Nová Škoda Superb se začíná odhalovat zevnitř. Takhle vypadá interiér

53 komentářů

JA-NE
4. února • 12:16

Ja neviem mne sa paci dizaj interieru Alfa Romeo. casto napodobnovene otocne cudliky klimatizacie s digitalnym zobrazenim, zvysle rucicky na budikoch + zapustene tubusy budikov..B-]

Ivan
4. února • 11:17

je to to isté nic moc,neviem čo sa tak vzrušujete,stací si pozrieť ostatné volkswageny
s mensou obmenou vsetko to isté!!!

Ludek_II
4. února • 9:45

Dejte to pryč !! Dejte to pryč !! Já se bojím. :-D

Petr
3. února • 19:58

možná, že příští Logan od Dáčie bude vypadat lépe a důstojněji, než je tento laciný design interiéru, Duster snad už lépe vypadá

XiXao
3. února • 18:38

Škoda že v Česku není nikdo, kdo by Škodu vykoupil z protektorátní nadvlády jejích zachránců. Jako jedna z nejstarších automobilek by si zasloužila být zase svéprávná a česká.

Gant
4. února • 19:49

Čo bolo to bolo, terazky už tolko montovna a u té nezáleží jestli je Německá nebo Korejská!!!???:-))

Gant
4. února • 16:45

Nestraš!!!

LOL
4. února • 13:19

a kde vezmeš potřebné technologie? Ať je hitlerwagen jaký chce, tak do Škody napumpoval hodně peněz a know-how. České motory z Bolky tu jsou jen proto, že si to tak podmínil Pithart při prodeji - já bych to zavřel hned po prvním průseru jménem HTP a nečekal bych na ještě průserovější repete jménem 1.2TSI. Navíc vše zafinancováno Hitlerwagenem, a vývoj motoru věru jen pár mega nestojí!

Gant
4. února • 16:39

Teď je na řadě MPI 1.0 a na podzim TSI 1.0 81 KW a převodovka MQ100 z Citigo a nové Fábie, ta prý ani nemá ložiska, jen dubová pouzdra!?

Maca
3. února • 18:25

To ma furt ten starej volant co mela stara Octa i Yeti??? :-O

Driver
4. února • 16:11

Zajdi si k očnímu.

Gant
4. února • 16:42

Ty snad ani nemáš vlastní názor že kopíruješ Čobola ze Slovenska!? Viz. několik řádků výše!!!!

Gant
3. února • 18:29

Jasně z PVC!:-O

jehoVista
3. února • 17:48

Mozna mi neco unika, ale to vypinani airbagu spolujezdce hned nad ovladanim vystraznych svetel mi prijde jako kokotsky napad. Uvidim pred sebou krizovku na dalnici a pro jistotu jeste vypnu spolujezdci airbag, aby to mel rychle za sebou.

Mik
5. února • 9:11

Ono to není vypínání airbagu,ale signalizace zap/vyp airbagu...

Aladin
3. února • 18:42

Airbag spolujezdce se vypíná klasicky otočením klíčku u spolujezdce. Nad ovládáním výstražných světel je jen svítící nápis v případě vypnutí airbagu. Žádné tlačítko. Takto to mají všechny Škody.

jehoVista
3. února • 18:59

No snad mas pravdu. Na tom renderu to vypada uplne stejne jako tlacitko na vystrazna svetla.

Gant
3. února • 18:30

To víš tchýně a uzený!!!

Quebe
3. února • 16:56

Z mé strany očekávaná bezpohlavní klasika, zaručující oslovení co největšího počtu zákazníků. Neříkám, že špatně - z chladného logického pohledu dobrý tah, který maximalizuje zisk, ale nic pro mě. Není z toho cítit nic, nelze si k tomu vytvořit vztah. Naprosto emočně sterilní.Já mám raději rád věci, které lidi buď milují nebo nenávidí. A ne "jo, asi dobrý"

XiXao
3. února • 16:10

Už je na čase aby Kabáně přetáhli třeba k Hjondé a ke Škodě přišel skutečný dizajnér, který používá i jiné rýsovací pomůcky než jenom pravítko.(Proč nedají tu navigaci ještě níž, aby si řidič mohl lépe procvičovat krční svaly?)

John
3. února • 23:47

Ty kokso tak ho nahrad! Mudrlant. Nevies nakreslit ani kruh a tu budes mudrovat.

celoplastové dveře
3. února • 16:39

Já bych řekl zlatý Kabaň. Raději si ani nepředstavuji, co by s koncernovým zadáním "konzervativní lowcostová Škoda, co neleze do zelí progresivnímu mainstreamovému VW" udělal jiný méně geniální designér. Kabaňovy výtvory alespoň nejsou kýčovité a sockoidní, což je v dané kategorii vzácnost.

celoplastové dveře
3. února • 15:16

Osobně mi toto nové směřování Škodovky cestou Dacie a spol. vůbec nevadí. Z pohledu koncernu to má svůj smysl a kdyby byl Superb na českém trhu o cca 150tis levnější než stejně vybavený a motorizovaný Passat (jako tomu bývá na jiných trzích), tak proč o něm nepřemýšlet. Ale protože cena bude nakonec cca stejná (a nebo jako u Octavie & Golf dokonce vyšší!), tak proč o něm přemýšlet? Protože je to liftback? To za tu řadu kompromisů (opět se mimochodem můžeme těšit na pro Škodovku typicky tragicky odhlučněné podběhy) nestojí...

LOL
3. února • 16:39

tak ještě aby tomu šitu odpovídala i cena. Víc než 500 v plné palbě bych za to nedal. :-P

XiXao
3. února • 14:33

To není opovrhování, ale zklamání nad tím, že si Škoda nemůže dělat auta jaká by chtěla. Při vývoji auta existuje jakási autocenzura, neboť diktát z nejvyšších míst je jasný : Dělejte si to jak chcete, ale nesmí to být lepší, hezčí a kreativnější než VW.

Aladin
3. února • 16:56

Tohle bych vůbec neřešil. Každý nemůže vyrábět Rolls Royce. I tak jde vidět maximální usílí sousedů z Mladé Boleslavi. Podívej co Seat. Totožné díly, stroje na výrobu, pracovní postupy a výsledek nic moc. S tím, že by to nemělo být hezčí nesouhlasím. Oktávka se designem povedla více než Golf. A taky se dobře prodává v celé Evropě. Například ve Švýcarsku je to druhé nejprodávanější auto hned za Golfem a dvojnásobným odskokem od všeho ostatního. A určitě ne, že by byla technicky lepší. Zkrátka se jen líbí. Jiný důvod mě nenapadá.

celoplastové dveře
3. února • 15:34

Kabaň ta auta dělá přesně tak, jak koncern potřebuje a jde mu to opravdu dobře. Nicméně tento Superb bude testem, jak daleko až může Škoda ještě zajít. Koneckonců když se zákazníci zhrozí až příliš, pořád je tu ještě možnost faceliftu interieru...

Gant
3. února • 15:05

JJ I liga Passat, Okresní přebor Superb!:-))

Aladin
3. února • 13:22

A co jste tady Vy všichni opovrhovači čekali? Celkem s Vámi souhlasím, ale nic jiného čekat nešlo. Superb bude mít motory VW, určitě nadprůměrně řízení, vynikající převodovky. Tradičně slabší podvozek. A protože bude o pár % levnější než Passat (+ levnější pojistka, servis, nd), tak kde by měl ušetřit? Šetří na materiálech interiéru, podvozku, možná výplní sedaček a odhlučnění. Jinde to zkrátka nejde. Jsou to věci co jdou na první pohled poznat, ale s vozem může být i tak dobré svezení.

celoplastové dveře
3. února • 15:22

tento přístup může dobře fungovat u Fabie, protože pro danou cílovou skupinu zákazníků může být rozdíl dát 270tis za Fabii a nebo 300tis za Polo za cenu trochu horších materiálů, odhlučnění a pod. Ale jestli dát 950tis za Superb a nebo 980tis za Passat s lepšími materiály, odhlučněním atd., tak to už je jiné rozhodování....... Navíc je otázka, jestli vůbec bude na českém trhu Superb levnější. Nedivil bych se, kdyby alternativou Passatu za 980tis byl Superb přes milion...

Gant
3. února • 15:01

Jasně super nový tříválec TSI 1.0 81Kw! To bude bomba!:-))

Raven
3. února • 12:21

Bingo. Tak má vypadat dokonalý interiér B-]

celoplastové dveře
3. února • 16:34

Pokud už máme Škodu definitivně počítat mezi lowcostové automobilky (Dacia, Lada, Datsun a pod.), pak ano, interier je naprosto dokonalý a zaslouží 10 hvězdiček z deseti. A i zbytek auta technikou počínaje a designem exterieru konče bude v lowcostové kategorii nepochybně vynikat. Jen se obávám, že akorát cena lowcostová nebude...

Gant
3. února • 11:48

JJ a až s ním přijedete, tak bude majitel vozu ze Stuttgartu TÁÁÁKLE MALINKEJ!!!!!

Gant
3. února • 11:56

Vidím hromadu plechu a černého tvrdého plastu! Je jen škoda že už ho nebudou sběrny železa vykupovat a hotovostně proplácet! Prodloužená záruka na 5let a potom ekologická likvidace zdarma financovaná Auto Škoda! ;-)

martin
3. února • 10:01

Neuveritelne! Tak dobre to tajili a aj napriek tomu stihol Qoros ich dizajn okopirovat:-P

martin
3. února • 10:02
Milda
3. února • 16:12

Je tam taky volant, co?

james
3. února • 10:38

ty zajdi k ocnemu co najskor

martin
4. února • 11:14

Skor by som to odporucal tebe. Pre zaujimavost, tieto dva interiery su od noveho Superbu odlisne. Dufam, ze pochopis rozdiel.
http://image.motortrend.com/f/roadtests/sedans/1304_2... ...
http://www.auto-types.com/news-gallery-3/bmw-launch... ...
A dokonca aj tento:
http://izmostock.photoshelter.com/image/I0000Hk5RfYJT.F4...

james
5. února • 21:07

ty musis byt ozaj slepy..madlo, klucky, lista vo dverach, volat, forma palubnej dosky bez takeho prevysu - len linia az po radio, ovladanie pod radio plynule pokracuje stredovou konzolou a nie je pod nou medzera ako v qooros a kopa atd.. lepsie sa pozri a priznaj si ze si sa sekol a nerob zo seba debila a neupoucaj druhych..

josehko
3. února • 10:01

Ako zvyčajne sú to zas a opäť len nemecké automobilky, ktoré vedia nájsť ten správny pomer medzi dotykovým ovládaním na displeji a ovládaním páčkami a čudlíkami. Nie je to ani Tesla, kde je všetko na displeji, ani focus, resp. astra, (obe sú to americké automobilky), kde je záplava čudlíkov.
Interiér tohto Superbu, podobne ako nového Passatu, považujem za takmer dokonalé. Dokonca sa mi viac páčia ako palubky audin, bavorákov či mercedesov...

cptObvious
3. února • 11:53

Josehko, pri vsetkej ucte, jedine co ma stale odradza of objednania noveho passata je dotykove ovladanie.
Zrejme si v zivote i-drive nepouzival, inak by si taku koninu nenapisal. V I drive urobim vsetko naslepo, v passate sa musis pozerat mimo cesty na LCD.

Mirek
3. února • 11:33

Nevím jak ty, ale já bych dal přednost tomuhle. Nedávno tady mnozí chtěli, ať to stojí méně než Superb. O to raději bych to potom koupil. ;-)
http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-genesis/1280... ...

LOL
3. února • 16:37

srovnávat genesys s ubohým supem, to není zrovna ohleduplné.. :-D

Honza
3. února • 9:54

Tak to je bomba :DDDD ...vidíte všechny ty prvky..z Visionů :-D ..... to jsou Czabaňi..přímo designové orgie..jen škoda..že tam není nějaký prolis:DDD...ne ale bez legrace..oproti minulé generaci to má o deštník navíc...Takže nafouklá Octavie...bez nápadu...a zvenku to bude to samé....

oh.c
3. února • 18:16

Tak mě tak napadá, že za práci s kopírkou mají v MB za 1 aneb aha nastavíme poměr 0,75 - 1 - 1,25 :-):-)):-D. Kdepak jsem to už jenom viděl?

Gant
3. února • 11:52

Bude to zase jako všechny Škodovky! Z venku HUJ a ze spodu FUJ!!!! :-D

f
3. února • 9:23

Tak traktorovéj volant je hezčí !...A to madlo od ledničky:-) co je na dveřích tak to je hrůza. Je to slatanina Passatu a Golfu nic víc nic míň. Vůbec to není útulny a působí to studene.

Ondřej
3. února • 9:22

OK, tak jak bude vypadat interiér ve verzi elegance nebo laurin klement v plné palbě za mega a pul už víme. Teď ještě ukazat preciznost, dokonalost a vybavenost na úrovni Bentley nebo Sklase ve výbavě active a ambition.

Jan
3. února • 11:20

Nuda, nuda, šeď, šeď...
Bez nápadu interiér,bez emocí, až nepříjemně studený,Odmyslete navigaci a airbag ve volantu a je to Favorit... ;-):-(

LOL
3. února • 16:35

Souhlas. Naprostá nuda a v podstatě okopčený aktuální Superb. Nemám nic proti jednoduchosti, ale tady je to už dost extrém, ta masa celého předního panelu je objemově malá, ale proto, že je jednolitá, působí na pohled jako objemnější. Mně se z toho zvedá kufr.

Petr
3. února • 13:03

budeme rádi, když budou měkčenné plasty a ne ten beton co má mová Fabka, ale posun to je, proti tomuto designu ze 105S v nové Fabce: http://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Doporučujeme

Články odjinud