Nová Škoda Roomster jde na dračku, automobilka navyšuje výrobu

38 komentářů

vrank
20. července • 22:44

Co si to u Škodovky zase namlouvají. To není auto, to je ... :-P

Lojza Píseckej
18. července • 20:11

Přišli jste s tím několik dnů po ostatních periodikách. Opisujte rychleji, když už opisujete. Já si jdu raději objednat digitála na ... reklama odstraněna, redakce ...

petrumr
18. července • 20:14

radím Olympus 10UZ;-)

MiB
18. července • 19:28

Proste je to jen PíÁr jako prase , hlavní inzerent si to může dovolit. Tak to na zacatek toho clanku proste napiste a bude klid. Závažný to bude až tehdy, kdy Author nebude stíhat dodávat do k Růmstárům příplatkový kola , pak bych to viděl jako úspěch :-)))

petrumr
18. července • 18:42

Na ulicích u nás zatím není vidět,už i fábie a OII nejsou tak časté na parkovišti,tak prognoza o škodě v ofsajdu je na místě.Jestli to není tah na blbečky-lidi to kupujou,zvyšujem výrobu a oni si myslí,že všichni na to vletí-na tu jejich el.zásuvku-prý tam je:-))

patrik
18. července • 15:11

Tyhle manipulace s prodejními čísly jsou vždycky trochu v uvozovkách. Kdyby např. člověk posuzoval prodeje Suzuki SX4 podle údajů SDA (74 kusů v ČR za červen - 11. v nižší střední), mohl by si říct no a co. Ale když ví, že je tenhle model na půl roku vyprodaný a Maďaři nestíhají, vidí ta čísla zase trochu jinak. Tak to s roomsterem beru spíš jako zábavu - až se výroba stabilizuje a uvidíme dlouhodobější trend, povíme si to.

KFL
18. července • 9:25

Musim priznat, ze na Roomsteru nachazim neco zajimaveho, ackoli se mi auto od zacatku nelibilo. Kdyz jsem ho ale videl nazivo a sedel uvnitr, byl jsem prijemne prekvapeny tim, ze to vlastne neni tak uplne spatne, jak jsem si puvodne myslel. Sam bych si ho asi nekoupil, ale dovedu pochopit, ze se dobre prodava. Oproti okoukanym Fabiim nebo Octaviim je to prijemna alternativa pro spoustu lidi. A navic je zatim auto dost neotrele..takze proc ne :).

Juha
18. července • 9:51

Přesně jsi to trefil. Je to hlavně praktický dopravní prostředek.

Haya
18. července • 13:22

to Juha: praktický, ale krapet předražený, být tak v průměru o 100 tKč levnější, tak proč ne... B-]

Cjoctavian
18. července • 10:20

Neprosto nechapem vacsinu tychto reakcii..:-/ Je to vasa automobilka, myslim, ze vyraba vynikajuce auta-za danu cenu, tak budte na nu hrdi ;-)

Pet
19. července • 9:07

o jaké hrdosti to mluvíš ? Jaká naše značka ? Vždyť je to Volkswagen ! To že ponechal značku Škoda je jen obchodní tah, hlavně kvůli "čecháčkům".
Já tě nechápu. Jsi snad hrdý na vaši továrnu Kia ?
Pracuji v taiwanské společnosti, která vyrábí komponenty do počítačů.
Denodenně (včetně so a ne) v továrně po boku se svými žlutými kolegy, jsem jen kolečko v soukolí, levná pracovní síla, vohnout.
Koupili tu bývalou Teslu, dnes zaměstnávají 4 000 lidí a vozí se v drahých autech. Jejich šéf si koupil zámek u Kutné Hory a jeho služebnictvo "čecháčků" se zabývá řešením životně důležitých věcí jako je stavba golfového hřiště na jeho panství, vybudování rybníčku apod.
O jaké hrdosti to proboha mluvíš ? O hrdosti na národ s ohnutými zády od doby bitvy na Bílé hoře ?

Victor
19. července • 0:40

Volkswagen? Ja, natürlich. :-)

RRAAFF
18. července • 10:24

No radši bych Tatru;-)

Pelikán
18. července • 10:51

To já taky. Ale smiřmě se stím jak to je. Kdyby eště fungovala v osobácích, musela by se beztak s někým spojit a zašlá sláva už asi nebude nikdy vzkříšena. Též mě to moc mrzí.

Switch
18. července • 8:30

20.000 aut? Zajímalo by mě, při kolika vyrobených vozech se zaplatí vývoj. Nemáte někdo +- přehled? ;-)

jan
18. července • 8:49

Tohle je tezky odpovedet, vzdyd je tam 70% soucastek z jinych modelu a jeste ktomu koncernovych.

Switch
18. července • 8:57

No jasně, ale přece jenom museli vynaložit na vývoj určitou částku, kterou by bez Roomstera disponovali. Jednoduše řečeno :-)

jan
18. července • 10:24

Tak si to spocti, ber to asi tak, ze planovali 10k ks rocne (plus minus nejaky tisice), zivotnost modelu by byla dejme tomu 4-6 let a za tu dobu se jim ten vyvoj musi zaplatit a jeste vydelat.

Jirka V.
18. července • 11:21

To je nesmysl. Jde o první rok a tedy náběh výroby. Nikdo nemluví o tom, že plánovali na příští rok taky 10.000 kusů, protože to by se jim nevyplatilo. Ale vždy je to tak, že náběh výroby je pozvolný a postupně se přidává na tempu. Podívejte se na jiné značky- třeba jak to vypadalo v Kolíně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
M
18. července • 12:58

Letos 10 000 ale jinak je rocni planovana kapacita 50 000, takze v klidu letos je ve znameni rozjezdu vyroby, pak uz to pofici.

jan
18. července • 13:52

No vidim, ze data na ostatni roky jsou take znama, tak si to muzete spocitat.

jazdec
18. července • 9:16

Ber to tak ze na dizajn moc neutratili:-P suciastky su koncernove.. platy managerom ok.)) Inak je to uspech naplanovat 10tis aut a potom to zvysit na "ohromnych" 20tis.. :-O:-O:-O .. Teda... uz len 280tis rocne a bude sa to predavat ako prius od toyoty:-D:-D:-D:-D:-D

Opletal
18. července • 7:28

Mě tohle auto prostě nic neříká.Neoslovilo mě ničím.Připadá mi to jako krabice na rozvážení pizzy.V žádném případě se neslučuje s mou představou rodinného auta, jak to prezentuje škodovka.

ml0k
18. července • 8:30

jako auto na rozvoz pizzy nabo taxi si to dokazu prestavit. jako obojetnik pro drobny zivnostniky taky. jedinej problem bude v tom ze se to bude srat jako kazda skodovka a provoz bude proste drahej.

wolff
18. července • 7:59

Ale už sem h viděl ve městě jako předváděčku a dneska ráno sem to auto potkal jako taxi (což nechápu).
Ale abych enbyl neobjektivní. Teď nehldě na cenu a výbavu (která tradičně u škofny je na nic), tak pokud budu mluvit jen o designu a o tom jak to auto na mě působí, tak... Ve verzích ve světlé barvě je to fakt zoufalost největší, k tomu v levné verzi s malými koly a ještě k tomu plecháči... No mrtvola...
Ale...Ve vyšších verzích s pěknými velkými koly, v tmavé metle, už se mi to auto líbí!!!! Nevěřil sem, že to někdy napíšu,a le asi je to nejhezčí škodovka co kdy vyjela. A to myslím vážně. Já bych i ocenil, když už tady musí tolik škodovek jezdit, aby právě roomstrů jezdilo víc, než třeba oberhnusu Fabie (zejména v provedení sedan)... A Octavie taky krásy zrovna nepobrala...
Takže já hodnotím Roomster veskrze pozitivně...

patrik
18. července • 15:02

Velké výřezy a malá základní kola jsou přece na fabii taky, to bude genetické zatížení:-D S tím taxi, Wolffe, myslím naopak problém nebude - velký kufr, velké páté dveře, krátká délka, malé úsporné motůrky do města - taková větší rikša. V taxíku stejně většinou jezdí 1-2 pasažéři plus bagáž. V tomhle smyslu mi roomster jako městský taxík naopak připadá logičtější než octavie apod. Srovnej to s londýnskými taxíky - tam jde taky nejvíc o hodně místa pro cestující vzadu.

jan
18. července • 8:47

Jo, ty kola na Roomstru jsou zatracene maly, jako by tam ani nepatrily. Jinak takovy nemaly-nevelky auto, jen cena by mohla byt nizsi.

ml0k
18. července • 7:12

To teda nechapu jak si muze nekdo takovej paskvil koupit. Nechapu proc to treba neudelali jako predelavku vw caddy. Tenhle zmetek udelanej ze zbytku. Auto podobneho tipu bych docela bral, ale to fakt nelibi. Slepenec to je. Ani ryba ani rak říká ml0k

picaso
18. července • 7:01

No co na to říkáte, vy všichni, co jste se tu zapřisahávali že se roomster nebude vúbec prodávat a že si ho nikdo nekoupí hm? Mám takovej pocit že ste se zase jednou netrefili amatéři. Přšte si rači rozmyslete co napíšete, jste tu potom za blbce :o)

bobhy
19. července • 9:37

Teď možná naseru spoustu lidí protože podle článků je tu dost odpůrců. Ale už jsem v nové škodárně seděl a projel se s ní na dnu besipu a musím říct, že mě osobně se líbí. Spíš teda v té modré metalce. Ta světlá je poměrně nevýrazná. Ano určitě se najde spousta lidí, kterým se líbit nebude, stejně jako třeba mě se nelíbí současný citróny, ale určitě si svoje příznivce najde. Myslím, že to bude tak půl na půl. Zatím o koupi novýho auta neuvažuju (bydlení má přednost), ale myslím, že by to byl jeden z mých kandidátů.

Ladha
20. července • 8:22

mě se celkově nelíbí, ale podle mě by byl roomster sakra hezkej jako pickup (nejlépe s otevřenou ložnou plochou)

Luki
19. července • 9:11

díky všem, co tu vysvětlili co je to PR článek a všem, co pomohli se statistikami prodeje vozů Škoda. Nebýt vašich reakcí tak bych tenhle reklamní článek fakt sežral :)

xisco
18. července • 7:47

... že lidi nemej vkus :)

Monet
18. července • 7:51

stačí čítať kto sa v prvom rade netrafil "Automobilka Škoda rozhodla, že v letošním roce vyrobí dvojnásobné množství modelu Roomster, než původně plánovala". A to tam majú vysoko platených analytikov, takže najprv tých nazvi podľa svojich konštrukcií amatérmi.

Petr
18. července • 7:18

No produkce 20 000 tak to je fakt terno....pro všechny trhy... bych se tak nechvástal...i v produkci škodovky to je jak když flusne.... a nenalánovala škodárna náhodou 10 000 aut schválně??? najednou překročí plán o 100% to budou pání manažeři prémie co??? Navíc takovýhle PR články pro škodovácky stádo se vždycky hodí.....

neodborník
18. července • 7:26

A kolik jste předpokládal Vy, že se jich vyrobí a prodá ? Když už Vás to tak překvapilo, kolik se jich vyrábí.

B
18. července • 8:42

Náhodou má pravdu a to dokonale. Tady nejde o to, jaký je předpoklad, tu jde o tento evidentně PR článek. Vyrobit na všechny trhy 10 tisíc aut je hrozně málo. Toto bylo předem dobře nachystané a když už produkce ostatních vozů je OK, tak dáme letos jen 10 tis. a uvidíme - a dál už to znáš: PR článek, zvýšení výroby, chvástání a prémie manažerům jak to dobře prodali. Ale přejme jim, bude i nám přáno. ;-)

patrik
18. července • 14:54

Jen v ČR se za 1-6/2006 registrovalo skoro 17.000 fabií. Jelikož Škodovka loni překročila 500.000 kusů aut za rok, může si z toho člověk tak trochu udělat představu o proporcích. Takže z téhle hlášky o splnění a přeplnění plánu našich škodováků opravdu reklamní úmysl čouhá jako sláma z bot. Jinak ale - pro spravedlnost - nepochybuju, že se roomster bude pěkně čile prodávat (147 kusů v ČR za červen 06 - 1. pozice mezi MPV). Řekl bych, že v ČR drobní živnostníci, kurýři a stánkaři už stojí fronty před dealery. Až to docvakne taxislužbě, bude vystaráno. Já mám sice k roomsteru výhrady a moje auto to nebude, ale jen ať se prodává, národní hospodářství to potřebuje.

Doporučujeme

Články odjinud