Nová Škoda Superb dorazila do českého konfigurátoru. Za milion má masáže i třízónovou klimu!

12 komentářů

Jaroslav Dlouhý
30. listopadu • 18:48

Sice do toho davaji spalovaci motor, navic s nic moc vykonem, ale alespon uz nesetri na asistentech a davaji tam alespon hlidani mrtveho uhlu. To je pokrok. Jeste pred rokem to bylo nedostatkove zbozi a skodovka to mela zakazane aby nebrala dily lepsim znackam.Adaptivni tempomat v zakladu neni... to bude zase spousta superbu po setrilcich, kteri si radsi misto ACC priplati za "prestizni" cernou metalizu.

Daniel Padych
29. listopadu • 5:15

Tak za tu cenu by to chtělo aspoň 200 kW a 4x4. Jinak vypadá zvenku moc hezky.

petr r. (petrumr)
29. listopadu • 19:51

4x4 u škodovky rovná se velké vibrace pro dlouhý kardan.

Honimir Dlouhý (Honimir Dlouhý)
29. listopadu • 11:41

To musíte sáhnout po Tesle LR...

smějící se bestie 2
28. listopadu • 13:04

A občas litrovej tříhrnek, co !

Karel Dvořák
29. listopadu • 10:36

nejmenší je 1,5TSI

petr r. (petrumr)
29. listopadu • 19:51

dvouhrnek....

Dřevo Levně
29. listopadu • 15:08

Jakmile ubereš plyn jsou to dva dvouválce 750ccm, z toho pouze jeden v chodu.

smějící se bestie 2
29. listopadu • 12:51

I to, je do takového auta - tragédie !

Luise91
28. listopadu • 12:35

Ta cena není úplně špatná, pokud se člověk spokojí se 110 kw dieselem s náhonem na předek. Silnější varianty už asi dávat smysl moc nebudou, protože z téhle ceny lze snadno odvodit, že LK bude za 1,4-1,6 mil... Takže základ je za mě nejlepší nabídka.

olsztyn
28. listopadu • 14:02

Chybí dost zásadní věci jako kessy nebo ACC a po dovybavení se cenou blíží tomu LK, kde je kromě tažného a Nez topení vše

Luise91
28. listopadu • 16:20

Myslel jsem obecně cenu za 110 kw v představených verzí. Souhlas, že LK dává větší smysl.

Doporučujeme

Články odjinud