Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

134 komentářů

Jiri Chrudimský
23. června • 23:39

Zapomínáte že Škodovka je majetkem VW tak se do toho Nesmíme plést, je vina naší vlády která všechny podniky prodala,a i jako montovna jsme drahý.

alexnovak
17. července • 14:42

To není ani tak vina vlád, na tomhle se podepsali odboráři. Jejich nepřiměřený tlak na mzdy, kdy úplné montážnické tele bere ve škodovce jako lékař po první atestaci moc normální není. Každopádně hoši montážnický čeká sesednutí z hrušky a zvykání si na desítku z pracáku. Chtít participovat na úspěchu firmy přidáváním na platě a odmítat nést následky, když se přestane dařit, není možné.

standa
22. června • 12:25

Ale chtějí vetší zisky Čech nebude dělat za 20 000kč ,ale Bulhar bude dělat v přepočtu za 10 000kč

V3S
22. června • 2:25

STANDARDNÍ VÝVOJ, komunistická odborářská hovada budou tak dlouho šroubovat mzdy až majitel přesune výrobu do jiné země.

Jožo
22. června • 20:04

Takže podle vás máme makat za stravu a přístřešek? Všechno zdražuje a platy mají být pořád stejně nízké? To jsi dobrý trotl.

petr r. (petrumr)
23. června • 18:40

nemá se to přehánět vůči ostatních, škodováci zvedli ceny v celé republice a ted je řada na nich aby trpěli.

Petr Ježek
21. června • 18:07

K čemu pak investice do nových výrobních kapacit? Top model nechat vyrábět v jakémci Turecku??? Tam nechť vyrábějí takové bezvýznamnosti jako je Scala.

petr r. (petrumr)
21. června • 18:31

V turecku je obliba sedanů a superb tak vypadá.

Alexejevič Gusarov
21. června • 22:30

Turecko je krásná země. Rád bych si pořídil Talbota. Nemáš zkušenosti s dovozem Talbotů do ČR?

petr r. (petrumr)
22. června • 8:15

Z turecka nic nevyvezeš, je tam plno škodovek 120, které nejezdí a jsou pod palmama, dost se o to ti kševtaři zajímají, ale už jsem to psal rusáky nemám rád alexeji. Tvoje matka tě má ským?

bzzz
22. června • 11:47

S matrjoskou...

petr r. (petrumr)
22. června • 8:09

Já mám auta, co jsou v turecku oblíbená-citroena a bmw. Pošli mně fotku toho talbota, fotím po turecku dopravní techniku, mám asi 900 fotek s auty a něco ve stylu peugot 309 se značkou T jsem v turecku neviděl. Ale jak jsem psal, turci nemají rádi rusáky a tvoje jméno aji mně drásá. Na talbota zajed do francie nebo do británie, tam se naposledy vyráběly. V turecku ducato a jumper má nechaný názvy.

PeJan
21. června • 9:54

Nj, tak zamestnanci ted meli tucne roky. Odborari vydupali uplne neskutecne podmiky v dobe nejvetsi expanze, VW nemohla moc smlouvat, aby nebyly vybadky. Nyni prodeje klesaji, blizi se krize a naklady se budou zase snizovat.... Skoda je pro VW proste "low-cost" znacka a muzeme byt jeste radi, ze vyrabi porad nadprumerna auta a ne neco na urovni Dacii (neberte to prosim jako kritiku teto znacky, produkt proste odpovida cene)

Petr Ježek
21. června • 18:09

Problém je širší, my jsme pro Němce až na výjimky stále übermench, přitom umíme víc než oni.

Zdeno
21. června • 9:41

Je rozhodnuto Superb v česku končí :-(

Petr
21. června • 7:46

Už je dávno rozhodnuto, Superb bude v Turecku ...

