Nová Škoda Superb se začíná odhalovat zevnitř. Takhle vypadá interiér

Ondřej  |  03. 02. 2015 09:22

OK, tak jak bude vypadat interiér ve verzi elegance nebo laurin klement v plné palbě za mega a pul už víme. Teď ještě ukazat preciznost, dokonalost a vybavenost na úrovni Bentley nebo Sklase ve výbavě active a ambition.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 02. 2015 11:20

Nuda, nuda, šeď, šeď...
Bez nápadu interiér,bez emocí, až nepříjemně studený,Odmyslete navigaci a airbag ve volantu a je to Favorit...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 02. 2015 13:03

budeme rádi, když budou měkčenné plasty a ne ten beton co má mová Fabka, ale posun to je, proti tomuto designu ze 105S v nové Fabce: http://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 02. 2015 16:35

Souhlas. Naprostá nuda a v podstatě okopčený aktuální Superb. Nemám nic proti jednoduchosti, ale tady je to už dost extrém, ta masa celého předního panelu je objemově malá, ale proto, že je jednolitá, působí na pohled jako objemnější. Mně se z toho zvedá kufr.

Odpovědět  |   | 
f  |  03. 02. 2015 09:23

Tak traktorovéj volant je hezčí !...A to madlo od ledničky co je na dveřích tak to je hrůza. Je to slatanina Passatu a Golfu nic víc nic míň. Vůbec to není útulny a působí to studene.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 02. 2015 09:54

Tak to je bomba :DDDD ...vidíte všechny ty prvky..z Visionů ..... to jsou Czabaňi..přímo designové orgie..jen škoda..že tam není nějaký prolis:DDD...ne ale bez legrace..oproti minulé generaci to má o deštník navíc...

Takže nafouklá Octavie...bez nápadu...a zvenku to bude to samé....

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 11:52

Bude to zase jako všechny Škodovky! Z venku HUJ a ze spodu FUJ!!!!

Odpovědět  |   | 
oh.c  |  03. 02. 2015 18:16

Tak mě tak napadá, že za práci s kopírkou mají v MB za 1 aneb aha nastavíme poměr 0,75 - 1 - 1,25 . Kdepak jsem to už jenom viděl?

Odpovědět  |   | 
josehko  |  03. 02. 2015 10:01

Ako zvyčajne sú to zas a opäť len nemecké automobilky, ktoré vedia nájsť ten správny pomer medzi dotykovým ovládaním na displeji a ovládaním páčkami a čudlíkami. Nie je to ani Tesla, kde je všetko na displeji, ani focus, resp. astra, (obe sú to americké automobilky), kde je záplava čudlíkov.
Interiér tohto Superbu, podobne ako nového Passatu, považujem za takmer dokonalé. Dokonca sa mi viac páčia ako palubky audin, bavorákov či mercedesov...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 02. 2015 11:33

Nevím jak ty, ale já bych dal přednost tomuhle. Nedávno tady mnozí chtěli, ať to stojí méně než Superb. O to raději bych to potom koupil.
http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-genesis/1280... ...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 02. 2015 16:37

srovnávat genesys s ubohým supem, to není zrovna ohleduplné..

Odpovědět  |   | 
cptObvious  |  03. 02. 2015 11:53

Josehko, pri vsetkej ucte, jedine co ma stale odradza of objednania noveho passata je dotykove ovladanie.
Zrejme si v zivote i-drive nepouzival, inak by si taku koninu nenapisal. V I drive urobim vsetko naslepo, v passate sa musis pozerat mimo cesty na LCD.

Odpovědět  |   | 
martin  |  03. 02. 2015 10:01

Neuveritelne! Tak dobre to tajili a aj napriek tomu stihol Qoros ich dizajn okopirovat

Odpovědět  |   | 
martin  |  03. 02. 2015 10:02
james  |  03. 02. 2015 10:38

ty zajdi k ocnemu co najskor

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 02. 2015 11:14

Skor by som to odporucal tebe. Pre zaujimavost, tieto dva interiery su od noveho Superbu odlisne. Dufam, ze pochopis rozdiel.
http://image.motortrend.com/f/roadtests/sedans/1304_2... ...
http://www.auto-types.com/news-gallery-3/bmw-launch... ...
A dokonca aj tento:
http://izmostock.photoshelter.com/image/I0000Hk5RfYJT.F4...

Odpovědět  |   | 
james  |  05. 02. 2015 21:07

ty musis byt ozaj slepy..

madlo, klucky, lista vo dverach, volat, forma palubnej dosky bez takeho prevysu - len linia az po radio, ovladanie pod radio plynule pokracuje stredovou konzolou a nie je pod nou medzera ako v qooros a kopa atd.. lepsie sa pozri a priznaj si ze si sa sekol a nerob zo seba debila a neupoucaj druhych..

Odpovědět  |   | 
Milda  |  03. 02. 2015 16:12

Je tam taky volant, co?

