Nová Škoda Superb Combi na videu a dalších fotkách

Škoda nedávno představila novou generaci Superbu s karoserií kombi, ale svou novinku ukázala jen na několika základních fotkách. Aktuálně ovšem mladoboleslavská automobilka tento nedostatek napravila zveřejněním větší galerie a nového oficiálního videa. Takže pokud vás Superb Combi zajímá, můžete si ho podrobněji prohlédnout.

Škoda představuje kufr nového Superbu Combi. V základu zvládne 660 litrů

Škoda představuje kufr nového Superbu Combi. V základu zvládne 660 litrů

Všechno ostatní už bylo na téma Superbu Combi řečeno, takže nezbývá, než zopakovat, že nabídka motorizací kopíruje základní liftback. Vrcholem je tedy dvoulitr TSI naladěný na 206 kW (280 koní). Tím nejúspornějším, co si k Superbu Combi můžete koupit, je naopak verze GreenLine, která slibuje spotřebu pouhých 3,7 l/100 km a produkci emisí 96 gramů CO2 na kilometr jízdy.

Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda Superb Combi se objevila poprvé v roce 2009 a od té doby bylo dodáno k zákazníkům zhruba 200 000 exemplářů. Podíl karoserie kombi činí v celkových prodejích modelu Superb zhruba 35 %. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků