Nová Škoda Superb Scout do detailu: Přesvědčí vás stále stejný recept?

V rámci modernizace Superbu se Škoda rozhodla u své vlajkové lodi vůbec poprvé v této generaci nabízet i známou robustnější variantu Scout. Co všechno má navíc?

Podrobněji jsme si novinky na technice i designu modernizovaného Superbu prošli již včera během premiéry v Bratislavě. Není tedy nutné se opakovat. Škoda si ovšem pro vylepšený Superb přichystala poprvé i robustnější variantu Scout, kterou již známe klasicky z Octavie a nyní je nabízena rovněž v případě SUV Karoq a Kodiaq.

Nová Škoda Superb oficiálně: Konečně hybrid! Bezpečnější Škoda neexistuje

Nová Škoda Superb oficiálně: Konečně hybrid! Bezpečnější Škoda neexistuje

Superb v „pohorkách“ tedy rozšíří dosavadní nabídku derivátů Sportline a Laurin & Klement. Dle očekávání ale bude Scout dostupný pouze u praktičtějšího Superbu Combi. Dodatečná výbava je poté očividná hlavně z venku. Vlajková loď Škody je opatřena nárazníky s ochrannými nástavci a podvozkem zvýšeným o 15 mm.

Ke zmíněnému ovšem přidejte ještě ochranný kryt pohonného ústrojí, kryty prahů, chromované lišty střešního nosiče, standardně pohon všech kol a nový jízdní režim Off road, který má zlepšit chování vozu mimo zpevněné silnice. Za příplatek se rovněž u Scoutu objevuje i adaptivní podvozek DCC. Standardní 18palcová kola (19palcová za příplatek) pak můžete mít na přání v dvoubarevném provedení a Scout nakonec dostává i exkluzivní oranžovou metalízu Tangerine.

První elektrická Škoda oficiálně! Citigoe iV má 210 N.m a ujede až 265 km

První elektrická Škoda oficiálně! Citigoe iV má 210 N.m a ujede až 265 km

Interiér Superbu Scout má rovněž několik prvků, které u ostatních variant nenajdete. Výrazné je tedy obložení palubní desky, středového tunelu a dveří lištami s dekorem dřeva, zatímco potahy sedadel mají ve Scoutu specifický vzor s kontrastním prošíváním a jsou standardně čalouněna kombinací Alcantary a kůže. Vyhřívání předních sedadel je v základní výbavě.

U Scoutu bude na výběr ze dvojice motorizací. Naftovou volbu zastává přeplňovaný čtyřválec 2.0 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) a točivém momentu 400 N.m. Benzinovou jednotkou je přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI o výkonu 200 kW (272 koní) a točivém momentu 350 N.m. Oba motory pracují s automatickou sedmistupňovou převodovkou DSG, a jak bylo zmíněno, pohonem všech kol.

Škoda prodává Fabii R5 po mistrovi světa. Bohužel je k nezaplacení

Škoda prodává Fabii R5 po mistrovi světa. Bohužel je k nezaplacení

Plug-in hybridní ústrojí, které má v modernizovaném Superbu premiéru, tedy u verze Scout nečekejte. U dalších derivátů Sportline a Laurin & Klement (v galerii) však dostupné bude. Změny na motorizacích modelové řady jsme už rozebrali zde.

Začátek výroby nového Superbu je plánován na podzim letošního roku a v prodeji se vůz objeví začátkem roku 2020, dodatečné verze (jako Scout) se ale určitě začnou postupně objevovat v nabídce o něco později.

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků