Nová Škoda Superb se začíná odhalovat. Tady jsou první fotky

54 komentářů

CreeperCZ_zero
12. prosince • 17:22

Jeden můj kamarád dělá v laborce ve Škodovce a tvrdí mi,že na nového Superba tam chodí horší díly než do Fabie. Na tom autě se strašlivě spoří. Škodovek se obvykle zastávám,ale u nového Superba teda nevím...

Josef
13. prosince • 12:50

Nohu přispět v reakci názorem, který jsem už výše sdělil, že "omezenost" českých zákazníků potvrzuje obrovské úspěchy Škody v Česku. Udělá se dobrý kabát se znakem Škoda a nikdo nesleduje, co je pod ním. Člověk by očekával, že pod kabátem Superbu bude komplet techniky Passatu, když už to stojí stejné peníze, a ono je tam řada prvků z Octavite, potažmo ze starého Golfu. Ale český zákazník za to klidně zaplatí cokoliv, jen když je to Škoda. Hlavně že je to hezké...
Občas si koupím Svět motorů, kdysi mne "šokovalo" testové srovnání Superbu a Mercedesu, to bylo tedy hodně okaté, myslím si, že i v PR v Boleslavi si museli říct, že to už přehnali... No a dnes jsem po čase opět v šoku - test Fabia 1,4 TDI za 474.000,- Kč !!!! Sice "vybavená", ale detaily podle fotek odpovídají ceně max 300.000,-Kč. Dokonce i redaktoři poukázali na 5kvalt, když už konkurence používá 6 kvalt. A na zvláštní dvojstraně je ukázán vizuálně projev zdražení všech modelů. Opravdu zajímavé!!!! Pokud se člověk podívá jinam na nabídky a možnosti výběru, tak už existuje jediný opravdový důvod pro koupi Škoda - to, že ji totiž někdo chce. Na argument: "Chci Škodu" jiné argumenty neplatí. Nakonec je to ale v pořádku - když ji Češi chtějí a jsou ochotni zaplatit - proč ne. Vždyť ona Škoda je taková hezká, parádní,....Doplním jen, že Škoda je doplňkem v nabídce koncernu VW. Nejedná se, a ani se nikdy jednat nebude, o "výstavní" skříň koncernu VW. Od toho jsou značky VW a Audi. To, že Češi nevidí rozdíly a jsou ochotni platit stejné peníze za technologické "kopie" jako za "originály", to je jejich věc. Než to pochopí, budou ceníky a obchodní politika Škoda takové, jaké jsou.

xfaktor
14. prosince • 14:19

Podívej se na trh v Itálii, Francii, v Německu, ve Švedsku. Všude jsou nejprodávanější auta té země. Co je na tom divnýho,že tu je Škodovka nejprodávanější? A proč by nebyla drahá, když se to nestíhá pro obrovský zájem vyrábět? Navíc, ukaž mi levnější auto srovnatelný kvality. Nikdy jsem moc škodovce nefandil, ale člověk po pár otřesných zkušenostech s auty z Francie nebo Itálie zjistí, že ta škodovka je ideální v rovnítku kvalita, prostor, jízda a pak v následným prodeji. A keci typu, že Škoda je jako Dacia u Renaultu, to se je k zasmání. Srovnávat Dacii se Škodovkou, to snad ne.

Josef
14. prosince • 18:03

Víš, co je na tom divného? Všude v v těch zemích, které jsi uvedl, je přirozený poměr "domácích" značek do cca max 20 procent. V Česku je to podstatně víc. To by ale vůbec nevadilo, pokud by v Česku nevládla ve věci Škoda v podstatě už parodie (víc než "fanatismus"...). Nikde v těch západoevropských zemích nedělá žádná značka takové srandovní PR jako v Česku ta Škoda. Ty vítězství Škody v Česku všude a ve všem jsou opravdu legrační (třeba i ten test Superb versus Mercedes...). Mohu třeba uvést poslední číslo 50/2014 SM na stranu 38/39, kde je velkým písmem uvedeno: "Škoda bodla do živého: zdražila většinu modelů." Přitom dole jsou uvedena zdražení: CITIGo +5%, Fabia Nová generace (z 219900,- na 234900,-Kč), Rapid +2%, Octavia +2%, Superb +1%, Yeti +4% a Roomster +2%. Čili byly zdraženy VŠECHNY MODELY a ne VĚTŠINA MODELŮ. A tak je to s tou Škodou v Česku pořád. Přitom stačilo napsat: "Škoda zdražila" a tečka. Neustálá manipulace a zavádění v informování zákazníků a v reklamě a "vymývání mozků"- o to jde!!!
Co se týče levnější auto "srovnatelný kvality", nedávno bylo možné koupit v určitých konfiguracích i dokonce kvalitnější Golf jako Octaviii. Co se týče ostatních aut srovnatelné kvality, žádný problém, všechna auta uvedená v nedávném listopadovém testu kombíků jsou kvalitativně srovnatelná a stačí se podívat na hodnocení i v jiných státech západní Evropy (J.D.Power, ADAC, TUV,...). Škoda není nejkvalitnější, ale jen průměrně kvalitní auto, stejně jako srovnatelní konkurenti (třeba ti z toho testu 10 kombíků).
Jinak, pokud bys četl pozorně a přemýšlel nad obsahem toho, co jsem psal, tak nikde (a nikdy) jsem nesrovnával Dacii se Škodovkou. Pouze jsem uvedl, že v rámci koncernové obchodní strategie nikdy nebude hrát Dacia v "koncernu" Renault první housle a stejně tak nebude hrát Škoda první housle v koncernu VW. To je ale přece logické. Mně se třeba velmi líbila studie zeleného Superbu, jenže do výroby půjde něco jiného, co nebude hezčí a lepší jako Passat nebo Audi A6. Protože Škoda není samostatná nezávislá značka, musí se podřídit strategii a zájmům celého koncernu VW.
Jinak je mi úplně jedno za kolik se auta Škoda v Česku prodávají. Záleží na každém zákazníkovi, co si vybere a co za to, co chce, je ochoten zaplatit. Vadí mi pouze jediné, když se lže a tvrdí se všude možně, že Škoda je nejlepší, když je pravdou pouze to, že je dobrá a kvalitní a naprosto srovnatelná se srovnatelnými modely srovnatelných značek (Opel, Ford, Toyota, Honda, Peugeot, Hyundai, Kia,.....). Důkazem je jednak zpětná vazba v podobě celosvětové (evropské) prodejnosti a jednak i poměrně objektivní hodnocení (J.D.Power, ADAC, TUV,...). Škoda není nejprodávanější značkou a ani žádný model Škody není celosvětově nebo evropsky nejprodávanější.
Závěrem si dovoluji připomenout to, že si ze "zviditelňování" Škody v některých "testech" dělají legraci v TopGearu, kdy v jejich "testu" Yeti porazil na letišti Ferrari.... a ukazovali jak je "nejlepší", když na Yetiho přistál "vrtulník". Mezi řádky šlo z komentářů vyčíst hodně...
Jo a co se týče otřesných zkušeností z auty z Francie, tak já znám spoustu lidí, kteří jsou s francouzskými auty moc spokojeni a stejně znám řadu lidí, kteří jsou hodně zklamaní se Škodovkami. Nebudu a nechci rozebírat detaily. Jinak poměrně objektivní hodnocení "otřesných" zkušeností s franc. autami lze vyčíst i z těch testů (J.D.Power, ADAC, TUV,...)... Toť vše.

Lumír Fiřtík
12. prosince • 18:25

To by ti snad i kamarád ze Škodovky mohl potvrdit, že ekonomické náhradní díly určené pro vozy VW se používají ve Škodovce již v prvomontáží a ekonomické díly určené pro Škodovky jsou zase o něco na nižší kvalitativní úrovni! Bylo by konečně velice vhodné aby tu na našem malovenkově pro pochopení skutečnosti proběhly srovnávací testy mezi novým Polem a Fábií, eventuálně Golfem a zde do nebe vynášenou a zázračnou Octávii!!! :-P:-P:-P

Lumír Fiřtík
12. prosince • 17:47

Bohužel současná politika koncernu! Po chybách z minulosti již nedovolí Škodovkám aby překročily stín německých modelů! Každá nová Škodovka bude už navždy horší než každý nový model VW! :-P

Lukáš
12. prosince • 8:44

"BMW prošlo decentním faceliftem..." - 3 komentáře
"Mansory vyladil MB S63 na tisíc koní" - 5 komentářů
"BMW x6 už není jediné..." - 14 komentářů
atd.Jenom u Škodovky se vždy strhne nelítostná diskuze, 30-60 příspěvků. Internetoví onanisti! Že vám není hanba.

LOL
12. prosince • 8:48

Tak si to probereme: Brambora je dnes už tuctovka, co si hraje na prémii.
A tuning je taková podivná libůstka, kterou vyznává jen pár nadšenců.Většina autolidí řeší věci praktické. No a samozřejmě není nikdy od věci popíchnout zastydlé slípkofily, když je k tomu příležitost.

Lukáš
12. prosince • 8:55

Mě pouze uráží ta přetvářka co se nám tu v ČR rozmohla.

LOL
12. prosince • 8:59

nevím - mně přijde zbytečné diskutovat nad příšernostmi typu x6 nebo vytuněném embéčku, nehledě na to, že se tam nevyskytují ultras, kteří budou bránit značku vlastním tělem (a přiznejme si - každá značka má nějaký nedostatek, dokonalé není nic).

Lukáš
12. prosince • 9:03

To je sice pravda, ale to neznamená že se strhne nevole vůči této konkrétní značce. Mě je to šumák, já bych si Škodovku asi nekoupil, a to ne z toho důvodu, že je špatná. Líbí se mi, ale krade se. Obecně platí, že čím víc kurvítek auto má, tím snadněji se pokazí. A platí to i pro MB, BMW, Jaguar apod.Mě to tady připadá, že si každý kdo se nezmůže na víc než na škodovku a nebo ani na tu ne, sei vylévá svůj mindrák a kopne si jen aby si kopl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lumír Fiřtík
12. prosince • 14:10

Jasně beru Lexus! Když na to máš není co řešit ! :-P

Josef
13. prosince • 20:07

Dobře vybavený Superb stojí víc než milion. Za stejné, nebo jen trochu větší peníze lze koupit i ten Lexus. Kdo se svezl v Lexusu, tak nechce nic jiné (samozřejmě v srovnatelné cenové hladině). A srovnávat Superba a Lexuse? Stačí sednout dovnitř a ošahat a ovonět, o očích nemluvě - nesrovnatelné! A jízda? Jízdní vlastnosti, hrobové ticho, ten zvuk audio systému, atd, atd... To už je zcela zbytečné připomínat.
Jo, on je Superb i za cca 600.000,- Kč.... Viděl jsi ho někdy? To je opravdu parodie na vůz vyšší střední třídy.

Tom
11. prosince • 23:50

Novy Sup je krasavec. Kupodivu trochu hezci v liftbacku nez v kombi, je to poradny kus auta, ktere ma paradni proporce. Vnejsim designem zaslape do zeme sve konkurenty. Pokud bude cena za Eleganci 2,0TDI 140kW 4x4 DSG pod milion, neni co resit. Passat je sice krasavec, ale na prvni pohled neni zadna velka zmena oproti predchozi generaci, to Superb je velmi razantni zmena, mame se na co tesit! ;-)

LOL
12. prosince • 8:45

normální lidi už dávno jezdí .. a škodafilové "čekají" B-]

Tom
12. prosince • 21:36

Normalni lide ted jezdi Supa II a v klidu vyckavaji Supa III. Cekat se vyplati... Ono taky co ted vlastne taky koupit, kdyz uz je novy Sup za dverma... Ultranedockavci asi skoci do Pasika, vlastne proc ne, slusna kara...!

defekt
11. prosince • 22:22

Hurá konečně nový Superb,už se těším !To bude aspoň vůz!

Petr
11. prosince • 16:55

Škodovku bych si nikdy za své nekupil. Některé modely vycházejí dráž než od matky a mají horší použité materiály, výbavu i techniku. Dnešní Suberb je na platformě Golfu, což je katastrofa. Ale rozhodně na Škodu nenadávám, když ji nemusím já, tak je to jen moje věc. Přeji ji aby Superb byl krásné auto a mohli bychom být na Škodu hrdí. Je skvělé, že je širší i delší, bál jsem se, jestli nebudou pokračovat ve strategii jako Volvo, které modeli zmenšilo a dnes nemá žádný pořádný moderní koráb, kterými bylo tak proslaveno.

Jarka
11. prosince • 19:48

Mě by se líbilo, kdybych mohla tohle auto koupit manželovi, líbí se mu. Vím, že si to nikdy nebudu moci dovolit! Je to pro mě jiná liga...

Kalamity Jane
11. prosince • 19:31

Tak tohle jsi vystihl přesně! Kabaň si sere do huby. O Fábii řekl " komu se líbí zadní partie konceptu, bude s Fábií spokojený..." Jinak taky obdivuju práci, kterou dělá.
S minimem nákladů tvoří pěkná auta a VW jen rejžuje... UVÍTAL BYCH VE ŠKODOVKÁCH VĚTŠÍ POHODLÍ, MÁM DOMA OCTÁVKU.

Josef
11. prosince • 22:37

Jen bych doplnil, že mám pocit, že ve finálním schvalování přijdou ke Kabaňovi vůdcové z VW z "kurvítkama" a začnou mu jeho dílo "vylepšovat" - tam strouhnou hranu světlometu, tam zase "upraví" šířku lemu a jinde zase šáhnou do prolisu nebo "nafouknou" kapotu. Na závěr se podívají jak jejich "dílo" vypadá ve srovnání s jejich "značkovými" modely VW a Audi.

Peter Falk
11. prosince • 19:25

Jsem přesvědčený v tom, že nás všechny čeká VELKÉ ZKLAMÁNÍ...! Koncept si moc libí.
Opravdu smekám před všemi, kteří dokázali z koncernových odložených dílů, malými úpravami stvořit takovou parádu. Přiznejme si, že komponenty nesmí být drahé na výrobu a Škodovka nesmí být lepší než VW. Cena ovlivňuje prodejnost. Realita přesná podle konceptu by byla hodně drahá...

Zelí
11. prosince • 15:42

Na rozdíl od mnoha kritiků se mi supII v původním pro vedení velmi líbil. Byl originální a hlavně zepředu vyloženě agresivní. Světla ve tvaru sekyrek. Ingelath odvedl velmi dobrou práci. A líbí se mi pořád. Po faceliftu od kabanose je z něj takový jakýsi tuctový kousek.

Petr Fraňo (franik156)
11. prosince • 9:19

pěkně zamaskovaný :-D

Petr
11. prosince • 8:26

Já kupuju vždy superb v nejvýkonější benzinove verzi 4x4 automat a kobík a doufám, že ho budu kupovat i nadále:-O

Honza
11. prosince • 10:30

Než si ho Petře půjdeš za 1,4 mil koupit...tak se podívej na Hyundai Genesis...který,když zatlačíš na prodejce koupíš za stejné peníze..nemá sice škrabku ve víčku u nádrže...což ho jednoznačně deklasuje...zato má asi 30 prvků výbavy,co do škodovky přijdou v roce 2050...a má taky motor V6 3,8l.... ten už ve škdovce nebude nikdy..a taky má osmistupňovou převodovku...soudě podle použití výprodejových prvků v koncernu Superb bude mít 6 dsg :))

Kim Ir Sung
11. prosince • 10:51

Nebo si kup volhu. Budes za stejnyho exota jako v korejcovi a ani nemusis moc tlacit na prodejce...

Honza
11. prosince • 12:04

Ano nebude jedním z uniformní kolony Octvávií a Superbů...víš já neschazuji auta,podle původu...nejdřív si Genesis projeď a pak můžeš soudit...apropos já jezdím VW CC 4 motion rv 2013... a musím zkonstatovat..že když jsem přesedl do Genesise..byl jsem o dvě třídy výš...

Zelí
11. prosince • 15:02

Každý hrdý majitel auta od jižního kima se cítí jako v RR. To je samozřejmé. A je to dokonce možná o čtyři třídy výš. Důležitý je pocit, nikoli realita.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
11. prosince • 22:43

Milý příteli,když píšeš takhle demagogicky..musíš si v oktávce připadat jako v golfu...a v novém superbu jako v passatu minulé generace...protože už podle maskovaných fotek zrcátka ovladače v kabině aještě mnoho věcí...nehaním škodu,ale nemám rád když někdo haní auto,ketré jsi neviděl..projeď si Genesis a pak Superb...Ale oproti dnešní generaci je na míle daleko...mám VW CC v pné výbavě a stejně jsem měl pocit a oprávněný..že je genesis o třídu lepší...a propos,čím jezdíš ty..?

Zelí
11. prosince • 22:59

V oktávce ani v golfu nejezdím, nemohu sloužit.

RadunnaCZ
12. prosince • 15:41

...ale chtěl bys, viď??? :-D

LOL
12. prosince • 8:41

Zelí, tebe tipuju na "new betla" (mariášnický výraz je schválně) :-D

Zelí
12. prosince • 8:50

Pán se totiž do genesis zamiloval. A v těchto případech je jakákoli racionální diskuse o objektu touhy, jak známo, zbytečná.

LOL
12. prosince • 9:01

na ja, když ji miluješ, není co řešit. :-D

Zelí
13. prosince • 19:42

Tak jest.

Shimi
11. prosince • 10:48

Honza: Máš sice pravdu, ale s Hyundai tady neobstojíš. To je pro většinu něco jako červený hadr pro býka ;-) Co na tom, že by dostali lepší produkt, je to "Hčko" a přes to nejede vlak. A tento pokřivený způsob myšlení se netýká jen korejců, to je všeobecný jev.

MM
14. prosince • 22:53

Já to vidím tak, že jsou zastánci Škodovky a zastánci Hyundaie a nemohou si přijít na jméno. Tvrdit, že Hyundai si někdo kupuje dobrovolně je nesmysl. Vždy je to otázka peněz a pokud je mít budete, dopadne to jako v Německu. Kdo nemusí, Hyundai nekupuje. Většinou to kupují starší lidé, důchodci nebo lidé, kterým auto vůbec nic neříká. Prostě sednou, někam se zavezou a tím to končí. Tím neobhajuji Škodovku, jsou lepší auta, ale Hyundai to rozhodně není. Takto prostě je.

Ota
11. prosince • 15:17

spis Cerny Petr ...:-/

Petr
11. prosince • 11:26

Což o to já měl genesis už půjčený:-)) jako další auto bude ve výběru jen musím překousnout že někdy pojedu 2x do obchodu:-))jinak 3,6 superb jezdí spolehlivě jinak k ceně když zatlačím na prodejce škoda tak dostanu cenu taky o dost dolů a protože já měním auta co 3 roky tak i 300 tis je znát docela hodně....

Honza
11. prosince • 12:10

jinak o Superbu jsem také uvažoval..kdyby vypadal jako ta studie...ale co jsem viděl,bylo velké zklamání...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
11. prosince • 23:58

Nevim co jsi videl, ale vsichni co noveho Supa videli byli nadseni... Ja taky... Ale na druhou stranu chapu, vyse pises, ze jsi nadseny z Genesisu... ;-)

PoliceCollector
11. prosince • 14:37

Takže nemá ten unikátní "podseknutý" kufr jako studie :( ?

Honza
11. prosince • 12:08

proč dvakrát do obchodu...myslím,že kufr 500 lt u Genesise stačí....jediné co mi u něj vadí je,že nemá dieselový motor...jinak bych ho za rok až budu měnit auto,byla by to jasná volba...ale s cenou můžeš zatlačit..importér ho sem vozí za 1.150.000.-... teď mě prodejci zabijou:DDD ... apropos...až bude Super k testovací jízdě projeď obě auta v jeden den ..a uvidíš..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
11. prosince • 12:29

Mě právě naprosto vyhovuje atmosfera V6 naftu uz nikdy nekoupim..

Mitch
11. prosince • 8:29

Tak to jsi velmi husty kluk.

Karamba
11. prosince • 8:05

Na poslední fotce to vypadá jako Octavia - obrovský převis, který vypadá jako obří prdel černošky a dole kus plastu místo koncovek. Škoda...

Josef
11. prosince • 22:27

Ať vypadá jak vypadá, stejně bude vítězem všech testů v Česku a redaktoři budou pět ódy na dokonalost, nadčasovost, krásu, spolehlivost,... a ta "obří prdel", to je reakce na Hondu Civic Tourer, aby opravdu nikdo nezpochybnil (ani já...:-)) že Superb bude mít ten největší kufr (a největší prdel) na světě a bude to to nejkrásnější a nejlepší auto pro nejchytřejší české zákazníky...
Trochu vážněji... snad si nemyslíte, že by VW dopustil, aby Superb byl krásnější a lepší než Passat či dokonce Phaeton. a už vůbec nemluvě o Audi. Škoda není samostatná automobilka a musí se podřídit strategii koncernu a ta je jasná - Škoda pouze doplňuje koncernovou nabídku a určující (vlajkové) modely, případně modely přímo reprezentující koncern VW, nikdy nebudou značky Škoda. Evropa a svět dobře ví, co je určující a co doplňkové a podle toho vypadají prodejní výsledky/počty prodaných aut značek/typů. Na náročných trzích zákazníci vědí, z čeho je poskládaný Superb a umějí ho porovnat s ostatními srovnatelnými koncernovými modely VW a tomu odpovídá i tamější cenová politika. V Česku to zákazníci vidí ale jinak - pro Čechy je určující Škoda a zaplatí za ni cokoliv a je jim úplně jedno, co se skutečně skrývá pod karoserií. Důležité je, že jsou Češi spokojení do té míry, že po jiných značkách aut ani neuvažují... A koncern VW/Škoda je také spokojený, od českých zákazníků si nechá dobře zaplatit a jistí to tím, že se dobře stará o PR a všechny české redaktory auto časopisů a pořadů v TV, kterým poskytuje ty nejlepší, nejsprávnější a nejpřesnější informace, aby se Češi dozvěděli, že Škoda je prostě naprostá jednička.
A propo, vzpomeňte si, co to způsobilo v koncernu, když do Superbu začali dávat do dveří deštníky.... Jak reagoval VW... Dnes dovolili Škodě dávat škrabky do víčka nádrže, uvidíme, jestli u Superba zůstane také jen u té škrabky, nebo dovolí i nějaký jiný nápad Simply Clever.
Podle toho, co vidím, co zůstalo z krásné zelené vystavované studie Superba, mám obavy, že zůstane akorát u té škrabky...

PoliceCollector
11. prosince • 22:56

První Superb byl náhodou hoodně pěkný.

Tom
11. prosince • 23:52

Myslim, ze druhy byl take paradni a treti.... To bude horka pilulka pro konkurenty...;-)

Josef
13. prosince • 12:38

Díky za reakci, která potvrzuje obrovské úspěchy Škody v Česku. Udělá se dobrý kabát se znakem Škoda a nikdo nesleduje, co je pod ním. Člověk by očekával, že pod kabátem Superbu bude komplet techniky Passatu, když už to stojí stejné peníze, a ono je tam řada prvků z Octavite, potažmo ze starého Golfu. Ale český zákazník za to klidně zaplatí cokoliv, jen když je to Škoda. Hlavně že je to hezké...
Občas si koupím Svět motorů, kdysi mne "šokovalo" testové srovnání Superbu a Mercedesu, to bylo tedy hodně okaté, myslím si, že i v PR v Boleslavi si museli říct, že to už přehnali... No a dnes jsem po čase opět v šoku - test Fabia 1,4 TDI za 474.000,- Kč !!!! Sice "vybavená", ale detaily podle fotek odpovídají ceně max 300.000,-Kč. Dokonce i redaktoři poukázali na 5kvalt, když už konkurence používá 6 kvalt. A na zvláštní dvojstraně je ukázán vizuálně projev zdražení všech modelů. Opravdu zajímavé!!!! Pokud se člověk podívá jinam na nabídky a možnosti výběru, tak už existuje jediný opravdový důvod pro koupi Škoda - to, že ji totiž někdo chce. Na argument: "Chci Škodu" jiné argumenty neplatí. Nakonec je to ale v pořádku - když ji Češi chtějí a jsou ochotni zaplatit - proč ne. Vždyť ona Škoda je taková hezká, parádní,....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lumír Fiřtík
13. prosince • 13:36

Máš naprostou pravdu, Škodovka je pro VW to samé jako Dacie pro Renault! A dokud to zdejší Pepíci nepochopí, tak se na tom nic měnit nebude! Pokud chceš novou německou techniku, tak musíš koupit originální model od VW a ne žádnou výprodejovou imitaci! :-P

Josef
13. prosince • 19:39

Teď už vidím 1 nesouhlasný bod v tvém příspěvku. Je to jasné...:-)
Přitom opravdu stačí jediné - zbytečně nedráždit lidi manipulativními informacemi (přesněji řečeno nedělat z lidí blbce) a sdělit pravdu: "Škoda dělá dobrá auta, ale ne nejlepší (protože to ani VW nedovolí)." Když něco není nejlepší, tak to přece neznamená, že je to špatné. A je klid. A stejným způsobem to předvádět i v "testech" v časopisech a na webu. S tím zdejším listopadovým testem kombíků, kdy vyhrála Octavia, to mě tedy dostali. Z hlediska hodnocení zavazadlového provozu hrát s čísly a tvrdit v diskusi, že 624 litrů je méně než 610 litrů, to byla tedy sranda. Přitom zcela průkazně z hlediska efektivity a variability využití zavazadlového prostoru vozu je jasně Civic lepší než Octavia. Navíc otevírání zadních dveří o 90 stupňů, možnost sklopit sedáky a umístit vysoké předměty, to má jedině Civic. V hodnocení využití zavazadlového prostoru se to neprojevilo. Přitom stačilo vyzkoušet jeden praktický úkol - zvednout sedáky a strčit tam 2 jízdní kola (po sejmutí předního samozřejmě), která se tam vejdou a přitom zůstane k dispozici celý zavazadlový prostor. Ten fanatismus kolem Octavií je opravdu už směšný, přitom stačí sdělit pravdu, která i tak pro Octavii nebude rozhodně špatná, je to dobré auto. Já Octavii používám jako služební a mohu srovnávat, protože mám soukromé auto střední třídy a mohl jsem ho "poctivě" srovnávat i se Superbem. Zkrátka mohu porovnávat a stejně i v porovnání Superba s Passatem Superb u mně prohrál. Nechci rozvíjet diskusi o autech, je to celkem jedno, kdo má jaké auto a které je lepší, či horší. Jedině, co mne štve, je to, že se lže a manipuluje s objektivními skutečnostmi (nechci říct přímo, že se lidi podvádí). Tak jako jsi uvedl dobrý příklad Renault versus Dacia, tak to platí i pro VW versus Škoda. Je to přitom logické, přece žádná "matka" si nenechá přerůst své "dítě" přes hlavu. Co by navíc v případě Škody, která by odsunula do pozadí VW, to udělalo s příslovečnou německou "hrdostí", že? Když někdo hraje "druhé housle", neznamená, že je špatný hráč, ale tvrdit naopak že "druhé housle" jsou lepší jak sólista, to je síla. A porovnávat jednotlivé hráče "druhých houslí" tím, že si nastavím "svá pravidla" s určím podle nich "vítěze", to je tedy hodně přitažené. Přitom stačí opět sdělit: "Předvedený výkon hráčů druhých houslí prokázal, že podávají vyrovnané výsledky a že si své postavení hráčů druhých houslí zaslouží a prozatím i obhájí."

Honza
11. prosince • 10:22

Já ten utajovaný zázrak viděl,bez maskování...a máš pravdu vypadá jako nafouklá Oktávka..zvenku,zevnitř...to jen pan Kabanos měl keců...jaká to bude revoluce...revoluční je,že nemá ten nesmyslný prolis na kufru...ale je to celé inovativní..už jen ty zrcátka ze starého passatu :))

Doporučujeme

Články odjinud