Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

king014  |  20. 06. 2019 09:45

To je fajn že odboráře motivuje hlavně produkt který vyrábějí a ne mzda, vyznělo to tak že by toho supa šroubovali i zadarmo. Čest práci

Odpovědět  |   | 
petr  |  20. 06. 2019 17:35

jen jestli v tom není něco zcela jiného. Vždyť Škoda auto je pro Lidovce (VW) zlatý důl. Proč by tedy Superb nebyl vyráběn pod značkou VW. Ještě že v minulosti nebyl majitelem fabriky nějaký sudeťák.

Odpovědět  |   | 
Radar  |  21. 06. 2019 00:11

Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý

Odpovědět  |   | 
Radar  |  21. 06. 2019 00:11

Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý

Odpovědět  |   | 
Radar  |  21. 06. 2019 00:12

Běž do prdele. Jsi mentálně zaostalý

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 06. 2019 09:52

Penize nesmrdi Islam udajne ne, pristehovalce/gastarbajtry udajne ne, do EU udajne ne, ale dovolena (a levne nakupy) resp vyroba v Turecku to jo

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 06. 2019 09:56

Že prý výrobní kapacita a přitom mají v podstatě celou fabriku ve Vrchlabí volnou. Zm*di germánský.

Odpovědět  |   | 
Vošícký na odpočinku  |  20. 06. 2019 10:03

Vlastník rozhoduje komunisto.

Odpovědět  |   | 
Jožo  |  20. 06. 2019 19:33

Vlastník má držet hubu a platit to, co v Německu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 06. 2019 14:07

A proč by to, proboha, dělal? Když mu ti lidé makají i za nižší mzdu než v Německu?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 06. 2019 14:26

Marek71: A o to tu běží. Germánovi už nevoní ani 1/3 mzda českého otroka, on to chce stlačit ještě víc na 1/4 nebo 1/5. Proto se bude opět stěhovat ještě víc na východ. Nenažranost vládne světem. A to okecávání skrze nedostatečnou výrobní kapacitu je jenom třešnička na dortu. Oni nemají ty koule to říct na rovinu, tak jenom mlží. Křiváci germánský. Divím se každému Čechovi co dobrovolně dělá na Germána, bych se musel hanbou do země propadnout.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 06. 2019 14:47

Samozřejmě, že je to o penězích a vždy bylo Ostatně, proto se vyrábí i v CZ. Doteď to nevadilo, ale najednou, když se najde někdo ještě levnější, tak to je problém. Prostě Češi kdysi "vzali práci" Němcům a teď jim tu práci vezmou Turci, úplně ze stejných důvodů. C'est la vie

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 06. 2019 22:18

Jenže ten Germán platí mnohem víc, než Slovák v Agrofertu. A Škodovka vděčí za úspěch Volkswagenu.

Odpovědět  |   | 
Fredka  |  25. 06. 2019 11:19

Rikas: "Vlastník má držet hubu a platit to, co v Německu."

To neni zadny velky problem, ale potom se to bude vyrabet v Nemecku, to uz by potom nebyl zadny duvod to vyrabet v CR.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 06. 2019 10:20

Možná nemají lidi. Bude lepší, když je do Vrchlabí dovezou z toho Bulharska, Turecka, Ukrajiny,...?

Odpovědět  |   | 
Jakum  |  21. 06. 2019 05:47

Pokud nemají lidi, můžou přece postavit novou továrnu jinde v ČR. Pak určitě seženou lidí dost. Přecejen platí lépe než je průměrná mzda v ČR, takže by to nebyl problém.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  23. 06. 2019 18:24

Naivo....

Odpovědět  |   | 
Vošícký na odpočinku  |  20. 06. 2019 10:02

Superb v kvasinách na věčné časy a nikdy jinak. Běžte někam odboráři...kam zcela jistě víte.

Jo a to už nebude český auto.

Odpovědět  |   | 
Jakum  |  21. 06. 2019 05:50

U nás vymyslet a jinde na tom musí vydělávat. Na věčné časy a nikdy jinak. Jinak odboráři tam kam myslíte nemusí chodit. Jsme tam všichni už dnes.

Odpovědět  |   | 
Fredka  |  25. 06. 2019 11:21

Pockej co na Superbu vymysleli u nas? Vzdyt je to Passat s prodlouzenym rozvorem, cesi tomu jen vymenili plechy zvenku a par plastu uvnitr...

Odpovědět  |   | 
Olda  |  21. 06. 2019 08:10

To bylo někdy české auto?Vždyť jsou to jen německé montovny na českém ? území.
Česká auta končila Felicií.ob

Odpovědět  |   | 
V3S  |  22. 06. 2019 02:27

Ano je to české auto nebo auta vyráběná v Německu jsou snad Česká protoze maji české motory vyvíjené v Čekaně nebo jenom vy jste debil

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 06. 2019 10:11

Nenažraný manažeři si ve Vlkohradu si asi furt lížou zadele, že ani nemaj ani čas odpovědět českému soudu kvůli Dízlgejtu do měsíce a místo toho odpovědeli až po půl roce. A jelikož se nebránili tak u soudu kontumačně prohráli půl milijardy Kč jen to fiklo
A co vy, vy jste se k žalobě ještě nepřipojili?

Exkluzivně: Volkswagen musí Čechům za Dieselgate zaplatit 533 milionů
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/exkluzivne-volkswa... ...

Čeští zákazníci by si od koncernu mohli nárokovat až 37 milijard Kč.

VW má teď plnou držku keců vo tom jak tvoří budoucnost, ale kostlivci ve skříni z aféry Dízlgejt je stále pevně drží za koule a ne a ne je pustit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 06. 2019 10:58

Plné znění rosudku

Exkluzivně: Rozsudek, který potěšil nejméně 2 435 majitelů škodovek a volkswagenů
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/exkluzivne-rozsude... ...

Odpovědět  |   | 
Jakum  |  21. 06. 2019 05:53

Majitelé jsou odškodněni. A škody na přírodě jsou v pohodě? Ono nestačí jen odškodnit soukromé osoby, je třeba napravit to, co způsobili.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  21. 06. 2019 10:03

Žádné škody na přírodě , jen nesmyslně nastavené normy .

Odpovědět  |   | 
Jakum  |  21. 06. 2019 12:15

Máte důkaz že k žádným škodám nedošlo? Existuje mnoho výzkumů o škodlivosti, které auta způsobují. Jsou možná i lepší způsoby jak za ekologii bojovat, ale každá trocha je dobrá. Dnes může jeden podnikatel zničit kvůli penězům přírodu na polovině Země. Tvrdit, že normy jsou nesmyslné je zjevě chyba. Zkuste navrhnout normy tak, aby se stav přírody nezhoršoval a auta mohla kouřit jak chtějí. Pokud to dokážete, celý svět vám poděkuje. Ale vy dokážete jen kritizovat snahu ostatních. Jak záslužné!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 06. 2019 20:19

A tech par aut je marginalie, kdyz si uvedomis, co vypousteji zaoceanske kontejnerove lode, fungujici na mazut se spotrebou v tunach. Vzpomen si na to, az si neco objednas z jineho kontinentu (a tim myslim i to, ze si to koupis v obchode za humny).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 06. 2019 17:14

Co to žvaníš za hovadiny, ty auta ty foukaj koncentrovaný jedy rovnou do plic tam kde žiješ a pohybuješ se, takže poukazováním na to že někdo jinej taky znečišťuje je pěkná hovadina a rozhodně to neomlouvá rakovinomety od VW. Už jseš jak ten estébák Bureš když říka všeci kradnů a snaží se tím omluvit to co sám dělá

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 06. 2019 12:27

O konkretni podobe norem se da polemizovat, ale nespadly z nebe ze dne na den. Naopak jsou dusledkem konkretniho chovani spolecnosti, konkretnich jevu. Samozrejme ze ve finale na prostredi kolem nas muze mit vetsi dopad devastace planety na opacne polokouli. To by ale nemelo byt omluvou pro lhostejnost, bezohlednost, militantni konzum.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  21. 06. 2019 15:32

Já bych jim tak akorát nakakal. Za blbost se prostě platí. Kdo si někdy koupil něco od VW a škodovky, tak musel počítat s tím, že to smrdí průserem. Ať už mizernou spolehlivostí (časté totální škody na motorech a převodovkách způsobené optimalizací - úsporou na materiálu za každou cenu) nebo emisním podvodem, protože fyzika se nedá obelhat. Každému přece muselo dojít, že při stejném objemu jako u ostatních značek, nižší spotřebě a vyšším výkonu nelze dosahovat tak nízkých emisí bez podvodu. Navíc co TDI od VW a jeho podznačkových oveček (Škoda, SEAT), to většinou ukrutný smrad vycházející z výfuků aut bez močoviny... což se u jiných značek necítí a nevidí.
Zkrátka, komu není rady... ten kupuje šmejdské výrobky a potom se diví.
Odjakživa mám na koncern VW averzi. Nikdy si jeho jakékoli auto nepořídím. Naštěstí je tu hromadu lepších a hlavně poctivých značek.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  23. 06. 2019 18:25

Jeden plk za druhým...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 06. 2019 10:15

Furt se báli, že se přesune výroba Superbu do Německa a místo toho s nima vyjebali a šoupnou jim jí do Turecka a vrznou jim sem výrobu Passatů? Hahaha. A Škodováckej elektromobil se bude vyrábět v Německu. A máte po ftákách

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  20. 06. 2019 14:59

Ďobre oňy s ňyma vijebaly

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 06. 2019 10:16

Aktuálně mám ve firmě dvě desítky Superbů. Turecké Superby z principu nikdy neakceptuji bez ohledu na cenu. Takže pokud bude za tři roky výroba presunuta do Turecka, za šest let budeme zcela bez nich.

Odpovědět  |   | 
Marťan  |  20. 06. 2019 16:59

A čím superby ve firmě nahradíte?

Odpovědět  |   | 
Mrk  |  20. 06. 2019 17:20

Treba A8 vyrabenou v Madarsku

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 06. 2019 17:42

Řada zaměstnanců by už teď preferovala Kodiaqa. To my přijde pro pracovní auto nevhodné, pokud ale bude Superb turecký, zákaz Kodiaqa přehodnotím.

Odpovědět  |   | 
Indian  |  23. 06. 2019 09:32

Tak s tim Kodiaqem je to proti případnému tureckému Superbu tak trochu z bláta do louže.

Odpovědět  |   | 
Fredka  |  25. 06. 2019 11:25

Muzes zvazit Passat, je o chlup lepsi a ve stejny vybave je navic tradicne levnejsi.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  20. 06. 2019 19:21

Auty

Odpovědět  |   | 

toyota camry hybrid.

Odpovědět  |   | 
Pluj  |  20. 06. 2019 23:30

Kecy, prdy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 06. 2019 10:20

Jsme drazí.Chcem peníze za práci.

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 06. 2019 10:54

Jenže, bohužel je tu konkurence a Češi jsou již moc drazí......https://www.auto.cz/prumerna-mzda-v-automobil... ...

Odpovědět  |   | 
rofl  |  22. 06. 2019 19:20

Přesně. Dobrá práce odborářů. Tak vyšroubovali mzdy nahoru tak, že se automobilce prostě vyplatí přestěhovat celý cirkus jinam. Ono když dělník na lince bere 35tisíc nebo víc a má 13. a 14. plat no tak stojí prostě s omáčkou milion ročně. Argumentace s platem němců není uplně fér, protože němci platí v říši německé ceny, nikoliv české. Zjistěte si, kolik v německu stojí energie, pojištění, bydlení nebo zubař a pak už ty jejich platy zase takové terno nejsou. No a turek utáhne matky úplně stejně jako čech, akorát bude stát 1/3. D_FENS před tím varoval už v březnu 2005. A teď se jeho prorocká slova začínají bohužel naplňovat.

Odpovědět  |   | 
Fredka  |  25. 06. 2019 11:28

Prace firmy je vyrobit co nejlepvneji a prace odborare je zajistit co nejvetsi platy. Kazdej dela svou praci a sejdou se napul. Kdyz to odborar s temi pozadavky prepiskne, posunou se zase o zemi dal, kde se to rentuje lip. To je normalni kolobeh zivota.

Odpovědět  |   | 
allf11  |  07. 07. 2019 08:15

Keci v peci v Porsche brala i uklizečka víc.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 06. 2019 10:51

V Turecku vyrábí kde kdo... Toyota, rendlík, fordík...

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 06. 2019 11:29

Je mě záhadou, proč zrovna Turecko, které není členským státem EU a automobilky proto musí platit při dovozu do EU dovozní clo.....?

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  20. 06. 2019 16:18

Turecko je členem celní unie. Clo se platit nemusí a EU ji do ničeho pak neceká. Britanie taky uvažuje jestli v celní unii nakonec nezůstat.

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 06. 2019 19:20

Aha, tak už víme, proč Turecko.....díkec....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2019 07:20

Matně si vzpomínám, jak kolem roku 2000 vozili (pašovali) vietnamci džíny z turecka. Prozradili, že za jedny džíny šité v turecku platí asi 30 Kč. Takže tím byl osud OP Prostějov jasný. Takže motivace automobilek je myslím taky celkem jasná. Kecy o kvalitě si můžete strčit do špic. Germáni už za II.sv. používali metody jak dosáhnout kvalitní produkce i s použitím nepřátelských sabotérů-zajatců.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 06. 2019 21:45

Uroda sklizena, policka radne obdelana... je to hospodarstvi. Inu... Turecko.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  20. 06. 2019 16:10

.... a všichni low end...milánku.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  20. 06. 2019 16:30

No třeba Toyota Verso či C-HR, Nebo Renault Megane, Ford Transit nevypadá na low-end.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  20. 06. 2019 17:03

Tak zrovna Verso je těžký turecký lowend... Máme ho doma a není já tom autě namontována jediná věc správně! (Schránka před spolujezdcem , plasty palubní desky atd atd ..)

Odpovědět  |   | 

máš na netu někde fotky? Jaký to má motor? rozpovídej se Jirko.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  21. 06. 2019 10:25

Jednoho tureckého Transita máme ve firmě a na začátku jsem z jeho tureckého původu měl také strach. Nakonec se ukázalo, že do servisu se vrací akorát na pravidelné výměny náplní a jinak prostě jezdí. Chováme se k němu dost neurvale a zatím v něm ani nic nevrže, takže za sebe jsem s tureckou fabrikou jednoznačně spokojený. Výrobce musí Turkům asi věřit, když na auto dává záruku 7 let a 300 000km.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 06. 2019 11:08

Hodne veci delaj roboti, vystup hlida kontrola, kvalita se da motivovat financnimi bonusy... a stale je to Evropa - jen aktualne politicky traskava

Odpovědět  |   | 
expat  |  21. 06. 2019 15:30

V případě Toyoty hraje velkou roli TPS. (Toyota Production System). Pokud je systém důkladně implementován, tak je kvalita zaručena.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  25. 06. 2019 08:49

Tak Renault je Low End snad každej, Ford tam vyráběl Fusiony…., prostě pořádný auto tam vyrábět nikdo nebude, je to Turecko pro Boha!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 06. 2019 11:12

Další štace je Rusko pak Pakistán.

Odpovědět  |   | 
Veka  |  20. 06. 2019 11:38

Totální katastrofa!!! Co to jen s tou nasi milovanou skodovenkou provadeji?!Tohle Honzik nerozdycha...

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 06. 2019 12:38

Jo, kamaráde, vygoogluj si historii automobilky Škoda a hned ti bude jasno....

Odpovědět  |   | 
Musketer  |  20. 06. 2019 16:50

"Naše" škodověnka to již dávno není, kde žijete?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  20. 06. 2019 11:59

Skôr si myslím že to bude VW Bratislava, kde je voľná kapacita a už dávno chceli nový model.

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 06. 2019 12:40

Obávám se, že Slováci už budou také moc drazí...........

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  20. 06. 2019 12:01

Tvl tak nejdřív bychom rádi nebyli montovnou Evropy (což je práce s nízkou přidanou hodnotou), a když na to dojde, tak se montovny nechceme vzdát. No tak to ti Bulhaři, Rumuni a Ukrajinci budou montovat v Bulharsku nebo Turecku. Linka stejná, lidi stejní, takže závisí jen jestli zůstanou stejní subdodavatelé. Pokud ano, tak není vo čom.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 06. 2019 11:35

To je hrebicek na hlavicku.
Ale zase co potom s tema lidma, kteri to ted montuji ... ne vsichni se hodi a hlavne ne vsichni jsou potreba na praci v kanclu ... to mas potom dost nezamestnanych ... jen konstatuju ...

Odpovědět  |   | 
Voša  |  20. 06. 2019 13:57

Rozlévá se mi při čtení tohoto článku takové příjemné teplo po těle...čím to asi je ?

Odpovědět  |   | 
TVL  |  20. 06. 2019 14:37

Rozlévá se ti teplo po těle? Tak to ses pochcal.

Odpovědět  |   | 
Tuten Chamon  |  20. 06. 2019 16:54

Nebo ho pochcal nějaký turek od hlavy k patě.

Odpovědět  |   | 

jezdím do turecka na dovolenou a přeji jim tu výrobu, jsou srdeční, fandí fotbalu a prostě jsou kamarádčtí a hlavně se práce nebojí. Konečně němci dostali rozum a dávají práci lidem kde nechcou nekřestanský peníze, potom se auta prodražují a převládají ojetiny. Myslel jsem, ale, že to půjde spíše bulharsko, možná octavie.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  20. 06. 2019 16:12

Tvl a ty si opravdu myslíš, že kdyby to v Turecku vyrobili za polovinu, klesne cena o korunu? Bláááázne….

Odpovědět  |   | 

podívej se třeba na turecký busy o kolik stojí méně. Kolik tych superbů máš, že ti to tak vadí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 06. 2019 21:29

A proč to asi stojí méně? Protože nemusí platit tolik bezpečnostních prvků, jako v civilizovaných zemích.
Proč nám denně musíš dokazovat, že jsi komunismem postižená nula?

Odpovědět  |   | 

jaký turecký auto nemá nějaký bezpečnostní prvek? Já ti radím neber zákaz cestování do turecka od tvojí milované strany a jed se na tureckou techniku podívat. Třeba kropička, pět náprav a nevím co ti komunisti nakukali, ale tam autobus bez klimy těžko najdeš.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  25. 06. 2019 08:53

To samozřejmě, protože …..středomoří, to by padli. Ale nemusí na vlastní domácí produkci uplatňovat všechny nesmysly EU, proto to ale nemohou vyvážet do EU, pročpak tady asi ty turecký busy nejezděj? Když jsou podle tebe tak skvělý a levný?

Odpovědět  |   | 
Jonathan Helmut  |  20. 06. 2019 16:24

Ty jsi opravdu duševně vyjímečný. To se jen tak nevidí.

Odpovědět  |   | 

nesneseš, že někdo má jiný názor? Ale máš pro někoho hezký nick, mně se nelíbí a tak asi máme každý jinou orientaci.

Odpovědět  |   | 
Jonathan Helmut  |  20. 06. 2019 17:13

Já bych ti toho dost napsal, ale ldyž je pro tebe současné Turecko zemí zaslíbenou, diskuze je zbytečná.

Odpovědět  |   | 

Ano, hlavně nekecají, že je sucho a zavlažují a doprava tam funguje a nedostatek řiidičů nemají a nová auta euro 6 a nikde nekecají, ale vyrábí je. Hlavně tam nerenovují nějaký starý auta jak u nás.

Odpovědět  |   | 
Jonathan Helmut  |  20. 06. 2019 21:31

Že ty jsi tam našel holku? Nebo tě tam nějaká přefikla? Jinak nedokážu tvé turko-Erdogano milství racionálně vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  20. 06. 2019 19:23

Když napíšete že turek ( muslim ) je srdečný , tak jste opravdu mimo . Také jsem tam byl i v jiných zemích , i exotických . Je to jen jejich práce se , chovat úslužně , srdečnost pro křestana nemají . Jste naivní , ani nechci napsat co . A ještě si myslíte , že když to bude montovat turek , tak to bude levnější . Nezveřejnujte že jste B.B. ))))))

Odpovědět  |   | 

Joo jaká práce, čeho. Vy jste věřící?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 06. 2019 21:32

Co má víra společného s tureckou odpadní mentalitou? Já s ním plně souhlasím, s Turky jsem měl dost do činění v Iráku, kde nám zajišťovali zásobování, než se země po válce začala aspoň trochu vzpamatovávat. Turky už nikdy víc.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  21. 06. 2019 03:52

Vy jste opravdu mimo . Do kostela nechodím. Opakuji , nadávejte svou naivitu a hloupost tak na odiv.

Odpovědět  |   | 

a Vy si myslíte, že všichni turci chodí do mešity a v poledne se modlí? Tuším, že by se o Vás měla zajímat policie, něco tady nehraje.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  21. 06. 2019 03:55

Ještě dodatek , pro ně jsme všichni křesťané a nevěřící .

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 06. 2019 14:19

A hlavně, oni to moc nerozlišují, prostě kdo není muslim, ten je lidský odpad. Oni si myslí, že každý člověk se rodí jako muslim a pokud uznává jinou víru (nebo je nevěřící) je povinností muslima takového člověka vrátit zpátky na správnou cestu islámu, jakkoliv. A ještě dle nich je i nejhorší muslim lepší než nejlepší křesťan. A srdečnost a přátelskost vůči jinověrcům je jenom lež a přetvářka. Oni totiž lhát mohou, pokud je to v zájmu jejich víry.

https://www.mediaoislamu.cz/2011/takija-opravnuje-mus... ...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 06. 2019 06:03

Je to tak, islám vymyslel jako další víru židovský ra-bin. A použil to co se osvědčilo. Stačí se začíst do starého zákona....tam to všechno je.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 06. 2019 07:59

A tak hlavně, že fandí fotbalu. To některým stačí...

Odpovědět  |   | 
aaa  |  21. 06. 2019 09:02

Hlavně Őzill se zachoval jako pravý turek. Takových je většina , manifestace v Německu za tureckého prezidenta . Máte pravdu , i toto některým nedochází .

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  20. 06. 2019 15:24

Tohle určitě pozvedne kvalitu výrobku...

Odpovědět  |   | 
BeeWee  |  20. 06. 2019 15:38

a je to , uz jsme jako oni.. začne se lehce - hned sueprbem a pak to pojede - Octavka, Scala lala laááák, Fabia , Kodiaq i Karoq a třeba se fabrika prodá , VW si už nasyslil

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  20. 06. 2019 16:08

Turecko? No to si dělaj (_!_) ne? Mimo EU a s nejistou politickou situací - nebrat!!

Odpovědět  |   | 
Robotron  |  20. 06. 2019 16:09

Zase odboráři plaší, aby byli zajímaví.

Superb s Passatem zůstanou v ČR. Do nového závodu půjde Karoq, který se dnes vyrábí ve třech závodech a s ním nejspíše Ateca + případné nové karosářské verze, které se pro Evropský trh nenabízí, protože pro ně prostě není výrobní kapacita. Čínský Kodiaq/Kamiq GT by byl oblíbený i v Evropě, protože Škodovka ala BMW X6, ale není je kde vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Turbo  |  20. 06. 2019 16:47

A co plasis ty? Jsi reditel? Myslim, ze odobry mají vic informaci nez ty za klavesnici, minimalne jsou v dozorci rade firmy a vedi co pisou.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  20. 06. 2019 16:33

odboráži vyhnali mzdy vysoko a tím i náklady, průměrná mzda je tam cca 22 tisíc korun

Odpovědět  |   | 
Vláďa. Bk  |  20. 06. 2019 17:44

Tak ať si to odboráři užijí! Vyrábět se bude tam, kde jsou nižší náklady.. To je ekonomika! A odborový bossove, si mohou koupit své firmy, a v nich dokázat své teorie! A u stávkovat se do konce!

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 06. 2019 19:25

Vše se srovná, až budou v Číně svobodné odbory a vystávkují si ty samé podmínky a mzdu jakou mají "montéři" v EU.....

Odpovědět  |   | 
Jožo  |  20. 06. 2019 19:40

No hlavně se to vůbec nemělo dávat Germánům.

Odpovědět  |   | 
turbo  |  20. 06. 2019 19:42

ty jsi asi nezamestnanej ze?

Odpovědět  |   | 
Jožo  |  22. 06. 2019 20:00

Celé hospodářství jsme za hubičku narvali cizákům a teď se divíme. Znárodnit a hned.

Odpovědět  |   | 
Miloslav  |  20. 06. 2019 19:51

No jo , to pořád brečí , že mají málo. Až se Němci naserou , tak spočítají náklady na zaměstnance a šup dál na východ. Němec nebude platit Čechovi stejně jako Němcovi. Přesunou výrobu a nebudou se nikoho ptát jestli líbí ,nebo nelíbí. Automobilový průmysl je velká houpačka. V naší firmě se stále propouštělo a ted nemají lidi. Zahraniční zaměstnanci pracují 12-ctky a češi 8 h. Prý se jim to vyplatí. No nevím. Ono se to nějak udělá , žejo.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kamarád  |  20. 06. 2019 20:12

Pokud by byla výroba Superbu přesunuta do Bulharska nebo Turecka, NEDOPORUČOVAL BYCH NIKOMU TAKOVÉ AUTO KOUPIT. Mluvím s osobní zkušeností.

Odpovědět  |   | 

kamaráde a to někdo tady z diskuze kupuje, vždyt my jsme se škodovkama skončili tak nám je to uplně jedno jestli se to přestane vyrábět. Možná páár nerváků se tady najde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 06. 2019 21:33

Ty jsi vážně idiot.

Odpovědět  |   | 

ty jsi super(b) nervák.

Odpovědět  |   | 
Vladimír Novák  |  20. 06. 2019 20:32

Jedna paní povídala? Zatracení Němci! Nejde jen o to?

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  20. 06. 2019 20:48

Škoda to je ideální povoz pro špinavýho Turka

Odpovědět  |   | 
Jonathan Helmut  |  20. 06. 2019 21:28

Www.bohnice.cz

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  21. 06. 2019 09:42

Ano objednej se tam a cestou se zastav v áčkach pro Tédéíčko

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 06. 2019 21:47

Debata nesklamala :)

Odpovědět  |   | 
Pavel B.  |  20. 06. 2019 22:28

To je přesně vono . Všicni by chtěli donekonečna přidávat peníze (mzda),ale právě proto se tu vyrábí že je tady levná pracovní síla. Už tak zaměstnanci v automotive berou nadprůměrný mzdy. Prostě jste chtěli furt vyšší a vyšší mzdy,no tak bublina splaskla, a výroba se stěhuje do Rumunska,Bulharska,Ukrajiny,Turecka a dalších paskvilů. Tak to máte zaměstnanci,to čumíte,co ? Vždyť vám to říkali- výroba se zde vyplatí jen proto že nebudete mít vysoký nároky na mzdy. To platí všude-ve všech fabrikách. všechno vodsuď podsuď. Tak a teď čumte jak vaše fabrika (třeba Bosch-namátkou-obrazně) se stěhuje třeba do Rumunska nebo Ukrajinu- jim tam stačí 20 tisíc, vy jste chtěli 35 tisíc.

Odpovědět  |   | 
Škodo drát  |  20. 06. 2019 23:35

Superb a Passat přibližně stejná cena. Superb Čechy-velký zisk pro VW. Passat Čechy - větší zisk pro VW než výroba v Německu. Fabrika v Turecku nebo v Bulharsku větší zisk než v Čechách. O peníze akcionářů jde až v první řadě. Hitler neporazil Evropu silou, ale o pár let později ekonomický, že pane Porsche.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  21. 06. 2019 01:14

Proč brát Čechům práci... No pořád lepší než () 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 06. 2019 07:46

Už je dávno rozhodnuto, Superb bude v Turecku ...

Odpovědět  |   | 
Zdeno  |  21. 06. 2019 09:41

Je rozhodnuto Superb v česku končí

Odpovědět  |   | 
PeJan  |  21. 06. 2019 09:54

Nj, tak zamestnanci ted meli tucne roky. Odborari vydupali uplne neskutecne podmiky v dobe nejvetsi expanze, VW nemohla moc smlouvat, aby nebyly vybadky. Nyni prodeje klesaji, blizi se krize a naklady se budou zase snizovat.... Skoda je pro VW proste "low-cost" znacka a muzeme byt jeste radi, ze vyrabi porad nadprumerna auta a ne neco na urovni Dacii (neberte to prosim jako kritiku teto znacky, produkt proste odpovida cene)

Odpovědět  |   | 

Problém je širší, my jsme pro Němce až na výjimky stále übermench, přitom umíme víc než oni.

Odpovědět  |   | 

K čemu pak investice do nových výrobních kapacit? Top model nechat vyrábět v jakémci Turecku??? Tam nechť vyrábějí takové bezvýznamnosti jako je Scala.

Odpovědět  |   | 

V turecku je obliba sedanů a superb tak vypadá.

Odpovědět  |   | 
Alexejevič Gusarov  |  21. 06. 2019 22:30

Turecko je krásná země. Rád bych si pořídil Talbota. Nemáš zkušenosti s dovozem Talbotů do ČR?

Odpovědět  |   | 

Já mám auta, co jsou v turecku oblíbená-citroena a bmw. Pošli mně fotku toho talbota, fotím po turecku dopravní techniku, mám asi 900 fotek s auty a něco ve stylu peugot 309 se značkou T jsem v turecku neviděl. Ale jak jsem psal, turci nemají rádi rusáky a tvoje jméno aji mně drásá. Na talbota zajed do francie nebo do británie, tam se naposledy vyráběly. V turecku ducato a jumper má nechaný názvy.

Odpovědět  |   | 

Z turecka nic nevyvezeš, je tam plno škodovek 120, které nejezdí a jsou pod palmama, dost se o to ti kševtaři zajímají, ale už jsem to psal rusáky nemám rád alexeji. Tvoje matka tě má ským?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 06. 2019 11:47

S matrjoskou...

Odpovědět  |   | 
V3S  |  22. 06. 2019 02:25

STANDARDNÍ VÝVOJ, komunistická odborářská hovada budou tak dlouho šroubovat mzdy až majitel přesune výrobu do jiné země.

Odpovědět  |   | 
Jožo  |  22. 06. 2019 20:04

Takže podle vás máme makat za stravu a přístřešek? Všechno zdražuje a platy mají být pořád stejně nízké?

To jsi dobrý trotl.

Odpovědět  |   | 

nemá se to přehánět vůči ostatních, škodováci zvedli ceny v celé republice a ted je řada na nich aby trpěli.

Odpovědět  |   | 
standa  |  22. 06. 2019 12:25

Ale chtějí vetší zisky Čech nebude dělat za 20 000kč ,ale Bulhar bude dělat v přepočtu za 10 000kč

Odpovědět  |   | 
Jiri Chrudimský  |  23. 06. 2019 23:39

Zapomínáte že Škodovka je majetkem VW tak se do toho Nesmíme plést, je vina naší vlády která všechny podniky prodala,a i jako montovna jsme drahý.

Odpovědět  |   | 
alexnovak  |  17. 07. 2019 14:42

To není ani tak vina vlád, na tomhle se podepsali odboráři. Jejich nepřiměřený tlak na mzdy, kdy úplné montážnické tele bere ve škodovce jako lékař po první atestaci moc normální není. Každopádně hoši montážnický čeká sesednutí z hrušky a zvykání si na desítku z pracáku. Chtít participovat na úspěchu firmy přidáváním na platě a odmítat nést následky, když se přestane dařit, není možné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A