Jedna - pětka do takovýho auta a ještě tvrdit že sportovního -si dělaj z lidí akorát srandu, při tý ceně !
Ten čínskej tablet naroubovanej na palubku, místo kapličky budíků je úděsnej. Za tohle by měl někdo dostat kopačky…
To má mazda 3 motor 2 litry !!To bych nikdy nekoupil !Škoda peněz !Mám Mazdu CX 60 327 koni ! 15 let kupuji pouze Mazdy !!Porucha neznámý pojem !!! Kvalita s Hirošimy
Při provozu citycar měli všichny japonci problém s palivem v oleji. Vyřešili to asijsky: zrušily turba a k atmosféře přibastlily elektro aby to vůbec jelo.
Superb má také dvoulitr a daleko dynamičtější než ty zdechliny Mazdy. Těch tvých 327 hybridních koní sfoukne 2.0 TSI jako svíčku.
Ale Mazda si vie vyvinúť a vyrobiť motory sama a vlastne celé auto na rozdiel od pseudo automobiliek škoda,seat atd.
ale jak dlouho? nejhorší je ŠKODU rozjet z nuly na 50, než to turbo zabere, dsg než se rozhodne a proto škodovkáři porušují rychlosti, jízdu na červenou atd. protože to auto nebrzdí.
Kdyby ti zabíralo tvoje "turbo" v hlavě, tak bys věděl, že z nula na padesát se 2.0 TSI rozjede rychleji než Mazda s 327 koňmi, stejně tak na 100, na 150, na 200 nebo na jakoukoliv rychlost.https://zeperfs.com/en/duel10043-10371.htm... a je jedno, jestli je to 2.0 TSI vs hybrid v Mazdě, nebo třeba v Toyotě, hybrid vždy dostane na prdku.https://zeperfs.com/en/duel7916-11140.htm... No a co se týče brzděníSuperb 34,1 m ze 100km/h, CX-60 36,3 m
joo, že sem si toho nevšimnul. Článek je o 1,5l a nevím proč tady plácáš o 2,0l ty turbo v hlavě, nevím proč bych a na co to turbo v autě měl.
Článek je o všech motorizacích ve Sportline. A konec konců i ta 1.5 hybridní konkurenci smete jak svíčku lhostejno zda v disciplíně 0-50, 0-100 nebo v pružnosti.https://zeperfs.com/en/duel8543-11844.htm... Takže turbodíra je jenom v tvé hlavě.
A Kamiqa mají Charita a tak se jich zeptej kolik mají spotřebu po městě a že to neumí ani jet ve městě na tempomat. Ale už dost, článek je o zahraničním autě a kdyby se Superb nedělal u VW, tak by nebyl.
Nevím proč sem dáváš kamiqa, který pro přímý vstřik a turbo se nehodí pro jízdu ve městě a pro velkou spotřebu bude Škoda ten model končit bez náhrady a ještě C-HR si můžeš koupit 4x4. Pochop to, auta nejsou jen pro závodníky, který kličkuje z pruhu do pruhu. Ještě si najdi spotřebu a kolik vydrží ve městě ta DSG bez opravy, kolik brzdy atd. Plakátová auta jsou dobrý, ale né na ježdění.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.