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 11:48

JJ a až s ním přijedete, tak bude majitel vozu ze Stuttgartu TÁÁÁKLE MALINKEJ!!!!!

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 11:56

Vidím hromadu plechu a černého tvrdého plastu! Je jen škoda že už ho nebudou sběrny železa vykupovat a hotovostně proplácet! Prodloužená záruka na 5let a potom ekologická likvidace zdarma financovaná Auto Škoda!

Odpovědět  |   | 
Raven  |  03. 02. 2015 12:21

Bingo. Tak má vypadat dokonalý interiér

Odpovědět  |   | 
celoplastové dveře  |  03. 02. 2015 16:34

Pokud už máme Škodu definitivně počítat mezi lowcostové automobilky (Dacia, Lada, Datsun a pod.), pak ano, interier je naprosto dokonalý a zaslouží 10 hvězdiček z deseti. A i zbytek auta technikou počínaje a designem exterieru konče bude v lowcostové kategorii nepochybně vynikat. Jen se obávám, že akorát cena lowcostová nebude...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 02. 2015 13:22

A co jste tady Vy všichni opovrhovači čekali? Celkem s Vámi souhlasím, ale nic jiného čekat nešlo. Superb bude mít motory VW, určitě nadprůměrně řízení, vynikající převodovky. Tradičně slabší podvozek. A protože bude o pár % levnější než Passat (+ levnější pojistka, servis, nd), tak kde by měl ušetřit? Šetří na materiálech interiéru, podvozku, možná výplní sedaček a odhlučnění. Jinde to zkrátka nejde. Jsou to věci co jdou na první pohled poznat, ale s vozem může být i tak dobré svezení.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 15:01

Jasně super nový tříválec TSI 1.0 81Kw! To bude bomba!

Odpovědět  |   | 
celoplastové dveře  |  03. 02. 2015 15:22

tento přístup může dobře fungovat u Fabie, protože pro danou cílovou skupinu zákazníků může být rozdíl dát 270tis za Fabii a nebo 300tis za Polo za cenu trochu horších materiálů, odhlučnění a pod. Ale jestli dát 950tis za Superb a nebo 980tis za Passat s lepšími materiály, odhlučněním atd., tak to už je jiné rozhodování....

... Navíc je otázka, jestli vůbec bude na českém trhu Superb levnější. Nedivil bych se, kdyby alternativou Passatu za 980tis byl Superb přes milion...

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  03. 02. 2015 14:33

To není opovrhování, ale zklamání nad tím, že si Škoda nemůže dělat auta jaká by chtěla. Při vývoji auta existuje jakási autocenzura, neboť diktát z nejvyšších míst je jasný : Dělejte si to jak chcete, ale nesmí to být lepší, hezčí a kreativnější než VW.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 15:05

JJ I liga Passat, Okresní přebor Superb!

Odpovědět  |   | 
celoplastové dveře  |  03. 02. 2015 15:34

Kabaň ta auta dělá přesně tak, jak koncern potřebuje a jde mu to opravdu dobře. Nicméně tento Superb bude testem, jak daleko až může Škoda ještě zajít. Koneckonců když se zákazníci zhrozí až příliš, pořád je tu ještě možnost faceliftu interieru...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 02. 2015 16:56

Tohle bych vůbec neřešil. Každý nemůže vyrábět Rolls Royce. I tak jde vidět maximální usílí sousedů z Mladé Boleslavi. Podívej co Seat. Totožné díly, stroje na výrobu, pracovní postupy a výsledek nic moc. S tím, že by to nemělo být hezčí nesouhlasím. Oktávka se designem povedla více než Golf. A taky se dobře prodává v celé Evropě. Například ve Švýcarsku je to druhé nejprodávanější auto hned za Golfem a dvojnásobným odskokem od všeho ostatního. A určitě ne, že by byla technicky lepší. Zkrátka se jen líbí. Jiný důvod mě nenapadá.

Odpovědět  |   | 
celoplastové dveře  |  03. 02. 2015 15:16

Osobně mi toto nové směřování Škodovky cestou Dacie a spol. vůbec nevadí. Z pohledu koncernu to má svůj smysl a kdyby byl Superb na českém trhu o cca 150tis levnější než stejně vybavený a motorizovaný Passat (jako tomu bývá na jiných trzích), tak proč o něm nepřemýšlet. Ale protože cena bude nakonec cca stejná (a nebo jako u Octavie & Golf dokonce vyšší!), tak proč o něm přemýšlet? Protože je to liftback? To za tu řadu kompromisů (opět se mimochodem můžeme těšit na pro Škodovku typicky tragicky odhlučněné podběhy) nestojí...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 02. 2015 16:39

tak ještě aby tomu šitu odpovídala i cena. Víc než 500 v plné palbě bych za to nedal.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  03. 02. 2015 16:10

Už je na čase aby Kabáně přetáhli třeba k Hjondé a ke Škodě přišel skutečný dizajnér, který používá i jiné rýsovací pomůcky než jenom pravítko.(Proč nedají tu navigaci ještě níž, aby si řidič mohl lépe procvičovat krční svaly?)

Odpovědět  |   | 
celoplastové dveře  |  03. 02. 2015 16:39

Já bych řekl zlatý Kabaň. Raději si ani nepředstavuji, co by s koncernovým zadáním "konzervativní lowcostová Škoda, co neleze do zelí progresivnímu mainstreamovému VW" udělal jiný méně geniální designér. Kabaňovy výtvory alespoň nejsou kýčovité a sockoidní, což je v dané kategorii vzácnost.

Odpovědět  |   | 
John  |  03. 02. 2015 23:47

Ty kokso tak ho nahrad! Mudrlant. Nevies nakreslit ani kruh a tu budes mudrovat.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 02. 2015 16:56

Z mé strany očekávaná bezpohlavní klasika, zaručující oslovení co největšího počtu zákazníků. Neříkám, že špatně - z chladného logického pohledu dobrý tah, který maximalizuje zisk, ale nic pro mě. Není z toho cítit nic, nelze si k tomu vytvořit vztah. Naprosto emočně sterilní.

Já mám raději rád věci, které lidi buď milují nebo nenávidí. A ne "jo, asi dobrý"

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  03. 02. 2015 17:48

Mozna mi neco unika, ale to vypinani airbagu spolujezdce hned nad ovladanim vystraznych svetel mi prijde jako kokotsky napad. Uvidim pred sebou krizovku na dalnici a pro jistotu jeste vypnu spolujezdci airbag, aby to mel rychle za sebou.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 18:30

To víš tchýně a uzený!!!

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 02. 2015 18:42

Airbag spolujezdce se vypíná klasicky otočením klíčku u spolujezdce. Nad ovládáním výstražných světel je jen svítící nápis v případě vypnutí airbagu. Žádné tlačítko. Takto to mají všechny Škody.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  03. 02. 2015 18:59

No snad mas pravdu. Na tom renderu to vypada uplne stejne jako tlacitko na vystrazna svetla.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  05. 02. 2015 09:11

Ono to není vypínání airbagu,ale signalizace zap/vyp airbagu...

Odpovědět  |   | 
Maca  |  03. 02. 2015 18:25

To ma furt ten starej volant co mela stara Octa i Yeti???

Odpovědět  |   | 
Gant  |  03. 02. 2015 18:29

Jasně z PVC!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  04. 02. 2015 16:11

Zajdi si k očnímu.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  04. 02. 2015 16:42

Ty snad ani nemáš vlastní názor že kopíruješ Čobola ze Slovenska!? Viz. několik řádků výše!!!!

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  03. 02. 2015 18:38

Škoda že v Česku není nikdo, kdo by Škodu vykoupil z protektorátní nadvlády jejích zachránců. Jako jedna z nejstarších automobilek by si zasloužila být zase svéprávná a česká.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 02. 2015 13:19

a kde vezmeš potřebné technologie? Ať je hitlerwagen jaký chce, tak do Škody napumpoval hodně peněz a know-how. České motory z Bolky tu jsou jen proto, že si to tak podmínil Pithart při prodeji - já bych to zavřel hned po prvním průseru jménem HTP a nečekal bych na ještě průserovější repete jménem 1.2TSI. Navíc vše zafinancováno Hitlerwagenem, a vývoj motoru věru jen pár mega nestojí!

Odpovědět  |   | 
Gant  |  04. 02. 2015 16:39

Teď je na řadě MPI 1.0 a na podzim TSI 1.0 81 KW a převodovka MQ100 z Citigo a nové Fábie, ta prý ani nemá ložiska, jen dubová pouzdra!?

Odpovědět  |   | 
Gant  |  04. 02. 2015 16:45

Nestraš!!!

Odpovědět  |   | 
Gant  |  04. 02. 2015 19:49

Čo bolo to bolo, terazky už tolko montovna a u té nezáleží jestli je Německá nebo Korejská!!!???

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 02. 2015 19:58

možná, že příští Logan od Dáčie bude vypadat lépe a důstojněji, než je tento laciný design interiéru, Duster snad už lépe vypadá

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  04. 02. 2015 09:45

Dejte to pryč !! Dejte to pryč !! Já se bojím.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  04. 02. 2015 11:17

je to to isté nic moc,neviem čo sa tak vzrušujete,stací si pozrieť ostatné volkswageny
s mensou obmenou vsetko to isté!!!

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  04. 02. 2015 12:16

Ja neviem mne sa paci dizaj interieru Alfa Romeo. casto napodobnovene otocne cudliky klimatizacie s digitalnym zobrazenim, zvysle rucicky na budikoch + zapustene tubusy budikov..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A