Pepe
21. června • 1:14

Proč brát Čechům práci... No pořád lepší než () 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Škodo drát
20. června • 23:35

Superb a Passat přibližně stejná cena. Superb Čechy-velký zisk pro VW. Passat Čechy - větší zisk pro VW než výroba v Německu. Fabrika v Turecku nebo v Bulharsku větší zisk než v Čechách. O peníze akcionářů jde až v první řadě. Hitler neporazil Evropu silou, ale o pár let později ekonomický, že pane Porsche.

Pavel B.
20. června • 22:28

To je přesně vono . Všicni by chtěli donekonečna přidávat peníze (mzda),ale právě proto se tu vyrábí že je tady levná pracovní síla. Už tak zaměstnanci v automotive berou nadprůměrný mzdy. Prostě jste chtěli furt vyšší a vyšší mzdy,no tak bublina splaskla, a výroba se stěhuje do Rumunska,Bulharska,Ukrajiny,Turecka a dalších paskvilů. Tak to máte zaměstnanci,to čumíte,co ? Vždyť vám to říkali- výroba se zde vyplatí jen proto že nebudete mít vysoký nároky na mzdy. To platí všude-ve všech fabrikách. všechno vodsuď podsuď. Tak a teď čumte jak vaše fabrika (třeba Bosch-namátkou-obrazně) se stěhuje třeba do Rumunska nebo Ukrajinu- jim tam stačí 20 tisíc, vy jste chtěli 35 tisíc.

Joe Doe
20. června • 21:47

Debata nesklamala :)

Milhaus
20. června • 20:48

Škoda to je ideální povoz pro špinavýho Turka

Jonathan Helmut
20. června • 21:28

Www.bohnice.cz

Milhaus
21. června • 9:42

Ano objednej se tam a cestou se zastav v áčkach pro Tédéíčko

Vladimír Novák
20. června • 20:32

Jedna paní povídala? Zatracení Němci! Nejde jen o to?

Tomáš Kamarád
20. června • 20:12

Pokud by byla výroba Superbu přesunuta do Bulharska nebo Turecka, NEDOPORUČOVAL BYCH NIKOMU TAKOVÉ AUTO KOUPIT. Mluvím s osobní zkušeností.

petr r. (petrumr)
20. června • 20:27

kamaráde a to někdo tady z diskuze kupuje, vždyt my jsme se škodovkama skončili tak nám je to uplně jedno jestli se to přestane vyrábět. Možná páár nerváků se tady najde.

mpolan
20. června • 21:33

Ty jsi vážně idiot.

petr r. (petrumr)
21. června • 18:27

ty jsi super(b) nervák.:-D

Miloslav
20. června • 19:51

No jo , to pořád brečí , že mají málo. Až se Němci naserou , tak spočítají náklady na zaměstnance a šup dál na východ. Němec nebude platit Čechovi stejně jako Němcovi. Přesunou výrobu a nebudou se nikoho ptát jestli líbí ,nebo nelíbí. Automobilový průmysl je velká houpačka. V naší firmě se stále propouštělo a ted nemají lidi. Zahraniční zaměstnanci pracují 12-ctky a češi 8 h. Prý se jim to vyplatí. No nevím. Ono se to nějak udělá , žejo.

Vláďa. Bk
20. června • 17:44

Tak ať si to odboráři užijí! Vyrábět se bude tam, kde jsou nižší náklady.. To je ekonomika! A odborový bossove, si mohou koupit své firmy, a v nich dokázat své teorie! A u stávkovat se do konce!

turbo
20. června • 19:42

ty jsi asi nezamestnanej ze?

Jožo
22. června • 20:00

Celé hospodářství jsme za hubičku narvali cizákům a teď se divíme. Znárodnit a hned.

