Nová Škoda Superb a Kodiaq poprvé ukazují své tvary. Budou hlavními novinkami pro rok 2023

16 komentářů

Jiří Sova
3. března • 19:25

Kdo máte s kodiaqem zkušenost? V jaké motorizaci se vyplatí pořídit? Myslím teď tedy ojeté auto?

Danovo
7. března • 8:10

Já ho mám doma už nějakou dobu. Tedy manželka s ním jezdí, kupoval jsem ho pro ni s dvoulitrem naftou v kombinaci s automatickou převodovkou. Perfektní auto, které nabízí opravdu hodně prostoru. Podařilo se mi ho sehnat v perfektním stavu, a to z autobazaru AAA auto, kde jsem ho sehnal prověřené vlastně cebií přímo z autobazaru a se zárukou. Auto nám skvěle slouží.

Cassidy
26. dubna • 11:54

Supík paráda, druhý nejprodávanější model mainstreamové střední třídy v Evropě hned po pašíkovi si nástupce zaslouží. Myslím, že je to dobrý tah od Škodovky, sice hlásají jako všichni ostatní EVečka, ale nechávají si otevřená zadní vrátka a nabízí paralelně spalováky. Chytré, dobře vědí, že s EVečkama to bude ještě dlouhý proces.

Marek Cihlář
27. dubna • 8:15

Tak nazýval bych věci pravými jmény....a to to tím že těmi zadními vrátky jim ujel vlak....už dávno :-D.....s tímto dnes nemohou konkurovat....a za 400 000 Kodiaqa prodávat nebudou....

pse
27. dubna • 18:40

Proč by jim měl ujet vlak?
MEB byl dobrý tah koncernu, a každá jejich značka má svůj přístup k elektrifikaci a Škoda je konzervativnější. A na počátku nešlo v malém množství vyrobit ekonomicky malé elektromobily a taky to ŠKODA rychle zastavila.
Všechny značky jdou od dražších modelů a postupně to rozšiřují a tím že má koncern MEB, tak ho cpe do různých značek a řad a získává množství, které tu výrobu činí ekonomičtější.
Myslím si, že ten správný čas ještě přijde, až to pojede v množství a proti sobě bude stát 5 modelů Tesly a 3 modely Cupra, 6 modelů Škody, 8 modelů VW a 10 od AUDI. Myslím si, že se konkurenční prostředí bude zahušťovat a pro Teslu bude stále těžší prodávat pořád stejný model S oproti koncernu VW, BMW, MB. Navíc to dole zahustí číňani. Uvidíme.

Rozerval Parkund
26. dubna • 8:25

Ty tajemných fotografie jsou velké drama. Měl jsem 3x erekci a jsem vzrušen.Bude i f ropě f klimatóriu?

.
26. dubna • 9:07

Opravdu si myslíš, že jsi vtipný?

Rozerval Parkund
26. dubna • 17:14

Opravdu si to myslím a dokonce jsem v to i přesvěden.

Abc
26. dubna • 11:59

Je to buran.

><
26. dubna • 8:16

Kdyby radsi doladili software a kvalitu vyroby u stavajicich modelu. Po problemech co jsem mel se superbem 3 a ted novym arteonem je to moje posledni auto od VAGiny. Koleka koupil Toyotu Verso ProAce a uplne ty same problemy s elektronikou a predni napravou. Vsechno rychlokvasky. Kam ten svet speje.

Tvrďák
26. dubna • 8:27

Ty máš problém možná tak v kolbence, že nic neumíš. Ty Arteone 😄😄😄😄

><
26. dubna • 8:44

V kolbence uz ne, ted delam v black and deckeru hajzlbabu.

pse
26. dubna • 15:04

Pokud děláš hajzlbábu a rozmazáváš ty skrety po touchích tak se nedivím, že ti to vadí.
Za mě je to úlet a byl jsme proti virtual cockpitu, dnes když jedu s něčím co to nemá, tak se mi to zdá být fakt old style.
A Jinak s touchem nemám problém, to že bych klimu měl radši dole a extra kroutítka je jasný, ale zase tak často se v tom nepatlám, tak mi to nějak nerozhazovalo. Bylo to v octávce MR22, takže to bylo za mě dostatečně vyladěný. V Superbu 2017 s columbusem jsem měl pár ostrých poznámek, v 2021 už jsem šel jen do Amundsenu, protože kroutítka a tlačítko APP.
Uvidíme co verze 4.0, která do passatu / superbu / ID7 bude, zatím z ID7 to prej bylo rychlý a díky velikosti jsou ty plošky taky líp dosažitelný.

><
26. dubna • 17:12

Virtual cockpit je v pohode, klasicke budiky uz jsou prezitek. Dotykova klima dole mi nevadi. Co mi vadi je to, ze nevyresili problem s jednotkou travel assist co se sere ve volantu, takze pipa chyba pri kazdem otoceni volantu, potom se loupe cerna barva na zadnich svetlech, sama se na jedne strane stahuje roletka kufru, prave zrcatko se neustale nastavuje spatne, takze kazdou cestu ho musim rovnat, abych neco videl. V zime susti kotouce brzd, protoze pres noc zareznou desky ke kotouci, pry spatne pouzivani vozidla. Dvere ridice nelicuji, takze se s nimi musi jebnout jak u trakotoru, pry normalni. Bezramova okna jsou take super, uz nikdy vice, diky. Momentalne najeto 18tkm a boucha pri prejezdu retarderu asi zadni levy tlumic, garance ok, nechte nam tu auto mesic, nemame servisaky, protoze jich 8 z 10 dalo vypoved, ostatni servisy v kraji pretizene, na nahradni vuz narok nemate, vase vozidlo je pojizdne, smula. Super kara za 1,3m.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pse
26. dubna • 20:40

tam neni tlacitko na volantu na vypnuti asistu? za me to skoda ma super, dvakrat zmacknu na volantu a mam klid.
Ja mel bezram v A7 kdysi a bylo to super. Ticho a zadne problemy.
Co to mas za auto proboha? To je fakt tragedie.

><
27. dubna • 7:03

Je tam tlacitko, ale to nic neresi, protoze to travel assist vypne, ale chybu to hazi dal. Auto je viz vyse arteon shooting brake.

Doporučujeme

Články odjinud