Nová Škoda Superb Combi na videu a dalších fotkách

Škoda nedávno představila novou generaci Superbu s karoserií kombi, ale svou novinku ukázala jen na několika základních fotkách. Aktuálně ovšem mladoboleslavská automobilka tento nedostatek napravila zveřejněním větší galerie a nového oficiálního videa. Takže pokud vás Superb Combi zajímá, můžete si ho podrobněji prohlédnout.

Škoda představuje kufr nového Superbu Combi. V základu zvládne 660 litrů

Škoda představuje kufr nového Superbu Combi. V základu zvládne 660 litrů

Všechno ostatní už bylo na téma Superbu Combi řečeno, takže nezbývá, než zopakovat, že nabídka motorizací kopíruje základní liftback. Vrcholem je tedy dvoulitr TSI naladěný na 206 kW (280 koní). Tím nejúspornějším, co si k Superbu Combi můžete koupit, je naopak verze GreenLine, která slibuje spotřebu pouhých 3,7 l/100 km a produkci emisí 96 gramů CO2 na kilometr jízdy.

Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda Superb Combi se objevila poprvé v roce 2009 a od té doby bylo dodáno k zákazníkům zhruba 200 000 exemplářů. Podíl karoserie kombi činí v celkových prodejích modelu Superb zhruba 35 %. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků