Škoda pokračuje v typickém procesu odhalování modelů a ukazuje designové skici. Z nich si už můžeme udělat lepší obrázek o tom, jak bude výsledek vypadat.  Zdroj: Škoda Auto

Škoda pokračuje v typickém procesu odhalování modelů a ukazuje designové skici. Z nich si už můžeme udělat lepší obrázek o tom, jak bude výsledek vypadat.  | Zdroj: Škoda Auto

Škoda nebude z designového směru svých modelů ani tentokrát nějak uhýbat. Novinka má taktéž šestiúhelníkovou přední masku s navazujícími světlomety, které mají denní svícení do tvaru písmene L. Zdroj: Škoda Auto

Škoda nebude z designového směru svých modelů ani tentokrát nějak uhýbat. Novinka má taktéž šestiúhelníkovou přední masku s navazujícími světlomety, které mají denní svícení do tvaru písmene L. | Zdroj: Škoda Auto

Automobilka také zmiňuje, že si máme všimnout štítku na zadní části předního blatníku s nápisem automobilky. To je prvek, který přivezl již zmíněný Kushaq. Zdroj: Škoda Auto

Automobilka také zmiňuje, že si máme všimnout štítku na zadní části předního blatníku s nápisem automobilky. To je prvek, který přivezl již zmíněný Kushaq. | Zdroj: Škoda Auto

Slavia stojí stejně jako Kushaq na platformě MQB-AO-IN a nabídne i stejnou techniku. Zdroj: Škoda

Slavia stojí stejně jako Kushaq na platformě MQB-AO-IN a nabídne i stejnou techniku. | Zdroj: Škoda

V nejnovějším videu můžeme nový model vidět konečně v akci. Stále má ale maskování, jehož design je výsledkem vypsané designérské soutěže, kterou vyhrál Shreyas Karambelkar. Zdroj: Škoda Auto

V nejnovějším videu můžeme nový model vidět konečně v akci. Stále má ale maskování, jehož design je výsledkem vypsané designérské soutěže, kterou vyhrál Shreyas Karambelkar. | Zdroj: Škoda Auto

Škodu zaujalo spojení teplých indických barev s prvky českých studených barev odkazujících na sklářství a kubismus. Zdroj: Škoda Auto

Škodu zaujalo spojení teplých indických barev s prvky českých studených barev odkazujících na sklářství a kubismus. | Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

Slavia má 4541 mm na délku, 1752 mm na šířku a 1487 mm na výšku. To vše při rozvoru náprav 2651 mm. Zdroj: Škoda Auto

Slavia má 4541 mm na délku, 1752 mm na šířku a 1487 mm na výšku. To vše při rozvoru náprav 2651 mm. | Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

Projekt vznikl v rámci vize INDIA 2.0, do nějž byla investována miliarda eur. Volkswagen a Škoda totiž chtějí na tamním trhu získat do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl. Zdroj: Škoda Auto

Projekt vznikl v rámci vize INDIA 2.0, do nějž byla investována miliarda eur. Volkswagen a Škoda totiž chtějí na tamním trhu získat do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl. | Zdroj: Škoda Auto

Auto stojí na platformě MQB-A0 IN a nyní již máme potvrzené motory. Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní).  Zdroj: Škoda Auto

Auto stojí na platformě MQB-A0 IN a nyní již máme potvrzené motory. Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní).  | Zdroj: Škoda Auto

Oba motory známe i z našich trhů, ale jejich indické verze jsou samozřejmě upravené pro spalování tamního méně kvalitního paliva. Zdroj: Škoda Auto

Oba motory známe i z našich trhů, ale jejich indické verze jsou samozřejmě upravené pro spalování tamního méně kvalitního paliva. | Zdroj: Škoda Auto

Značka Škoda se pomalu chystá na debut dalšího modelu pro indický trh. Po  crossoveru Kushaq  tak přichází na řadu sedan Slavia.  Zdroj: Škoda Auto

Značka Škoda se pomalu chystá na debut dalšího modelu pro indický trh. Po crossoveru Kushaq tak přichází na řadu sedan Slavia.  | Zdroj: Škoda Auto

Oba motory spoléhají se šestistupňovou manuální převodovku. Za příplatek je ale k mání pro litrový motor šestistupňový automat a pro patnáctistovku sedmistupňový automat DSG. Zdroj: Škoda Auto

Oba motory spoléhají se šestistupňovou manuální převodovku. Za příplatek je ale k mání pro litrový motor šestistupňový automat a pro patnáctistovku sedmistupňový automat DSG. | Zdroj: Škoda Auto

Škoda nebude z designového směru svých modelů ani tentokrát nějak uhýbat. Novinka má taktéž šestiúhelníkovou přední masku s navazujícími světlomety, které mají denní svícení do tvaru písmene L. Zdroj: Škoda Auto
Automobilka také zmiňuje, že si máme všimnout štítku na zadní části předního blatníku s nápisem automobilky. To je prvek, který přivezl již zmíněný Kushaq. Zdroj: Škoda Auto
Slavia stojí stejně jako Kushaq na platformě MQB-AO-IN a nabídne i stejnou techniku. Zdroj: Škoda
V nejnovějším videu můžeme nový model vidět konečně v akci. Stále má ale maskování, jehož design je výsledkem vypsané designérské soutěže, kterou vyhrál Shreyas Karambelkar. Zdroj: Škoda Auto
15
Fotogalerie

Nová Škoda Slavia na prvních skicách. Má pravý charakter značky, souhlasíte?

Druhý model naší domácí značky určený čistě pro indický trh se představuje na oficiálních skicách. Nese typické znaky automobilky a zároveň odkazuje na crossover Kushaq.

Automobilka Škoda se opět hlásí s novinkami ohledně chystaného sedanu Slavia, který bude určený pouze pro indický trh a doplní tak v nabídce crossover Kushaq. Prozatím jsme viděli jen fotografie maskovaného vozu a máme i jedno pěkné video z testování. Nyní už ale máme možnost vidět auto bez maskování, ovšem zatím jen na papíře.

Škoda totiž pokračuje v typickém procesu odhalování modelů a ukazuje designové skici. Z nich si už můžeme udělat lepší obrázek o tom, jak bude výsledek vypadat. Škoda nebude z designového směru svých modelů ani tentokrát nějak uhýbat. Novinka má taktéž šestiúhelníkovou přední masku s navazujícími světlomety, které mají denní svícení do tvaru písmene L.

Automobilka také zmiňuje, že si máme všimnout štítku na zadní části předního blatníku s nápisem automobilky. To je prvek, který přivezl již zmíněný Kushaq. Nápis automobilky pak zdobí i zadní část vozu. Na to, jak bude vůz vypadat ve skutečnosti, si už ale nepočkáme dlouho. Oficiální premiéra by měla proběhnout do konce roku.

„Mají velmi dobré proporce a díky dlouhému rozvoru ukazují na první pohled již z vnějšku velký vnitřní prostor. Zepředu pak mají ten pravý charakter značky,“ řekl ke vzhledu modelů pro indický trh šéfdesignér značky Oliver Stefani. Projekt Slavia vznikl v rámci vize INDIA 2.0. Škoda a Volkswagen chtějí na tamním trhu do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl.

Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní). Co zatím víme o technice se dočtete zde.

Doporučujeme

Články odjinud