ůz má světlomety ve tvaru písmene T, mohutnou příď, uzavřenou přední masku nebo výrazně široké blatníky. Ve tvaru písmene T jsou také vyvedeny zadní svítilny a vnější zpětná zrcátka. Zdroj: Škoda Auto

ůz má světlomety ve tvaru písmene T, mohutnou příď, uzavřenou přední masku nebo výrazně široké blatníky. Ve tvaru písmene T jsou také vyvedeny zadní svítilny a vnější zpětná zrcátka. | Zdroj: Škoda Auto

Už na první pohled si určitě všimnete také sedmi vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je vyveden v oranžové barvě. Jeho účel nám dosud nebyl objasněn, ale třeba jde jen o design. Hodí se také dodat, že vůz má pod předním nárazníkem hliníkovou ochranu podvozku. Zdroj: Škoda Auto

Už na první pohled si určitě všimnete také sedmi vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je vyveden v oranžové barvě. Jeho účel nám dosud nebyl objasněn, ale třeba jde jen o design. Hodí se také dodat, že vůz má pod předním nárazníkem hliníkovou ochranu podvozku. | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Auto plánuje představit nový koncept ze série Vision, který nám vždy naznačí budoucí směřování značky. Nynější kreace ponese název Vision 7S a jak již název napovídá, půjde o auto pro sedm cestujících. Zdroj: Škoda Auto

Škoda Auto plánuje představit nový koncept ze série Vision, který nám vždy naznačí budoucí směřování značky. Nynější kreace ponese název Vision 7S a jak již název napovídá, půjde o auto pro sedm cestujících. | Zdroj: Škoda Auto

Společně s tímto oznámením nám předkládá také první skicu, která ukazuje pohled na interiér shora, kde vidíme čtyři dospělé, dvě děti a jednoho kojence na dětské autosedačce, trochu nezvykle zabudované na středové konzoli. Zdroj: Škoda Auto

Společně s tímto oznámením nám předkládá také první skicu, která ukazuje pohled na interiér shora, kde vidíme čtyři dospělé, dvě děti a jednoho kojence na dětské autosedačce, trochu nezvykle zabudované na středové konzoli. | Zdroj: Škoda Auto

Zapomeňte na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu. Zdroj: Škoda Auto

Zapomeňte na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu. | Zdroj: Škoda Auto

Středový dotykový displej je poprvé v modelu Škoda orientován vertikálně. Automobilka naštěstí odolala trendu úplné integrace ovládání klimatizace do infotainmentu a ponechala trojici kruhových ovladačů s haptickou zpětnou vazbou. Zdroj: Škoda Auto

Středový dotykový displej je poprvé v modelu Škoda orientován vertikálně. Automobilka naštěstí odolala trendu úplné integrace ovládání klimatizace do infotainmentu a ponechala trojici kruhových ovladačů s haptickou zpětnou vazbou. | Zdroj: Škoda Auto

Ve spodní části je doplňují dvě velká tlačítka a rolovací válec. Na skice to sice vidět není, ale Škoda slibuje v sekci níže přihrádky pro mobilní telefony, což naznačuje i přítomnost podložky pro indukční nabíjení. Zdroj: Škoda Auto

Ve spodní části je doplňují dvě velká tlačítka a rolovací válec. Na skice to sice vidět není, ale Škoda slibuje v sekci níže přihrádky pro mobilní telefony, což naznačuje i přítomnost podložky pro indukční nabíjení. | Zdroj: Škoda Auto

Právě zabudovaná autosedačka je jedním z budoucích Simply Clever prvků. Její umístění je bráno jako to nejbezpečnější ve voze. K dalším prvkům se řadí posuvné prvky v interiéru. Zdroj: Škoda Auto

Právě zabudovaná autosedačka je jedním z budoucích Simply Clever prvků. Její umístění je bráno jako to nejbezpečnější ve voze. K dalším prvkům se řadí posuvné prvky v interiéru. | Zdroj: Škoda Auto

Už na první pohled si určitě všimnete také sedmi vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je vyveden v oranžové barvě. Jeho účel nám dosud nebyl objasněn, ale třeba jde jen o design. Hodí se také dodat, že vůz má pod předním nárazníkem hliníkovou ochranu podvozku. Zdroj: Škoda Auto
Škoda Auto plánuje představit nový koncept ze série Vision, který nám vždy naznačí budoucí směřování značky. Nynější kreace ponese název Vision 7S a jak již název napovídá, půjde o auto pro sedm cestujících. Zdroj: Škoda Auto
Společně s tímto oznámením nám předkládá také první skicu, která ukazuje pohled na interiér shora, kde vidíme čtyři dospělé, dvě děti a jednoho kojence na dětské autosedačce, trochu nezvykle zabudované na středové konzoli. Zdroj: Škoda Auto
Zapomeňte na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu. Zdroj: Škoda Auto
8
Fotogalerie

Nová Škoda Vision 7S konečně ukazuje exteriér! Ve skutečném světě se ukáže už příští týden

Ukázek prostoru pro cestující už bylo dost. Teď přišel čas na skici exteriéru.

Praktický moderní elektromobil z udržitelných materiálů pro sedm cestujících. Tak by se prozatím mohl charakterizovat nový projekt automobilky Škoda, nový model Vision 7S. Kompletní odhalení konceptu se blíží a s tím již před nedávnem Škoda začala se sérií upoutávek, na jejímž konci bude koncept venku.

Nyní přišla na řadu další upoutávka, která už konceptu dává nějaké konkrétnější obrysy. Vidíme totiž skici exteriéru auta a můžeme se tak začít seznamovat s novým designovým jazykem. Vůz má světlomety ve tvaru písmene T, mohutnou příď, uzavřenou přední masku nebo výrazně široké blatníky. Ve tvaru písmene T jsou také vyvedeny zadní svítilny a vnější zpětná zrcátka.

Už na první pohled si určitě všimnete také sedmi vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je vyveden v oranžové barvě. Jeho účel nám dosud nebyl objasněn, ale třeba jde jen o design. Hodí se také dodat, že vůz má pod předním nárazníkem hliníkovou ochranu podvozku.

Premiéra konceptu Škoda Vision 7S je naplánovaná na 30. srpna. Automobilka již uvolnila čtyři skici. Je jen otázkou, zdali se Škoda s něčím ještě vytasí před premiérou, nebo na nás auto příští úterý rovnou vypálí.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud