Nová Škoda Superb Combi na videu a dalších fotkách

Nová Škoda Superb Combi na videu a dalších fotkách

Škoda nedávno představila novou generaci Superbu s karoserií kombi, ale svou novinku ukázala jen na několika základních fotkách. Aktuálně ovšem mladoboleslavská automobilka tento nedostatek napravila zveřejněním větší galerie a nového oficiálního videa. Takže pokud vás Superb Combi zajímá, můžete si ho podrobněji prohlédnout.

Škoda | Premiéry | Kombi | Škoda Superb

Škoda představuje kufr nového Superbu Combi. V základu zvládne 660 litrů

Všechno ostatní už bylo na téma Superbu Combi řečeno, takže nezbývá, než zopakovat, že nabídka motorizací kopíruje základní liftback. Vrcholem je tedy dvoulitr TSI naladěný na 206 kW (280 koní). Tím nejúspornějším, co si k Superbu Combi můžete koupit, je naopak verze GreenLine, která slibuje spotřebu pouhých 3,7 l/100 km a produkci emisí 96 gramů CO2 na kilometr jízdy.

Škoda | Kombi | Byznys | Škoda Superb

Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda Superb Combi se objevila poprvé v roce 2009 a od té doby bylo dodáno k zákazníkům zhruba 200 000 exemplářů. Podíl karoserie kombi činí v celkových prodejích modelu Superb zhruba 35 %. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků