Proč není 2,0 TDI v automatu?Superb si to nezaslouží, nebo je velkou konkurencí pro Passat?
Paráda, má to šmrnc B-]
Tak tento model sa mi po dizajnovej stranke paci. Bohuzial do toho zase nezapadaju tie prekopnute dvere /spodna cast dveri, hlavne v rohoch je nezvladnuta co sa bohuzial opakuje napriec portfoilom/, ale ostatne je naozaj vynikajuca praca. Co sa tyka motorov, na normalne jazdenie bude urcite aj zakladna jednastvorka dostacujuca, moj tip na idealny motor by bola jednaosmicka. Teda za predpokladu ze sa u tohoto nepodarku uz konecne podarilo vyriesit problem rychlej smrti a nadmernej zravosti. Bavim sa samozrejme o benzinovych motoroch, o dieseloch nema vyznam uvazovat.
Nádherné auto. K dokonalosti mu chybí už jen dvě věci. Zadní stěrač a klasické střešní okno.
Podle mě to bude cca jako u ostatních Škodovek & VW. Základní cena bude možná o 50tis nižší než u Passatu, ale po dovybavení Suberbu alespoň na to, co má Passat v úplném základu, bude Škodovka nakonec o 50 tis dražší. Jistá cenová výhoda Superbu je (stejně jako u Octavie) jedině v tom, že je to liftback, takže není potřeba připlácet za kombík...Jinak ale Superb stejně jako Octavia moc smyslu na českém trhu nemá, když se nabízí lepší a levnější Passat, resp. Golf.Na jiných trzích, kde je cena Škodovek o x tis € pod VW je to samozřejmě jiné... Samozřejmě je tu ještě otázka designu, ale Passat je docela pěkné auto. Stojí nám tu v ulici úplně základní Variant v bílé barvě a na 16tkách balonových kolech (konečně koncern zvětšil kola - že měl předchozí Passat/Superb kola velikosti čtyřkového Golfu byla už fakt ostuda) a vypadá úplně v pohodě.
K té absenci BiTDI - bohužel ani sami vývojáři ve VW neví, jak dlouho bude tenhle nadopovanej dvoulitřík spolehlivě fungovat, ale lidi to kupujou..........
Tak čekal jsem podstatně odvážnější design nového Superbu podle toho co o něm bylo dopředu naslibováno, což se nestalo, ale určitě je to ze všech generací Superba ta nejpěknější a rád bych ji uvítal doma v garáži. Možná mi to připomíná opět více aut v jednom ale tentokrát je vzhled vozu vyvážený, takže si myslím, že bude prodejně úspěšný. Škoda, že zatím nedošlo na BiTDI :-( Jsem ještě zvědavý na ceny a výbavy.
Vie mi niekto povedat, naco preboha Volkswagen AG vyraba Passsat, ked ma take super Das Auto? Je to ekonomicka absurdita najhrubsieho zrna. Alebo bude niekde zrada? Hm,,,,
Možná se pletu, ale ten "poklad" nemá diodový blinkry? ;-)
Tak jsem si to pročetl a dle očekávání jsem se nemýlil. Většinou názory hodné dětí. Co dodat, dospějí a zmoudří a pak se na podobných diskusích budou také bavit.
Vypadá slušně a jen tak nezestárne. Bohužel taky krapet nuda a nic co by vzalo z srdíčko. To by snad od Škodovky nikdo ani nečekal.Hold kdo chce divočinu, musí se dívat jinam. Nebo tunit jak tihle hoši na youtube http://zabitcas.cz/lide-a-auta-na-youtube/... :)
Tunit nemusis udela to za tebe PR oddeleni Skodovky. Vcera psali na iDnesu ze predni kapota je mistrovske dilo. Dneska by meli tunit vyfuky, pockej pul roku a zjistis ze mas doma designovou perlu. ;-)
Pro vás pro všechny, kterým se sb nelíbí. Škodovka jich prodá přes 800 tisíc tak jako tak. To auto je objektivně dobře postavené pro své zákazníky - naprostá většina z vás kritiků, nemá asi ani potuchy, že toto je primárně firemní auto a auto pro konzervativní klientelu. Firmám je úplně jedno, že je tam 1.4 nebo že nemá "šmrnc" jako Hyundai a další lejna na kolečkách. Toto je auto pro lidi, kteří si nelepí plastové nesmysly z Číny na auto, nevěší na něj Led diody ani si netůní výfuk, lidi, které nezajímá cena benzínu a dokonce i to, kolik má jejich auto koní. Toto auto budou kupovat lidé, jejichž hodnoty jsou někde jinde. = Střední a vyšší management, státní instituce, menší podnikatelé (jako já) jako jejich hlavní auto a pak obecně městská populace typu vyšší střední třída.
Diky. Rad se po ranu pobavim. :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
tak plastové nesmysly v podobě bezúčelných plastových tuzingových trojúhelníků pod světly tam navěsil sám mistr Kabaň.Jinak Superb přece není žádné manažerské auto (to leda tak v Česku a dalších rozvojových zemích, kde čím větší, tím lepší), tím je na základní úrovni Passat (případně i ale i Golf v lepší motorizaci a výbavě) a dále pak auta prémiového segmentu. Superb vnímám jako levnější prorodinnou alternativu Passatu s praktičtější karoserií pro lidi, co nechtějí MPV/SUV (např. jezdí spíše rychleji po dálnici než po městě) a tak bych si ho koupil (možná i koupím - to se uvidí) i já.
Že někoho z managementu nezajímá cena benzínu bych možná i uvěřil, ale že by je nezajímalo kolik to má koní?:-|
Odhad prodejů sice hezký, ale pokud mi tohle na základě nějakých údajů nespočítáš, tak to neberu. Neřekl bych že si sb kupují ken fitmy...upřímňe, nevim kam na tohle chodíte....většina firem koupí nějaký sr**če, páč nejsou prachy :/ neřikám že ke kupovat nebudou...ale né 800k :-D dobře postavené??? Na čem soudíš? Ty auta nenajela ani prd...kazit se může vše. To že slepí vše co mají z VW, ještě neznamená, že to bude dobře postavené. Zbytek celkem OK, neznám cenu, ale tušim, že za tyhle prachy bude větší výběr....Já osobně bych do toho nešel :/ věřím že to bude celkem dobré auto, ale je to prostě furt jen škodovka (neříkam že hjondé/mondeo(ale jo, to je lepší :-) ) pssat bdou knihem lepší). Jezdí s tim každej, jen další ovce....není to špatné auto, ale to asi není ani fóbie, nebo golf ( s prvnim jezdila moje babička, s druhym dřív třidní na střední a prostě jako nadšenec do aut, ikdyž nemám prachy na to si kupovat supersporty, si furt myslim, že se nakde něco víc :-)
Krásný autíčko. To bude zase soused co má Hnujdaj závistivě blábolit v diskuzi.
Nebude, Hyundai má Genesis, na to se škodovka nechytá
Genesis, který radši ani nevypadá jako Hyundai (snad i to logo má jiné) :-D
To myslíš tohle?http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-genesis/1280... ...
CO to bude stat v zaklade? 30 tis. EUR?
Čistý a krásná a především nadčasový design, chápu že spořící a "hnůjdafilové" se svými mikrovlnkami na kolech budou prskat, ale není jim to nic platné. :-)
Myslíš ten nadčasový design v in terieru?:-D nadčasový znamená vypadající jako vyrobený před 5-ti lety...nevím proč urážíš Hyindai...a nevím co jim není nic platné...já mám doma dvě auta..jednu mikrovlnku Santa Fe a jedno oncernové...ta mikrovlnka neměla za 150.000 km jedinou závadu..a VW passat variant vyrobený v Německu..měl 5 slovy 5 svolávaček..jednu mi dovezl kurýr s tím,že po převzetí nebere VW žádnou odpovědnost za to..že mi odejdou ve vysoké rychlosti stěrače...v Německu se tak zabil jen řidič..ke smůle VW spolujezdkyně přežila..a propos..pas semi ve 104.000 zadřel motor a VW mě posla do pr... že si můžu opravu za 94.000 zaplatit sám..až po hrozbě žalobou v Německu..ten povedený motor opravili...tak teď můžeš psát o mikrovlnkách..jo a doklady o chování VW ti rád pošlu..jako hustě popsanou servisku...
Když nechceme o ženě říct, že není nic moc, tak řekneme, že je zajímavá. V případě auta řekneme, že má nadčasový dizajn.
Nadčasový design=žádné velké výstřelky a co největší jednoduchost. Z koncernu to platí o Audinách a mimo koncern třeba o Citröenu C6 - nemohu uvěřit že to je DESET LET staré auto. Nebo Golf - ten se taky mění jen v detailech, 911 atd... Ale tak třeba zrovna u VW to dotáhli ad absurdum - u nového Passatu by mě fakt nenapadlo že je nový... Ovšem když se často podívám na auta která se mi líbila kdysi, tak dneska bych je nechtěl, páč jsou totálně OUT. Zastarala a přežila se.
Já nevím, jak o vaší ženě mluví vaši známý, ale ten váš kostrbatý automobilový bonmot je z kategorie těch zemanovských - tedy naprosto idiotských.
Jenom idiot napadá a uráží druhého za to, že má jiný názor než on.
Jestli ono není spíše idiotské otírat se vychvalováním kvalit o jinou automobilku. Tedy jak Hyundaie o Škodu, tak místních fans o Hyundai.
Pardon, ale Hyundai neni auto, nybrz pouhy dostupny dopravni prostredek. To jen pro doplneni.
Vždy se najde někdo se stupidním příspěvkem.
to su zas vašne:-D "u mne dobrý"
Nej a MBcko.... jsem fakt pobavenej
"infotainment Colmubus" ... hacked by Opráski s českí historje, se s tim smiř :-)
To asi musela celá redakce vystříknout až na monitory když jim jejich božstvo ukázalo novou modlu.:-D:-D:-D
Necháme se překvapit, sny nebo realita!? Samochvála bohužel vždy smrdí!!! :-D
Strašný slinty tady! Je to krásný auto.
tak auto pekne, ale za ty prachy to velkou diru do sveta neudela a jelikoz predeslyho superba kupoval vyssi management a duchodci v nemecku, tak nevim kolik z nich bude menit za novy, asi to prodejni cisla drtit nebude :D
Kde asi jsou ty litry... Ať koukám sebelíp, ten kufr na 625 fakt nevypadá. Takže to budou zase Škodalitry se započtením každého záhybu, prostoru pod druhou a třetí podlahou, otvoru pro rezervu a ještě přihrádky na povinnou výbavu a svítilnu v kufru...Design... přefouklá Octavia, která sama o sobě není nijak krásná. Víc prolisů, než by bylo zdrávo a pěkné, interiér klasická Wolfsburská nuda. Další...
Podle těch tabulek budou ty nový auta benzín a naftu za chvíli vyrábět místo aby ji spotřebovávaly :-D
To jsem zvědavej co budou mít tyto auta za kurxítka v sobě naděláno....ukazoval mi mechanik co vše je autech za udělátka a ošizené materiály aby auta jezdila více do servisu jako po cestách a je to neskutečné. Po pár letech se začnou auta sypat takže pak to bude pěkná pokladnička jako všechny modely dnešní generace nejen od škodovky ale i dalších výrobců.....kam tato doba spěje...raději pořídím starší poctivý 6válec na LPG a budu jezdit na pohodu za 10-12L LPG bez problému a těch pár věcí co se tam podělá si vyměním kdekoliv ...spotřebák je normální ale měnit věci co mají vydržet xx let hned po pár letech a taky plno jednotek a modulů které se mohou jen vyměnit za drahé peníze to není nic pro mě.Pro firemní klientelu jistě pěkné auto na prvních 5let života. Snad ten podvozek bude mít i kvalitní vzuchový podvozek když je to srovnáváno z top třídou . :-)
Konecne to nevypada jako nudle. A rozhodne je hezci nez Passat.
Nikdy na to mít nebudu, ale tohle je fakt nádhera!! Rozhodně je hezčí než Passat nebo čím dál ošklivější Audi A6. Ať je to jak chce a může mi být celá škodovka kdovíjak nesympatická, ale táhne naši ekonomiku a přeju ji úspěch. Už jsem to psal několikrát, ale buďme rádi, že v roce 1992 nepřevzal škodovku Renault, dneska by v Boleslavi bouchali podřadný a levný plečky s otřesnou kvalitou, podbízející se cenou.
100 bodů :-D
Na jednu stranu bych asi prekousl, kdyby mi novy Superb rikal pane, narozdil od diskuznich milionaru na to nemam. Na druhou stranu je tam strasne videt, ze je to splacanina koncernovych dilu. Hlavne soucasna A4, smrncnuta Passatem a trochu Seatu Ibiza do toho.
No a je to venku. To o čem se uz dlouho šuškalo je realita. Tohle je proste nádhera! Skvělý Kabanuv design v podobě Octavie III nové Fabie a teď i v novém Superbu dokonale rozcisnul svými hranami vody ocucanych bonbonů a ukázal tak, ze i dnes lze byt jedinečný a přitom krasny. Nabídce motoru, pohonu a prevodovek muže konkurovat snad jen koncernovy sourozenec. Dá-li se vůbec něco vytknout, tak je to snad jen koncernova strategie, kdy je nyní Superbu zapovezen bi-TDI motor. Jinak asi nic. Z bývalé Popelky východního bloku se stala štika evropského trhu a najednou se musí skodovacke střední třídy bát tradiční nejen evropští výrobci aut. Paráda! Mam z té naši Skodovky opravdu radost.
Chceš perlicku k tomu bi-turbu? :-))
Sem s ni... ;-)
Jedinej, kdo nechtěl bi-turbo, a věr tomu nebo ne, byla sama Škodovka! Bohužel "byrokrati" byly proti a nic nepomohlo, ze VW (a to docela intenzivně, logicky, ho takhle v tom zůstali sami) přemlouvalo Skodku, aby použili agregát, který oni vyvinuli. Uznáván, bylo to za těžký prachy, ale tohle auto si to zaslouzilo. Stejnou smůlu ma i chystaný SUV. Holt byrokrati nejen světu vladnou ... PS. a ze jich do Skodovky díky ober-naborovy akci nalezlo, o tom žádná;(
Je-li to tak, pak je to smutny pribeh...
a neni jediny;)) nebo snad spis;( jj, ale jinak na tu bidu se dari a podarilo prosadit par dobrych veci
Tak to vis, Skoda nechce zaplatit inzenyry, tak tam lezou byrokrati. :-)
Vyber je stupidne jednoduchy, rozhodujes se mezi Passikem, Supem a Mzd6. Ostatni je kompromis
Taky mám radost, že je Škodovka tam, kde je, ale co mě děsí, je koncernová strategie s průsery typu TSI a vůbec nabídkou pohonných jednotek. Asi jsem divnej, ale do TOP vozu automobilky prostě 1.4 / 1.6 nepatří :-/
Souhlas, je to dan ekoteroristům z Bruselu. Na druhou stranu jsem se jednou svezl v Superbu II s 1,4TSI a celou dobu jsem si myslel, ze mam 1,8TSI. Jelo to nečekaně dobre. Nicméně hlavní problém je v image. To je pravě pruser u i40 nebo Optimy, vrcholna nabídka 1,7D s predohrabem... Tady ma Skodovka aspoň fantastickou nabídku kombinaci silnějších motoru, DSG a 4x4. Uz má Mondeo třiválec 1,0 turbo?
"Ekoterorista" je módní ale prázdné slovo. Ale to je jiné téma. V celé historii automobilismu byly vždy a všude přítomné restrikce. A právě díky nim vývojáři vždy přicházeli s novými řešeními, až jsme se dostali k dnešním skvělým motorům. Já fakt nebrečím po starých rozežraných V6. Ano, vydržely třeba milion km. Ale: kdo říká, že to moderní motor nemůže vydržet? A kdo s autem najede milion km? Prostě to není potřeba.
Víš, které auto je nejekologičtější? To, které není nikdy vyrobeno. Životnost moderních aut opravdu není vysoká (dílem i záměrně), ale to není příspěvek ekologii, nýbrž ekonomice a zcela obyčejnému kapitalistickému byznysu, rozežranosti. Vyrábíme záměrně zmetky, abychom měli co vyrábět. Vyrábíme kompaktní a integrované celky, aby se nedalo opravovat a prodlužovat životnost. Tohle je ten pravý ekoterorismus a nemohou za něj soudruzi z Bruselu...
V pořádku, tohle beru a souhlasím. Jenom si nemyslím, že kdybychom se vrátili do dřevních dob (třeba 80. léta), že by lidé spotřebovávali těch aut méně. Podle mě stejně ne. Zápaďák (včetně ČR) má prostě na nové auto peněz (relativně) dost, takže by stejně ty tzv. držáky při životě nedržel. Neříkám, že je to správné, ale fakt je, že si člověk prostě chce dopřávat nové věci, chce konzumovat, a nesnáší, když mu někdo ukazuje, co to dělá s planetou (např. smartphone je dnes tak levný, že ho každý může rok co rok měnit za nový). A tím jsme zpátky u některých restrikcí. Myslím, že některé restrikce jsou zcela v pořádku, protože člověk sám o sobě by se k zodpovědnějšímu chování nutil jen stěží...
3er ma trivalecek
A 3er je top model?
Viděno touto optikou, tak top model je 7er. Nova generace dostane čtyřválec jako základ.
4 valec o vykonu vrcholu toho v superbu jako zaklad a 6,6L V12 jako vrchol, to je cely pribeh, kdyz uz chceme srovnavat nesrovnatelne.
Jasně, nelze srovnávat vrcholové motorizace, protože prostě 7er je o dvě třídy jinde. Chtěl jsem naznačit, že někdo pláče nad instalací 1.4 v Superbu (přičemž, když by šlo o výkon, má na výběr), ale čtyřválec v luxusní třídě je to samé. Můžeme se ptát úplně stejně: Co tam proboha dělá?
a ad 7er, no taxikarum luxusnich hotelu na cestu z hotelu na letiste a zpet to bude motorizace dostatecna, ne? ;-)
Nepochybně :-)
Ten plac taky nechapu. Zakladni motorizace je zakladni motorizace. Ikdyby se to skodovka "v zakladu" rozhodla prodat uplne bez motoru tak me to nenuti kupovat. Nekomu ta 1.4tsi stacit urcite bude, stejne tak jako nekomu bude stacit i ten 1.0ecoboost v mondeu. Jednoduse ulet dobe, ale akceptovatelny pokud mam na vyber i vykonejsi motorizace. A to u superbu urcite mam.
Však to říkám, svět se zbláznil.
Mně se zdá, že konečně končí éra, kdy větší aut znamenalo automaticky lepší. Tenhle Sup je opravdu kráva s brutálním rozvorem. Jo, 4,8m není rekord, ale ten rozvor...to bude už jak na Mondeu, aby si člověk do zatáček najížděl :-) Takže radši zvolím klidně stejně drahou Octavii...Já teda ani jedno...design octavie lift a tohodle supa mi přijde nevyvážený, octavia liftmvyloženě škaredá, snad bude sup naživo lepší.
Ale neboj, F1 má rozvor 3m a taky nevidim, že by si najížděli :)
Nevidíš? Tak to se zjevně špatně koukáš, protože naopak, najíždí si zatáčku nejvíce. Jedou pěkně hezky zeširoka, že by se ani kamión nemusel stydět.
Muze se to zdat jako najizdeni, ale je to jen nejrychlejsi stopa...
Je to tak, uz i manželka si toho všimla a vždycky když vidí odbocovat nějakou Skodifku, tak to okomentuje, ze si s tím nadjizdi jako s 2x větším autem a ze jsou zakomplexovani, když to delaji :D
najíždí, neboť řidič je bIb, co to má společného s rozvodem? navíc většina škodovek nemá rozbor nijak výjimečný, kromě superbu
Ale tam to nema nic spolocne s razvorom.
Stejně neznám nikoho, kdo si koupí novýho superba nebo třeba passata. Všichni to mají od firmy jako služebák.
A presne kuli firmam se tam ta 1.4ka a hlavne 1.6 fdieselu dava....
Takže to ve firmě za ty 2roky nalítá cca 200tkm (pokud to motor vydrží) a auto na odpis?
A kde ve firme se líta s osobákem s 200Km+ ?
promiň, 200k Km+
Vrchol automobilky a oni tam serou 1.4ku v benzínu a 1.6ku v dieslu. To bude prodejní pecka.
Čtyřválcová 1.4 je v dnešní době bohužel vrchol luxusu proti tříválcovému ratlíkovi 1.0 v Mondeu. :-)
Nevidím u Mondea 1.0 tříválec! To máte odkud? Nejmenší vidím 1.5 ecoboost čtyřválec...
Moje řeč. V autě za milion motůrek o objemu 1,4 je trapárna nejvyššího stupně. Na blití. A je mi putna kolik to má jakože koní atd.
Podívej se na hujdaj i40 a je vrchol v plodové 1,7D... No a par se jich uz prodalo.
Jenže i40 není nejvyšší model značky, Superb ano. To je ten zásadní rozdíl.
Svět se zbláznil. Kde jsou motory V6? To se všechno soustředí na co největší litrový výkon? Kde je nějaká výdrž? Pochybuji, že tyhle naspeedované motůrky vydrží to, co staré dobré V6 / případně TDI.
Za to poděkuj unii...není to vina automobilek...
Líbí se mě, jak automobilky přesvědčili tupé ovce, že oni za nic nemůžou. Když by automobilky chtěli (nejbohatší a největší výroba v EU) tak mají tolik peněz a tolik pák, že by se nic jako další snižování emisí, válců atd nedělo. Ale oni to nechtějí, oni chtějí nové motory, motory co prd vydrží a to že prd vydrží svedou na EU a ty jim to žereš i s navijákem.
Tyhle výkřiky lidé vedou odpradávna. Na začátku 90. let bylo běžné, že dvoulitr měl 85 kW. Nejelo to, žralo to, ale asi to vydrželo. Tvou optikou je vše nové, menší, výkonnější prostě špatné, protože to přece nemůže vydržet tolik, co dřívější strojovny. Klid. Zvykneš si. Vývoj jde naštěstí pořád dál. A v automobilkách nesedí samí tupci, jejich motory se testují na stovkách tisíc km. Nepodceňuj je a neber to tak vážně ;-)
Kruci, kde tedy udělal VW chybu u TSIček, kde jsou ty statisíce testovacích kilometrů, které měly odhalit problémy s rozvody u 1.2 a další trable u 1.4 a 1.8?Dnes málokterý motor přežije v dobrém stavu 200 tisíc kilometrů. Důvod je samozřejmě jasný, kolečka spotřeby se musí otáčet a otáčet, takže vyhodit a koupit nové...
jake problemy? právě že těma statisícema km byly optimalizovány na záruční kilometry a potom si to zaplat sám
Odpověď nehledejte u výrobců. Ti musí investovat miliardy, aby na oko plnili nesmyslne normy EU. Jedna věc je ale fakt, svezení s turbem je parádní. Pokud tedy budu porovnávat stejné pocty válců...! Sám mam v autě 3,2 V6 atmo a je to naaaaaadhera, nicméně pokud skončím do 2,0TSI v RS nebo GTI, tak se taky nenudim.
Najde se někdo, kdo nepotřebuje pod kapotou nadupanou mašinu, ale stačí mu auto.
Jo určitě se najde. Klasický přitroublý Čech který se bude utěšovat přesně tím stylem jak jsi to popsal.
Už se těším, až si hodím do konfigurátoru verzi Active s 1.4 TSI a vybafne na mě ta designově-materiální kvalita a hlavně cena :-D
K čemu jsou pod předníma světlama ty černý klíny?
Aby to evokovalo černý tanga vole:-D
Řekl bych, že je to kvůli chlazení a taky trošku design
Chlazení asi ne. Je to neprůchozí.
nejdřív jsem si myslel, že tam budou blinkry. Ale není tam nic:-/
Tady je takových kritiků, jak se jim to nelíbí, tohle,tamto a na dvoře jim stojí rezavá Felicie...nechápu a snad ani pochopit nechci :-O
I kdyby jim stál na parkovišti Velorex, nemají snad právo na názor? A co ti, kteří parkují garáží Bentley? Ti mají nárok na dvojitý nebo trojitý názor?
Nikdo tě nenutí abys něco pochopil:-D
Jinak k té prostornosti , před nohy si nedávám basu je mi jedno jestli tam mám 10 nebo 20cm místa když se vejdu. Jezdit v posledním superbu vzadu ve třech lidech bylo na danou třídu a velikost auta za trest, doufám že v tom se hlavně zlepšil.
S tím souhlaím, ale střední místo je téměř všude za trest.
Basu piv si před nohy dávat nemusíš. Ale líbilo by se ti, kdyby tam bylo hafo místa viď? Když už pro nic, tak přinejmenším pro klečící Bárbinu která by ti dělala kvalitní blowjob:-D
Přijít to to rok o dva dřív tak super, ale dneska je to jen jedno z mnoha stejných aut na silnici. Ale nic hroznýho, jen mi u toho chybí něco.. něco co by tomu dodalo skutečný šmrnc, protože je to pro mne jen další koncernová kára pro leklý spermie - prostě ten mrsk bičíku tam chybí ;-)
Co by to mělo být? :-)
napriklad 3.6 V6 :-)
Prý "mrsk bičíku"...., jsi to zabil, buhehehehehe:-D
Tohle auto se prostě povedlo...Biturbo nebude - to je vcelku jasné proč, ale tedy aspoň mně se nový Superb líbí o poznání více než třeba Passat.
ten přední zlomený nárazník fakt krása :-Opod světlem se ten bordel bude jen hromadit 3-[jinak dost nevyvážený desing....
Co je desing? :-O
Bitch please! Preklep? Ooooo, to se bozskymu Abelesovi urcite v zivote nestalo, ze? :D
On myslel dresing, spletl si diskusi...
Jen k těm světlům, příjde mi vtipné kouknout se na světla Leonu, až na grafiku jsou prakticky totožná tvarem :-D
Tohle auto se bude prodávat hodně dobře. Jednoduše krasavec ze všech stran!
Akorát to nemuseli ochudit o twindoor.... hatch mu pro managerské auto moc nepřidá..
Honza,dufam,ze teraz si to napisal bez ironie.Inak suhlas.Tento model sa Skode naozaj vydaril.
A kde je nějaká pořádná galerie ?? Já vidím jen pár trapných fotek a skic :-/
Konečně pěkná škodovka.
Je to strasny, navzájem od sebe kradou. Zadek naky Mondeo ci co a predek od Seatu smrclej BMW. Trapne.Navíc se to bude vyrábět na Ukrajine.Při dnesnich 3D technoligii a CNC muzou delat kazdej mesic novou karu. Jako OK? kdyby to stalo nove 100.000.- tak je to akorát.
Na Ukrajině se to bude montovat ve verzi "Skoda Henlajn " :-D - viz youtube..
Nedavno jsem hovoril s kamaradem, který je vazan mlcenlivosti, který pracuje v jiste japonske firme na automobili.Tak vyrobni cena auta v hodnote 500.000.- je 40.000.- tis korun.To jentak pro predstavu...a to jsou Japonci, nejlepší auta na svete.
řeknu ti to takhl- pracuji v jisté farmaceuticke firmě a náklady na výrobu šarže jednoho produktu je 30-35t kč-a čistý zisk - po odečtení nákladu mzdy splatky stroje apod firma má z te jedne šarže zisk 500milionu kč. to jen tak pro přdstavu
A teď taky doplňte náklady na výzkum, kolik z výzkumu nakonec skončí, protože se látky ukážou jako nepoužitelné (neúčinné, příliš nežádoucích účinků apod.), kolik stojí klinické testování a další a další náklady, které na výrobní lince nevidíte.A že by se dalo najít hodně příkladů, kde farmafirmy tratily miliardy na věcech, které se úkázaly k ničemu. Jistě, farmabyznys je kontroverzní téma, ty firmy mají obrovské příjmy, ale naprostá většina těch prostředků jde zpátky do výzkumu, který je nepředstavitelně drahý a náklady stále rostou kvůli nutnosti mnohem podrobnějšího testování (v 90. letech byly náklady na výzkum a testy jednoho přípravku kolem 200 mil. USD, nyní to je už kolem 1,2 až 1,5 mld USD).U léků navíc fungují patentová práva velmi tvrdě - firma má nastavený monopol od první registrace při prvním výzkumu. To ještě nejsou hotové testy a studie, což trvá 10-15 let. Celková doba patentu je tuším 20 let, z toho tedy může firma lék prodávat ale pouze několik let coby monopolní výrobce. Po vypršení patentu nastupují generičtí výrobci, kteří nemají náklady na výzkum, ale jen tu levnou výrobu, kterou popisujete. Takže originální firmě ani nezbývá nic jiného, než cenu novinky napálit, aby dostala zpět náklady během té krátké doby.Fakt porovnávat ceny jen podle výrobních nákladů je úplně k ničemu. Je to jako říct pekaři, že náklady na rohlík jsou desetník, takže rohlíkem za korunu má příliš velký zisk. U pekaře ale každý vidí, že tahle argumentace je zhovadilá, proč to ale pak nevidí i u ostatního?
Asi jste to zaměnili za cenu surovin:)
Jistě jste to probírali u píva... taková blbůstka, jako montážní linka, vývoj, testování, přípravky, mzdy a tp. ...to jste jistě neprobírali, že.... a pak že u piva nejsme machři!!
Pletete si pojmy a dojmy, holínky a hodinky... mluvili o VÝROBNÍ ceně!
Co je na tom pěkný ? Interiér ? Ten je 100 let za opicema :-) Jinak ta slátanina je Passat II. jakosti v jiném kabátě!! Nic víc nic míň. " KOCOURKOV" :-D
Tak nám tady Fero napiš, co máš doma v garáži. Nebo před bytovkou. Jestli je tohle 100 let za opicema, máš doma minimálně Porsche.
Je to fakt slátanina. Světla alá Seat :-/ atd. Bohužel je to Koncern...A jsou to nespolehlivá auta!
Dovolím si říct, že spolehlivost je v dnešní době přes všechny značky zhruba obdobná. Nebo máš nějaký tip na super spolehlivé auto?
Jo, ja mam tip... auta do roku kolem 2001. To co se vyrabelo potom je uz jenom cinskej sunt.
Mám jeden dotaz. Kdybys měl pod palcem celý koncern VW, dovolil bys Škodě vyrábět šesti a osmiválce, zastavěné do hodně drahého kabátu? Dovolil bys výběrovou kůži, keramické prvky, pravé dřevo, hliník v interiéru a masážní sedadla alá Audi A6/A8? Dovolil bys Škodě permanentní pohon 4x4? Nemyslím.Myslím, že bychom měli být rádi za to, co je Škodě dovoleno produkovat. On taky nemusel být žádný Superb jako možný kanibalizační konkurent Passatu. Příklad? Seat... Kde končí jeho nabídka?
jo trefne, ale potom ked nedaju premiove materialy tak nech nedavaju aj premiove ceny :-D. Na druhu stranu, ked sa najde trulo co to kupi, tak preco nie, ze ;-) ...
Stealth...napisal si to trefne.Kaban ma dost zviazane ruky koncernovou ideologiou i napriek tomu sa mu aspon pre mna Superb podaril.Odo mna palec hore.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.