Nová Škoda Scala oficiálně: Už jsme v ní seděli! A v mnohém překvapila

194 komentářů

Erik
29. prosince • 13:21

Sice nábýdne TDI ale jen o 85KW to si myslím že je málo na diesela ... A pak zas z něho udělají RS a šoupnou do toho naftu :/

Zipper
26. prosince • 16:49

V čem přesně škodovka překvapila? Slibovaná změna designu nikde, motorizace jsou jedním slovem příšerné, tak čím mě má zaujmout? Nemluvě o tom, že cena bude opět přstřelená, ostatně jak je u škodovky zvykem, nebo se pletu?

A4quattro
29. prosince • 14:31

Za ten zahradní motor to je přestřelené a za nadstandardní výbavu už úplně...

Marča
26. prosince • 17:26

Potřebujou dohnat ztráty za dieselgate aféru, tak musí zdražovat. Ani bych se tomu nedivil, že za Scalu s tříválcem si řeknou 400 tisíc, zdůvodní to růstem mzdy a zdražením elektriky.

Dominik Dostál
26. prosince • 17:39

400 tisíc? To jste ještě optimista. Pokud člověk bude chtít nějakou slušnou výbavu (jelikož v základu je škodovka opravdu holá), tak se vsadím, že to půjde určitě přes půl milionu. No a za tu cenu si to mohou schovat, nebo odstavit v Milovicích :-)

Malotraktor
26. prosince • 18:50

Teď se psalo v článku zde na autorevue, že jde o těsnou hranici 400 tis, takže máte pravdu motor 1.5 TSi a cena je na 450 tis a stále tam bude úplné minimum věcí z výbavy. A jelikož Active výbavu nasadí do prodeje až déle, s lepším motorem začínáme na půl milionu. Zda tedy v něčem překvapila, tak v nadsazené ceně.

Chvojka
20. prosince • 19:06

Mě teda osobně ničím nepřekvapila, především ne výběrem motorizace, kterou Škoda zvolila. Chvilku jsem nad něčím mezi Fábií a Oktávkou přemýšlel, ale budu hledat jinde a to nemusím čekat ani na ceníkovku, kterou tak tají.

Proky85
18. prosince • 10:32

Příšerné motorizace, žádná velká změna designu a velká cena, tak proč by o to měl potencionální kupce mít zájem? Já bych to nechtěl ani za polovinu ceny, co vy?

Martin Bělohlavý
19. prosince • 11:03

Nápodobně. Opět škodovka naslibovala hory, doly a skutek utek. Hlavně mě štvě neschopnost škodovky co se týče těch motorizací. Oproti konkurenci dost zaostávají!!

Poleno
13. prosince • 17:23

Dát do mojí sekačky turbo pojede podobně :-D

Domlendy
13. prosince • 7:10

Vypadá to na super auto už se těším až ho budu potkávat na silnici...

Daniel
11. prosince • 17:45

Kdyby měli svůj návrh nemám problém, zadek Volvo, Předek BMW

FRANC
11. prosince • 16:19

Pěkně to oškubali...je to pořád rapid

Michna
11. prosince • 11:27

vypada to hur nez lacinej korejec 3-[

Michna
11. prosince • 11:30

to uz nejaka ta dacia vypada lepe

Vít Cenek
9. prosince • 21:52

No, já mám svou Ladu Nivu z 80. let a měnit nehodlám ;-)

Fanda
8. prosince • 18:29

Z fotek a videa těžko posuzovat,ale přijde mi to hodně povedený.

RS Fanda
8. prosince • 18:36

ruku na srdce ..Scala ma divne jmeno ale bude docela krasne skodovacke faro.. a jeste ze do ni jde objednat tech 150 benzinovych koni

Michna
11. prosince • 11:31

ruku na srdce, tady se prave povedl asi jen ten nazev to vypda, kez bych se mylil...

Liptovská parenica
8. prosince • 12:52

Škodofka rozděluje národ

Rene Alt
7. prosince • 22:25

Nádherne auto, Škoda dela perfektní práci a je to vidět. Cancy zdejších mudru jsou jen cancy zdejších mudru,které už dnes jsou zapomenuty.

údajně špatný
12. března • 19:56

tak ty jsi taky dobrá roura :-D:-D:-D:-D:-D

Arty
11. prosince • 18:39

Určitě ne za ty peníze co za to budou chtít s takovým chrochtavým motorem v základu.

V3ksl
19. prosince • 10:55

Ano zvuk sekačky s mizerným výkonem a připlácet si za lepší motor nebudu, to se raději poohlédnu po něčem jiném.

Josef
8. prosince • 8:54

René, na portálu "Lidovky" výstižný postřeh:
"Prozkoumali jsme Škodu Scala. Je to praktické auto, ale Golfu nesmí ‚lézt do zelí‘"
- to jen k tomu, co je perfektní. Škoda bude vždy za VW, což je logické.
A co se týká termínu "nádherné auto", to je subjektivní a každém se líbí něco jiného.
Scala ale není rozhodně ošklivá ("cenu" ošklivosti si vybrala Fabia II) a určitě to je a bude dobré a praktické auto. Nic více a nic méně. O tom, že se bude dobře prodávat, o tom nikdo nepochybuje.

RS Fanda
8. prosince • 16:48

Mam uz asi rok jako jeden z mala lidi v CR tu osklivku Fabia II. Chapu ze vypada jak vypada ..ale ona ma tech 180 hp! I kdyz s DSG v malem "domacim" aute je proste co projizdka to zazitek. Je to relativni. Vzhled je jenom vzhled.

Josef
8. prosince • 23:03

Nevím, jstli by ses tak rozplýval, pokud bys za ni zaplatil peníze, které se platily za novou v době, když se prodávala... Podstatné ale je, že jsi spokojen a unešen z auta, které sis koupil. Přeji ti hodně šťastných km a spoustu hezkých zážitků a aby ti ta tvoje Fabia dlouho spolehlivě sloužila.:-)

rs fanda
8. prosince • 23:25

Dik Josef ! Chtel jsem skodovackeho sleepera a pochvalit se..moje je z nemecka, u nas jich je ke koupi poskrovnu. Kod motoru CTHE. Nemeckeho kupce stala v plne palbe 600,- v prepoctu na nase. To bych nedal...Na to bych se neshrabal. dal jsem 300,- ale je porad jak nova;-)

Josef
7. prosince • 19:19

Mne zaujal titulek na portálu "Lidovky":
Prozkoumali jsme Škodu Scala. Je to praktické auto, ale Golfu nesmí ‚lézt do zelí‘
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/prozkoumali-j... ...
Podle mých zkušeností ve srovnání Superb versus Passat a Octavia versus Golf to vidím v případě Scala stejně. Já bych v případě "koncernu" vždy volil "originál".
V případě Scala se jedná o praktické auto a nic víc a nic méně. Odpovídá tomu třeba nabídka motorizací a řada technických detailů. Zkrátka konfekce a alternativa výběru pro zákazníky, kteří se mohou rozhodnout podle toho, co jim vyhovuje a co se jim líbí. A to je dobře. Je fajn, že je na trhu z čeho vybírat.
Může rozhodnout cena o "velikosti" úspěchu Scala. V Česku má ale Scala úspěch zaručen na 100 procent bez ohledu na cenu. Rozdíly mezi Golfem a Scalou naprostá většina českých zájemců o auto kategorie Scala nepozná a z hlediska jejich potřeb je jim to stejně jedno, protože volí auto pro převoz z místa A do místa B a za prioritu považují servis "za rohem" u "kamaráda". Tak to prostě v Česku je a ještě dlouho bude.

Sketch
26. prosince • 17:14

Pokud chci auto jenom na převoz z bodu A do bodu B, tak můžu rovnou jezdit autobusem. Pokud chci kvalitní auto za slušnou cenu, tak se Škodě vyhnu. A servis dělá většinu aut bez ohledu na značku, ale pokud se Vám vysype tříválec TSI, tak to chápu že potřebujete mít servis na GO motorů za rohem, že?

úch
7. prosince • 20:44

"V Česku má ale Scala úspěch zaručen na 100 procent bez ohledu na cenu. Rozdíly mezi Golfem a Scalou naprostá většina českých zájemců o auto kategorie Scala nepozná a z hlediska jejich potřeb je jim to stejně jedno, protože volí auto pro převoz z místa A do místa B a za prioritu považují servis "za rohem" u "kamaráda". Tak to prostě v Česku je a ještě dlouho bude."To ale neni pravda:
- drtivou vetsinu skodovek v CR kupuji firmy (75 %?)
- rozdil mezi Golfem a Scalou rozhodne poznaji, golf je citelne drazsi.

Josef
7. prosince • 22:02

ůch, vždyť jsi mi to potvrdil.:-) Myslíš, že se mne někdo ptal, jesli chci Octavii? Dostal jsem jsem ji v práci přidělenou a basta. A potom, kdo si ji asi koupil, když jsem dostal přidělenou po pár letech novou? Nebo si myslíš, že v bazarech nakupují firmy? Naprostou většinu ojetin kupují Češi vybranou z produkce Škoda. Stejně tak to bude i s tou Scalou. Co se týká těch rozdílů, tak jsem pochopitelně myslel ty rozdíly v kvalitě, finesách a třeba i konstrukčních rozdílech. (Jám mám na Octavii vzadu pevnou nápravu a Golf se shodnou motorizací má víceprvek. Já konstrukční rozdíl poznám, ale někteří kolegové a všechny kolegyně v práci rozdíl nepoznají a ani je to nezajímá, očekávají pouze spolehlivý přesun s místa A do místa B a nic víc). A co se týká rozdílu v ceně, tak by ses asi divil, jak tomu často ve skutečnosti je v rámci různých akčních nabídek... O rozdílech v kvalitě je asi zbytečné hovořit. Rozdíly nejsou zásadní, ale jsou. Někdo je pozná a někdo jiný ne, a proto je pro takového člověka zbytečné volit koncernový "originál".

Mirek
7. prosince • 21:33

Když napíšeš A, přidej i B, tedy že Scala bude zase oproti Golfu očesanější a začíná to podvozkem. A jsme jádra pudla, opět se bude porovnávat něco, co je tak trochu z nižší třídy s tím, co do této třídy patří a bude se tvrdit, že to není pravda, jako například Octavia a Passat.

Josef
7. prosince • 22:28

Všeobecně se Mirku ví, že Škoda produkuje výrobky rozměry na hranici tříd a všude Škoda mává argumenty "velikostních parametrů". Protože ale Škoda vychází z "koncernové" "stavebnice" všech možných (a nemožných) komponent, je všechno u Škody o kompromisech. A kompromisy nejsou samozřejmě to samé jako originalita a špičkové cílené řešení. To by mělo být každému jasné, ale není a my to víme Mirku. Přece jestli u Octavie za zadní nápravou je "jeskyně" do které se může naložit hodně těžký náklad, tak potom přece nemůže být podvozek optimálně naladěn, aby se člověk pořádně svezl v "prázdném" autě. A když se auto naloží, tak zase ta hmotnost nedělá dobrotu z hlediska setrvačnosti a polohy těžiště v zatáčkách. Proto ten, kdo vybírá v koncernu a jde mu o pořádné povožení tak nekupuje Octavii, ale krátkého Golfa nebo Leona. Jenže do těchto aut zase nenaloží tolik co do Octavie. Kompromis u Octavií je model RS, ale stejně na Golfa nebo na Leona ani ten RS nemá (samozřejmě jde o verze STI, GTI apod.).
Některým lidem Mirku ale nikdo nikdy nevysvětlí, že pořádné auto není nikdy univerzální a není nikdy "stěhovák". Na druhou stranu většina lidí, co kupuje Škodovky, tak nic "mimořádného" nepožadují, a proto jsou se Škodou naprosto spokojení.

Mirek
8. prosince • 19:18

Mi to vysvětlovat nemusíš, to je plýtvání energii, to vysvětluj zarytému škodovákovi, že když se chci alespoň slušně svézt, tak nemůžu mít za zády stěhovací vůz. Vidím to každodenně, u i některých známých, že preferuji Octavii s odůvodněním, že přece kufr. Po dotazu, kdy naposledy měli kufr plný, si nemohou vzpomenout, ale hned na to slyším odpověď, že se takto velký kufr hodí, co kdyby potřebovali něco velkého odvézt... Já mám kufr cca 490 l a ještě se mi nestalo, že by mi nestačil, nejsem stěhovací firma.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
8. prosince • 23:18

Já vím Mirku. ;-) Vždyť to vysvětlování nepatřilo tobě, ale těm "zarytým škodovákům".
Co se týká velikosti kufru, tak se shodneme. V pohodě stačí těch cca 470 až 510 litrů...
Na druhou stranu už řada "zarytých Škodováků" z mého okolí pochopila, že lepší, než Octavia kombi, je MPV a koupili si Galaxy, Tourany, Vany, Voyagery apod., protože zjistili, že jsou kupodivu jiná auta, které mají ještě větší zavazadlový prostor, do kterého se jim navíc i lépe nakládáji věci, které nutně potřebují převážet mezi jejich nemovitostma... No a někteří mají ještě větší auta, protože tahají s sebou i přívěsy s koníkama... Zabodoval též u souseda škodovkáře Kodiaq... (oni v Boleslavi věděli, proč ho vyvinuli a pustili do výroby...:-))

Martin
7. prosince • 19:01

No, je to trochu hezčí než Rapid. Ale pořád jako rakev. Dlouhý a úzký....divný proporce. Navíc na platformě Fabie/Pola. S jediným motorem na benzín se čtyřma válcema, to bude doslova k nezaplacení. Kia Ceed, Hyundai i30 - 100%ně lepší a levnější auta. Fiat Tipo. S tím by se měla ta nová Žebřík porovnávat. Tam možná vyhraje. Technikou a výbavou. Cena bude ovšem u tohohle auta zásadní, protože Škoda je budgetová značka VW.

Anti-automat
7. prosince • 18:42

Ja by so navrhoval 1.6 TDI ako novu znacku. Mame tu vinaale, mame tu de-x, mame tu lexus, mame tu infitityyy, tak k.rva preco nie?

Biker.
7. prosince • 18:22

Zdravím,
pořád jsem přemýšlel kde jsem tu zadní část Scaly už viděl. A světe div se je to klon zadní části Fiatu Tipo. Včetně prolisů na pátých dveřích. No jo když se nápadů nedostává...

Bureš
9. prosince • 13:44

Má to 4 kola, motor, volant, sedačky. Je to KLON :-))

LOL
7. prosince • 18:09

socky už začínají šetřit, za 4-5 let budou v áčkách první "Zaručeně nestočené kousky po důchodcích, pane!". :-D

Huddy
12. prosince • 16:08

1.0 TSI bych si v životě ojeté nekoupil, vůbec tomu motoru nevěřím. Automechanici kroutí hlavou kam ten downsizing směřuje.

Marty
18. prosince • 16:07

Síla motorů zůstala stejná a počet otáček se jenom zvyšuje, protože auto netáhne s tak malým obsahem a je potřeba ho vytáčet do hodně vysokých otáček, materiál se hodně hřeje a opotřebovává a všechno je honěný ještě turbem, takže je logické, že downsizing není cestou k úspěchu. Ještě že ne každý výrobce se dal na toto rozcestí...

Bureš
8. prosince • 8:56

Tak nám sem naskenuj techničák svého auta frajere, kde budeš zapsán jako majitel :-))

LOL
10. prosince • 12:09

a pak tě z toho závistí jebne, to tak! :-D

Bureš
10. prosince • 14:30

Pak se bud válet smíchy pod stolem :-D

Kuk Vykuk
7. prosince • 15:51

Škoda Chcala

LOL
7. prosince • 18:10

druhá referentská modla, hned po Ochcávii. :-D

Bureš
8. prosince • 9:10

Zkus absolvovat cestu 1000 km po dálnici v Octavii 2 1,6 MPi a pak ve Focusu MK2 1,6 16V. Pak ty referenty pochopíš. Po 100 km tě ve Focusu bude bolet hlava, z hluku od zadní nápravy a hlavně z toho uřvaného motoru. Až přesedneš zpět do Octavie, budeš si připadat jako v ráji. To neřeším vnitřní prostor...

LOL
10. prosince • 12:12

1000 km absolvuji celkem běžně, ovšem nechápu, proč bych tak měl činit v obstarožních lowcostech? Argumentační faul typu "když nejezdíš ochcávií, tak musíš jezdit ve FoFo" mě pobavil. :-D

Anti-automat
9. prosince • 9:21

Mame to a suhlas, pri 39oo/min obtazuje prekvapivo minimalne (myslene vazne), jedina vec ze predsa len o cca 1o kmh dlhsia 5 by sa hodila. Nad 4ooo to uz zacina hucat.Aj so starsou O1 v este starsej 1.6 sa napodiv stale da (nenahlivo) dostojne cestovat aj na dlhe dialky ale chce to tempomat pretoze motor nereaguje na plyn uplne konzistentne (verzia bfq vdaka ekoteroru) a nohu nemam kam opriet. Teda pokial ten tempomat funguje,je to zdroj obcasnych problemov. Inak Vas pri stalom tempe 12o-13o dovezie aj vdaka (na dnesne pomery) velkej nadrzi a solidnej spotrebe a jednoduchosti az na kraj sveta. Pokial viem, ma starsia O1 o chlp dlhsie sprevodovanie (opravte ma niekto ak sa mylim).Som zvedavy ci na toto dokaze nadviazat ta dnesna a docitam sa raz uzivatelskeho testu po pol milione km. Kazdopadne priestor a jazdne vlastnosti su uplne inde (defacto je to ine auto len nazov je rovnaky). Ideovym nadstupcom mi pripada viac scala v zakladnom teesi.

JK
7. prosince • 15:26

Tak Škoda se oficiálně stala levnější alternativou k Audi. Protože stejně jako u Audi se dlouho ohlašují bombastické premiéry a výsledkem je auto, u kterého máte pocit, že tohle přece před chvílí stálo na křižovatce - co je na tom nového? Vizuálně se povedlo ze Škody vymačkat poslední zbytek líbivosti a udělat z ní jen a pouze "užitkovou věc", ke které si i přes veškerá přemáhání prostě vztah nikdy vybudovat nemůžete - stejně jako u Audi. Na jednu stranu je to dobře, protože je to jenom věc, ale na druhou stranu, když budu chtít utrácet vydělané koruny, tak je koncern očividně definitivně pasé. Přitom když si člověk vzpomene, jaké zjevení byl dvojkový superb, když jej představili. Bejvávalo.

homer
7. prosince • 18:23

dvojkovej sup zjevení? s dvojkovou fabií a roomsterem to nejhnusnější od začlenění do koncernu. Tos tenkrát musel mít řádně nasněženo...

JK
7. prosince • 21:54

V kontextu značky, doby i celého koncernu to zjevení prostě bylo. Nebyl to jen "sprostý" derivát Passatu, tak jako první generace. Navíc oproti Passatu vyvolával alespoň nějaké emoce - ať už takové, či onaké. Na škodovku to bylo a je pořád velice solidní auto, v rámci koncernu si Škoda sáhla na "strop" a byla snesena zpět do reality, což dokonaly všechny její současné modely. Škoda je prostě Simply spotřebák, který musí být Simply cheaper, než VW. Dvojkový Superb (nepočítám odporný facelift) je vedle toho současného, auto s "názorem" - s chybami, nedokonalostmi - především silueta sedanu - ale svébytné a na škodovku i líbivé auto. Trojka je vizuální kastrát, ostatně jako Fabia, Octavia, či aktuální "novinka" - Scala - přesně tak, jak je tomu i u mnohem dražších Audi. A co se týče sněhu - v březnu 2008 podle historických záznamů spíše pršelo, než sněžilo, ale těžko říct, co tehdy dělal homer (asi spíš houmr, než homér, že?) ;-)

homer
8. prosince • 11:50

sup 1 i 3 nema zadnou podstatnou designovou chybu , zato sup 2 i se svejma sourozencema f 2 a roomsterem muzou rovnoz do automobilovyho muzea hnusu.

JK
8. prosince • 13:04

To samozřejmě dává smysl - tam, kde žádný design není, nemůžou být ani designové chyby.

Twan
7. prosince • 18:59

Druhý superb bez chinaliftu byl super, relativně důstojné, dobře vyrobené auto. Byla z něho znát veliká snaha a také byla odměněna anihilací prodejí Passatu v ne jedné zemi. V německu typicky s ženou za volantem a dětmi v sedačkách. Když to neberete jako limuzínu, jako se to snažil marketing procpat, je to opravdu solidní auto...měl jsem z něj nějaký pocit...první dojem z Octavie 3 byl, že sem usedl do moderní Škody 120 a nepochybuji že bude Chcala lepší....už ten facelift maskovaný za nové auto 3-[

Anti-automat
7. prosince • 14:46

Nebite ma hned.Predna cast mi pripomina formy prevzate od audi, zadna (hlavne tvar svetiel) nieco na sposob ix20, ale napodiv ako celok je to celkom (subjektivne) vyvazene. Kvitujem 50l nadrz, mojim tajnym tipom by bol prave ten 70kW zaklad (5kvalt mi vobec nevadi, zil som s tym tak dlho...). Ako vybavu, bral by som skor vylucne prakticke prvky (na nejake bizarnosti si v tejto triede fakt nepotrpim). Ako uplne normalne rodinne auto na vsetky mozne prilezitosti, nemam s tym problem. Zaujimavy je aj ten diesel, teda samozrejme nie pre sukromne/rodinne auto (tam je jasne kam znacka mierila a chvalim za taky pocin).

Mini
7. prosince • 13:42

Takže si to pojďme shrnout: 1. Tváří se jako golf, ale je na platformě pola; 2. Je to Polo s cenou golfa; 3. O “komfort” se postará nejlevnější typ zadní nápravy; 4. Plastové imitace drahých materiálů se u škody nazývají “jakoby křišťálové”; 5. Škoda je “moderní” a proto místo plug-inu nebo elektrické verze, si můžete vybrat starou dieselovou šestnáctistovku, kterou za pár let už ani neprodáte; 6. Moderní materiály v podání Škody jsou staré plasty a tenké (hezky nalakované) plechy na výrobu popelnic. Jako akcionáři VW můžou být spokojení, pár starých vylisovaných plechů a v Čechách je z toho další technologická revoluce.. Nechci vědět, co se bude dít až příjde Schade s opravdu něčím novým.

Hustodrak
8. prosince • 7:14

Náprava, materiály a plechy jsou zcela v souladu se standardy ve třídě. Cenu ještě neznáme. Takže o čem tu bleješ? Vem si lopatku a bez dělat štajgra na pískoviště, tady se nechytáš.

Mirek
7. prosince • 15:08

Která auta, těchto tříd, používají v současnosti silnější plechy?

Anti-automat
7. prosince • 14:49

Firme to moze byt jedno a auto na sukromne (rodinne) pouzitie sa kupuje zasadne z neskorsich (idealne vybehovych) serii, ked sa uz testovanie prvej polovice zivotneho cyklu modelu (na ucet zakaznika) dokoncilo. Minimalne polovica Tvojich staznosti je tym vyriesena.

praotec Prejt
7. prosince • 13:53

:-) :-) velmi trefně a pravdivě popsáno!

Bautista
7. prosince • 13:10

Nejskandalnejsi udalost od vzniku vesmiru!!! O tomto se budou ucit deti jeste za 5.000 let!

Bureš
7. prosince • 18:15

Druhá nejškaredší. První je tvůj porod.

Joe Doe
7. prosince • 9:31

Cim viac na to pozeram, tym viac... mi to pripada nesurode, ako keby bol kazdy plech derivatom plechu z ineho auta inej znacky.Na inspiracii nie je nic zle, je dobre ked sa clovek uci od lidrov v oblasti, ale to sa aj Psik s Macickou a ta ich torticka nebola bohvieco.V kazdom pripade je super, ze Skodovka opusta dlhorocny naivny a krabicoidny low-cost 'design'. Len, ako uz v diskusii zaznelo, vzhlad zakladnej verzie bude asi vyrazne iny.

Ivan
7. prosince • 9:27

second auto od volkswagenu žiadny nový design v duchu nemcov to iste,len zadné svetla má trochu ine..technika uz zaužívana doplnenie od volkswagenu ano môžu byť praktické autá i ked pre mna nadalej drahsie autá ...ale zase len obrovská reklama... asi nie su tak dobre ked potrebuju taku kazdodennu reklamu!:-(

Phoenix
7. prosince • 9:16

Jo, vypadá to pěkně... Jako obvykle - jsem zvědav na to, jak budou vypadat základnější verze - bez všech těch načinčaných dekorů, s malým displejem atd... pak se teprv ukáže, jak dobře to navrhli... top verze jsou víceméně dobré u každého auta..

Martin
7. prosince • 9:45

Škodovka chce za každou výbavu pěkně zaplatit. Kdo nezaplatí, musí to být na autě pro odstrašení vidět. Takže místo všech těch chromů a displejů tam prostě bouchnou záslepky z nejlevnějšího plastu, místo toho efektního zadního okna dají levné plexisklo bez stěrače a s nápisem Junior, postaví to na 13 palcové plecháče a motor pojede jenom na dva válce, aktivace třetího válce bude za příplatek 20 tisíc Kč. A to nemluvě o klimatizaci, místo ní tam bude jenom přihrádka na led. :-D:-D:-D

Bureš
10. prosince • 14:52

Základní verze Fabia ACTIVE:
ESC včetně ABS, MSR, EBV, ESBS, ASR, EDS, HBA, TPM+, XDS+, EBP, RBS a multikolizní brzdy (MKB)
Rádio Blues, Apple konektivita, zdířka pro USB a SD kartu
Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka se směrovkami
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Elektrické ovládání oken vpředu
Klimatizace
Světelný asistent (automatické spínání světel, Coming Home, Leaving Home)
Tak, co chytrého o holobytu nám povíš teď?
Hyundai i20 FAMILY je v základu BEZ klimatizace, BEZ dálkového ovládání, BEZ rádia atd....

Marek
7. prosince • 12:20

Ty jses mi ale nějak chytrý. Nenavrhujes ty náhodou tyto věci pro kundaj? Protože přesně takhle to vypadá v jejich autech.

Ernie
7. prosince • 8:57

Pan redaktor, Scala nebude mat ani v zaklade halogeny, ale LED...B-]

Zdeny
7. prosince • 8:34

A co rozvody? Už se to naučili dělat?:-D:-D:-D

Jan
7. prosince • 9:18

Nic moc,raději bych šel do vybavenějšího Megana kombi s motorem od MB....a za stejnou cenu beztak........

Bureš
8. prosince • 8:52

Pravidelný odtah do servisu je u Megana v ceně? :-))

Stan
7. prosince • 9:27

Já bych šel raději do pár let jetého mustanga s V8 který taky seženu za stejnou cenu jako vy toho megana. Asi tak hodnotný byl váš příspěvek

Petr
7. prosince • 7:52

Z dálky mi připomíná Kiu a zblízka Seat, ale to nic. Vyloženě mě sejří startování na neviditelném místě a středové výdechy. Možná by bylo lepší v těch změnách pokračovat a dát tlačítko na přístrojovku. A v létě mám rád chlazený vzduch na obličej a hrudník a ne na ruku na volantu. Jinak se jim moc povedla.

Majko
7. prosince • 7:01

Tak teda je to zväčšené Polo, či nie. Som z toho voľáky zmätený.

Bautista
7. prosince • 6:01

...aneb orgasmus v koncernove redakci...

Milhaus
7. prosince • 5:23

Může být. Po Superbu konečně "pěkná" Škodovka. V základu to bude ošklivé a v této konfiguraci cena z jiné galaxie. Uvidíme za 2 roky jestli ji budu mít v hledáčku při obměně vozového parku.

fluk
7. prosince • 5:18

Zajímavé to přestane být až oznámí ceny :-D

Knizfr@seznam
7. prosince • 4:47

Nešťastný název-obávám se dopsani nazvu- scala a srala

Kuk Vykuk
7. prosince • 2:30

Vždyť to vypadá jako Pežot! :-O:-D:-D

JirkaX
7. prosince • 11:55

A ten se vyrábí kde? Odkaz?

Kuk Vykuk
7. prosince • 2:19

Hoďte to ze skály.

GeM
6. prosince • 23:42

Velmi povedené, určitě přijde na řadu i verze Sportline a tam se můžeme dočkat vzhledu podobného studii. Mě se auto líbí. Interiér i exteriér v pořádku. Možná jediná viditelná vada na kráse jsou přihrádky ve dveřích, které nemají polstrování (nemá třeba Seat), což mi vadí a také u verze s automatem není elektronická brzda. To je velký přešlap. Kdo má automat, ví jak pohodlná je funkce auto break při stání na křižovatce atd. Příplatek za automat mohl toto řešení zaplatit. Jinak pěkné auto!

Martin
6. prosince • 22:58

Pro Číňany to bude asi dobrý. Předek obšlahli od Suzuki, zadek od KIA, takže bych řekl, že do čínské mainstreamové produkce to zapadne dobře. Výsledek je sice pro oko Evropana nechutný, ale to Škodovka asi neřeší, pro ni je důležitý čínský trh. :-D

Bureš
8. prosince • 8:51

Máš kulatou hlavu, podlouhlé tělo, dvě ruce a dvě nohy? Sakra, od koho tě matka obšlehla :-O

Marek
7. prosince • 12:22

Můžu poprosit odkazy nebo třeba obrázky, kde je nějaká aspoň minimální podoba s těmito auty?
Když se nic nedáš, tak akorát tupě kvakas, jen aby jsi tu ukázal svou nízkou inteligenci

Joe Doe
6. prosince • 21:37

“Zapomeňte na dodávkový pocit z interiéru Rapidu, který postrádal nápad. ”Pani, vzdy sme boli vo vojne s Euraziou, ak si mam pozicat z klasiky 1984.

Znalec
6. prosince • 22:04

Hehe, plny suhlas!Doteraz najsamlepsie vozidlo rapid sa cez noc premenil na hnojovu káru.. :)

jirka
6. prosince • 21:37

co dodat. Je to škoda, lidi si to najde, ale je to škoda takže škoda peněz. Mě osobně ze současné evropské a japonské produkce nic nelíbí, nebot jak to maj vyrábět tady do toho kecá brusel, a tím pádem nejsou zajímavá auta. Pryč jsou doby kdy si člověk mohl koupit nové subaru evo, pryč jsou doby kdy si člověk mohl koupit renault r1, nebo delta integrale. Taková auta už nikdy na evropském trhu nebudou. Pro ovce a masovku dostačující, pro lidi co hledaj něco odlišného tragédie.

Moik
7. prosince • 11:32

A já s Jirkou souhlasím. Auto jsou natolik stejná a unifikovaná, že už se z nich staly krabice pro přesun z bodu A do bodu B. A že někdo udělá na boku prolis nebo zahne světlo směrem dolů rozhodně nic nezmění a spíš mě to nahání k běžným konzervativním tvarům, protože já se nechci odlišit (a už vůbec ne ohnutým světlem)..já chci jiné charismatické auto s dobrým motorem a převodovkou a hlavně výtečným podvozkem, auto které je radost vodit po okreskách mít radost z přesnosti projetých zatáček, automat který řadí jako já nebo manuál která cvaká, motor který je silný a úsporný nebo naopak řvoucí s gradujícím výkonem, který vtáhne do děje...taková auta nejsou a mně osobně se vytratil už i ten požadavek takové auto mít. Miatu/BRZ mít nemůžu :-)

bzzz
7. prosince • 10:51

Jirko, vy rozhodne vypadate, ze na to EVO resp Integrale mate (prasule i skillz) ;-)

Bureš
7. prosince • 7:00

Jasně, na běžný ježdění do práce, po nákupech, na rodinné výlety a pod. si chce většina lidí pořídit auto typu Subaru EVO. Běž si raději vyměnit plenku :-))

ACE
6. prosince • 21:31

Já jen doufám, že nástupce Oktávky Nebo Supa nepojmenujou Škoda Sr.la.

Bureš
7. prosince • 15:17

Jelikož hodně lidí úspěch Škody dost sere, viz. jejich neustále plivání na značku, bylo by to trefné pojmenování. To, že se díky továrnám živý obrovské množství lidí, čímž nemyslím jen ty v továrnách, ale v navázaných firmách. A samozřejmě všichni tito lidé pak utrácí většinu vydělaných peněz zase u jiných spoluobčanů. To ale většině těchto plivačů nedochází, jejich IQ houpacího koně a nulové ekonomické znalosti jim to neumožňují...

Mirek
7. prosince • 20:17

A na tu pitomost jsi přišel kde? Nejsi náhodou také škodovák s nosem nahoru? Nebýt Škody, tak tu s největší pravděpodobností je nějaká jiná automobilka, stačí se podívat kousek za hranice Slovenska. Kterápak je tam "slovenská" automobilka?
A když už chceš mudrovat o neustálém plivání, vztahuje se to i na jiné automobilky v tomto státě? Kdyby Hyundai skončil, jak si to škodafans přeje, kdo by dal těm lidem, co pro Hyundai pracují práci a samozřejmě i v navazujících firmách.
Osobně mi Škoda vůbec nevadí, ani jejích auta. Má to však jeden háček, s největší pravděpodobností si tyhle auta kupovat nebudu, zatím je konkurenční nabídka pro mne výhodnější a mám výhrady k designu. Zkrátka málo muziky za hodně peněz. A uvědom si, že tohle je asi ten důvod. Mnozí tady tomu říkají předražená bída, to je jen k tvým ekonomickým znalostem.

Bureš
8. prosince • 8:25

No, ještě že to tehdy neprodali Renaultu... Jen pro přehled, orientační počet zaměstnanců: Škoda 30.000, Hyundai 3.300, TPCA 3.0000. Jedině Škoda zde má i vývoj, Hyundai a TPCA jsou jen montovny.

Mirek
8. prosince • 19:38

Nepochopil jsi nic, tady nejde o počet zaměstnanců, ale o to, že v tomto kraji končí doly, omezuje se těžké strojírenství a někde ti lidi musí pracovat. Napiš mi, kde ti lidi mají sehnat práci, jak bys je zaměstnal, kdyby dle těchto přitroublých lidí Hyundai skončil. Tady nejde o cca 3400 zaměstnanců, ale ještě k tomu dalších minimálně 7000 v subdodavatelských firmách v tomto kraji. Renault a vývoj tady netahej, řeším zaměstnanost, těžko havíře naučíš pracovat ve vývoji třeba s CAD programy....
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

ACE
8. prosince • 11:24

S tím vším se dá souhlasit. Ale furt nevysvětluješ proč nikdo nesmí kritizovat (min. v česku) nevhodně volenej název a proč si se začal rozepisovat na zíkladě toho zcela jiným směrem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš
8. prosince • 12:19

Holt se budeš muset smířit s tím, že tak jak Hnujdej není české auto, tak Schade dnes už nevyrábí auta prioritně pro český trh. Naopak, český trh se pro Škodovku dostane časem někam na vzdálený konec zájmu.

ACE
8. prosince • 12:59

Mě je to přeci ale naprosto u pr…., :-D:-D:-D, Hyundai nemám a ani neplánuju (Chcalu samozřejmě také ne) furt tím nevysvětluješ, proč si vylít jak čert z krabičky, když se někdo otřel o Škodu a to ještě ne jako o vozidlo, ale jen o komický pojmenování.

ACE
7. prosince • 17:49

Přesně jak píšeš, tihle tupci to je verbež a mělo by se nim zakázat plivat na koncern, je to nečestné a nesportovní. Snad jen tomu nebožákovi co vymejšlí jména by měli vysvětlit co to jméno taky znamená v domovské zemi a ať proboha nejdřív ten název konzultuje. Jedině že by do toho snad češi neměli co mluvit, ale to je blbost, že.

Wonn
6. prosince • 21:27

Oproti konceptu dost bída. Ale tak nějak jsem to čekal a to jejich tvrzení "sériovka bude vypadat stejně" jsem bral jako pokus o vtip. Vlastně vzali koncept, očesali z něho všechno, co dělalo ten koncept zajímavým, trochu to tvarově zdeformovali, aby to vypadalo divně a tohle je výsledek. Sice pořád docela pěkné auto, ale nijak odvařený z toho nejsem. Jo a fotograf je asi idiot, na žádné fotce si člověk to auto pořádně neprohlédne. Buď tam zaclání nějaký debil, nebo je tvar auta zdeformovaný nevhodným ohniskem, nebo jsou fotky divně ořezané.

Moik
6. prosince • 21:10

Konkurovat Golfu/Focusu to může, otázkou je jak úspěšně. Nechce se mi věřit, že auto na platformě A0 s vlečnou zadní nápravou bude srovnatelné kultivovaností jízdy. A jako Škoda ani odhlučněním. Myslím že ani současnému Golfu a vůbec ne nové generaci. Rád se budu mýlit.

Majko
7. prosince • 7:04

Obávam sa, že aj Golf, Focus majú vzadu vlečku. Len Ceed sa drží s viacprvkom.

Bureš
8. prosince • 11:43

Spolehlivost zadního víceprvku u Ceedu je mizerná. Poměrně brzy tam vznikají vůle na nekvalitních silentblocích. Tlumiče ani ložiska taky žádná hitparáda. Záruka se na to samozřejmě nevztahuje. Levný kup se tak pěkně prodraží. Servisy KIA si chrochtají. Ale prej je to výhoda, tak to nekup :-D

mikesh
8. prosince • 15:22

No ja viceprvek mel na O2 a ze by me udrzba neco stala nemuzu rict...

Michal
6. prosince • 20:47

Ja jo.Šel bych do toho.Ještě jakej bude podvozek a odhlucneni.Na nové octe budou muset zapracovat aby tohle přebyla

Mirek
6. prosince • 22:18

A to myslíš jak "...aby tohle přebyla"? Aby to přežila "přebyla", nebo trumfla? To bys ale musel napsat "...aby tohle přebila". ;-)

Luděk Lukáč
6. prosince • 20:40

Moc jsem to nesledoval, o to větší překvapení. Jó jo jo,3x jo. Fakt dobrý, aspoň takhle po netu. Těším se na seznámení v reálu ;-)

Znalec
6. prosince • 20:38

No, čakal som viac.
Asi za každú cenu potrebovali zmeniť kabanov dizajn..Zvonku sa este celkom da, vnútro ke biedne.
Lacné výplne dverí - ako skoda 100 kedysi, koncernové ovládače, koncernové motory..Snad to bude aspon spoľahlivé.
Golf je stale ďaleko vpredu. Aj ten súčasný, nova osmička srale ujde o kus dalej..

Mirek
6. prosince • 22:13

Ty jsi tedy znalec, otázka je čeho, to dělal ještě Kabaně.

Marek71
7. prosince • 8:53

Ty jsi taky dobrý znalec :-D Kdo to je ten "Kabaně"?

Mirek
7. prosince • 9:41

To víš, chybička se vloudí, neboj i tobě. Speciálně pro tebe Kabaň. Máš dušičku v peří, tedy spokojen? A teď mi napiš, jestli to mění něco na podstatě věci.

fanúšik
7. prosince • 9:46

Vision RS je krásne auto, to je dielo Kabaňa, buhužiaľ tu sa mi zdá že do prednej masky zasiahol niekto iný a tak to aj vyzerá - pokazené. Škoda v tomto prípade dvojnásobná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. prosince • 13:44

Kdybys věděl něco o konstrukci aut, přípravě výroby..., tak bys nepsal hlouposti, které uvádíš. Dobré dva roky se již připravuje nářadí na výrobu tohoto auta. Nemůžeš jen tak změnit masku, světla... Vše na sebe navazuje, tedy i plechařina, montážní místa na uchycení masky na kovových částech karoserie ... To není jen tak, uvědom si, že v momentě uvedení vozu na trh se začíná pracovat na faceliftu a ten proběhne nejdříve za 3 až 4 roky. Co si myslíš, že bys změnil za rok? Uvědomuješ si, že nový šéfdesigner je tam i s cestou tak rok a čtyři měsíce?
https://auto.idnes.cz/skoda-novy-sefdesigner-ol... ...

tráva
6. prosince • 20:38

ctrl c....o něco větší rapid, zadní světla podobné fiatu tipo, boční chromová lišta ala megane kombi a mřížka předního nárazníku z toyoty auris:-(

jaro
6. prosince • 20:13

Prvý dojem spredu zdesenie, porovnávam to s Vision RS a rozmýšľam kde zasa soudruzi udělali chybu...

mpolan
6. prosince • 20:20

Tam, kde vždycky. Dali hlavní pravomoc ekonomům.

S
6. prosince • 20:11

Nechápu, proč použili modrou barvu, ta vypadala na obrazovce dost blbě ...

Mlátil
6. prosince • 19:59

Je to naprosto nesourodé, s nenavazujícími divnými prolisy a detaily. Opět tradiční hnusné koncernové boční zakončení přední kapoty. Celkově je to přepláclé. Asi proto také bylo představení v pološeru - je to škodovácká přeplácanina.

qwertz
6. prosince • 21:40

Skoda evidentne zacala delat hnusna auta. Zacalo to O3 FL, pres kodiaka to zjevne v tom chteji pokracovat. Na prvni pohled to pripomina nejaky korejsky hnus. No jo, jenze korejci mezi tim zacali delat koukatelna auta - viz novy Ceed, o ProCeed GT ani nemluve.

Stan
7. prosince • 9:25

To je váš názor, mi příjde jako vrchol hnusu většina produkce KIA nebo i Hnujda a moc dobře nechápu proč to lidi kupují, nelibí se mi ani většina modelů Koncernu, ale rozhodně jsou méně hnusné jak KIA

jirka
7. prosince • 17:10

a vidíte vám se nelíbí kia a neplivu na vás jako ostatní. Napsal jsem co si myslím a at si lidi v těch sračkách klidně tu prdel vozí. Já už několik let koukám po hemi motoru a když se nic neposere příští rok big block a budu si chrochtat blahem na spotřebu seru.

Bureš
7. prosince • 19:55

Další snílek a jeho vlhké nesplněné sny :-D

jirka
6. prosince • 21:55

kabát auta je věc vkusu. Souhlasím s vaším názorem škoda hnusná auta. Ale najde se dost trolů co tuhle modlu budou vychvalovat a myslet si jakej nemaj zázrak. Dnes co se týče metarulgie a auto průmyslu, autoprůmysl je schopen vygenerovat jakýkoli dezign a motor se zavěšením. Holt dnes je to otázka masovky a individualita a nápaditost se nekoná. A jak taky může když vw koncern je asi 11 značek, tak vše je u nich jen stavebnice až na ten kabát. Je jedno jestli si člověk u nich vozí prdel ve vw škoda seat atd. Vše na jedno brdo.

Jarmil
7. prosince • 12:56

Ty jsi fakt vemeno na entou. Sám zoufale vzhlížíš k nějakému vraku s obřím motorem. Ne, že by ti to udělalo radost, ale proto, že jsi zoufale zakomplexovaný. A zároveň nevynecháš jedinou diskuzi o škodě, aby jsi na ní mohl plivat. Když se ti nelíbí, proč čteš diskuze a hlavně, proč se tu vždy vyjadřuješ. Potřebuješ vyšetření na psychiatrii. Tebe bych na silnici fakt potkat nechtěl.

bzzz
7. prosince • 10:45

Mezi nelibi a hnus je dost velky rozdil. Sikovni lide jsou opravdu schopni postavit 'cokoli', ale za jakou cenu. Vratte se ke konzoli potazmo autodraze.

Bureš
7. prosince • 6:56

Sám jsi troll i s těmi Asiatami, co vychvaluješ.

Jarda
6. prosince • 20:13

Mlátile, nespletl jsi to s Hnůjdej Kona? To by sedělo B-]

Kenny
6. prosince • 20:38

Proč jenom Kona? Celej Hnujdaj je vlastně na pyčju :-D Takže nech blbečka Mlátila ať se krásně vytrolí. Scale to nijak neublíží B-]

Mirek
6. prosince • 20:29

Mě vždy fascinuje, u kterékoliv automobilky, když vymyslí nějaká záludná místa, idiotské prohlubně a jiné nefunkčnosti, které zhoršují aerodynamiku, dobře se tam drží špína a samozřejmě se to hůře čistí, myje.
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-scala/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-scala/1600x120... ...

Csaba
6. prosince • 19:52

Ty světla jsou naprosto otřesné, obludné a odpudivé, jak vpředu, tak vzadu.
Hrůza a děs :(
Jinak, pochopitelně, typický výrobek automobilky o jejíž produkci Škoda mluvit.

Bureš
7. prosince • 6:51

Tak proč o tom mluvíš? Nějak si protiřečíš.....

Biker.
6. prosince • 19:52

Zdravím,
s tou motorizací a cenou to Škoda poscala.

Bureš
7. prosince • 19:53

Kde najdu ceníky pro model Scala?

KakaDu
6. prosince • 19:49

Tak urcite palec nahoru za konecne trosku odvaznejsi design a za to, ze tam nebudou jen trihrnky. Jeste uvidime jak nastreli/prestreli cenu....

josephko
6. prosince • 19:36

U mne dobrý. :-)
Žiadne veľké prekvapenie. Je to v podstate štúdia Vision RS zbavená "tuningových" doplnkov. Rapidka vyzerá takto ešte lepšie ako tá štúdia.
To znamená, že aj nové malé SUV od škodovky je už známe. Je to nedávno predstavená štúdia Vision X.

DaewooMaster
6. prosince • 19:32

Po dlouhatánské době zajímavé svěží auto od Škody s ideálním typem karoserie. Interiér možná až revoluční (na poměry Škody).PS: Stavitelné tlumiče má už můj 17-letý korejec stejně jako víceprvkovou zadní nápravu, která ale už dnes není "in".

Mirek
6. prosince • 20:19

Odkdy má Scala víceprvkovou zadní nápravu?

DaewooMaster
7. prosince • 13:23

Jak sám víš, právě že nemá, proto píšu, že dnes už není "in".

Mirek
7. prosince • 13:49

To nemáš pravdu, že není in, pouze automobilky šetří kde se dá a na zákazníky vcelku kašlou. Předvedou jim svůj lunapark se světýlkami, ale nikoho se neptají, jestli by raději nechtěl na autě něco jiného. Nebo se ti zdá, že vyslyšeli lidi, kteří nechtějí například ty pidimotory do sekaček?
Jinak tvůj příspěvek vyznívá, že právě Scala má víceprvkovou zadní nápravu. Jen si to pořádně přečti.

DaewooMaster
10. prosince • 16:01

Četl jsem to několikrát, v tom dadatku pod čarou není ani jednou slovo Škoda, natož Scala. Jinak všichni tady víme, proč naročnější řešení není dnes v kurzu a proč jsem dal IN do uvozovek, přesto děkuji za polopatické rozepsání.

Bureš
7. prosince • 20:35

Já bych v takovém autě Multi-link nechtěl. Naprostá zbytečnost pro tento typ auta. To není auto určené na závodění. Multi-link zabere plno místa, je nutné ho udržovat v bezvadném nastavení a draze servisovat. V opačném případě je výsledek horší než torzní příčka. Mnoho majitelů Muliti-linku by mohlo vyprávět o nepravidelném sjíždění zadních pneumatik.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. prosince • 21:23

A omluva, samozřejmě to nebyl tvůj příspěvek, pokud nejsi i DaewooMaster.

Mirek
7. prosince • 21:21

Na druhou stranu je rozhodně takový podvozek na ten náš tankodrom lepší, stabilnější, auto se lépe řídí a tolik neskáče. To nemá se závoděním nic společného.
Tak já multilink na současném autě mám, Focus, a zatím žádný drahý servis jsem s ním neměl. Přesněji, žádný servisní zásah za přes 5 let. Ani pneumatiky nemám sjeté jakkoliv nepravidelně. Kde na ty nesmysly chodíš. Tohle může snad platit jen pro špatně zhotovený multilink. V práci máme Octavie, všechny multilink a také nevím, že by se tyhle problémy vyskytly a to mají nájezd, jaký ty soukromě nikdy neuděláš. Tlumiče se mění, ale to tě potká i u torzní příčky. Pneumatiky se mění každý rok nové.

Kenny
6. prosince • 19:31

může bejt B-]

Kajman
6. prosince • 19:13

Kde je škrabka??????

Bureš
7. prosince • 7:20

Pán je evidentně slepý. Poradím ti, tam kde vždy, na víčku nádrže.

a
6. prosince • 23:37

Škrabka tam je! Na auto.cz mají fotku víčka nádrže u zeleného auta a tam je to vidět :-D

Fero
6. prosince • 20:03

A zadek auta ukradli novému Focusu!!! Trapná tlačenka jménem Škoda...

PetrStary
6. prosince • 19:31

Krasavice každým coulem. Chtělo by to postavit vedle nějakého známého auta,ať nám reálněji vyniknou ty rozměry a proporce, ale dobrý jj:-)

car
6. prosince • 19:30

Povedena holka, povedena. Zadni cast bych nevymyslel. Nejvic se mi libi maska a dobre pusobi i vnitrek. Plus za mekcene materialy ;-)

HK
6. prosince • 23:55

Pecka, vypadá jak z Dubaje v 21 století. Rozhodně se to Škodovce povedlo víc, než možná vůbec chtěli. Uvidíme jak to bude jezdit a jaké to bude v reálu B-]B-]B-]

Aladin
6. prosince • 20:56

Ano, povedená. Akorát to kazí R3 s příšerným projevem. 1.5 si nechají určitě pořádně zaplatit. Jsem zvědav na ceník.

Ludek_II
6. prosince • 20:37

Ty jsi nějaký olizovač plastů ?!

Bureš
7. prosince • 7:14

Měkčený plast poznáš na omak, ne na olíznutí. A až o měkčenou palubku zavadíš něčím tvrdším, tak tam nebudeš mít hnusnou čáru, jako v Hnujdaji

Ludek_II
7. prosince • 7:42

Kdybys nebyl blbej, tak bys v mém podivení se poznal klasický štěk všech vyznavačů slepice, kteří na námitku, že škoda má tvrdé plasty, namítali že oni plasty neolizují - tedy jim stačí tvrdé. A najednou se tady z toho může jeden zbláznit radosti. Pokrytec :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stan
7. prosince • 9:23

Hlavní cena, zlatý kokot pro vítěze nejdebilnějšího příspěvku, gratuluji Ludek_II

Vrbovec Jiří
7. prosince • 8:39

Dobře jste to Luďku připomněl. Ještě před nedávnou dobou tady do zblbnutí příznivci Hyundaie napadali Octavii za to, že má měkčené plasty. To byla údajně její "hlavní nevýhoda" oproti korejským vozům, které vystačili s tvrdými. Prý je stejně neolizují, takže proč to dělat jako v souladu s dobou, když to jde dělat jako za krále klacka.
Ta logika fan clubu Hujdy mi nikdy nešla do hlavy...

Kája
7. prosince • 16:41

Další perlou z per obdivovatelů Hnůjdaje bylo napadání Octavie za příliš velký kufr. i30 měla mnohem menší, což prý byla nezpochybnitelná výhoda. Hyundaisté totiž přece v kombi nepotřebují vozit vzduch.
Poslední řada i30 už má kufr podobně velký jako Octavia, což je prý výhodou, neboť kombi si prý člověk kupuje kvůli kufru.
Prase aby se v těch hnůjdajistech vyznalo....

Bureš
7. prosince • 8:04

Mám Octavii 3, předtím 2 a 1. Ve všech případech měkčená palubka. Takže tvoje smůla….

Petr Vaněk
6. prosince • 19:28

Gratulace do Škodovky :-) Vypadá to na pořádný Evropský vůz B-] Těším se na svezení s 1.5TSI ;-)

Jarda K.
8. prosince • 15:40

Take se mi Scala dost líbí. Hlavně přední část a opuštění unylosti v interiéru :-)

Pozen
7. prosince • 19:43

Gratulace do Škody, Fiat Tipo už tu je.....:-D

Pozen
7. prosince • 19:42

Gratulace do Škody, Fiat Tipo už tu je..........:-D

HK
6. prosince • 23:59

Opravdu vypadá, že se to povedlo. Možná to bude vyprodan na dlouhé měsíce dopředu jako Kodiaq co se vyrábí přibližně na 150% a trh chce i víc :-)B-]

Dalib0r
20. prosince • 18:35

Vy asi myslíte ty Kodiaqy co se válejí na Milovickém letišti že? Oni tu výrobu trochu přepískli a nemají to komu nabídnout, ale můžete se obětovat, když jste zarputilý fanoušek Škody ne?

pacho
6. prosince • 22:14

škodovka, nikdy nebude európskym autom, lebo so všetkými novinkami príde 5 rokov po funuse. (digitálny štít, umiestnenie stredového panelu do zorného poľa, led svetlá....) Keby aspoň miesto toho kyjaku konečne dali tam inteligentnejší volič "rýchlost"i, aspoň taký ako má Peugeot. Tiež nechápem, prečo pri automate "pádla" pre radenie dávaju na volant, a nie pod volant, čo je logickejšie.

Pozen
7. prosince • 4:51

Přesně tak, já jezdim s těmahle "vychytávkama u škody" s medvědem pět let....:-D
a zdůrazňuji JEZDIM!!:-D

Bureš
7. prosince • 7:12

Já JEZDÍM v Octaviích cca 20 let. Vždy jsem všude dojel. Co jako má být?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aziz
14. ledna • 12:10

Souhlasím a nedám na Škodovku dopustit.

Holy Roman (emperor)
7. prosince • 14:39

Neverim Vam. Napriklad do Australie jste nedojel.

Joe Doe
7. prosince • 9:23

Ja jazdim na bicykloch uz 40 a tiez som sa vzdy vsade dostal....

simson33
7. prosince • 9:47

Chcel by som vediet, prečo ten, čo jazdí taký dlhý čas na bicykloch, chodí na auto.cz?

Honza
7. prosince • 6:36

Okopírovaný Ford Focus ! Nic víc nic míň...Ale jinak to fordu nebude šahat ani po kotníky..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aziz
14. ledna • 12:09

Tak jezdil jsem kde čím, ale Ford je fakt hnus

Bureš
7. prosince • 20:24

Zatím co Ford plánuje ukončením výroby většiny osobních aut a zavírá továrny, tak Škoda otevírá nové továrny, rozšiřuje a dokonce nestíhá výrobu. Kde se stala chyba, když Škoda vyrábí dle tebe takové sračky a jen kopie?

Nelo
8. prosince • 8:24

Bureši Bureši 😊 si nějaký zmatený....Je mi tě líto....

Bureš
8. prosince • 8:46

Dej fakta, čísla... zmůžeš se jen na nepodložené plácnutí.

Bureš
8. prosince • 11:09

Jediné, co zde umí Vošického parta je minusovat. Předložit prokazatelná fakta nezvládnout. Ale zase to beru tak, že od slaboduchých víc čekat nemůžeš :-))

Dr.
8. prosince • 16:46

Ale di ty brepto....Jsi blbá ovce😂 Bureši!

Bureš
9. prosince • 14:30

Béééééééééééééééééééééééééééé

Mirek
7. prosince • 21:05

Tak Ford to samozřejmě posral například u Focusu s benzínovými tříválci. Zatím jsem nepotkal na cestě nový Focus a to je divné, když je v nabídce cca půl roku. Nikde na cz Ford fóru není nikdo, kdo by se pochlubil novým Focusem, ani na auto.cz. A vzhledem k pověsti Focusu jsou pro fandy tyhle motory rána pod pás. Škoda zatím stále nabízí čtyřválcovou alternativu a má hodně fanoušků, kterým nevadí ani ty tříválce, občas mám pocit, že by jim nevadily ani jednoválce.

Vashoot
7. prosince • 17:30

No tak Ty jsi mě pobavil. :-D Ford, který se blíží ke krachu, který rezignoval na normální motory a který má nejzoufalejší antikorozní ochranu, tak to jo. :-D

GeM
6. prosince • 23:49

To co jste napsal má například ve standardu nebo i za příplatek KIA, Hyundai, Citroen nebo Renault? Určitě ne. Přece nikdo nečeká, že Škoda bude lídrem v inovacích, od toho jsou zde prémiové značky. Opravdu nechápu to nekonečné plivání na Škodu. Ano, nedělá nejlepší auta, ale dělá je praktická. Kdyby to byla taková hrůza tak to nikdo nekupuje.

úch
7. prosince • 20:37

nevim, jak ostatní značky, ale Megane to ma.. led svetla, digitalni stit, hud displej...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš
8. prosince • 11:23

V základu?

qwertz
7. prosince • 5:56

praktická? Co je praktického např. na designu budíků (Style + L&K) kdy bílé číslice jsou na světle šedém pozadí (viz ty bílošedé obroučky). I kdyby neznali ISO nomu pro čitelnost textu, pořád nedává smysl, jak to mohlo projít přes testování ergonomie. Ale třeba je to jen záměr donutit zákazníka koupit virtual cockpit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GeM
13. prosince • 0:14

Vůbec nevím o čem mluvíte... Mám Superba L&K a nepozoruji, že bych měl problém s čitelností budíků. Ani přes den nebo v noci. Na každém autě najdete něco a vždy záleží na té míře co komu vadí. Popravdě takovou kritiku slyším prvně.

úch
7. prosince • 20:38

Pro Rapid/octavii mam pocit,m ze virtual cocpit neni

lu2
7. prosince • 21:35

v 3 octě je

Doporučujeme

Články odjinud