze krize nižších sociálních vrstev. Bmw 7er, Mescedes S žádné krize neznaji. Elektrickou Škodu to postihne, ale ne moc. A nikdo do ulic nepůjde. To jsou furt vize neschopných lidí.

homer
31. srpna • 17:01

Jako že občanský nepokoje se obloukem vyhnou milionářem ctvrtim a jejich vozovku parku? Nevíš co píšeš. A ty schopnej chceš vydělávat jenom na světlo a teplo a trochu jídla? Zase nevíš co píšeš.

Twitter: @Kareltvrt2
31. srpna • 11:32

_________________________________________________Ještě nedávno (dobré) automobilky řešily snížení hmotnosti pomalu o každý gram.
A teď tam daj 500kg baterek.
_________________________________________________Až tohle v 2026 uvedou, bude to za 3 mega. Což bych třeba i dal, ale za auto, které mě chytne za srdce. Ne za bezcharakterní dodávku na baterky s interiérem z recyklovaných vložek!
_________________________________________________Takže někdy za rok koupím své poslední V8 a zkusím s ním vydržet až do penze.
V penzi holt budu používat nějaké sdílené samořiditelné auto, protože smysly mi už stejně tolik sloužit nebudou. A na to V8 se budu aspoň chodit koukat do garáže.
_________________________________________________Jen nevím, čím budou jezdit mladé chudé rodiny, které dají čtvrtinu příjmu za hypotéku či tržní nájem, čtvrtinu za drahé energie a čtvrtinu by si měli spořit na penzi, protože ta státní za 20 a více let už nebude. Co budou dělat rodiny, které neměly ani na novou benzínovou Dacii za 300tisíc a jezdili 15 letou ojetinou, což u EV nepůjde, protože by je nové baterky přišly na dvojnásobek ceny ojetiny.
A co budou dělat všichni, až díky elektrifikaci vláda začne vybírat spotřební daň z elektřiny, aby vyrovnala výpadek na spotřební dani z benzínu. Tedy pokud té elektřiny pro EV vůbec bude dost.
_________________________________________________

Peter(Charouz)
4. září • 10:40

Mladé chudé rodiny budou jezdit veřejnou dopravou,tak jako jsme to dělávali za mlada my. Je až s podivem, kam všude jsme se bez auta dostali.

Twitter: @Kareltvrt2
5. září • 8:30

Takže návrat o 40 let dozadu.
Do vlaku, na kola, na osla.

S C I F I
5. září • 15:06

Přesně takto si to autoři SciFi před 60 lety představovali.
Žádná superauta a osobní vznášedla ... ale mastná tyč, socka, kolo a wosel.

JK
31. srpna • 11:55

No je to poměrně jednoduché. Stávající stav je neudržitelný. A cesty jsou klasicky dvě - špatná a dobrá. Tady už je to dále o osobních preferencích. Pro mě je špatná cesta ještě větší posilování státu a postupná socialistická polototalita bez ohledu na to, jakou barvu má zrovna vládní strana, nebo ta lepší varianta - zmenšování státu a postupně čištění volného trhu od státních nánosů. Státy EU zaplevelili trh hromadou regulací, dotací, zákazů a příkazů a když se jim to hroutí pod rukama, tak hystericky zvolají "trh selhal". Trh neselhal, naopak funguje stejně jistě, jako gravitace a bude stále stejně fungovat v jakémkoli režimu všem socialistům navzdory. Jen je smutný, že na tu stupidní formuli o selhání pořád slyší dost lidí, ale tak stát nikde nevykřikne "stát selhal" i když těchto selhání máme plný dějepis napříč celou planetou. Takže pokud půjdeme vstříct světlým zítřkům se silnějším státem, tak rodiny nebudou řešit, jaké si koupit auto. Budou mít státem přidělený kupon na mhd, protože ta osobní doprava, je beztak nebezpečná, škodlivá, neefektivní atp. Tržní bydlení nebude třeba, protože bude státní, jen teda bude polorozpadlé a všude budou čidla, která budou povolovat max teplotu, protože víc stejně není zdravé a škodí to planetě. A tu V8 vám z nějakého důvodu určitě zabaví, protože na co vám bude něco, co nebudete mít dovoleno použít, že jo. Takhle se bude dát např vyrecyklovat na nějaký plech na zalepení díry vagonu ČD.

Twitter: @Kareltvrt2
31. srpna • 14:46

To ano.A pak nutně a neodvratně přijde bankrot demokratického socialismu, stejně jako nutně a neodvratně přišel bankrot reálného socialismu v 1989.Nebo si nás za babku koupí nějaká země, která takto neblbne.

Manobb
31. srpna • 9:41

A ja že to je nová Kia Sportage. ;-)

Kosanovič
31. srpna • 9:35

Exteriér parádní.
Interiér okamžitě předělat.

Škoda Auto
1. září • 16:46

Ano pane Kasanovič, Váš komentář si zde poznamenávám, vše změníme podle vašich představ, přejeme hezký den.
Team Škoda

Luthor
31. srpna • 9:02

První dojem, hezká Kia, druhý, hezké a velké auto pro americký trh...ani jedno ovšem není pravda :-)

Praktické auto
30. srpna • 23:24

Po poslední Octavii snad škodě došlo že potřebuje zas zjednodušit design. Budu doufat že tohle je spíš mezistupeň. Protože za mě to moc nefunguje. Jestli Škoda nezmění přístup bude mít možná s odhadem termínu dosažení 70 procent Ev ve svých prodejích pravdu, bohužel to bude 70 z hodně malého celkového čísla.

Honza K
30. srpna • 22:27

1.) Otočné ovladače se vrátily.
Obdivuji toho (nebo ty dva nebo tři) zaměstnance, kteří tohle řešení dokázali vybojovat v koncernu a odlišit se od obrazovek s těmi hladítky ve VW a SEATu. Navíc určitě vše během 2 let lock-downů, zákazů cestování přes hranice a nekonečných porad se sluchátky.
2.) Další koncept v zelené barvě.
Snad tu zelenou barvu jejich prodejní oddělení + marketing opět nezabijí
a nenahradí 4 šedými, 3 modrými a 2 bílými :-)
Držím place !

Q
31. srpna • 6:28

1) Bojovat asi moc nemuseli. Tým VW, který měl na starosti infotainment, byl dle zákulisních informací rozprášen a budoucí auta VW, Seat a Škoda přejdou na infotainment Audi, kde razili jiný přístup. Třeba Audi A3 má pod infotainmentem panel ovládání klimatizace.
2) 4 šedé, 3 modré a 2 bílé? Jo, to je trefné. Avšak může být ještě hůř. Dnešním trendem je omezování nabídky laků. Leon nebo P308 jich mají 6. Jak za dob Škody 120.

Honza K.
31. srpna • 22:04

Pro Q
1.) Nechci se s Vámi přít, ale vývoj auta trvá 3,5 až 5 let,
tzn. vývoj interiéru dalšího Superbu a Kodiaqu začínal v roce 2019.
Tým VW, který vymyslel pomalý a závadný infotainment a který očekával, že zbytek koncernu nasměruje svým směrem, se rozpadl až nedávno.
Máte pravdu s Audi.
Audi totiž (společně s Bentley) nemusí tolik poslouchat a sem tam si smí postavit hlavu, jako například u tlačítek a ovladačů.

.
1. září • 7:28

Snad tím směrem už míří i Škoda, např. u Karoqu po faceliftu zůstávají kolečka.

JK
31. srpna • 9:29

V socialistickém hospodářství, kde je na prvním místě plnění plánu bez ohlednu na potřeby zákazníka se musí prostě někde ušetřit.

Ocashontas
30. srpna • 22:18

Me prijde, ze nekdo vzal cumak z toho nehezkeho jeepa, otocil ho o 180 stupnu a placl ho dopredu auta. Ovsem, kdyz bmw muze delat cumaky aut ala prasatka z angry birds, proc by skoda nemohla delat auta vzhuru nohama…

RED
30. srpna • 21:47

Me to designove asi nevadi ... ale je to opravdu auto pro lidi ??a nebo jen na masirku za 2 milionu pro "in" firmy ??? jako trosku me desi jak se SKODA AUTO vykaslalo na "obyc" lidi !!! muj nazor ...

Ocashontas
30. srpna • 22:20

Nevykaslalo. Ale pokud mas narizeni delat bateriova auta, ktera jsou pro koncoveho uzivatele draha na porizeni, tak je pak jedno, jestli to bude za mega a pul, nebo za dve mega.

Lukas
30. srpna • 21:19

Tak to je hodne velka tragedie. Jsem cekal, ze se u konceptu odvazou a bude v designu nejaky wow efekt, ktery se sice do vyroby nedostane, ale ukaze smerovani znacky. Tohle bych ja osobne nechtel, ani kdyby produkcni verze vypadala stejne jako koncept.

Dingo
30. srpna • 20:43

Taky to bude vyluzovat ty podivné zvuky ala trolejbus jako to dělá ENYAQ?

JAC
30. srpna • 20:19

Tak upřímně, nemám s designem problém, ale
1. v reálu to bude úplně něco jiného
2. Je to EV čili pro normálního smrtelníka nedostupné
3. Mimochodem, když to naložím a bude to mít víc jak 2,5 tuny nemusí na to být řidičák na náklaďák ?

Peter(Charouz)
4. září • 10:34

Kategorie C je až od 3,5t, takže nemusí.

JAC
5. září • 21:35

Jj, pravda. Nějak jsem se sekl o tunu. To snad není tak mnoho :-)

Jirka
31. srpna • 0:45

Ono to s reálem bohužel může mít dost shodného viz Vision C - octavia III (to se mi líbilo)

JAC
2. září • 9:07

Abych byl upřímný tak už se v těch "vižnech" přestávám orientovat stejně jako v těch
qwak- názvech.

JAC
30. srpna • 20:20

PS. tedy nemám problém s výjimkou interiéru ala Tesla.

Shimi
30. srpna • 20:05

No tvl, tak to bude průser. Každopádně jsem se, jako obvykle u Škody, od srdce zasmál. Škoda v tomto ohledu nikdy nezklame, díky.

JK
30. srpna • 19:58

Tak jo, tohle je oficiálně první koncept Škody, který se mou ani nehne. Vision IV byl první, který ve mě vyvolal pocit zvracení, do té doby sem vnímal "visiony" poměrně pozitivně a některé nápady mě hodně byvily. O to smutnější byla vždycky série. Ale tohle je prvně, kdy to není ani hezký, ani ošklivý, ani nijaký. Je to na koncept až nedůstojně nijaký. Škoda.

Pepa
30. srpna • 19:46

S okridlenym sipem mizi cela letita historie znacky. Tohle uz neni Skoda.

mk
30. srpna • 21:05

Slepice v logu zůstává, možná se nebude používat tak často, ale nekončí

Pepa
31. srpna • 9:29

A kde ji tam vidis?

Moik
30. srpna • 20:11

Přesně. Škoda se stydí za to, že je Česká aže ji založil Čech. A 100% to vymysleli...... Češi.

neodborník
31. srpna • 14:59

A co jako, celej svět má padat na zadek, když doteď nepadnul ? Tradiční zábava těch co sami nic nevi-ymi-sleli, tak hledají stádo k úkrytu.

JK
30. srpna • 20:52

Automobilku nezaložil Čech, ale dva "rakousko-uherští kluci". To jsou ty fóry turbulentní historie. Nicméně tohle "národní modlářství" nemá pro obchod žádnou přidanou hodnotu. Možná pokud prodáváte průměrné tenisky na úrovni čínských bot, kde se snažíte trojnásobnou cenu ospravedlnit vlaječkou a příběhem, ale z pozice zákazníka je mi fuk odkud výrobek pochází, pokud za jeho vznikem není nějaká násilná série nedoborvolnosti. Důležitější je užitná hodnota v poměru k ceně.

Shimi
30. srpna • 20:22

Naopak, Škoda tímto gestem dává konečně veřejně najevo, že už dávno není česká.

Doporučujeme

Články odjinud