Jožo
20. června • 19:40

No hlavně se to vůbec nemělo dávat Germánům.

expat
20. června • 19:25

Vše se srovná, až budou v Číně svobodné odbory a vystávkují si ty samé podmínky a mzdu jakou mají "montéři" v EU.....B-]

k.ik
20. června • 16:33

odboráži vyhnali mzdy vysoko a tím i náklady, průměrná mzda je tam cca 22 tisíc korun

Robotron
20. června • 16:09

Zase odboráři plaší, aby byli zajímaví.Superb s Passatem zůstanou v ČR. Do nového závodu půjde Karoq, který se dnes vyrábí ve třech závodech a s ním nejspíše Ateca + případné nové karosářské verze, které se pro Evropský trh nenabízí, protože pro ně prostě není výrobní kapacita. Čínský Kodiaq/Kamiq GT by byl oblíbený i v Evropě, protože Škodovka ala BMW X6, ale není je kde vyrábět.

Turbo
20. června • 16:47

A co plasis ty? Jsi reditel? Myslim, ze odobry mají vic informaci nez ty za klavesnici, minimalne jsou v dozorci rade firmy a vedi co pisou.

Surcuf
20. června • 16:08

Turecko? No to si dělaj (_!_) ne? Mimo EU a s nejistou politickou situací - nebrat!!

BeeWee
20. června • 15:38

a je to , uz jsme jako oni.. začne se lehce - hned sueprbem a pak to pojede - Octavka, Scala lala laááák, Fabia , Kodiaq i Karoq a třeba se fabrika prodá , VW si už nasyslil

Karlos
20. června • 15:24

Tohle určitě pozvedne kvalitu výrobku...

petr r. (petrumr)
20. června • 15:06

jezdím do turecka na dovolenou a přeji jim tu výrobu, jsou srdeční, fandí fotbalu a prostě jsou kamarádčtí a hlavně se práce nebojí. Konečně němci dostali rozum a dávají práci lidem kde nechcou nekřestanský peníze, potom se auta prodražují a převládají ojetiny. Myslel jsem, ale, že to půjde spíše bulharsko, možná octavie.

Tom
21. června • 7:59

A tak hlavně, že fandí fotbalu. To některým stačí...

aaa
21. června • 9:02

Hlavně Őzill se zachoval jako pravý turek. Takových je většina , manifestace v Německu za tureckého prezidenta . Máte pravdu , i toto některým nedochází .

aaa
20. června • 19:23

Když napíšete že turek ( muslim ) je srdečný , tak jste opravdu mimo . Také jsem tam byl i v jiných zemích , i exotických . Je to jen jejich práce se , chovat úslužně , srdečnost pro křestana nemají . Jste naivní , ani nechci napsat co . A ještě si myslíte , že když to bude montovat turek , tak to bude levnější . Nezveřejnujte že jste B.B. ))))))

petr r. (petrumr)
20. června • 20:22

Joo jaká práce, čeho. Vy jste věřící?:-O

aaa
21. června • 3:55

Ještě dodatek , pro ně jsme všichni křesťané a nevěřící .

Marek71
21. června • 14:19

A hlavně, oni to moc nerozlišují, prostě kdo není muslim, ten je lidský odpad. Oni si myslí, že každý člověk se rodí jako muslim a pokud uznává jinou víru (nebo je nevěřící) je povinností muslima takového člověka vrátit zpátky na správnou cestu islámu, jakkoliv. A ještě dle nich je i nejhorší muslim lepší než nejlepší křesťan. A srdečnost a přátelskost vůči jinověrcům je jenom lež a přetvářka. Oni totiž lhát mohou, pokud je to v zájmu jejich víry.https://www.mediaoislamu.cz/2011/takija-opravnuje-mus... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
24. června • 6:03

Je to tak, islám vymyslel jako další víru židovský ra-bin. A použil to co se osvědčilo. Stačí se začíst do starého zákona....tam to všechno je.

aaa
21. června • 3:52

Vy jste opravdu mimo . Do kostela nechodím. Opakuji , nadávejte svou naivitu a hloupost tak na odiv.

petr r. (petrumr)
23. června • 20:57

a Vy si myslíte, že všichni turci chodí do mešity a v poledne se modlí? Tuším, že by se o Vás měla zajímat policie, něco tady nehraje.

mpolan
20. června • 21:32

Co má víra společného s tureckou odpadní mentalitou? Já s ním plně souhlasím, s Turky jsem měl dost do činění v Iráku, kde nám zajišťovali zásobování, než se země po válce začala aspoň trochu vzpamatovávat. Turky už nikdy víc.

Jonathan Helmut
20. června • 16:24

Ty jsi opravdu duševně vyjímečný. To se jen tak nevidí.

petr r. (petrumr)
20. června • 16:58

nesneseš, že někdo má jiný názor? Ale máš pro někoho hezký nick, mně se nelíbí a tak asi máme každý jinou orientaci.

Jonathan Helmut
20. června • 17:13

Já bych ti toho dost napsal, ale ldyž je pro tebe současné Turecko zemí zaslíbenou, diskuze je zbytečná.

petr r. (petrumr)
20. června • 20:19

Ano, hlavně nekecají, že je sucho a zavlažují a doprava tam funguje a nedostatek řiidičů nemají a nová auta euro 6 a nikde nekecají, ale vyrábí je. Hlavně tam nerenovují nějaký starý auta jak u nás.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jonathan Helmut
20. června • 21:31

Že ty jsi tam našel holku? Nebo tě tam nějaká přefikla? Jinak nedokážu tvé turko-Erdogano milství racionálně vysvětlit.

Surcuf
20. června • 16:12

Tvl a ty si opravdu myslíš, že kdyby to v Turecku vyrobili za polovinu, klesne cena o korunu? Bláááázne….

petr r. (petrumr)
20. června • 16:55

podívej se třeba na turecký busy o kolik stojí méně. Kolik tych superbů máš, že ti to tak vadí?

mpolan
20. června • 21:29

A proč to asi stojí méně? Protože nemusí platit tolik bezpečnostních prvků, jako v civilizovaných zemích.
Proč nám denně musíš dokazovat, že jsi komunismem postižená nula?

petr r. (petrumr)
21. června • 18:22

jaký turecký auto nemá nějaký bezpečnostní prvek? Já ti radím neber zákaz cestování do turecka od tvojí milované strany a jed se na tureckou techniku podívat. Třeba kropička, pět náprav a nevím co ti komunisti nakukali, ale tam autobus bez klimy těžko najdeš.:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Surcuf
25. června • 8:53

To samozřejmě, protože …..středomoří, to by padli. Ale nemusí na vlastní domácí produkci uplatňovat všechny nesmysly EU, proto to ale nemohou vyvážet do EU, pročpak tady asi ty turecký busy nejezděj? Když jsou podle tebe tak skvělý a levný?

Voša
20. června • 13:57

Rozlévá se mi při čtení tohoto článku takové příjemné teplo po těle...čím to asi je ?

TVL
20. června • 14:37

Rozlévá se ti teplo po těle? Tak to ses pochcal.

Tuten Chamon
20. června • 16:54

Nebo ho pochcal nějaký turek od hlavy k patě.

Lukáš
20. června • 12:01

Tvl tak nejdřív bychom rádi nebyli montovnou Evropy (což je práce s nízkou přidanou hodnotou), a když na to dojde, tak se montovny nechceme vzdát. No tak to ti Bulhaři, Rumuni a Ukrajinci budou montovat v Bulharsku nebo Turecku. Linka stejná, lidi stejní, takže závisí jen jestli zůstanou stejní subdodavatelé. Pokud ano, tak není vo čom.

Freddka
25. června • 11:35

To je hrebicek na hlavicku.
Ale zase co potom s tema lidma, kteri to ted montuji ... ne vsichni se hodi a hlavne ne vsichni jsou potreba na praci v kanclu ... to mas potom dost nezamestnanych ... jen konstatuju ...

fanúšik
20. června • 11:59

Skôr si myslím že to bude VW Bratislava, kde je voľná kapacita a už dávno chceli nový model.

expat
20. června • 12:40

Obávám se, že Slováci už budou také moc drazí...........B-]

Veka
20. června • 11:38

Totální katastrofa!!! Co to jen s tou nasi milovanou skodovenkou provadeji?!Tohle Honzik nerozdycha...

Musketer
20. června • 16:50

"Naše" škodověnka to již dávno není, kde žijete?

expat
20. června • 12:38

Jo, kamaráde, vygoogluj si historii automobilky Škoda a hned ti bude jasno....:-/

Kuk Vykuk
20. června • 11:12

Další štace je Rusko pak Pakistán. B-]

Zelí
20. června • 10:51

V Turecku vyrábí kde kdo... Toyota, rendlík, fordík...

Surcuf
20. června • 16:10

.... a všichni low end...milánku.

Ivan
20. června • 16:30

No třeba Toyota Verso či C-HR, Nebo Renault Megane, Ford Transit nevypadá na low-end.

Surcuf
25. června • 8:49

Tak Renault je Low End snad každej, Ford tam vyráběl Fusiony…., prostě pořádný auto tam vyrábět nikdo nebude, je to Turecko pro Boha!

Zombot
21. června • 10:25

Jednoho tureckého Transita máme ve firmě a na začátku jsem z jeho tureckého původu měl také strach. Nakonec se ukázalo, že do servisu se vrací akorát na pravidelné výměny náplní a jinak prostě jezdí. Chováme se k němu dost neurvale a zatím v něm ani nic nevrže, takže za sebe jsem s tureckou fabrikou jednoznačně spokojený. Výrobce musí Turkům asi věřit, když na auto dává záruku 7 let a 300 000km.

bzzz
21. června • 11:08

Hodne veci delaj roboti, vystup hlida kontrola, kvalita se da motivovat financnimi bonusy... a stale je to Evropa - jen aktualne politicky traskava ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
expat
21. června • 15:30

V případě Toyoty hraje velkou roli TPS. (Toyota Production System). Pokud je systém důkladně implementován, tak je kvalita zaručena.

Jiri
20. června • 17:03

Tak zrovna Verso je těžký turecký lowend... Máme ho doma a není já tom autě namontována jediná věc správně! (Schránka před spolujezdcem , plasty palubní desky atd atd ..)

petr r. (petrumr)
23. června • 18:48

máš na netu někde fotky? Jaký to má motor? rozpovídej se Jirko.

expat
20. června • 11:29

Je mě záhadou, proč zrovna Turecko, které není členským státem EU a automobilky proto musí platit při dovozu do EU dovozní clo.....?

Joe Doe
20. června • 21:45

Uroda sklizena, policka radne obdelana... je to hospodarstvi. Inu... Turecko.

Leoš
20. června • 16:18

Turecko je členem celní unie. Clo se platit nemusí a EU ji do ničeho pak neceká. Britanie taky uvažuje jestli v celní unii nakonec nezůstat.

expat
20. června • 19:20

Aha, tak už víme, proč Turecko.....díkec....B-]

Zelí
21. června • 7:20

Matně si vzpomínám, jak kolem roku 2000 vozili (pašovali) vietnamci džíny z turecka. Prozradili, že za jedny džíny šité v turecku platí asi 30 Kč. Takže tím byl osud OP Prostějov jasný. Takže motivace automobilek je myslím taky celkem jasná. Kecy o kvalitě si můžete strčit do špic. Germáni už za II.sv. používali metody jak dosáhnout kvalitní produkce i s použitím nepřátelských sabotérů-zajatců.

Michal
20. června • 10:20

Jsme drazí.Chcem peníze za práci.

expat
20. června • 10:54

Jenže, bohužel je tu konkurence a Češi jsou již moc drazí......https://www.auto.cz/prumerna-mzda-v-automobil... ...

rofl
22. června • 19:20

:-/ Přesně. Dobrá práce odborářů. Tak vyšroubovali mzdy nahoru tak, že se automobilce prostě vyplatí přestěhovat celý cirkus jinam. Ono když dělník na lince bere 35tisíc nebo víc a má 13. a 14. plat no tak stojí prostě s omáčkou milion ročně. Argumentace s platem němců není uplně fér, protože němci platí v říši německé ceny, nikoliv české. Zjistěte si, kolik v německu stojí energie, pojištění, bydlení nebo zubař a pak už ty jejich platy zase takové terno nejsou. No a turek utáhne matky úplně stejně jako čech, akorát bude stát 1/3. D_FENS před tím varoval už v březnu 2005. A teď se jeho prorocká slova začínají bohužel naplňovat.

allf11
7. července • 8:15

Keci v peci v Porsche brala i uklizečka víc.

Fredka
25. června • 11:28

Prace firmy je vyrobit co nejlepvneji a prace odborare je zajistit co nejvetsi platy. Kazdej dela svou praci a sejdou se napul. Kdyz to odborar s temi pozadavky prepiskne, posunou se zase o zemi dal, kde se to rentuje lip. To je normalni kolobeh zivota.

runner42
20. června • 10:16

Aktuálně mám ve firmě dvě desítky Superbů. Turecké Superby z principu nikdy neakceptuji bez ohledu na cenu. Takže pokud bude za tři roky výroba presunuta do Turecka, za šest let budeme zcela bez nich.

Pluj
20. června • 23:30

Kecy, prdy.

Marťan
20. června • 16:59

A čím superby ve firmě nahradíte?

petr r. (petrumr)
20. června • 20:10

toyota camry hybrid.

řidič
20. června • 19:21

Auty :-))

runner42
20. června • 17:42

Řada zaměstnanců by už teď preferovala Kodiaqa. To my přijde pro pracovní auto nevhodné, pokud ale bude Superb turecký, zákaz Kodiaqa přehodnotím.

Fredka
25. června • 11:25

Muzes zvazit Passat, je o chlup lepsi a ve stejny vybave je navic tradicne levnejsi.

Indian
23. června • 9:32

Tak s tim Kodiaqem je to proti případnému tureckému Superbu tak trochu z bláta do louže. B-]

Mrk
20. června • 17:20

Treba A8 vyrabenou v Madarsku

Kuk Vykuk
20. června • 10:15

Furt se báli, že se přesune výroba Superbu do Německa a místo toho s nima vyjebali a šoupnou jim jí do Turecka a vrznou jim sem výrobu Passatů? Hahaha. A Škodováckej elektromobil se bude vyrábět v Německu. A máte po ftákách :-DB-]

Osel z Jetele
20. června • 14:59

Ďobre oňy s ňyma vijebaly

Kuk Vykuk
20. června • 10:11

Nenažraný manažeři si ve Vlkohradu si asi furt lížou zadele, že ani nemaj ani čas odpovědět českému soudu kvůli Dízlgejtu do měsíce a místo toho odpovědeli až po půl roce. A jelikož se nebránili tak u soudu kontumačně prohráli půl milijardy Kč jen to fiklo :-D:-DB-]
A co vy, vy jste se k žalobě ještě nepřipojili? ;-)Exkluzivně: Volkswagen musí Čechům za Dieselgate zaplatit 533 milionů :-DB-]
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/exkluzivne-volkswa... ... Čeští zákazníci by si od koncernu mohli nárokovat až 37 milijard Kč. B-]VW má teď plnou držku keců vo tom jak tvoří budoucnost, ale kostlivci ve skříni z aféry Dízlgejt je stále pevně drží za koule a ne a ne je pustit. :-DB-]

Kuk Vykuk
20. června • 10:58

Plné znění rosudku B-]Exkluzivně: Rozsudek, který potěšil nejméně 2 435 majitelů škodovek a volkswagenů
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/exkluzivne-rozsude... ...

Hyundai YES!👍
21. června • 15:32

Já bych jim tak akorát nakakal. Za blbost se prostě platí. Kdo si někdy koupil něco od VW a škodovky, tak musel počítat s tím, že to smrdí průserem. Ať už mizernou spolehlivostí (časté totální škody na motorech a převodovkách způsobené optimalizací - úsporou na materiálu za každou cenu) nebo emisním podvodem, protože fyzika se nedá obelhat. Každému přece muselo dojít, že při stejném objemu jako u ostatních značek, nižší spotřebě a vyšším výkonu nelze dosahovat tak nízkých emisí bez podvodu. Navíc co TDI od VW a jeho podznačkových oveček (Škoda, SEAT), to většinou ukrutný smrad vycházející z výfuků aut bez močoviny... což se u jiných značek necítí a nevidí.
Zkrátka, komu není rady... ten kupuje šmejdské výrobky a potom se diví.
Odjakživa mám na koncern VW averzi. Nikdy si jeho jakékoli auto nepořídím. Naštěstí je tu hromadu lepších a hlavně poctivých značek.

Moje jméno
23. června • 18:25

Jeden plk za druhým...

Jakum
21. června • 5:53

Majitelé jsou odškodněni. A škody na přírodě jsou v pohodě? Ono nestačí jen odškodnit soukromé osoby, je třeba napravit to, co způsobili.

Ivo
21. června • 10:03

Žádné škody na přírodě , jen nesmyslně nastavené normy .

bzzz
21. června • 12:27

O konkretni podobe norem se da polemizovat, ale nespadly z nebe ze dne na den. Naopak jsou dusledkem konkretniho chovani spolecnosti, konkretnich jevu. Samozrejme ze ve finale na prostredi kolem nas muze mit vetsi dopad devastace planety na opacne polokouli. To by ale nemelo byt omluvou pro lhostejnost, bezohlednost, militantni konzum.

Jakum
21. června • 12:15

Máte důkaz že k žádným škodám nedošlo? Existuje mnoho výzkumů o škodlivosti, které auta způsobují. Jsou možná i lepší způsoby jak za ekologii bojovat, ale každá trocha je dobrá. Dnes může jeden podnikatel zničit kvůli penězům přírodu na polovině Země. Tvrdit, že normy jsou nesmyslné je zjevě chyba. Zkuste navrhnout normy tak, aby se stav přírody nezhoršoval a auta mohla kouřit jak chtějí. Pokud to dokážete, celý svět vám poděkuje. Ale vy dokážete jen kritizovat snahu ostatních. Jak záslužné!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
22. června • 20:19

A tech par aut je marginalie, kdyz si uvedomis, co vypousteji zaoceanske kontejnerove lode, fungujici na mazut se spotrebou v tunach. Vzpomen si na to, az si neco objednas z jineho kontinentu (a tim myslim i to, ze si to koupis v obchode za humny).

Kuk Vykuk
23. června • 17:14

Co to žvaníš za hovadiny, ty auta ty foukaj koncentrovaný jedy rovnou do plic tam kde žiješ a pohybuješ se, takže poukazováním na to že někdo jinej taky znečišťuje je pěkná hovadina a rozhodně to neomlouvá rakovinomety od VW. Už jseš jak ten estébák Bureš když říka všeci kradnů a snaží se tím omluvit to co sám dělá 3-[

Vošícký na odpočinku
20. června • 10:02

Superb v kvasinách na věčné časy a nikdy jinak. :-D Běžte někam odboráři...kam zcela jistě víte.Jo a to už nebude český auto.:-D;-)

Olda
21. června • 8:10

To bylo někdy české auto?Vždyť jsou to jen německé montovny na českém ? území.
Česká auta končila Felicií.ob

V3S
22. června • 2:27

Ano je to české auto nebo auta vyráběná v Německu jsou snad Česká protoze maji české motory vyvíjené v Čekaně nebo jenom vy jste debil

Jakum
21. června • 5:50

U nás vymyslet a jinde na tom musí vydělávat. Na věčné časy a nikdy jinak. Jinak odboráři tam kam myslíte nemusí chodit. Jsme tam všichni už dnes.

