Nová Škoda Superb už má za sebou také první nehodu

Nová Škoda Superb už má za sebou také první nehodu

O nové generaci Škody Superb bylo napsáno snad už úplně všechno. Auto to je prostorné, na vlastní kůži jsme se přesvědčili také o tom, že jde o vůz hodně svižný, pohodlný a evidentně také bezpečný, což dokazují nárazové testy Euro NCAP i jedna z prvních nehod v reálném provozu.

Škoda Superb 2.0 TSI 4x4 206 kW: Naměřená dynamika, rozměry, dojmy

Škoda Superb 2.0 TSI 4x4 206 kW: Naměřená dynamika, rozměry, dojmy

Nedávno se nám dostaly do rukou fotky jedné z prvních nehod nové Škody Superb. Přesné informace bohužel schází, údajně ale k nehodě došlo díky příliš vysoké rychlosti, kvůli které se řidič dostal mimo silnici a následně narazil do stromu. Kromě konkrétního exempláře nového Superbu se ale nikomu nic nestalo.

Škoda Superb Combi moc prostoru nenabízí [první jízdní dojmy]

Škoda Superb Combi moc prostoru nenabízí [první jízdní dojmy]

Jak už víme z konce června, Škoda Superb je podle Euro NCAP velmi bezpečné auto. V nárazových testech dostal základní liftback za ochranu dospělých 86 %, ochrana dětí mu vynesla také 86 % a ochrana chodců znamenala pro vůz 71 %.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 46 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků