Zapomínáte že Škodovka je majetkem VW tak se do toho Nesmíme plést, je vina naší vlády která všechny podniky prodala,a i jako montovna jsme drahý.
To není ani tak vina vlád, na tomhle se podepsali odboráři. Jejich nepřiměřený tlak na mzdy, kdy úplné montážnické tele bere ve škodovce jako lékař po první atestaci moc normální není. Každopádně hoši montážnický čeká sesednutí z hrušky a zvykání si na desítku z pracáku. Chtít participovat na úspěchu firmy přidáváním na platě a odmítat nést následky, když se přestane dařit, není možné.
Ale chtějí vetší zisky Čech nebude dělat za 20 000kč ,ale Bulhar bude dělat v přepočtu za 10 000kč
STANDARDNÍ VÝVOJ, komunistická odborářská hovada budou tak dlouho šroubovat mzdy až majitel přesune výrobu do jiné země.
Takže podle vás máme makat za stravu a přístřešek? Všechno zdražuje a platy mají být pořád stejně nízké? To jsi dobrý trotl.
nemá se to přehánět vůči ostatních, škodováci zvedli ceny v celé republice a ted je řada na nich aby trpěli.
K čemu pak investice do nových výrobních kapacit? Top model nechat vyrábět v jakémci Turecku??? Tam nechť vyrábějí takové bezvýznamnosti jako je Scala.
V turecku je obliba sedanů a superb tak vypadá.
Turecko je krásná země. Rád bych si pořídil Talbota. Nemáš zkušenosti s dovozem Talbotů do ČR?
Z turecka nic nevyvezeš, je tam plno škodovek 120, které nejezdí a jsou pod palmama, dost se o to ti kševtaři zajímají, ale už jsem to psal rusáky nemám rád alexeji. Tvoje matka tě má ským?
S matrjoskou...
Já mám auta, co jsou v turecku oblíbená-citroena a bmw. Pošli mně fotku toho talbota, fotím po turecku dopravní techniku, mám asi 900 fotek s auty a něco ve stylu peugot 309 se značkou T jsem v turecku neviděl. Ale jak jsem psal, turci nemají rádi rusáky a tvoje jméno aji mně drásá. Na talbota zajed do francie nebo do británie, tam se naposledy vyráběly. V turecku ducato a jumper má nechaný názvy.
Nj, tak zamestnanci ted meli tucne roky. Odborari vydupali uplne neskutecne podmiky v dobe nejvetsi expanze, VW nemohla moc smlouvat, aby nebyly vybadky. Nyni prodeje klesaji, blizi se krize a naklady se budou zase snizovat.... Skoda je pro VW proste "low-cost" znacka a muzeme byt jeste radi, ze vyrabi porad nadprumerna auta a ne neco na urovni Dacii (neberte to prosim jako kritiku teto znacky, produkt proste odpovida cene)
Problém je širší, my jsme pro Němce až na výjimky stále übermench, přitom umíme víc než oni.
Je rozhodnuto Superb v česku končí :-(
Už je dávno rozhodnuto, Superb bude v Turecku ...
Proč brát Čechům práci... No pořád lepší než () 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Superb a Passat přibližně stejná cena. Superb Čechy-velký zisk pro VW. Passat Čechy - větší zisk pro VW než výroba v Německu. Fabrika v Turecku nebo v Bulharsku větší zisk než v Čechách. O peníze akcionářů jde až v první řadě. Hitler neporazil Evropu silou, ale o pár let později ekonomický, že pane Porsche.
To je přesně vono . Všicni by chtěli donekonečna přidávat peníze (mzda),ale právě proto se tu vyrábí že je tady levná pracovní síla. Už tak zaměstnanci v automotive berou nadprůměrný mzdy. Prostě jste chtěli furt vyšší a vyšší mzdy,no tak bublina splaskla, a výroba se stěhuje do Rumunska,Bulharska,Ukrajiny,Turecka a dalších paskvilů. Tak to máte zaměstnanci,to čumíte,co ? Vždyť vám to říkali- výroba se zde vyplatí jen proto že nebudete mít vysoký nároky na mzdy. To platí všude-ve všech fabrikách. všechno vodsuď podsuď. Tak a teď čumte jak vaše fabrika (třeba Bosch-namátkou-obrazně) se stěhuje třeba do Rumunska nebo Ukrajinu- jim tam stačí 20 tisíc, vy jste chtěli 35 tisíc.
Debata nesklamala :)
Škoda to je ideální povoz pro špinavýho Turka
Www.bohnice.cz
Ano objednej se tam a cestou se zastav v áčkach pro Tédéíčko
Jedna paní povídala? Zatracení Němci! Nejde jen o to?
Pokud by byla výroba Superbu přesunuta do Bulharska nebo Turecka, NEDOPORUČOVAL BYCH NIKOMU TAKOVÉ AUTO KOUPIT. Mluvím s osobní zkušeností.
kamaráde a to někdo tady z diskuze kupuje, vždyt my jsme se škodovkama skončili tak nám je to uplně jedno jestli se to přestane vyrábět. Možná páár nerváků se tady najde.
Ty jsi vážně idiot.
ty jsi super(b) nervák.:-D
No jo , to pořád brečí , že mají málo. Až se Němci naserou , tak spočítají náklady na zaměstnance a šup dál na východ. Němec nebude platit Čechovi stejně jako Němcovi. Přesunou výrobu a nebudou se nikoho ptát jestli líbí ,nebo nelíbí. Automobilový průmysl je velká houpačka. V naší firmě se stále propouštělo a ted nemají lidi. Zahraniční zaměstnanci pracují 12-ctky a češi 8 h. Prý se jim to vyplatí. No nevím. Ono se to nějak udělá , žejo.
Tak ať si to odboráři užijí! Vyrábět se bude tam, kde jsou nižší náklady.. To je ekonomika! A odborový bossove, si mohou koupit své firmy, a v nich dokázat své teorie! A u stávkovat se do konce!
ty jsi asi nezamestnanej ze?
Celé hospodářství jsme za hubičku narvali cizákům a teď se divíme. Znárodnit a hned.
No hlavně se to vůbec nemělo dávat Germánům.
Vše se srovná, až budou v Číně svobodné odbory a vystávkují si ty samé podmínky a mzdu jakou mají "montéři" v EU.....B-]
odboráži vyhnali mzdy vysoko a tím i náklady, průměrná mzda je tam cca 22 tisíc korun
Zase odboráři plaší, aby byli zajímaví.Superb s Passatem zůstanou v ČR. Do nového závodu půjde Karoq, který se dnes vyrábí ve třech závodech a s ním nejspíše Ateca + případné nové karosářské verze, které se pro Evropský trh nenabízí, protože pro ně prostě není výrobní kapacita. Čínský Kodiaq/Kamiq GT by byl oblíbený i v Evropě, protože Škodovka ala BMW X6, ale není je kde vyrábět.
A co plasis ty? Jsi reditel? Myslim, ze odobry mají vic informaci nez ty za klavesnici, minimalne jsou v dozorci rade firmy a vedi co pisou.
Turecko? No to si dělaj (_!_) ne? Mimo EU a s nejistou politickou situací - nebrat!!
a je to , uz jsme jako oni.. začne se lehce - hned sueprbem a pak to pojede - Octavka, Scala lala laááák, Fabia , Kodiaq i Karoq a třeba se fabrika prodá , VW si už nasyslil
Tohle určitě pozvedne kvalitu výrobku...
jezdím do turecka na dovolenou a přeji jim tu výrobu, jsou srdeční, fandí fotbalu a prostě jsou kamarádčtí a hlavně se práce nebojí. Konečně němci dostali rozum a dávají práci lidem kde nechcou nekřestanský peníze, potom se auta prodražují a převládají ojetiny. Myslel jsem, ale, že to půjde spíše bulharsko, možná octavie.
A tak hlavně, že fandí fotbalu. To některým stačí...
Hlavně Őzill se zachoval jako pravý turek. Takových je většina , manifestace v Německu za tureckého prezidenta . Máte pravdu , i toto některým nedochází .
Když napíšete že turek ( muslim ) je srdečný , tak jste opravdu mimo . Také jsem tam byl i v jiných zemích , i exotických . Je to jen jejich práce se , chovat úslužně , srdečnost pro křestana nemají . Jste naivní , ani nechci napsat co . A ještě si myslíte , že když to bude montovat turek , tak to bude levnější . Nezveřejnujte že jste B.B. ))))))
Joo jaká práce, čeho. Vy jste věřící?:-O
Ještě dodatek , pro ně jsme všichni křesťané a nevěřící .
A hlavně, oni to moc nerozlišují, prostě kdo není muslim, ten je lidský odpad. Oni si myslí, že každý člověk se rodí jako muslim a pokud uznává jinou víru (nebo je nevěřící) je povinností muslima takového člověka vrátit zpátky na správnou cestu islámu, jakkoliv. A ještě dle nich je i nejhorší muslim lepší než nejlepší křesťan. A srdečnost a přátelskost vůči jinověrcům je jenom lež a přetvářka. Oni totiž lhát mohou, pokud je to v zájmu jejich víry.https://www.mediaoislamu.cz/2011/takija-opravnuje-mus... ...
Je to tak, islám vymyslel jako další víru židovský ra-bin. A použil to co se osvědčilo. Stačí se začíst do starého zákona....tam to všechno je.
Vy jste opravdu mimo . Do kostela nechodím. Opakuji , nadávejte svou naivitu a hloupost tak na odiv.
a Vy si myslíte, že všichni turci chodí do mešity a v poledne se modlí? Tuším, že by se o Vás měla zajímat policie, něco tady nehraje.
Co má víra společného s tureckou odpadní mentalitou? Já s ním plně souhlasím, s Turky jsem měl dost do činění v Iráku, kde nám zajišťovali zásobování, než se země po válce začala aspoň trochu vzpamatovávat. Turky už nikdy víc.
Ty jsi opravdu duševně vyjímečný. To se jen tak nevidí.
nesneseš, že někdo má jiný názor? Ale máš pro někoho hezký nick, mně se nelíbí a tak asi máme každý jinou orientaci.
Já bych ti toho dost napsal, ale ldyž je pro tebe současné Turecko zemí zaslíbenou, diskuze je zbytečná.
Ano, hlavně nekecají, že je sucho a zavlažují a doprava tam funguje a nedostatek řiidičů nemají a nová auta euro 6 a nikde nekecají, ale vyrábí je. Hlavně tam nerenovují nějaký starý auta jak u nás.:-D
Že ty jsi tam našel holku? Nebo tě tam nějaká přefikla? Jinak nedokážu tvé turko-Erdogano milství racionálně vysvětlit.
Tvl a ty si opravdu myslíš, že kdyby to v Turecku vyrobili za polovinu, klesne cena o korunu? Bláááázne….
podívej se třeba na turecký busy o kolik stojí méně. Kolik tych superbů máš, že ti to tak vadí?
A proč to asi stojí méně? Protože nemusí platit tolik bezpečnostních prvků, jako v civilizovaných zemích. Proč nám denně musíš dokazovat, že jsi komunismem postižená nula?
jaký turecký auto nemá nějaký bezpečnostní prvek? Já ti radím neber zákaz cestování do turecka od tvojí milované strany a jed se na tureckou techniku podívat. Třeba kropička, pět náprav a nevím co ti komunisti nakukali, ale tam autobus bez klimy těžko najdeš.:-))
To samozřejmě, protože …..středomoří, to by padli. Ale nemusí na vlastní domácí produkci uplatňovat všechny nesmysly EU, proto to ale nemohou vyvážet do EU, pročpak tady asi ty turecký busy nejezděj? Když jsou podle tebe tak skvělý a levný?
Rozlévá se mi při čtení tohoto článku takové příjemné teplo po těle...čím to asi je ?
Rozlévá se ti teplo po těle? Tak to ses pochcal.
Nebo ho pochcal nějaký turek od hlavy k patě.
Tvl tak nejdřív bychom rádi nebyli montovnou Evropy (což je práce s nízkou přidanou hodnotou), a když na to dojde, tak se montovny nechceme vzdát. No tak to ti Bulhaři, Rumuni a Ukrajinci budou montovat v Bulharsku nebo Turecku. Linka stejná, lidi stejní, takže závisí jen jestli zůstanou stejní subdodavatelé. Pokud ano, tak není vo čom.
To je hrebicek na hlavicku.Ale zase co potom s tema lidma, kteri to ted montuji ... ne vsichni se hodi a hlavne ne vsichni jsou potreba na praci v kanclu ... to mas potom dost nezamestnanych ... jen konstatuju ...
Skôr si myslím že to bude VW Bratislava, kde je voľná kapacita a už dávno chceli nový model.
Obávám se, že Slováci už budou také moc drazí...........B-]
Totální katastrofa!!! Co to jen s tou nasi milovanou skodovenkou provadeji?!Tohle Honzik nerozdycha...
"Naše" škodověnka to již dávno není, kde žijete?
Jo, kamaráde, vygoogluj si historii automobilky Škoda a hned ti bude jasno....:-/
Další štace je Rusko pak Pakistán. B-]
V Turecku vyrábí kde kdo... Toyota, rendlík, fordík...
.... a všichni low end...milánku.
No třeba Toyota Verso či C-HR, Nebo Renault Megane, Ford Transit nevypadá na low-end.
Tak Renault je Low End snad každej, Ford tam vyráběl Fusiony…., prostě pořádný auto tam vyrábět nikdo nebude, je to Turecko pro Boha!
Jednoho tureckého Transita máme ve firmě a na začátku jsem z jeho tureckého původu měl také strach. Nakonec se ukázalo, že do servisu se vrací akorát na pravidelné výměny náplní a jinak prostě jezdí. Chováme se k němu dost neurvale a zatím v něm ani nic nevrže, takže za sebe jsem s tureckou fabrikou jednoznačně spokojený. Výrobce musí Turkům asi věřit, když na auto dává záruku 7 let a 300 000km.
Hodne veci delaj roboti, vystup hlida kontrola, kvalita se da motivovat financnimi bonusy... a stale je to Evropa - jen aktualne politicky traskava ;-)
V případě Toyoty hraje velkou roli TPS. (Toyota Production System). Pokud je systém důkladně implementován, tak je kvalita zaručena.
Tak zrovna Verso je těžký turecký lowend... Máme ho doma a není já tom autě namontována jediná věc správně! (Schránka před spolujezdcem , plasty palubní desky atd atd ..)
máš na netu někde fotky? Jaký to má motor? rozpovídej se Jirko.
Je mě záhadou, proč zrovna Turecko, které není členským státem EU a automobilky proto musí platit při dovozu do EU dovozní clo.....?
Uroda sklizena, policka radne obdelana... je to hospodarstvi. Inu... Turecko.
Turecko je členem celní unie. Clo se platit nemusí a EU ji do ničeho pak neceká. Britanie taky uvažuje jestli v celní unii nakonec nezůstat.
Aha, tak už víme, proč Turecko.....díkec....B-]
Matně si vzpomínám, jak kolem roku 2000 vozili (pašovali) vietnamci džíny z turecka. Prozradili, že za jedny džíny šité v turecku platí asi 30 Kč. Takže tím byl osud OP Prostějov jasný. Takže motivace automobilek je myslím taky celkem jasná. Kecy o kvalitě si můžete strčit do špic. Germáni už za II.sv. používali metody jak dosáhnout kvalitní produkce i s použitím nepřátelských sabotérů-zajatců.
Jsme drazí.Chcem peníze za práci.
Jenže, bohužel je tu konkurence a Češi jsou již moc drazí......https://www.auto.cz/prumerna-mzda-v-automobil... ...
:-/ Přesně. Dobrá práce odborářů. Tak vyšroubovali mzdy nahoru tak, že se automobilce prostě vyplatí přestěhovat celý cirkus jinam. Ono když dělník na lince bere 35tisíc nebo víc a má 13. a 14. plat no tak stojí prostě s omáčkou milion ročně. Argumentace s platem němců není uplně fér, protože němci platí v říši německé ceny, nikoliv české. Zjistěte si, kolik v německu stojí energie, pojištění, bydlení nebo zubař a pak už ty jejich platy zase takové terno nejsou. No a turek utáhne matky úplně stejně jako čech, akorát bude stát 1/3. D_FENS před tím varoval už v březnu 2005. A teď se jeho prorocká slova začínají bohužel naplňovat.
Keci v peci v Porsche brala i uklizečka víc.
Prace firmy je vyrobit co nejlepvneji a prace odborare je zajistit co nejvetsi platy. Kazdej dela svou praci a sejdou se napul. Kdyz to odborar s temi pozadavky prepiskne, posunou se zase o zemi dal, kde se to rentuje lip. To je normalni kolobeh zivota.
Aktuálně mám ve firmě dvě desítky Superbů. Turecké Superby z principu nikdy neakceptuji bez ohledu na cenu. Takže pokud bude za tři roky výroba presunuta do Turecka, za šest let budeme zcela bez nich.
Kecy, prdy.
A čím superby ve firmě nahradíte?
toyota camry hybrid.
Auty :-))
Řada zaměstnanců by už teď preferovala Kodiaqa. To my přijde pro pracovní auto nevhodné, pokud ale bude Superb turecký, zákaz Kodiaqa přehodnotím.
Muzes zvazit Passat, je o chlup lepsi a ve stejny vybave je navic tradicne levnejsi.
Tak s tim Kodiaqem je to proti případnému tureckému Superbu tak trochu z bláta do louže. B-]
Treba A8 vyrabenou v Madarsku
Furt se báli, že se přesune výroba Superbu do Německa a místo toho s nima vyjebali a šoupnou jim jí do Turecka a vrznou jim sem výrobu Passatů? Hahaha. A Škodováckej elektromobil se bude vyrábět v Německu. A máte po ftákách :-DB-]
Ďobre oňy s ňyma vijebaly
Nenažraný manažeři si ve Vlkohradu si asi furt lížou zadele, že ani nemaj ani čas odpovědět českému soudu kvůli Dízlgejtu do měsíce a místo toho odpovědeli až po půl roce. A jelikož se nebránili tak u soudu kontumačně prohráli půl milijardy Kč jen to fiklo :-D:-DB-]A co vy, vy jste se k žalobě ještě nepřipojili? ;-)Exkluzivně: Volkswagen musí Čechům za Dieselgate zaplatit 533 milionů :-DB-]https://www.seznamzpravy.cz/clanek/exkluzivne-volkswa... ... Čeští zákazníci by si od koncernu mohli nárokovat až 37 milijard Kč. B-]VW má teď plnou držku keců vo tom jak tvoří budoucnost, ale kostlivci ve skříni z aféry Dízlgejt je stále pevně drží za koule a ne a ne je pustit. :-DB-]
Plné znění rosudku B-]Exkluzivně: Rozsudek, který potěšil nejméně 2 435 majitelů škodovek a volkswagenůhttps://www.seznamzpravy.cz/clanek/exkluzivne-rozsude... ...
Já bych jim tak akorát nakakal. Za blbost se prostě platí. Kdo si někdy koupil něco od VW a škodovky, tak musel počítat s tím, že to smrdí průserem. Ať už mizernou spolehlivostí (časté totální škody na motorech a převodovkách způsobené optimalizací - úsporou na materiálu za každou cenu) nebo emisním podvodem, protože fyzika se nedá obelhat. Každému přece muselo dojít, že při stejném objemu jako u ostatních značek, nižší spotřebě a vyšším výkonu nelze dosahovat tak nízkých emisí bez podvodu. Navíc co TDI od VW a jeho podznačkových oveček (Škoda, SEAT), to většinou ukrutný smrad vycházející z výfuků aut bez močoviny... což se u jiných značek necítí a nevidí.Zkrátka, komu není rady... ten kupuje šmejdské výrobky a potom se diví.Odjakživa mám na koncern VW averzi. Nikdy si jeho jakékoli auto nepořídím. Naštěstí je tu hromadu lepších a hlavně poctivých značek.
Jeden plk za druhým...
Majitelé jsou odškodněni. A škody na přírodě jsou v pohodě? Ono nestačí jen odškodnit soukromé osoby, je třeba napravit to, co způsobili.
Žádné škody na přírodě , jen nesmyslně nastavené normy .
O konkretni podobe norem se da polemizovat, ale nespadly z nebe ze dne na den. Naopak jsou dusledkem konkretniho chovani spolecnosti, konkretnich jevu. Samozrejme ze ve finale na prostredi kolem nas muze mit vetsi dopad devastace planety na opacne polokouli. To by ale nemelo byt omluvou pro lhostejnost, bezohlednost, militantni konzum.
Máte důkaz že k žádným škodám nedošlo? Existuje mnoho výzkumů o škodlivosti, které auta způsobují. Jsou možná i lepší způsoby jak za ekologii bojovat, ale každá trocha je dobrá. Dnes může jeden podnikatel zničit kvůli penězům přírodu na polovině Země. Tvrdit, že normy jsou nesmyslné je zjevě chyba. Zkuste navrhnout normy tak, aby se stav přírody nezhoršoval a auta mohla kouřit jak chtějí. Pokud to dokážete, celý svět vám poděkuje. Ale vy dokážete jen kritizovat snahu ostatních. Jak záslužné!
A tech par aut je marginalie, kdyz si uvedomis, co vypousteji zaoceanske kontejnerove lode, fungujici na mazut se spotrebou v tunach. Vzpomen si na to, az si neco objednas z jineho kontinentu (a tim myslim i to, ze si to koupis v obchode za humny).
Co to žvaníš za hovadiny, ty auta ty foukaj koncentrovaný jedy rovnou do plic tam kde žiješ a pohybuješ se, takže poukazováním na to že někdo jinej taky znečišťuje je pěkná hovadina a rozhodně to neomlouvá rakovinomety od VW. Už jseš jak ten estébák Bureš když říka všeci kradnů a snaží se tím omluvit to co sám dělá 3-[
Superb v kvasinách na věčné časy a nikdy jinak. :-D Běžte někam odboráři...kam zcela jistě víte.Jo a to už nebude český auto.:-D;-)
To bylo někdy české auto?Vždyť jsou to jen německé montovny na českém ? území.Česká auta končila Felicií.ob
Ano je to české auto nebo auta vyráběná v Německu jsou snad Česká protoze maji české motory vyvíjené v Čekaně nebo jenom vy jste debil
U nás vymyslet a jinde na tom musí vydělávat. Na věčné časy a nikdy jinak. Jinak odboráři tam kam myslíte nemusí chodit. Jsme tam všichni už dnes.
Pockej co na Superbu vymysleli u nas? Vzdyt je to Passat s prodlouzenym rozvorem, cesi tomu jen vymenili plechy zvenku a par plastu uvnitr...
Penize nesmrdi ;-) Islam udajne ne, pristehovalce/gastarbajtry udajne ne, do EU udajne ne, ale dovolena (a levne nakupy) resp vyroba v Turecku to jo ;-)
Že prý výrobní kapacita a přitom mají v podstatě celou fabriku ve Vrchlabí volnou. Zm*di germánský.
Možná nemají lidi. Bude lepší, když je do Vrchlabí dovezou z toho Bulharska, Turecka, Ukrajiny,...?
Pokud nemají lidi, můžou přece postavit novou továrnu jinde v ČR. Pak určitě seženou lidí dost. Přecejen platí lépe než je průměrná mzda v ČR, takže by to nebyl problém.
Naivo....
Vlastník rozhoduje komunisto.B-]
Vlastník má držet hubu a platit to, co v Německu.
Rikas: "Vlastník má držet hubu a platit to, co v Německu."To neni zadny velky problem, ale potom se to bude vyrabet v Nemecku, to uz by potom nebyl zadny duvod to vyrabet v CR.
A proč by to, proboha, dělal? Když mu ti lidé makají i za nižší mzdu než v Německu?
Marek71: A o to tu běží. Germánovi už nevoní ani 1/3 mzda českého otroka, on to chce stlačit ještě víc na 1/4 nebo 1/5. Proto se bude opět stěhovat ještě víc na východ. Nenažranost vládne světem. A to okecávání skrze nedostatečnou výrobní kapacitu je jenom třešnička na dortu. Oni nemají ty koule to říct na rovinu, tak jenom mlží. Křiváci germánský. Divím se každému Čechovi co dobrovolně dělá na Germána, bych se musel hanbou do země propadnout.
Jenže ten Germán platí mnohem víc, než Slovák v Agrofertu. A Škodovka vděčí za úspěch Volkswagenu.
Samozřejmě, že je to o penězích a vždy bylo :-) Ostatně, proto se vyrábí i v CZ. Doteď to nevadilo, ale najednou, když se najde někdo ještě levnější, tak to je problém. Prostě Češi kdysi "vzali práci" Němcům a teď jim tu práci vezmou Turci, úplně ze stejných důvodů. C'est la vie :-)
To je fajn že odboráře motivuje hlavně produkt který vyrábějí a ne mzda, vyznělo to tak že by toho supa šroubovali i zadarmo. Čest práci
Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý
jen jestli v tom není něco zcela jiného. Vždyť Škoda auto je pro Lidovce (VW) zlatý důl. Proč by tedy Superb nebyl vyráběn pod značkou VW. Ještě že v minulosti nebyl majitelem fabriky nějaký sudeťák.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.