Fredka
25. června • 11:21

Pockej co na Superbu vymysleli u nas? Vzdyt je to Passat s prodlouzenym rozvorem, cesi tomu jen vymenili plechy zvenku a par plastu uvnitr...

bzzz
20. června • 9:52

Penize nesmrdi ;-) Islam udajne ne, pristehovalce/gastarbajtry udajne ne, do EU udajne ne, ale dovolena (a levne nakupy) resp vyroba v Turecku to jo ;-)

Shimi
20. června • 9:56

Že prý výrobní kapacita a přitom mají v podstatě celou fabriku ve Vrchlabí volnou. Zm*di germánský.

puk123
20. června • 10:20

Možná nemají lidi. Bude lepší, když je do Vrchlabí dovezou z toho Bulharska, Turecka, Ukrajiny,...?

Jakum
21. června • 5:47

Pokud nemají lidi, můžou přece postavit novou továrnu jinde v ČR. Pak určitě seženou lidí dost. Přecejen platí lépe než je průměrná mzda v ČR, takže by to nebyl problém.

Moje jméno
23. června • 18:24

Naivo....

Vošícký na odpočinku
20. června • 10:03

Vlastník rozhoduje komunisto.B-]

Jožo
20. června • 19:33

Vlastník má držet hubu a platit to, co v Německu.

Fredka
25. června • 11:19

Rikas: "Vlastník má držet hubu a platit to, co v Německu."To neni zadny velky problem, ale potom se to bude vyrabet v Nemecku, to uz by potom nebyl zadny duvod to vyrabet v CR.

Marek71
21. června • 14:07

A proč by to, proboha, dělal? Když mu ti lidé makají i za nižší mzdu než v Německu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
21. června • 14:26

Marek71: A o to tu běží. Germánovi už nevoní ani 1/3 mzda českého otroka, on to chce stlačit ještě víc na 1/4 nebo 1/5. Proto se bude opět stěhovat ještě víc na východ. Nenažranost vládne světem. A to okecávání skrze nedostatečnou výrobní kapacitu je jenom třešnička na dortu. Oni nemají ty koule to říct na rovinu, tak jenom mlží. Křiváci germánský. Divím se každému Čechovi co dobrovolně dělá na Germána, bych se musel hanbou do země propadnout.

Roman
21. června • 22:18

Jenže ten Germán platí mnohem víc, než Slovák v Agrofertu. A Škodovka vděčí za úspěch Volkswagenu.

Marek71
21. června • 14:47

Samozřejmě, že je to o penězích a vždy bylo :-) Ostatně, proto se vyrábí i v CZ. Doteď to nevadilo, ale najednou, když se najde někdo ještě levnější, tak to je problém. Prostě Češi kdysi "vzali práci" Němcům a teď jim tu práci vezmou Turci, úplně ze stejných důvodů. C'est la vie :-)

king014
20. června • 9:45

To je fajn že odboráře motivuje hlavně produkt který vyrábějí a ne mzda, vyznělo to tak že by toho supa šroubovali i zadarmo. Čest práci

Radar
21. června • 0:12

Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý

Radar
21. června • 0:11

Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý

Radar
21. června • 0:11

Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý

petr
20. června • 17:35

jen jestli v tom není něco zcela jiného. Vždyť Škoda auto je pro Lidovce (VW) zlatý důl. Proč by tedy Superb nebyl vyráběn pod značkou VW. Ještě že v minulosti nebyl majitelem fabriky nějaký sudeťák.

Doporučujeme

Články odjinud